m50b25+m52b28
Kāds varbūt var padlities pieredzē.
Man ir m50b25vanos un virzuli klani klokene no52b28
Kas vel vajadzigs??
Vai vis tur der 1;1 ??
ko vēl tur var sadarīt kamēr motors āra??
Man ir m50b25vanos un virzuli klani klokene no52b28
Kas vel vajadzigs??
Vai vis tur der 1;1 ??
ko vēl tur var sadarīt kamēr motors āra??
Komati vajadzīgi.
Bet pa tēmu - viss der 1:1. Ja gribi piedurties, sarēķini esošo kompresijas pakāpi un, vadoties pēc tās, izrēķini, cik nepieciešams noslīpēt bloku/galvu, lai paceltu to uz +/- 11,2.
Bet pa tēmu - viss der 1:1. Ja gribi piedurties, sarēķini esošo kompresijas pakāpi un, vadoties pēc tās, izrēķini, cik nepieciešams noslīpēt bloku/galvu, lai paceltu to uz +/- 11,2.
ir dzirdets ka 2.8 bloka, ar 2.8 ieksam liek 2.5 vanosa(ja nemaldos) virzulus lai paceltu kompresiju. 2.5 virzuli ir lidz ar malu, 2.8 bis zemak. mos uz 2.5 bloka ar tas strada
Arī ir dzirdēts, bet neesmu rēķinājis, cik tur sanāk tā kompresijas pakāpe + tu nekad nezini, cik no galvas, bloka jau ir noņemta skaida
ar M50B25TU virzuļiem sanāk kkas ap 10,6:1 neko neslīpējot. Ar M52B28 virzuļiem bij aptuveni 9,6:1 kompresijas pakāpe.
ko?Gailums rakstīja:ar M50B25TU virzuļiem sanāk kkas ap 10,6:1 neko neslīpējot. Ar M52B28 virzuļiem bij aptuveni 9,6:1 kompresijas pakāpe.
m52b28 standarta kompresijas pakāpe ir 10.2
gribi teikt, ka m50b25 bloks ir augstāks?
vaitad tas ir baigi no svara ja kautkādas simtdaļas noņemtas slīpejot? oriģinālā blīve tāpat ir samerā bieza. vienkarši zinu ka man ir noslipeta galva, pats neatceros vairs cik. uzlikt tadus virzulus buutu kritiski?dogMa rakstīja:Arī ir dzirdēts, bet neesmu rēķinājis, cik tur sanāk tā kompresijas pakāpe + tu nekad nezini, cik no galvas, bloka jau ir noņemta skaida
"kaut kādas simtdaļas"
standarta galvas slīpējums ir - 0.10 - 0.20mm
! jaunas ! galvas pat slīpējas ~0.06mm līdz perfektumam
bmw 6cyl ja ir jāslīpē galva un tai ir kādi padsmit gadi, nu tad ir 0.60 0.70 mm
viņas banānā saliecas
un cik nu katram svarīgi, kam ir problemātiska vārsta maigošanās ar virzuli, kam kompresijas pakāpe svarīga.
standarta galvas slīpējums ir - 0.10 - 0.20mm
! jaunas ! galvas pat slīpējas ~0.06mm līdz perfektumam
bmw 6cyl ja ir jāslīpē galva un tai ir kādi padsmit gadi, nu tad ir 0.60 0.70 mm
viņas banānā saliecas
un cik nu katram svarīgi, kam ir problemātiska vārsta maigošanās ar virzuli, kam kompresijas pakāpe svarīga.
esi samēriji dzīvē un izrēkinājis, vai pēc katalogiem skaties?seeingman rakstīja:ko?Gailums rakstīja:ar M50B25TU virzuļiem sanāk kkas ap 10,6:1 neko neslīpējot. Ar M52B28 virzuļiem bij aptuveni 9,6:1 kompresijas pakāpe.
m52b28 standarta kompresijas pakāpe ir 10.2
gribi teikt, ka m50b25 bloks ir augstāks?
+1
reāli izjaucot nekad nejauktu m52 (lasīt galva/bloks nekad nav slīpēti) un pēc fakta sarēķinot, kompresijas pakāpe tiešām sanāk zemāka nekā katalogos uzrādīts. ārzemju forumos tantes spriedelē, ka rūpnīca ir ierēķinājusi uzdegumu, kas veidosies ekspluatējot, bet cik tur tās taisnības hvz.
