apgriezienu problēmas

Profila bilde
StreetCustom
Ziņojumi: 85
Pievienojies: 13 Jūn 2011, 14:54
Braucu ar: BM E36 M3
Reputācija: 1
 

15 Sep 2011, 21:23

Kobreti rakstīja:
StreetCustom rakstīja:Nu bet tad kā tu izskaidrosi ka motors dūc normāli , noraujot sānejo stekeri no paša mērītāja, kad uzliek atpakaļ atkall raustās !
kura gada auto?
Tak atvieno gaisa masas mērītaju no gofras un gaisa kastes
iedarbini dzinēju
ļauj tam strādāt kadas 30sec
izslēdz dzinēju(skaties iekšā merītāja)
pēc izslēgšanas 4sec laikā hot wire ir jāiekvēlojas!
uz aci var redzet ja viņš ir pušu.

Par temperatūras dačiku tagad no galvas nepateikšu kā nomērīt..lai gan tas toč nevar būt dēļ ta!

Ja viņs neiekvēlojas vai ir pārplisis redzot uz aci = dead
Auto 1991 G.
Okey , paldies paer padomu tev, pameģināsu , bet tapat ari kad vins nav iekvelojies var redzet ir vai nav pušu .
OKey , ja arī nav mērītājs BĻ*** ,=, kas tad tas ir ????
POLTEIRGEISTS uzmacās mazulim
Drive - like you stole it BlackLove (BM)
Profila bilde
StreetCustom
Ziņojumi: 85
Pievienojies: 13 Jūn 2011, 14:54
Braucu ar: BM E36 M3
Reputācija: 1
 

15 Sep 2011, 21:25

CIK CILVĒKU , TIK VIEDOKĻU , BUT TNX :bmw: :supeer:
Drive - like you stole it BlackLove (BM)
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

15 Sep 2011, 21:29

Agris rakstīja:nav meeriitaaj!!! kautkur jau rakstiju. ja meeriitaajs kautko meera tad meera, nepareizi meeriit laikam nevar.
Tā nu gan nebūs, mērītājs var strādāt ar pārrāvumiem, tb piem 20 - 0 - 25 - 25 - 0, pieslēdzot diagnostiku faktiskajos to vajadzētu redzēt.
Kobreti rakstīja: Tak atvieno gaisa masas mērītaju no gofras un gaisa kastes
iedarbini dzinēju
ļauj tam strādāt kadas 30sec
izslēdz dzinēju(skaties iekšā merītāja)
pēc izslēgšanas 4sec laikā hot wire ir jāiekvēlojas!
uz aci var redzet ja viņš ir pušu.
Ja viņs neiekvēlojas vai ir pārplisis redzot uz aci = dead


Un? Ja arī stieple izdedzina putekļus tas nekādi neataino mērītāja stāvokli, skatamies faktiskos datus un punkts, citu 100% drošu variantu pārbaudē nav.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

15 Sep 2011, 21:38

StreetCustom rakstīja:Ja norauj stekeri tad ir Dir*ā !! Jo tad kompis nerubī ar to gaisu cik dod , līdz ar to paterinš palielinās un nesadedzina kārtīgi benžu , sākas detonācija , šauj uguņus :D
Nu beigās jā norāvu to stekeri no gaisa mērītāja darbojas vienmērīgi - ZNAČIT :clap: mērītājs !!
Bet jau atradu pa pitnahu jaunu ar visu kodu , kādu vajag :clap:
es runaju par galvano kompi (ecu) motoram, pie ta ir liels stekeris ar kaukadiem 60 piniem, atrodas aiz drosinataj kastes! pie ta stekera piesledzoties var diezgan daudz nomerit un saprast kurs sensors, meritajs uc ir beigts! bet nu nevar jau ari pilniba visu parbaudit tada veida
...
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 

