kas ir vanos un kaa to dzivnieku kopt?
taatad kas ir vanos? kaa vinju kopt utt.? kaa es varu zinaat vai vinsh maz vel straadaa utt? ebayaa redzeeju ,ka var vinjam nopirkt daudz un daaadas gumijas ko mainiit.. tad kkur lasiju ka vinjam pat ir speciaala vanos elja kkur lejaas iekshaa utt.. kssds profinsh varbuut zin kko vairaak? es te jau kaadu laiku attpakal raxtiju par savaam probleemaam ar degvielas pateerinju.. nu vot nomainiju termostatu sveces.. un uzliku pilniigi jaunu zondi... izmainjas ljoti pat minimaalas.. tagad te shtukoju kas vel vareetu buut pa suudiem... :) + varbuut kaads zin cik tam m50 benziina filtri ir? tieshaam tikai viens tas kas apakshaa zem mashiinas? vai ir vel kaads?
paldies.. visiem kas te aktiivi atbild..
paldies.. visiem kas te aktiivi atbild..
Tātad pirmais kas tev būtu jāzin ir tas ka vanos atrodas lūk šeit
Ar vanosu problēmas sākas tajā brīdī kad viņš sāk klabēt, līdz ar to ir 2 varianti vai nu pirkt citu vanosu izskatas lūk šādi
Vai nu vari darīt ka jau biji minējis uzsūtīt visas tās blīvītes un nomainīt, jo vanos sāk klabēt tajā brīdī kad tur blīves ir izdilušas līdz ar to viņš tur klabinās. Bet cik zinu tas neietekmēs nekādi tik būtiski benzīna patēriņu, vanos sāk strādāt ~3-4,5 k RPM tagat esmu piemirsis.
Par bendzina filtriem, jā tas ir tikai viens. laiks mācīties realoem.com shēmas lasīt.
te par vanosiem: ja leikas ka grab, tad taisam, ja nezinam kas par problēmu dzinējam vedam uz diagnostiku, nevis mainam veselu zondi utt. ja vanos buus beigts, tad to ganjau tev pateiks diagnostikaa.
(C) e30.lv Kro
http://en.wikipedia.org/wiki/VANOS
http://www.usautoparts.net/bmw/technology/vanos.htm
pa'googlēju un re te ir skaidrojums, citēju :
VANOS - Variable NockenwellenSpreizung
VANOS - dubultā gāzu sadales sistēma, kas būtiski uzlabo 6 cilindru benzīna dzinēju griezes momentu. Šī BMW sistēma, saņemot datus par akseleratora pedāļa stāvokli un BMW dzinēja apgriezieniem, optimizē ieplūdes vārstu atvēršanās leņķi. Rezultātā uz maziem apgriezieniem tiek nodrošināts lielāks griezes moments, bet uz augstiem apgriezieniem – palielināta jauda. Nesadegušo izplūdes gāzu apjoma samazināšanās uzlabo tukšgaitas darbību. Speciālie BMW dzinēju vadības algoritmi motora uzsilšanas laikā paaugstina katalizatora efektivitāti. Jau tā lieliskā griezes momenta raksturlīkne papildus tiek uzlabota pateicoties droseļvārsta elektromehāniskajai vadībai, kas nodrošina daudz vienmērīgāku dzinēja darbību tukšgaitā, maigāku reakciju „Stop&Go” braukšanas režīmā sastrēgumos un kopēju degvielas patēriņa samazināšanos.
Double VANOS – viena no attīstītākajām konstrukcijām starp gāzes sadales mehānismu sistēmām. Tiek izmantota BMW 3. sērijas automašīnās ar sešu cilindru rindu dzinējiem un sporta M3. Šeit abas sadales vārpstas, kuras vada attiecīgi ieplūdes un izplūdes vārstus, var pagriezties leņķī attiecībā pret savu sākumstāvokli, tādā veidā mainot ieplūdes un izplūdes sākuma momentus (pašas fāzes ilgums ir konstants), kā arī vārstu noslēgšanas ilgumu (fāze, kad ieplūdes un izplūdes vārsti ir atvērti vienmērīgi).
http://old.bmwlife.lv/pages/gallery/2163.jpg
Nedaudz par VANOS
Gāzu sadales sistēma ir viena vismainīgākajām mūsdienu dzinēja sistēmām. No sākuma sadales vārpsta „pārceļoja” uz cilindru galvu, tad parādījās daudzvārstu motori, tagad pilnā sparā rit maināmu gāzes sadales fāzu laikmets. No sadales vārpstas pagaidām vienalga neesam atbrīvojušies. Pagaidām...
