Nesilst motors
Jau astoņus mēnešus braucu ar savu 95 gada E36 viss ideāli, tikai tagad parādījusies tāda problēma- ne vienmēr bet pa laiciņam notiek tā, ka motors uzkarst līdz savai normālajai temperatūrai un tad kad izbrauc uz kādas šosejas ta sāk dzist un atdziest līdz zilajai iedaļai. Tai pat laikā notiek tādi pigori ka sāk zust jauda- itkā pedāli normāli turu bet var just ka degvielu nepadod. kad pedāli iespiež grīdā tā atkal aiziet. ne vienmēr bet palaikam šitā notiek. Nomainīju degvielas filtru bet vienalga šitā, protams vel miljons dažādas teorijas. Beigās izrādījās ka ir vienkārši ieplaisājusi degvielas iesmidzināšanas mērītāja truba. Nu vismaz tā Google tulkotājs to nosauca.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis Kārlis - 19 Dec 2014, 01:57, kopā labots 1 reizi.
Termostatu neesi skatijies? Gan jau tas vainīgs.
Nu jā termostatu ar ir plānā tuvakājā laikā mainīt. cerams ka tad vispār būs ideāli.
Šis ir mans pirmais auto. Tas priekš sava gada var teikt neplīst nav sarūsējis un braukt ar to ir vienkārši kaifs. laikam jau man paveicies ar pirkumu. Šitā problēma nedaudz bendēja prieciņu nu jau būs atkal labi.
Kamer tev motors auksts, tev strādā mazais dzesēšanas loks, kad sasilst līdz 90 grādiem termostats atveras un sāk strâdāt lielais dzesēšanas loks, kad motora temperatūra sāk kristies termostats aizveras un atkal sāk strādāt mazais dzesēšanas loks. Ja saki, ka citreiz temperatūra nokrītas līdz zilajam tad varbūt termostats neaizveras ciet un visu laiku stradā lielai dzesēšanas loks.
Un kas tev par dzinēju?
1.8; 1796 cm3 ; 85kw; nebrīnies ka esmu šitā sarakstijis, neesmu baigais tehnikas speciālists, taču mācos. pagaidām ar youtube palīdzību esmu nomainijis degvielas filtru, eļļu'eļļas filtru, to sasodīto trubu kas bija ieplaisājusi šo to pāršuvis salonā un līdzīgus nieciņus.
Zinkā nevar jau uzreiz visu zināt, bet intrese ir.
ā vel pats lampas mainīju visas.
Malacis. :)
Tā jau visi sāk, pamazām, pa sīkumiņiem. Sākumā man lampas nomainīt bija woow darbiņš.
Galvenais ir vēlme.
Pagaidām izskatās tiešām kā termostata vaina. Es arī ieteiktu sākt ar to. :)
Tā jau visi sāk, pamazām, pa sīkumiņiem. Sākumā man lampas nomainīt bija woow darbiņš.
Galvenais ir vēlme.
Pagaidām izskatās tiešām kā termostata vaina. Es arī ieteiktu sākt ar to. :)
Vecs temats bet nu vismaz kkas lidzigs manai problēmai(maybe tā pati). Nu jau vakar desmitos braucu uz darbu viss itkā labi.
Pēc darba iedarbinu mašīnu (pēc 3 h), pasildu nedaudz un braucu mājās. Slēdzu pečku, bet nepūš karstu gaisu, kaut gan dačiks rāda 90grādus un tur ari paliek, nemainās temperatūra. Tipa jā, pečka kaput, ezis maybe, bet lieta tāda, ka uz gāzi arī nepārslēdzas(Ja jā propāna mīlētājs), un tas notiek automātiski kad motors silts. Mājās atbraucot patausut motoru-pilnīgi auksts.
Minējumi kkadi please?
Pēc darba iedarbinu mašīnu (pēc 3 h), pasildu nedaudz un braucu mājās. Slēdzu pečku, bet nepūš karstu gaisu, kaut gan dačiks rāda 90grādus un tur ari paliek, nemainās temperatūra. Tipa jā, pečka kaput, ezis maybe, bet lieta tāda, ka uz gāzi arī nepārslēdzas(Ja jā propāna mīlētājs), un tas notiek automātiski kad motors silts. Mājās atbraucot patausut motoru-pilnīgi auksts.
Minējumi kkadi please?
