m50b25+m52b28

stivais
Ziņojumi: 81
Pievienojies: 21 Okt 2013, 21:53
Braucu ar: 325i

09 Jan 2015, 00:08

Kāds varbūt var padlities pieredzē.
Man ir m50b25vanos un virzuli klani klokene no52b28
Kas vel vajadzigs??
Vai vis tur der 1;1 ??
ko vēl tur var sadarīt kamēr motors āra??
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

09 Jan 2015, 07:59

Komati vajadzīgi.

Bet pa tēmu - viss der 1:1. Ja gribi piedurties, sarēķini esošo kompresijas pakāpi un, vadoties pēc tās, izrēķini, cik nepieciešams noslīpēt bloku/galvu, lai paceltu to uz +/- 11,2.
Profila bilde
EJANSONS
Ziņojumi: 1035
Pievienojies: 19 Mar 2013, 23:05
Reputācija: 4
 

09 Jan 2015, 08:21

ir dzirdets ka 2.8 bloka, ar 2.8 ieksam liek 2.5 vanosa(ja nemaldos) virzulus lai paceltu kompresiju. 2.5 virzuli ir lidz ar malu, 2.8 bis zemak. mos uz 2.5 bloka ar tas strada
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

09 Jan 2015, 08:27

Arī ir dzirdēts, bet neesmu rēķinājis, cik tur sanāk tā kompresijas pakāpe + tu nekad nezini, cik no galvas, bloka jau ir noņemta skaida :gigigi:
Profila bilde
Gailums
Ziņojumi: 203
Pievienojies: 10 Apr 2011, 20:47
Braucu ar: M50
Atrašanās vieta: MurMastiene
Reputācija: 3
 

09 Jan 2015, 09:41

ar M50B25TU virzuļiem sanāk kkas ap 10,6:1 neko neslīpējot. Ar M52B28 virzuļiem bij aptuveni 9,6:1 kompresijas pakāpe.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

10 Jan 2015, 00:31

Gailums rakstīja:ar M50B25TU virzuļiem sanāk kkas ap 10,6:1 neko neslīpējot. Ar M52B28 virzuļiem bij aptuveni 9,6:1 kompresijas pakāpe.
ko?
m52b28 standarta kompresijas pakāpe ir 10.2
gribi teikt, ka m50b25 bloks ir augstāks?
Profila bilde
EJANSONS
Ziņojumi: 1035
Pievienojies: 19 Mar 2013, 23:05
Reputācija: 4
 

10 Jan 2015, 01:01

dogMa rakstīja:Arī ir dzirdēts, bet neesmu rēķinājis, cik tur sanāk tā kompresijas pakāpe + tu nekad nezini, cik no galvas, bloka jau ir noņemta skaida :gigigi:
vaitad tas ir baigi no svara ja kautkādas simtdaļas noņemtas slīpejot? oriģinālā blīve tāpat ir samerā bieza. vienkarši zinu ka man ir noslipeta galva, pats neatceros vairs cik. uzlikt tadus virzulus buutu kritiski?
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

10 Jan 2015, 03:33

:giggle: "kaut kādas simtdaļas" :hahaha:
standarta galvas slīpējums ir - 0.10 - 0.20mm
! jaunas ! galvas pat slīpējas ~0.06mm līdz perfektumam

bmw 6cyl ja ir jāslīpē galva un tai ir kādi padsmit gadi, nu tad ir 0.60 0.70 mm :super: :gigigi:
viņas banānā saliecas

un cik nu katram svarīgi, kam ir problemātiska vārsta maigošanās ar virzuli, kam kompresijas pakāpe svarīga.
Profila bilde
Gailums
Ziņojumi: 203
Pievienojies: 10 Apr 2011, 20:47
Braucu ar: M50
Atrašanās vieta: MurMastiene
Reputācija: 3
 

10 Jan 2015, 07:50

seeingman rakstīja:
Gailums rakstīja:ar M50B25TU virzuļiem sanāk kkas ap 10,6:1 neko neslīpējot. Ar M52B28 virzuļiem bij aptuveni 9,6:1 kompresijas pakāpe.
ko?
m52b28 standarta kompresijas pakāpe ir 10.2
gribi teikt, ka m50b25 bloks ir augstāks?
esi samēriji dzīvē un izrēkinājis, vai pēc katalogiem skaties? ;)
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

10 Jan 2015, 09:25

+1
reāli izjaucot nekad nejauktu m52 (lasīt galva/bloks nekad nav slīpēti) un pēc fakta sarēķinot, kompresijas pakāpe tiešām sanāk zemāka nekā katalogos uzrādīts. ārzemju forumos tantes spriedelē, ka rūpnīca ir ierēķinājusi uzdegumu, kas veidosies ekspluatējot, bet cik tur tās taisnības hvz.
Te arī atbilde, kāpēc pareizi sarēķināti/salikti b28 strokeri iet jūtami labāk par stock m52b28 ar m50 ieplūdi. Ok, ok tūlīt mani nories, ka tā nav, nēesot nekā labāka par nenobrauktu stock b28, man pieredze rāda pretējo. :drink: :hahaha:
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
EJANSONS
Ziņojumi: 1035
Pievienojies: 19 Mar 2013, 23:05
Reputācija: 4
 