15 Sep 2011, 21:49

he9600 rakstīja:
Agris rakstīja:nav meeriitaaj!!! kautkur jau rakstiju. ja meeriitaajs kautko meera tad meera, nepareizi meeriit laikam nevar.
Tā nu gan nebūs, mērītājs var strādāt ar pārrāvumiem, tb piem 20 - 0 - 25 - 25 - 0, pieslēdzot diagnostiku faktiskajos to vajadzētu redzēt.
paldies tagad zinaashu!
Profila bilde
StreetCustom
Ziņojumi: 85
Pievienojies: 13 Jūn 2011, 14:54
Braucu ar: BM E36 M3
Reputācija: 1
 

15 Sep 2011, 22:07

he9600 rakstīja:
Agris rakstīja:nav meeriitaaj!!! kautkur jau rakstiju. ja meeriitaajs kautko meera tad meera, nepareizi meeriit laikam nevar.
Tā nu gan nebūs, mērītājs var strādāt ar pārrāvumiem, tb piem 20 - 0 - 25 - 25 - 0, pieslēdzot diagnostiku faktiskajos to vajadzētu redzēt.
Kobreti rakstīja: Tak atvieno gaisa masas mērītaju no gofras un gaisa kastes
iedarbini dzinēju
ļauj tam strādāt kadas 30sec
izslēdz dzinēju(skaties iekšā merītāja)
pēc izslēgšanas 4sec laikā hot wire ir jāiekvēlojas!
uz aci var redzet ja viņš ir pušu.
Ja viņs neiekvēlojas vai ir pārplisis redzot uz aci = dead


Un? Ja arī stieple izdedzina putekļus tas nekādi neataino mērītāja stāvokli, skatamies faktiskos datus un punkts, citu 100% drošu variantu pārbaudē nav.
Pilnībā piekrītu he9600 šodien saskāros ar tādu pašu info.
Drive - like you stole it BlackLove (BM)
Profila bilde
StreetCustom
Ziņojumi: 85
Pievienojies: 13 Jūn 2011, 14:54
Braucu ar: BM E36 M3
Reputācija: 1
 

15 Sep 2011, 22:10

Armando rakstīja:
StreetCustom rakstīja:Ja norauj stekeri tad ir Dir*ā !! Jo tad kompis nerubī ar to gaisu cik dod , līdz ar to paterinš palielinās un nesadedzina kārtīgi benžu , sākas detonācija , šauj uguņus :D
Nu beigās jā norāvu to stekeri no gaisa mērītāja darbojas vienmērīgi - ZNAČIT :clap: mērītājs !!
Bet jau atradu pa pitnahu jaunu ar visu kodu , kādu vajag :clap:
es runaju par galvano kompi (ecu) motoram, pie ta ir liels stekeris ar kaukadiem 60 piniem, atrodas aiz drosinataj kastes! pie ta stekera piesledzoties var diezgan daudz nomerit un saprast kurs sensors, meritajs uc ir beigts! bet nu nevar jau ari pilniba visu parbaudit tada veida
Aha okey :super:
bet domāju, ka tas arī neko īpašu neko ko tur dižu nepokažit :D
Drive - like you stole it BlackLove (BM)
Profila bilde
StreetCustom
Ziņojumi: 85
Pievienojies: 13 Jūn 2011, 14:54
Braucu ar: BM E36 M3
Reputācija: 1
 

15 Sep 2011, 22:12

Ai PO rīt aizbraugšu paņemšu to mērītāju tādas pašas firmas ar tadu pašu sērijas nr, tadam pašam gadam, modelim un motora tilpumam tipa strādājošu - piemetīšu , ja N neraustīsies viss skaidrs !!
Drive - like you stole it BlackLove (BM)
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

15 Sep 2011, 22:18

StreetCustom rakstīja:
Armando rakstīja:
StreetCustom rakstīja:Ja norauj stekeri tad ir Dir*ā !! Jo tad kompis nerubī ar to gaisu cik dod , līdz ar to paterinš palielinās un nesadedzina kārtīgi benžu , sākas detonācija , šauj uguņus :D
Nu beigās jā norāvu to stekeri no gaisa mērītāja darbojas vienmērīgi - ZNAČIT :clap: mērītājs !!
Bet jau atradu pa pitnahu jaunu ar visu kodu , kādu vajag :clap:
es runaju par galvano kompi (ecu) motoram, pie ta ir liels stekeris ar kaukadiem 60 piniem, atrodas aiz drosinataj kastes! pie ta stekera piesledzoties var diezgan daudz nomerit un saprast kurs sensors, meritajs uc ir beigts! bet nu nevar jau ari pilniba visu parbaudit tada veida
Aha okey :super:
bet domāju, ka tas arī neko īpašu neko ko tur dižu nepokažit :D
parada parada! tikai jazin pie kuriem piniem merit un kadam vertibam jabut lai izsecinatu ;)
...
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 

