Uzvārīja un izpūta tosolu.
Tātad, kā tēmas nosaukumā rakstīts, stāvēja stajankā ar iedarbinātu dzinēju, tosolu izpūta ārā, tvaiki pa gaisu, bikses pilnas. Momentāli noslāpēju, gaidiju kamēr atdzisa un tad braucu mājās. Motors 1.8 is, 94 gada kupejai. Kas varētu būt sāpīgākais, kas motoram var notikt?
P.s uzkarsa, jo nebija priekšā lielais ventilators, kurš mistiskā veidā bija nokritis, hz kā tas iespējams, domāju, kā jau ziema tad jau nekas traks nenotiks, bet kļūdijos.
P.s uzkarsa, jo nebija priekšā lielais ventilators, kurš mistiskā veidā bija nokritis, hz kā tas iespējams, domāju, kā jau ziema tad jau nekas traks nenotiks, bet kļūdijos.
galvas blivi jamaina visdrizak
palasi te: http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=6&t=227
palasi te: http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=6&t=227
var but ka ne ! ja ta pirma reize tad nekas nebus uzliec viskomuftu,uzkarsi motoru un parbaudi vai nav spiediens uz shljaukas
Atkarīgs cik ilgi temperatūra bija redlainā... Bet domāju, ka nekas traks nenotika, ja jau mājās aizbrauci bez problēmām.
jā jā es m52 kādas 4x uzvārīju (bija savas apstākļu sakritības) un pilngi porus90 rakstīja:galvas blivi jamaina visdrizak
palasi te: http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=6&t=227
man bija tāda pati problēma m50 motoram. stāvu un uzvārās, izspļauj tosolu pa zemi. tā arī izsti nēesmu sapratis no kā tas viss, jo pēctam salēja trūkstošo sistēmā, un viss okk. vienīgais ka zūd līmenis tosola, pieņemu ka blive no tās reizes izpusta, bet skatoties neredz ka kkur laistu. kādi vēl varianti kur varētu zust? udenssuknis? sāk jau apnikt ik pa laikam pieliet un atgaisot, lai nesalst pirksti un logus rauj vaļā.
@instagram - anrijs.v
Izvilku ščupu, iečekot eļļu un tur bija nedaudz tosols ticis klāt pie motoreļļas. Izveidots saucamais jogurts.
Nu ja ella ir jogurta tad pizdec tur ir, vai nu swap swap, vai pisies, nem nost galvu slipe, pie reizes ar sezas un varstus restauret
ja masina normali strada tad diezvai izpusta blive. no arpuses ari to nepamanisi ja ta tiesam butu. skaties vai kautkur nepiesuc gaisu(gar termostata korpusu, ieplaisajusi truba, trubas uzliksanas vieta, utt) ir bijusi divi gadijumi, masina brauc ka vajag, bet uzcelas spiediens un izsplauj tosolu. pirmaja reize kartera ventilacijas membrana bija parplisusi(bet ta ari masina tuksgaita baigi saudija, gaita nekadu izmainu). otraja gadijuma suca gaisu gar trubu kas pieiet pie termostata korpusa(trubas montazas vieta gabals bija izluzis). abus gadijumus noversu un viss iet.nleai rakstīja:man bija tāda pati problēma m50 motoram. stāvu un uzvārās, izspļauj tosolu pa zemi. tā arī izsti nēesmu sapratis no kā tas viss, jo pēctam salēja trūkstošo sistēmā, un viss okk. vienīgais ka zūd līmenis tosola, pieņemu ka blive no tās reizes izpusta, bet skatoties neredz ka kkur laistu. kādi vēl varianti kur varētu zust? udenssuknis? sāk jau apnikt ik pa laikam pieliet un atgaisot, lai nesalst pirksti un logus rauj vaļā.
un runajot par jogurtu, ne vienmer tas ir del tosola ellaa, citreiz tas ir vienkarsi kondensats. parasti auksta laika noverojams.
kondensata jogurts parasti veidojas uz eļļas korķa, kartera ventilācijas trubām
kā var izpūst tosolu dēļ saplēstas kartera ventilācijas membrānas, kas nozīmē, ka motors piesūc gaisu, kas izraisa nestabilu tukšgaitu, neadekvātu patēriņu.
un jogurts eļļā var nebūt arī dēļ blīves, bet mikroplaisas galvā uz m20 bija slimība, jo galvas alumīnijs ir baigi porainais, tur pārkarsējot varēja sanākt tā, ka zem sadalenes sāk kā no švammes sūkties ārā dzes. šķidrums.
kā var izpūst tosolu dēļ saplēstas kartera ventilācijas membrānas, kas nozīmē, ka motors piesūc gaisu, kas izraisa nestabilu tukšgaitu, neadekvātu patēriņu.
un jogurts eļļā var nebūt arī dēļ blīves, bet mikroplaisas galvā uz m20 bija slimība, jo galvas alumīnijs ir baigi porainais, tur pārkarsējot varēja sanākt tā, ka zem sadalenes sāk kā no švammes sūkties ārā dzes. šķidrums.