Kam vispār vajadzīgas visas šīs viltības? Atbilde ir vienkārša – prasības pret piesārņojumu, ekonomiskumu un motora pielāgojamību gadu no gada paliek arvien stingrākas. Apmierināt šīs prasības nav tik vienkārši, tāpēc visādas tehniskās viltībiņas ir nevis kāda kaprīzes, bet gan apzināta nepieciešamība. Jau ir skaidri redzams, ka nākotne pieder degvielas tiešajai iesmidzināšanai – gan dīzeļdzinējiem, kuru attīstība jau rit pilnā sparā, gan benzīna motoriem, kuru laiks tikai sākas. Neatkarīgi no tā gāzu sadales sistēmas uzdevums ir palicis tas pats – nodrošināt visefektīvāko cilindra aizpildīšanu, sadegšanas kameras iztīrīšanu un augstu griezes momentu plašā apgriezienu diapazonā. Pēdējo izdevās panākt ar fāzu regulēšanu – vai nu ar sadales vārpstas pagriešanos, vai ar nevienāda profila veltnīšu pagriešanos. Tomēr pat tik sarežģītas sistēmas ir efektīvas diezgan šaurā diapazonā. Jums jāpiekrīt, ka domai par katra vārsta individuālu piedziņu agrāk vai vēlāk kādam vajadzēja ienākt prātā.
Kaitīgais droseļvārsts
Par vienu no pašām efektīgākajām gāzes sadales mehānisma konstrukcijām ir atzīta Double VANOS sistēma, kura tiek izmantota BMW pēdējās trešās sērijas un sporta M3 rindas sešcilindru motoros. Šeit abas sadales vārpstas, kuras vada attiecīgi ieplūdes un izplūdes vārstus, var pagriezties leņķī attiecībā pret savu sākumstāvokli, mainot ieplūdes un izplūdes sākuma momentu, kā arī vārstu noslēgšanas ilgumu (tā ir fāze, kad gan ieplūdes, gan izplūdes vārsti ir vienlaicīgi atvērti). Bet pat tā optimālie motora darba apstākļi tiek radīti tikai pilnībā atvērtam droseļvārstam. Citos režīmos gaisa plūsmu ierobežo tas pats droseļvārsts – tieši viņš nosaka uz dzinēju padoto gaisa plūsmas daudzumu, pēc kura ieplūdes vadības un aizdedzes sistēma aprēķina nepieciešamo benzīna daudzumu un pārējos parametrus.
Dzinējam strādājot daļējas slodzes režīmā no droseļvārsta ir tikai vieni zaudējumi – tas rada ieplūdes sistēmā retinājumu, kurš pasliktina cilindru piepildīšanos. Ideāls variants būtu ieplūdes vārsta atvēršana tikai uz to laiku, kas ir nepieciešams, lai sasniegtu vajadzīgo cilindra piepildīšanos ar degmaisījumu.
http://old.bmwlife.lv/pages/gallery/2162.jpg
Rezultātā parādījās mehāniskā vadības sistēma ne tikai priekš fāzēm atsevišķi, bet arī priekš ieplūdes vārstu pacelšanas. Pie jau standarta Double Vanos pievienojās mehānisms, kurš maina ieplūdes vārstu pacelšanās augstumu (1. attēls). Starp sadales vārpstu 1 un katru izplūdes vārstu pāri 4 tika ievietota papildus svira 3 – atkarībā no tā ass griešanās stāvokļa mainās vārstu kustības režīms. Ass stāvoklis, savukārt, ir atkarīgs no ekscentriskā veltņa 2 stāvokļa. Tādā veidā tiek panākta vārstu pacelšanās augstuma, un attiecīgi arī ieplūdes fāzes ilguma atkarība no gāzes pedāļa stāvokļa un droseļvārsts paliek nevajadzīgs.
Pētījumi parādīja, ka vidējais degvielas patēriņš dzinējam bez droseļvārsta, mērot pēc EU 93/116 metodes, ir zemāks par 10%, salīdzinājumā ar parasto motoru, kurš ir aprīkots tikai ar Double VANOS. Tā kā reālās ekspluatācijas laikā parasti ir liels darbošanās procents ar daļēji atvērtu droseļvārstu, tad ekonomija var sasniegt pat 18%.