Te arī atbilde, kāpēc pareizi sarēķināti/salikti b28 strokeri iet jūtami labāk par stock m52b28 ar m50 ieplūdi. Ok, ok tūlīt mani nories, ka tā nav, nēesot nekā labāka par nenobrauktu stock b28, man pieredze rāda pretējo.
reāli izjaucot nekad nejauktu m52 (lasīt galva/bloks nekad nav slīpēti) un pēc fakta sarēķinot, kompresijas pakāpe tiešām sanāk zemāka nekā katalogos uzrādīts. ārzemju forumos tantes spriedelē, ka rūpnīca ir ierēķinājusi uzdegumu, kas veidosies ekspluatējot, bet cik tur tās taisnības hvz.
Te arī atbilde, kāpēc pareizi sarēķināti/salikti b28 strokeri iet jūtami labāk par stock m52b28 ar m50 ieplūdi. Ok, ok tūlīt mani nories, ka tā nav, nēesot nekā labāka par nenobrauktu stock b28, man pieredze rāda pretējo.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
nemaz neapsaubu, ta bija vieniga reiza dzive kad esmu slipejos galvu, baigi neiespringu uz to. principa ja man ir noslipeta galva, tad uzliekot tos virzulus ar stok blivi, viss aizietu pa dirsu ja?seeingman rakstīja: "kaut kādas simtdaļas"
standarta galvas slīpējums ir - 0.10 - 0.20mm
! jaunas ! galvas pat slīpējas ~0.06mm līdz perfektumam
bmw 6cyl ja ir jāslīpē galva un tai ir kādi padsmit gadi, nu tad ir 0.60 0.70 mm
viņas banānā saliecas
un cik nu katram svarīgi, kam ir problemātiska vārsta maigošanās ar virzuli, kam kompresijas pakāpe svarīga.
kāds nezina izplūdes kolektori ir vienādi ar m52b28 un m52b20
man laikam gļuki
m52 b20/28 derēt-derēs, bet diametrs b28 noteikti ir lielāks
fail, iegāju realoem un pēc kodiem rādās, ka tomēr vienādi
m52 b20/28 derēt-derēs, bet diametrs b28 noteikti ir lielāks
fail, iegāju realoem un pēc kodiem rādās, ka tomēr vienādi
Pēdējais labojis kkk_24 - 12 Jan 2015, 14:38, kopā labots 4 reizes.
es ari skatījos pēc koda bet kaut ka neticas.kkk_24 rakstīja:man laikam gļuki
m52 b20/28 derēt-derēs, bet diametrs b28 noteikti ir lielāks
fail, iegāju realoem un pēc kodiem rādās, ka tomēr vienādi
2.0= 80mmJJukonis rakstīja:es ari skatījos pēc koda bet kaut ka neticas.kkk_24 rakstīja:man laikam gļuki
m52 b20/28 derēt-derēs, bet diametrs b28 noteikti ir lielāks
fail, iegāju realoem un pēc kodiem rādās, ka tomēr vienādi
2.5, 2.8= 84mm
Tiek apspriesti izplūdes kolektori nevis virzuļa diametrs.A_C rakstīja:2.0= 80mmJJukonis rakstīja:es ari skatījos pēc koda bet kaut ka neticas.kkk_24 rakstīja:man laikam gļuki
m52 b20/28 derēt-derēs, bet diametrs b28 noteikti ir lielāks
fail, iegāju realoem un pēc kodiem rādās, ka tomēr vienādi
2.5, 2.8= 84mm
Galvas kanāli sapasēja kopā b20 kolektoram un b28 motoram. Blakus abus turējis neesmu, bet esmu diezgan pārliecināts ka viņi patiešām ir vienādi.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Laikam jāuzelpo svaigs gaiss. Jau sāk biki krist ciet.
M52B 2.0-2.8 ir vienādi kolektori.
M52B 2.0-2.8 ir vienādi kolektori.
ā nu tad beidzot pieleca ja?
tagad ceru sapratīsiet, kad es smejos vēderu turēdams par to ka kāds uzlika savam 2.0 izplūdes kolektoru no 2.8 un baigi gaida kaut kādu jaudu & shit
tagad ceru sapratīsiet, kad es smejos vēderu turēdams par to ka kāds uzlika savam 2.0 izplūdes kolektoru no 2.8 un baigi gaida kaut kādu jaudu & shit