Nesilst motors

Kārlis
Ziņojumi: 6
Pievienojies: 11 Jūl 2014, 20:46

19 Dec 2014, 01:54

Jau astoņus mēnešus braucu ar savu 95 gada E36 viss ideāli, tikai tagad parādījusies tāda problēma- ne vienmēr bet pa laiciņam notiek tā, ka motors uzkarst līdz savai normālajai temperatūrai un tad kad izbrauc uz kādas šosejas ta sāk dzist un atdziest līdz zilajai iedaļai. Tai pat laikā notiek tādi pigori ka sāk zust jauda- itkā pedāli normāli turu bet var just ka degvielu nepadod. kad pedāli iespiež grīdā tā atkal aiziet. ne vienmēr bet palaikam šitā notiek. Nomainīju degvielas filtru bet vienalga šitā, protams vel miljons dažādas teorijas. Beigās izrādījās ka ir vienkārši ieplaisājusi degvielas iesmidzināšanas mērītāja truba. Nu vismaz tā Google tulkotājs to nosauca.
$(KGrHqJ,!oQFIrkVkH9GBSO,2WF1Dw~~60_12.JPG
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis Kārlis - 19 Dec 2014, 01:57, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
driftaelks
Ziņojumi: 621
Pievienojies: 27 Jan 2014, 22:34
Braucu ar: 2.8i

19 Dec 2014, 01:56

Termostatu neesi skatijies? Gan jau tas vainīgs.
Kārlis
Ziņojumi: 6
Pievienojies: 11 Jūl 2014, 20:46

19 Dec 2014, 02:00

Nu jā termostatu ar ir plānā tuvakājā laikā mainīt. cerams ka tad vispār būs ideāli.
Kārlis
Ziņojumi: 6
Pievienojies: 11 Jūl 2014, 20:46

19 Dec 2014, 02:04

Šis ir mans pirmais auto. Tas priekš sava gada var teikt neplīst nav sarūsējis un braukt ar to ir vienkārši kaifs. laikam jau man paveicies ar pirkumu. Šitā problēma nedaudz bendēja prieciņu nu jau būs atkal labi.
Profila bilde
driftaelks
Ziņojumi: 621
Pievienojies: 27 Jan 2014, 22:34
Braucu ar: 2.8i

19 Dec 2014, 02:05

Kamer tev motors auksts, tev strādā mazais dzesēšanas loks, kad sasilst līdz 90 grādiem termostats atveras un sāk strâdāt lielais dzesēšanas loks, kad motora temperatūra sāk kristies termostats aizveras un atkal sāk strādāt mazais dzesēšanas loks. Ja saki, ka citreiz temperatūra nokrītas līdz zilajam tad varbūt termostats neaizveras ciet un visu laiku stradā lielai dzesēšanas loks.
Profila bilde
driftaelks
Ziņojumi: 621
Pievienojies: 27 Jan 2014, 22:34
Braucu ar: 2.8i

19 Dec 2014, 02:06

Un kas tev par dzinēju?
Kārlis
Ziņojumi: 6
Pievienojies: 11 Jūl 2014, 20:46

19 Dec 2014, 02:15

1.8; 1796 cm3 ; 85kw; nebrīnies ka esmu šitā sarakstijis, neesmu baigais tehnikas speciālists, taču mācos. pagaidām ar youtube palīdzību esmu nomainijis degvielas filtru, eļļu'eļļas filtru, to sasodīto trubu kas bija ieplaisājusi šo to pāršuvis salonā un līdzīgus nieciņus.
Kārlis
Ziņojumi: 6
Pievienojies: 11 Jūl 2014, 20:46

19 Dec 2014, 02:17

Zinkā nevar jau uzreiz visu zināt, bet intrese ir.
Kārlis
Ziņojumi: 6
Pievienojies: 11 Jūl 2014, 20:46

19 Dec 2014, 02:18

ā vel pats lampas mainīju visas.
Profila bilde
normāls čalis
Ziņojumi: 582
Pievienojies: 30 Mar 2013, 20:24
Braucu ar: e41 ;)
Atrašanās vieta: Rīga

19 Dec 2014, 12:52

Malacis. :)
Tā jau visi sāk, pamazām, pa sīkumiņiem. Sākumā man lampas nomainīt bija woow darbiņš.
Galvenais ir vēlme.

Pagaidām izskatās tiešām kā termostata vaina. Es arī ieteiktu sākt ar to. :)
Kalnz rakstīja:e36 bez bloķa ir alus bez grādiem / sieviete no gumijas / elektriskā cigarete u.tml
Mana māte - "ārprāts! Viņam tak riepas deg, viņam tas ir jāpasaka!" Runājot par apļa slīpētāju.
Attēls
Profila bilde
Canibal
Ziņojumi: 282
Pievienojies: 15 Sep 2014, 20:44
Braucu ar: Flinstonu vāģi
Reputācija: 3
 

27 Feb 2015, 01:09

Vecs temats bet nu vismaz kkas lidzigs manai problēmai(maybe tā pati). Nu jau vakar desmitos braucu uz darbu viss itkā labi.
Pēc darba iedarbinu mašīnu (pēc 3 h), pasildu nedaudz un braucu mājās. Slēdzu pečku, bet nepūš karstu gaisu, kaut gan dačiks rāda 90grādus un tur ari paliek, nemainās temperatūra. Tipa jā, pečka kaput, ezis maybe, bet lieta tāda, ka uz gāzi arī nepārslēdzas(Ja jā propāna mīlētājs), un tas notiek automātiski kad motors silts. Mājās atbraucot patausut motoru-pilnīgi auksts.
Minējumi kkadi please?
Profila bilde
normāls čalis
Ziņojumi: 582
Pievienojies: 30 Mar 2013, 20:24
Braucu ar: e41 ;)
Atrašanās vieta: Rīga