Man m42 93rd. Kkas līdzīgs. Braucot sprosta pēc piena ,nezūd antifrizs ,bet snow drift laika kka mēdz pazust.
I hujat gaiss iekšā \sak celties temp.bet Redline nav bijis/ ,jagaiso ,atgaiso pielej antifriizu un aizgāja tālāk.
Stāvot uz vietas ar iedarbinātu dzinēju kādas 20 min nenoka sāk karst. Atkal atgaiso aiziet.
Jogurta eļļa nav. Pārbaudīja gribas nekur gaiss ne tiek. Termostats OK.
KA TUR TIEK GAISS?
I hujat gaiss iekšā \sak celties temp.bet Redline nav bijis/ ,jagaiso ,atgaiso pielej antifriizu un aizgāja tālāk.
Stāvot uz vietas ar iedarbinātu dzinēju kādas 20 min nenoka sāk karst. Atkal atgaiso aiziet.
Jogurta eļļa nav. Pārbaudīja gribas nekur gaiss ne tiek. Termostats OK.
KA TUR TIEK GAISS?
brum brum ...... FOTHERMUCKERS
Bliive 100%
ja blive,var but,ka galva nav cietusi ?
brum brum ...... FOTHERMUCKERS
kādi 100%?
tik pat labi temperatūras dačiks nav pievilkt vai kaut kas tāds, jo uzsisltot spiediens paceļas antifrīzs ar pilītēm izspiežas ārā un izgaro, nedaudz atdziest = vakuums = sasūc gaisu iekšā.
bet nu būt var visādi
tik pat labi temperatūras dačiks nav pievilkt vai kaut kas tāds, jo uzsisltot spiediens paceļas antifrīzs ar pilītēm izspiežas ārā un izgaro, nedaudz atdziest = vakuums = sasūc gaisu iekšā.
bet nu būt var visādi
pie kartigas mizosanas antifrizs zuud, litrs diena ,citreiz pat ne.
uzsilst pavisam normali. ja parkarst ,atgaiso mizo talak. tas man patik, viegli atgaisot.
man pirms tam bija e34 kurs ari parkarsa ,bet pietika ar 1 reizi un galvai plaisas. rezultats - jauns motors.
un atgaisot bija ilgs ilgs process.
ja zinu ,ka vakara no debesim kritis drifts ,kamer vala Bode dodos pec antifriza, bik sit pa kabatu.BET - IR TA VERTS-
bet problema tapat paliek.
uzsilst pavisam normali. ja parkarst ,atgaiso mizo talak. tas man patik, viegli atgaisot.
man pirms tam bija e34 kurs ari parkarsa ,bet pietika ar 1 reizi un galvai plaisas. rezultats - jauns motors.
un atgaisot bija ilgs ilgs process.
ja zinu ,ka vakara no debesim kritis drifts ,kamer vala Bode dodos pec antifriza, bik sit pa kabatu.BET - IR TA VERTS-
bet problema tapat paliek.
brum brum ...... FOTHERMUCKERS
ja tas e34 bija ar m20 motoru tad nav brīnums ka pie pārkaršanas plaisas
ņem izej visam cauri pārbaudi vai nekujr nevar zust antifrīzs un tikai tad galvu nost
ņem izej visam cauri pārbaudi vai nekujr nevar zust antifrīzs un tikai tad galvu nost
tieshi ta m20b25.. mesls kkads , bet tie bija tikai 70 e par motoru un visu kas apkart.
ja bus japariet velreiz ,moz ko palaidu garam.
pirmstam biju kartigs opelist. biju tada opel-blitz..lv te tauta atsaucigaka.. nemetajas ar rupjibam..
ja bus japariet velreiz ,moz ko palaidu garam.
pirmstam biju kartigs opelist. biju tada opel-blitz..lv te tauta atsaucigaka.. nemetajas ar rupjibam..
brum brum ...... FOTHERMUCKERS
bija man shitadz. 1.6. 16v bet ne pirmais - tas bi A 80 b3
bija mazs bembitis opelja uzvalka.
bija mazs bembitis opelja uzvalka.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
brum brum ...... FOTHERMUCKERS
jā jā tas ecotec mēsls tak neko neiet, es gan ar to c20xe dažu labu 325 gandrīz izpogāju