stroker+turbo
Varbut kadam ir kada laba informacija par m50b25 non vanos ar m54b30 ieksam stroker plus turbo
ka un ko vajadzetu darit lai viss butu ok?
kadu galvas blivi jaliek vai decomprision plate lai kompresija butu pareiza?
varbut kadam ir kads links uz labu info var but ari angliski
nju jau kurejo menesi nav bijis neviens e36 ko apcubinat nak virsu depresija
ka un ko vajadzetu darit lai viss butu ok?
kadu galvas blivi jaliek vai decomprision plate lai kompresija butu pareiza?
varbut kadam ir kads links uz labu info var but ari angliski
nju jau kurejo menesi nav bijis neviens e36 ko apcubinat nak virsu depresija
Instagram INDIGAIS
nu kapec ir jadoma visādi bullshiti, lai tikai nedarītu pareizi, bļin tak kaut vai hujovos manley virzuļus uzsūti un pis, nē ir jādomā tur dekompresijas plāksnes utt utjpr
Es prasu nevis izdomaju bullshit!!
Tu te galigi ne pa teemu uzravi
Tu te galigi ne pa teemu uzravi
Instagram INDIGAIS
iekš b25 bloka ar m54 apakšu nemaz nevajadzēs domāt par kompresijas pakāpes pazemināšu, ja ar bloku nav iepriekš nekas darīts, tad tur pa skaisto sanāks tieši priekš turbo.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
vai tad 10,2:1 bus labi prieks turbo?he9600 rakstīja:iekš b25 bloka ar m54 apakšu nemaz nevajadzēs domāt par kompresijas pakāpes pazemināšu, ja ar bloku nav iepriekš nekas darīts, tad tur pa skaisto sanāks tieši priekš turbo.
sanak tad m54b30 no rupnicas 10,2:1, tad vnk pieskruve turbo un gaz nu nevar ta but
Ja svaigā M50 čuguna blokā liek B30 apakšu bez virsmu slīpēšanas utt, tad kompresijas pakāpe sanāk ap 9.
Cik tika rēķināts, tad, ja galvai noņem standarta slāni, lai būtu taisna, tad blokam vēl vajadzēja noņem apm 1mm, lai būtu pareiza kompresijas pakāpe, jo M50 un M52/M54 bloku augstumi atšķiras pa 1mm apm., ja ne vairāk.
Cik tika rēķināts, tad, ja galvai noņem standarta slāni, lai būtu taisna, tad blokam vēl vajadzēja noņem apm 1mm, lai būtu pareiza kompresijas pakāpe, jo M50 un M52/M54 bloku augstumi atšķiras pa 1mm apm., ja ne vairāk.
vot par to bloka augstumu es nesaprašanā. Sev taisīju strokeri, viss samērīts čuguna blokā ar m52b28 iekšām, tikko pie čoma samērīju stock m52b28 atjauktu- viss tas pats. (konkrēti tika vairāk mērīts virzuļa atstarpe līdz bloka augšai AMP.)
Pilns internets ar to 1mm atšķirību starp blokiem.. hvz..
P.S. tas ir starp M50 un M52.
M54 vēl neesmu ticis samērīt.
Pilns internets ar to 1mm atšķirību starp blokiem.. hvz..
P.S. tas ir starp M50 un M52.
M54 vēl neesmu ticis samērīt.
vienam ielikām m50 bloka m54b30 iekšas.sanaca ka virzuļi ir kadus 4mm blokā AMP, tas ta ar aci neko nemerot. Jo neplānoja turbo likt.Rezultāts diezgan iepriecinošs, palika standarta vadība. Liela grieze pie maziem apgriezieniem.
ja vel turbo uzliktu vispar lidotu pa gaisu.
ja vel turbo uzliktu vispar lidotu pa gaisu.