03 Mar 2015, 12:13

Canibal rakstīja:Vecs temats bet nu vismaz kkas lidzigs manai problēmai(maybe tā pati). Nu jau vakar desmitos braucu uz darbu viss itkā labi.
Pēc darba iedarbinu mašīnu (pēc 3 h), pasildu nedaudz un braucu mājās. Slēdzu pečku, bet nepūš karstu gaisu, kaut gan dačiks rāda 90grādus un tur ari paliek, nemainās temperatūra. Tipa jā, pečka kaput, ezis maybe, bet lieta tāda, ka uz gāzi arī nepārslēdzas(Ja jā propāna mīlētājs), un tas notiek automātiski kad motors silts. Mājās atbraucot patausut motoru-pilnīgi auksts.
Minējumi kkadi please?
Man tas aizdomīgi ļoti izklausas pēc tā paša termostata. Neatveras lielais dzesēšanas loks - gāzei nav pietiekami grādi, pečkai arī netiek siltais šķidrums.
Var jau būt, ka kļūdos, bet tā nu man šķiet. :bmw:
Kalnz rakstīja:e36 bez bloķa ir alus bez grādiem / sieviete no gumijas / elektriskā cigarete u.tml
Mana māte - "ārprāts! Viņam tak riepas deg, viņam tas ir jāpasaka!" Runājot par apļa slīpētāju.
Attēls
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

03 Mar 2015, 12:35

pečka ir mazajā lokā, gāzes reduktoru arī parasti tur pat liek
cilvēki iemācieties vienreiz, ezis atbild tikai un vienīgi par digitālās pečkas ventilatora ātrumu, a tā kā kaut kas nav ar pečku tā tikai ezis vainīgs, kā raustās tukšgaitas apgriezinie, tā tukšgaitas regulators :doh:
par problēmu - pārbaudi antifrīza līmeni, ja tas ir, tad maini termostatu.
Profila bilde
australia
Ziņojumi: 489
Pievienojies: 01 Mar 2015, 12:17
Reputācija: 2
 

03 Mar 2015, 13:00

Termostats kaput. Vēsumā neveras ciet.
Profila bilde
markskise
Ziņojumi: 406
Pievienojies: 14 Aug 2013, 16:02
Braucu ar: E36 m54b25 325Ti

03 Mar 2015, 13:07

Canibal rakstīja:Vecs temats bet nu vismaz kkas lidzigs manai problēmai(maybe tā pati). Nu jau vakar desmitos braucu uz darbu viss itkā labi.
Pēc darba iedarbinu mašīnu (pēc 3 h), pasildu nedaudz un braucu mājās. Slēdzu pečku, bet nepūš karstu gaisu, kaut gan dačiks rāda 90grādus un tur ari paliek, nemainās temperatūra. Tipa jā, pečka kaput, ezis maybe, bet lieta tāda, ka uz gāzi arī nepārslēdzas(Ja jā propāna mīlētājs), un tas notiek automātiski kad motors silts. Mājās atbraucot patausut motoru-pilnīgi auksts.
Minējumi kkadi please?
tev visticamat ir gaisa burbulis pečkā! vajaga atgaisot radiātora sistēmu!
Profila bilde
kkk_24
Ziņojumi: 724
Pievienojies: 12 Mar 2012, 17:56
Braucu ar: 328i
Atrašanās vieta: Tukums/Rīga
Reputācija: 2
 

03 Mar 2015, 13:17

1) līmenis
2) atgaisot
3) termostats

2. punktā jāskatās kā NOS uzlikts, ir redzēts, ka augstākais punkts nav atgaisošanas korķis, bet reduktora apsildes trubas, tad var sanākt pačakrēties..
Profila bilde
ZzevsS
Ziņojumi: 4781
Pievienojies: 06 Okt 2012, 12:07
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 11
 

03 Mar 2015, 15:15

australia rakstīja:Termostats kaput. Vēsumā neveras ciet.
Ja termostats, tad silto gaisu pūstu. Bet jebkurā gadījumā ja neuzsilst motors, tad visdrīzāk termostats.
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2170
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 

03 Mar 2015, 15:20

Vienkārši izņem to termostatu un izvāri katliņā, redzēsi vai viņš strādā!
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

03 Mar 2015, 17:32

Pašam līdzīga problēma - motors neuzsilst vairāk par otro iedaļu, vienīgais manā gadījumā salonā siltais gaiss ir.
Profila bilde
australia
Ziņojumi: 489
Pievienojies: 01 Mar 2015, 12:17
Reputācija: 2
 

03 Mar 2015, 19:19

ZzevsS rakstīja:
australia rakstīja:Termostats kaput. Vēsumā neveras ciet.
Ja termostats, tad silto gaisu pūstu. Bet jebkurā gadījumā ja neuzsilst motors, tad visdrīzāk termostats.
Bet nu čalim pēc normāla izbrauciena motors ir vēss. Termostats čupā un nepārtraukti dzesē, laižot pa lielo loku. Citu variantu nav.
Tas, ka neiet siltums - jā, varbūt burbulis. Varbūt aizauga pečkas vārsts.
Anyway, motors pilnīgi vēss - pa pečku jau arī nenāks nekas silts.