m50/m52/b20

Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4697
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 

02 Mar 2015, 13:13

0.5 / 0.6 spēj tikt galā vadība un MAF. Pēc PPF foruma atsaucības.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

02 Mar 2015, 13:18

jā tikai ja uzlikts turbo, neko citu nedarot, un uzreiz pisīs pedāli grīda un pūtīs tos 0.6 bar, tad diezgan iespējams, ka iemetīsies ķīlis
Profila bilde
rupu
Ziņojumi: 254
Pievienojies: 10 Apr 2011, 19:13
Braucu ar: sānslīdi
Atrašanās vieta: Rīgas

02 Mar 2015, 15:36

gudri dirst nav malku cirst
Profila bilde
Reinis159
Ziņojumi: 592
Pievienojies: 30 Jan 2012, 14:59
Braucu ar: E36 2.0 coupe
Atrašanās vieta: Lubāna - Madona

02 Mar 2015, 17:09

seeingman rakstīja:jā tikai ja uzlikts turbo, neko citu nedarot, un uzreiz pisīs pedāli grīda un pūtīs tos 0.6 bar, tad diezgan iespējams, ka iemetīsies ķīlis
hmm.. :rolleyes: ja man tur nevajag baigo jaudu klāt un utt.. Es domāju varbūt pie 0.5bar. varētu būt ok, bet kā es nēesmu ar tiem turbo neko, ne zinātājs ne licējs, priekš pirmās reizes nevēlos kā video ar degošu motoru, un Jaunajām kedām iet mājās. :D Esmu dillemā. :lol: tad es laikam mēģināšu likt virsū un skatīšos, no start up, kas būs.. :hahaha:
BMW - Best Motorsport Weapon
Profila bilde
rupu
Ziņojumi: 254
Pievienojies: 10 Apr 2011, 19:13
Braucu ar: sānslīdi
Atrašanās vieta: Rīgas

02 Mar 2015, 21:06

Reinis159 rakstīja:
seeingman rakstīja:jā tikai ja uzlikts turbo, neko citu nedarot, un uzreiz pisīs pedāli grīda un pūtīs tos 0.6 bar, tad diezgan iespējams, ka iemetīsies ķīlis
hmm.. :rolleyes: ja man tur nevajag baigo jaudu klāt un utt.. Es domāju varbūt pie 0.5bar. varētu būt ok, bet kā es nēesmu ar tiem turbo neko, ne zinātājs ne licējs, priekš pirmās reizes nevēlos kā video ar degošu motoru, un Jaunajām kedām iet mājās. :D Esmu dillemā. :lol: tad es laikam mēģināšu likt virsū un skatīšos, no start up, kas būs.. :hahaha:
sekošu Tev līdz. arī visu laiku neliek mieru doma par turbu. nav vajadziga jauda lai atvilkt varetu no vietas ar 3robu. vajag lai piepalīdz driftojot. un negribu ieguldīt nenormalu naudu.
bet arī negribas lai pēts 100km noklapē dzinējs.
gudri dirst nav malku cirst
Profila bilde
wu-ryder
Ziņojumi: 238
Pievienojies: 06 Feb 2012, 12:00
Braucu ar: BMW
Reputācija: 5
 

03 Mar 2015, 07:45

Jautajums, kut var atrast info par motora detalu izmeriem, principa pareizu info.

Interese klanu garums, pirksti un virzuli, ka ari klokjenes utt.

Interesejosie dzineji M20/m50/m52/s50/s52/s52us

Jo vnk, meklejos atseviskjas dalas tie izmeri to ir analogi kadam no tiem motoriem, a to kadama nav. wiki un biimer parlasiits, bet tur mb ar kads ar cipariem nojucis
3B Motorsport
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
www.3bmotorsport.com
e-pasts: [email protected]
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
Attēls
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

23 Apr 2015, 20:01

Nu gan topiks - jēgas vispār nekādas. :lol:

Tātad, esmu M5*B20 dzinēja meklējumos priekš sportošanas, konkrētāk, priekš autokrosa. Nemaz nesāciet, ka nav jēgas viņu likt utt., tas lai paliek manā ziņā. :hahaha: B25/28 nevēlos likt, jo negribu braukt OPEN klasē, kā arī, cipars tiem swapiem ir krietni dārgāks, un M42/M44 arī vairs negribas.