Man tas aizdomīgi ļoti izklausas pēc tā paša termostata. Neatveras lielais dzesēšanas loks - gāzei nav pietiekami grādi, pečkai arī netiek siltais šķidrums.Canibal rakstīja:Vecs temats bet nu vismaz kkas lidzigs manai problēmai(maybe tā pati). Nu jau vakar desmitos braucu uz darbu viss itkā labi.
Pēc darba iedarbinu mašīnu (pēc 3 h), pasildu nedaudz un braucu mājās. Slēdzu pečku, bet nepūš karstu gaisu, kaut gan dačiks rāda 90grādus un tur ari paliek, nemainās temperatūra. Tipa jā, pečka kaput, ezis maybe, bet lieta tāda, ka uz gāzi arī nepārslēdzas(Ja jā propāna mīlētājs), un tas notiek automātiski kad motors silts. Mājās atbraucot patausut motoru-pilnīgi auksts.
Minējumi kkadi please?
Var jau būt, ka kļūdos, bet tā nu man šķiet.
pečka ir mazajā lokā, gāzes reduktoru arī parasti tur pat liek
cilvēki iemācieties vienreiz, ezis atbild tikai un vienīgi par digitālās pečkas ventilatora ātrumu, a tā kā kaut kas nav ar pečku tā tikai ezis vainīgs, kā raustās tukšgaitas apgriezinie, tā tukšgaitas regulators
par problēmu - pārbaudi antifrīza līmeni, ja tas ir, tad maini termostatu.
cilvēki iemācieties vienreiz, ezis atbild tikai un vienīgi par digitālās pečkas ventilatora ātrumu, a tā kā kaut kas nav ar pečku tā tikai ezis vainīgs, kā raustās tukšgaitas apgriezinie, tā tukšgaitas regulators
par problēmu - pārbaudi antifrīza līmeni, ja tas ir, tad maini termostatu.
Termostats kaput. Vēsumā neveras ciet.
tev visticamat ir gaisa burbulis pečkā! vajaga atgaisot radiātora sistēmu!Canibal rakstīja:Vecs temats bet nu vismaz kkas lidzigs manai problēmai(maybe tā pati). Nu jau vakar desmitos braucu uz darbu viss itkā labi.
Pēc darba iedarbinu mašīnu (pēc 3 h), pasildu nedaudz un braucu mājās. Slēdzu pečku, bet nepūš karstu gaisu, kaut gan dačiks rāda 90grādus un tur ari paliek, nemainās temperatūra. Tipa jā, pečka kaput, ezis maybe, bet lieta tāda, ka uz gāzi arī nepārslēdzas(Ja jā propāna mīlētājs), un tas notiek automātiski kad motors silts. Mājās atbraucot patausut motoru-pilnīgi auksts.
Minējumi kkadi please?
1) līmenis
2) atgaisot
3) termostats
2. punktā jāskatās kā NOS uzlikts, ir redzēts, ka augstākais punkts nav atgaisošanas korķis, bet reduktora apsildes trubas, tad var sanākt pačakrēties..
2) atgaisot
3) termostats
2. punktā jāskatās kā NOS uzlikts, ir redzēts, ka augstākais punkts nav atgaisošanas korķis, bet reduktora apsildes trubas, tad var sanākt pačakrēties..
Ja termostats, tad silto gaisu pūstu. Bet jebkurā gadījumā ja neuzsilst motors, tad visdrīzāk termostats.australia rakstīja:Termostats kaput. Vēsumā neveras ciet.
Vienkārši izņem to termostatu un izvāri katliņā, redzēsi vai viņš strādā!
Pašam līdzīga problēma - motors neuzsilst vairāk par otro iedaļu, vienīgais manā gadījumā salonā siltais gaiss ir.
Bet nu čalim pēc normāla izbrauciena motors ir vēss. Termostats čupā un nepārtraukti dzesē, laižot pa lielo loku. Citu variantu nav.ZzevsS rakstīja:Ja termostats, tad silto gaisu pūstu. Bet jebkurā gadījumā ja neuzsilst motors, tad visdrīzāk termostats.australia rakstīja:Termostats kaput. Vēsumā neveras ciet.
Tas, ka neiet siltums - jā, varbūt burbulis. Varbūt aizauga pečkas vārsts.
Anyway, motors pilnīgi vēss - pa pečku jau arī nenāks nekas silts.