10 Jan 2015, 13:39

seeingman rakstīja::giggle: "kaut kādas simtdaļas" :hahaha:
standarta galvas slīpējums ir - 0.10 - 0.20mm
! jaunas ! galvas pat slīpējas ~0.06mm līdz perfektumam

bmw 6cyl ja ir jāslīpē galva un tai ir kādi padsmit gadi, nu tad ir 0.60 0.70 mm :super: :gigigi:
viņas banānā saliecas

un cik nu katram svarīgi, kam ir problemātiska vārsta maigošanās ar virzuli, kam kompresijas pakāpe svarīga.
nemaz neapsaubu, ta bija vieniga reiza dzive kad esmu slipejos galvu, baigi neiespringu uz to. principa ja man ir noslipeta galva, tad uzliekot tos virzulus ar stok blivi, viss aizietu pa dirsu ja? :hahaha:
Profila bilde
JJukonis
Ziņojumi: 45
Pievienojies: 12 Jūn 2012, 14:47

12 Jan 2015, 14:20

kāds nezina izplūdes kolektori ir vienādi ar m52b28 un m52b20
Profila bilde
kkk_24
Ziņojumi: 724
Pievienojies: 12 Mar 2012, 17:56
Braucu ar: 328i
Atrašanās vieta: Tukums/Rīga
Reputācija: 2
 

12 Jan 2015, 14:29

man laikam gļuki :lol:
m52 b20/28 derēt-derēs, bet diametrs b28 noteikti ir lielāks

fail, iegāju realoem un pēc kodiem rādās, ka tomēr vienādi :doh:
Pēdējais labojis kkk_24 - 12 Jan 2015, 14:38, kopā labots 4 reizes.
Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4697
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 

12 Jan 2015, 14:31

Ieskrūvē skrūves un caurumu vairs nav.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Profila bilde
JJukonis
Ziņojumi: 45
Pievienojies: 12 Jūn 2012, 14:47

12 Jan 2015, 14:57

kkk_24 rakstīja:man laikam gļuki :lol:
m52 b20/28 derēt-derēs, bet diametrs b28 noteikti ir lielāks

fail, iegāju realoem un pēc kodiem rādās, ka tomēr vienādi :doh:
es ari skatījos pēc koda bet kaut ka neticas.
Profila bilde
A_C
Ziņojumi: 551
Pievienojies: 19 Feb 2014, 17:58
Reputācija: 3
 

12 Jan 2015, 16:51

JJukonis rakstīja:
kkk_24 rakstīja:man laikam gļuki :lol:
m52 b20/28 derēt-derēs, bet diametrs b28 noteikti ir lielāks

fail, iegāju realoem un pēc kodiem rādās, ka tomēr vienādi :doh:
es ari skatījos pēc koda bet kaut ka neticas.
2.0= 80mm
2.5, 2.8= 84mm
Profila bilde
sirmais
Ziņojumi: 216
Pievienojies: 07 Apr 2014, 16:22
Braucu ar: E36 compact

12 Jan 2015, 16:52

A_C rakstīja:
JJukonis rakstīja:
kkk_24 rakstīja:man laikam gļuki :lol:
m52 b20/28 derēt-derēs, bet diametrs b28 noteikti ir lielāks

fail, iegāju realoem un pēc kodiem rādās, ka tomēr vienādi :doh:
es ari skatījos pēc koda bet kaut ka neticas.
2.0= 80mm
2.5, 2.8= 84mm
Tiek apspriesti izplūdes kolektori nevis virzuļa diametrs.
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 

12 Jan 2015, 17:30

Galvas kanāli sapasēja kopā b20 kolektoram un b28 motoram. Blakus abus turējis neesmu, bet esmu diezgan pārliecināts ka viņi patiešām ir vienādi.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
A_C
Ziņojumi: 551
Pievienojies: 19 Feb 2014, 17:58
Reputācija: 3
 

12 Jan 2015, 17:40

Laikam jāuzelpo svaigs gaiss. Jau sāk biki krist ciet. :D
M52B 2.0-2.8 ir vienādi kolektori.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

12 Jan 2015, 22:34

ā nu tad beidzot pieleca ja?
tagad ceru sapratīsiet, kad es smejos vēderu turēdams par to ka kāds uzlika savam 2.0 izplūdes kolektoru no 2.8 :hahaha: un baigi gaida kaut kādu jaudu & shit