Viss ko vēlos noskaidrot, kas būtu labākais no B20 dzinējiem? M50, M52, Vanos, NonVanos? Itkā ir doma ņemt M50 NonVanos un ielikt ieplūdes sadaleni izplūdes vietā. :rolleyes: Bet no otras puses itkā varētu ņemt M52, jo tas tomēr nebūs tik nobraukts kā M50 bezvanosnieks. :rolleyes: Ceru, ka palīdzēsiet tikt skaidrībā. :super:
Attēls
Profila bilde
JozziX
Ziņojumi: 255
Pievienojies: 14 Sep 2012, 17:33
Braucu ar: 320i
Atrašanās vieta: Kalngale

23 Apr 2015, 21:36

Nixon, par cik tu tāpat droši vien domā to motoru pārvākt varu piedāvāt savu veco motoru.
M50b20 ar vanosu, nav gan nekāda medusmaize, jo radās aizdomas par izpūstu galvas blīvi + nedaudz paturot apgriezienos varēja dzirdēt ķēdi.
Ja ir interese dod ziņu.
Profila bilde
ROYALTY
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 654
Pievienojies: 11 Nov 2013, 20:33
Braucu ar: 328lpg coupe
Atrašanās vieta: Cēsis

23 Apr 2015, 21:50

Nixon, es lieku uz m50 nv jo kārtīgs dzelzis. Arī pie 500k griežas kā vajag ja nav braukts bez eļļas. Manam vecajam m50tu pat pie 400+k no maiņas līdz maiņai ne piles eļļas nezuda. Ko gan nevar teikt par manu pieredzi ar m52. Un iesaku nv jo bosch vadība viegli manipulējama. Ja liec m50tu tad vadību un dačikus izņemot sadaleni no m52. Izplūdnieku un 2 zondes ar ja no 96+ Vadība ar pravodku. Ja vajag ews varu delete un kartes piegriezt ms41. Nebūs tālu jābrauc. ;)
Attēls
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

23 Apr 2015, 22:02

JozziX rakstīja:Nixon, par cik tu tāpat droši vien domā to motoru pārvākt varu piedāvāt savu veco motoru.
M50b20 ar vanosu, nav gan nekāda medusmaize, jo radās aizdomas par izpūstu galvas blīvi + nedaudz paturot apgriezienos varēja dzirdēt ķēdi.
Ja ir interese dod ziņu.
Uz doto momentu vajag tādu, kuru var iecelt un gāzt. Interese līst motorā drošvien, ka būs tikai pēc sezonas.
ROYALTY rakstīja:Nixon, es lieku uz m50 nv jo kārtīgs dzelzis. Arī pie 500k griežas kā vajag ja nav braukts bez eļļas. Manam vecajam m50tu pat pie 400+k no maiņas līdz maiņai ne piles eļļas nezuda. Ko gan nevar teikt par manu pieredzi ar m52. Un iesaku nv jo bosch vadība viegli manipulējama. Ja liec m50tu tad vadību un dačikus izņemot sadaleni no m52. Izplūdnieku un 2 zondes ar ja no 96+ Vadība ar pravodku. Ja vajag ews varu delete un kartes piegriezt ms41. Nebūs tālu jābrauc. ;)
Tagad itkā čaļi teicās, ka tūliņ cels ārā vienu M50 NV un itkā pa ļoti saldu ciparu atdošot. Tad visticamāk, ka to arī ņemšu.
Vot par Bosch vadību arī domāju, bet jēga jau no viņas ir tikai tad, ja motoram kautkas vairāk saķīmiķots un vieglāk to Bosch esot piečipot par Siemens. :rolleyes: Par cik, es uzreiz motorā baigi nelīdīšu, tad no tās Bosch vadības laikam jēgas man mazas.