15 Sep 2011, 22:22

he9600 rakstīja:
Agris rakstīja:nav meeriitaaj!!! kautkur jau rakstiju. ja meeriitaajs kautko meera tad meera, nepareizi meeriit laikam nevar.
Tā nu gan nebūs, mērītājs var strādāt ar pārrāvumiem, tb piem 20 - 0 - 25 - 25 - 0, pieslēdzot diagnostiku faktiskajos to vajadzētu redzēt.
Kobreti rakstīja: Tak atvieno gaisa masas mērītaju no gofras un gaisa kastes
iedarbini dzinēju
ļauj tam strādāt kadas 30sec
izslēdz dzinēju(skaties iekšā merītāja)
pēc izslēgšanas 4sec laikā hot wire ir jāiekvēlojas!
uz aci var redzet ja viņš ir pušu.
Ja viņs neiekvēlojas vai ir pārplisis redzot uz aci = dead


Un? Ja arī stieple izdedzina putekļus tas nekādi neataino mērītāja stāvokli, skatamies faktiskos datus un punkts, citu 100% drošu variantu pārbaudē nav.
Taisnība,bet 80% gadijumu viņa sadeg ja kaut kas nav tip top :sarunats:
lai gan palabošu pats sevi,sadeg,ja ir pilnīgi kapi viņam :gigigi:
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

15 Sep 2011, 22:35

StreetCustom rakstīja:Ai PO rīt aizbraugšu paņemšu to mērītāju tādas pašas firmas ar tadu pašu sērijas nr, tadam pašam gadam, modelim un motora tilpumam tipa strādājošu - piemetīšu , ja N neraustīsies viss skaidrs !!
:doh: atceries, ka tu pirksi lietotu preci, beigu beigās ar šādu pieeju būs nomainīts pus auto, bet beigās izrādīsies mikroplaisas gofrā.

Vai tiešām žēl 20ls aizbraukt uz normālu diagnostiku, kur atradīs defektu un vajadzības gadījumā novērsīs, nevis uz dullo mainīt pus auto un tādejādi izterējot daudz vairāk.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 

15 Sep 2011, 23:02

galīgi nepiekrītu! tad jau jēga te ko jautāt,ja atbilde būs aizbrauc uz diagnsotiku!
ja būs vēl aktuāli 7dien iedošu info kā normērīt-dajebko :hahaha:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

15 Sep 2011, 23:47

Uz diagnostiku ir jābrauc tāpēc, ka dzinējs ir pietiekoši sarežģīta ierīce, kurai problēmas tās darbībā var radīt daudzi un dažādi faktori, kurus 100% nevar diagnosticēt izmantojot ekstra-internet-sensorās spējas.
+ aizbraucot uz diagnostiku var uzzināt, ja ir beigts kaut kas, kas par sevi neliek aktīvi manīt.
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

16 Sep 2011, 07:49

Kobreti rakstīja:galīgi nepiekrītu! tad jau jēga te ko jautāt,ja atbilde būs aizbrauc uz diagnsotiku!
ja būs vēl aktuāli 7dien iedošu info kā normērīt-dajebko :hahaha:
ar šādiem simptomiem neredzot auto var nosaukt 100 defektus, tos visu uz aizdomu pamata mainīt? Ja nepārbauda elementārākās lietas kas minētas augstāk, bet uzreiz ķeras pie mērītājiem utt, nesšķiet mazliet nepareizi?
Otrkārt labu non vanos m50 mērītāju atrast ir ļooti grūti lai neteiktu vairāk.
+ var tak aizbraukt uz diagnostiku, kur nodefektēs, bet nomainīt/salabot daļu jau var pats.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Martinez
Ziņojumi: 1946
Pievienojies: 23 Jūl 2011, 11:59
Braucu ar: 2,8 coupe
Atrašanās vieta: Sigulda
Reputācija: 3
 