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D
Man grūti komentēt, jo reāli mērījām čuguna M50 bezvanosa bloku.Gailums rakstīja:vot par to bloka augstumu es nesaprašanā. Sev taisīju strokeri, viss samērīts čuguna blokā ar m52b28 iekšām, tikko pie čoma samērīju stock m52b28 atjauktu- viss tas pats. (konkrēti tika vairāk mērīts virzuļa atstarpe līdz bloka augšai AMP.)
Pilns internets ar to 1mm atšķirību starp blokiem.. hvz..
P.S. tas ir starp M50 un M52.
M54 vēl neesmu ticis samērīt.
Bet, jā, internetā un grāmatās siro info, ka čuguna un alumīnija blokiem no kloķenes centra līdz bloka augšai ir apm. 1mm atšķirība.
Iedomājies, kā.grieztos, ja būtu "pareiza" kompresijas pakāpē? [emoji38]orangeman rakstīja:vienam ielikām m50 bloka m54b30 iekšas.sanaca ka virzuļi ir kadus 4mm blokā AMP, tas ta ar aci neko nemerot. Jo neplānoja turbo likt.Rezultāts diezgan iepriecinošs, palika standarta vadība. Liela grieze pie maziem apgriezieniem.
ja vel turbo uzliktu vispar lidotu pa gaisu.
pec google info ja likt m54 ieksas m50 vanosnieka, bus 2,1mm, un tas sanak 10,2:1orangeman rakstīja:vienam ielikām m50 bloka m54b30 iekšas.sanaca ka virzuļi ir kadus 4mm blokā AMP, tas ta ar aci neko nemerot. Jo neplānoja turbo likt.Rezultāts diezgan iepriecinošs, palika standarta vadība. Liela grieze pie maziem apgriezieniem.
ja vel turbo uzliktu vispar lidotu pa gaisu.
un visi nem no bloka kadu 1mm, lai butu tuvak 11,0:1
nezinu ka visiem sanak mistiskie 9,0;1 ar tadu pasu setu..
ja M54b30 setu liek neslīpētā m50 blokā, tad virzulis no augšas man lieks bij bij 3,5 vai 3,75mm no bloka augšas.. nekādi 2,1. Google melo
ta tad sanak ka baigi daudz neko nemaz nevajag mainit motoramdogMa rakstīja:Ja svaigā M50 čuguna blokā liek B30 apakšu bez virsmu slīpēšanas utt, tad kompresijas pakāpe sanāk ap 9.
Cik tika rēķināts, tad, ja galvai noņem standarta slāni, lai būtu taisna, tad blokam vēl vajadzēja noņem apm 1mm, lai būtu pareiza kompresijas pakāpe, jo M50 un M52/M54 bloku augstumi atšķiras pa 1mm apm., ja ne vairāk.
un ka ar galvas blivi likt parasto vai kadu specialo?
nav plani izspiest max no motora vienkarsi stroker ar nelielu turbo kurs butu lietojams ikdiena nekadam driftam vai kam tadam
Instagram INDIGAIS
Man grūti komentēt šo, jo neesmu gājis cauri tam pats, bet es domāju, ka vismaz galvas skrūvju vietā ieliec špiļkas, bet vai tas apvienojumā ar standarta blīvi būs ok, nav ne jausmas.
tada doma jau bija bet tas ir apmeram 300-400e prieksdogMa rakstīja:Man grūti komentēt šo, jo neesmu gājis cauri tam pats, bet es domāju, ka vismaz galvas skrūvju vietā ieliec špiļkas, bet vai tas apvienojumā ar standarta blīvi būs ok, nav ne jausmas.
noteikti jau gudrak butu salikt visas tas skruves un pareizas blives bet tad jau redzes
Instagram INDIGAIS
Uzjauta userim megatrons.vins lika ja nemaldos gazika shpiljkas un cena bija ap 200ls toreiz laika.konkreti vairs neatceros,bet uzjauta vinjam.apstastis kas un kaa
ar kompatu pa brugji