Ir tā, ka M50 varu dabūt ap kādiem 60eur un forumā tepat viens tirgo tādu pasvaigu M52 pa 150eur, par to arī domāju, bet vai man to vajag? :hahaha:
Attēls
Profila bilde
ROYALTY
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 654
Pievienojies: 11 Nov 2013, 20:33
Braucu ar: 328lpg coupe
Atrašanās vieta: Cēsis

23 Apr 2015, 22:11

Am krosam bez vanos mazak problemu. Nevajadzes uzreiz to remontet pirms celt ieksa.
Attēls
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

23 Apr 2015, 22:12

Skaidrs, tad pie tā arī pieturēšos. :super:
Cerams tik, ka nebūs galīgs mironis tas dzinējs. :hahaha:

Varbūt vēl ir kādi upgreidi, kurus varētu tā raiti, bez galvas nost celšanas, uzlabot?
Par B25 ieplūdi sapratu, ka nav jēgas, jo galvā ieplūdes kanāli tāpat ir mazāki.
Attēls
Profila bilde
ROYALTY
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 654
Pievienojies: 11 Nov 2013, 20:33
Braucu ar: 328lpg coupe
Atrašanās vieta: Cēsis

23 Apr 2015, 22:15

Kanali poh. Vajag droseli no 25, bet lai uzlikeu jaliek kolektors. + izplude un sprauslas. Talak kartes un atsaucibu var no ta nv dabut diezgan ok.
Attēls
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

23 Apr 2015, 22:18

Ņemšu vērā. :super: Bet to ne tagad uzreiz. :hahaha:
Attēls
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

23 Apr 2015, 22:24

nekas tur nav poh.
dvuļai vislabākais ir m50b20 ieplūdes kolektors, drosele vislielākā ir m52, ko tur diezgan easy var uzlikt.
par izplūdi runājot, tak jopt tvaju matj, kolektors jau tur tā ir milzīgs, visiem 2.0-2.8 ir viņi vienādi, izplūde pati par sevi arī ir liela. Normāls gala trubas diametrs diviem litriem ir 50mm iekšējais. Kolektoru hotja r pusautomātu sarausīt kopā, bet pareizos dimetrus un garumus stabulēm, un jau būs labāk
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

24 Apr 2015, 04:25

seeingman rakstīja:nekas tur nav poh.
dvuļai vislabākais ir m50b20 ieplūdes kolektors, drosele vislielākā ir m52, ko tur diezgan easy var uzlikt.
Ir jēga no tā? Un no visiem M52 vienāda vai no kāda konkrēta tieši?
Attēls
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

08 Mai 2015, 00:50

Nixon rakstīja:
seeingman rakstīja:nekas tur nav poh.
dvuļai vislabākais ir m50b20 ieplūdes kolektors, drosele vislielākā ir m52, ko tur diezgan easy var uzlikt.
Ir jēga no tā? Un no visiem M52 vienāda vai no kāda konkrēta tieši?
UP! :hahaha:
Attēls
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

08 Mai 2015, 08:36

Nav jēga, tici man :)
Labāk saregulē droseles potenciometru tā, lai domā, ka esi vairāk to atvēris, būs ļoti ass uzrāviens utt, tik nevarēsi, braucot ātrumā, samazināt minimāli ātrumu. Kļūs mazliet kā on/off, bet ne traki :hahaha:
Profila bilde
poweredbygirts
Ziņojumi: 1140
Pievienojies: 01 Jūl 2012, 21:31
Braucu ar: GE950

15 Jūn 2015, 20:24

Kā tad to droseles potenciometru var ta saregulet?
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

16 Jūn 2015, 16:02

Visfeināk uz kompja skatīties datus.