16 Sep 2011, 10:02

vakar ar čoma 2.0 vanos bumbieri braukājām pa rajonu!bijām uz papīreni iečekot sudraboto bembi :giggle:
tātad braucam un pēkšņi noslāpst,ar mokām piešķīļ un vsjo vairs neiet! :sad: augstāk par 2k-2.5k nevar dabūt,kā vairāk,tā aizrijas un noslāpst vai sāk šaut gaisa filtra kastē :o attiecīgi arī nekāda cēliena :sad: nevarējām pat opīti ar kapeiku apdzīt :sad: beigās staigājām riņķi un domājām,visādu variantus jau sākām domāt (līdz pat šrotam :nenene: ) bet nu sākām ar klemes noņemšanu un vai tu re,strādā kā bitīte :supeer: Kas tas varētu būt par šaizi? :o
coupe 2.8
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 

16 Sep 2011, 10:04

domaaju ka viskautkas, kautvai taapati zonde ..
Profila bilde
StreetCustom
Ziņojumi: 85
Pievienojies: 13 Jūn 2011, 14:54
Braucu ar: BM E36 M3
Reputācija: 1
 

16 Sep 2011, 17:18

he9600 rakstīja:
StreetCustom rakstīja:Ai PO rīt aizbraugšu paņemšu to mērītāju tādas pašas firmas ar tadu pašu sērijas nr, tadam pašam gadam, modelim un motora tilpumam tipa strādājošu - piemetīšu , ja N neraustīsies viss skaidrs !!
:doh: atceries, ka tu pirksi lietotu preci, beigu beigās ar šādu pieeju būs nomainīts pus auto, bet beigās izrādīsies mikroplaisas gofrā.

Vai tiešām žēl 20ls aizbraukt uz normālu diagnostiku, kur atradīs defektu un vajadzības gadījumā novērsīs, nevis uz dullo mainīt pus auto un tādejādi izterējot daudz vairāk.
Iedod kontaktus diagnostikai ???
Drive - like you stole it BlackLove (BM)
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 

16 Sep 2011, 17:32

he9600 rakstīja:
Kobreti rakstīja:galīgi nepiekrītu! tad jau jēga te ko jautāt,ja atbilde būs aizbrauc uz diagnsotiku!
ja būs vēl aktuāli 7dien iedošu info kā normērīt-dajebko :hahaha:
ar šādiem simptomiem neredzot auto var nosaukt 100 defektus, tos visu uz aizdomu pamata mainīt? Ja nepārbauda elementārākās lietas kas minētas augstāk, bet uzreiz ķeras pie mērītājiem utt, nesšķiet mazliet nepareizi?
Otrkārt labu non vanos m50 mērītāju atrast ir ļooti grūti lai neteiktu vairāk.
+ var tak aizbraukt uz diagnostiku, kur nodefektēs, bet nomainīt/salabot daļu jau var pats.
piekrītu par mērītāja atrašanu :hahaha: savam pirmo nopirku tādu,kurs nomira pēc 3dienām,tagadējais 'tipo' mazlietots vēl turās,ja vēl ņem vēra to ka ir koniskais "sporta" filtrs :hahaha:
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 

18 Sep 2011, 22:32

Vēl aktuāli kā nomērīt GMM? :hahaha:
Profila bilde
StreetCustom
Ziņojumi: 85
Pievienojies: 13 Jūn 2011, 14:54
Braucu ar: BM E36 M3
Reputācija: 1
 

19 Sep 2011, 09:25

°Draugi :bmw: , kur lai noperk visas tas slaukas , kas nak uz gaisa maeritaja un kartera trubinjas ???
TNX .... :clap:
Drive - like you stole it BlackLove (BM)