Kā apgalvo firmas speciālisti, šāda sistēma ir pēdējais iespējamais veids, kā uzlabot benzīna dzinēju ar parasto ieplūdes sistēmu. Tālākā efektivitātes palielināšana iespējama tikai ar diezgan eksotisku konstrukciju palīdzību, kuras iejauktos pašā svētākajā un nesatricināmākajā – kompresijā un dzinēja darba tilpumā.
http://old.bmwlife.lv/pages/gallery/2164.jpg
No mehāniskā uz elektromagnētisko
Vai ir iespējams uzlabot cilindru piepildīšanos, nepalielinot vārstu skaitu un izmērus, nepalielinot ieplūdes fāzes ilgumu un nepalielinot pacēlumu? Ir iespējams, ja vārstus darbināt nevis ar veltnīšu palīdzību, bet ar elektromagnētisku vai hidraulisku piedziņu. Pie vienāda atvēršanās laika un pacēluma augstuma galvenais caurplūdes parametrs būs lielāks, jo vārsts atveras un aizveras daudz ātrāk. Tikai pateicoties tam vien, var palielināt dzinēja griezes momentu apmēram par 5%.
BMW četrcilindra dzinēju ar elektromagnētiskajiem vārstiem un tiešo benzīna iesmidzināšanu jau izmēģina Minhenes stendos. Vārstu piedziņa izskatās sekojoša: vārsts ir ievietots starp 2 elektromagnētiem, kuri to notur galējos stāvokļos – vai nu atvērtā vai aizvērtā. Speciāls devējs nodod vadības blokam informāciju par vārsta patreizējo stāvokli. Tas ir nepieciešams, lai samazinātu līdz minimumam tā ātrumu brīdī, kad tas pieskaras savai ligzdai. Cilindrā ieplūstošais gaisa daudzums tiek noteikts ar vārsta atvēršanas ilgumu – pacēluma augstums nemainās.
Šādas sistēmas iespējas ir praktiski neierobežotas: pietiek izmainīt vārstu vadības programmu, lai dzinējs ar četriem vārstiem uz cilindru sekundes daļā pārvērstos par divu- vai trīs vārstu; var pēc vēlēšanās atslēgt cilindrus, efektīvi bremzēt ar dzinēju ar jebkuriem apgriezieniem, braukšanas laikā mainīt darba procesu un pārvērst četrtaktu motoru par divtaktu, seštaktu vai pat astoņu taktu (režīmos ar daļēju slodzi) – tāda universāla darbalauka dzinēju pētniekiem vēl nekad nav bijis.
te par vanosiem: ja leikas ka grab, tad taisam, ja nezinam kas par problēmu dzinējam vedam uz diagnostiku, nevis mainam veselu zondi utt. ja vanos buus beigts, tad to ganjau tev pateiks diagnostikaa.
(C) e30.lv Kro
http://en.wikipedia.org/wiki/VANOS
http://www.usautoparts.net/bmw/technology/vanos.htm
pa'googlēju un re te ir skaidrojums, citēju :
VANOS - Variable NockenwellenSpreizung
VANOS - dubultā gāzu sadales sistēma, kas būtiski uzlabo 6 cilindru benzīna dzinēju griezes momentu. Šī BMW sistēma, saņemot datus par akseleratora pedāļa stāvokli un BMW dzinēja apgriezieniem, optimizē ieplūdes vārstu atvēršanās leņķi. Rezultātā uz maziem apgriezieniem tiek nodrošināts lielāks griezes moments, bet uz augstiem apgriezieniem – palielināta jauda. Nesadegušo izplūdes gāzu apjoma samazināšanās uzlabo tukšgaitas darbību. Speciālie BMW dzinēju vadības algoritmi motora uzsilšanas laikā paaugstina katalizatora efektivitāti. Jau tā lieliskā griezes momenta raksturlīkne papildus tiek uzlabota pateicoties droseļvārsta elektromehāniskajai vadībai, kas nodrošina daudz vienmērīgāku dzinēja darbību tukšgaitā, maigāku reakciju „Stop&Go” braukšanas režīmā sastrēgumos un kopēju degvielas patēriņa samazināšanos.
Double VANOS – viena no attīstītākajām konstrukcijām starp gāzes sadales mehānismu sistēmām. Tiek izmantota BMW 3. sērijas automašīnās ar sešu cilindru rindu dzinējiem un sporta M3. Šeit abas sadales vārpstas, kuras vada attiecīgi ieplūdes un izplūdes vārstus, var pagriezties leņķī attiecībā pret savu sākumstāvokli, tādā veidā mainot ieplūdes un izplūdes sākuma momentus (pašas fāzes ilgums ir konstants), kā arī vārstu noslēgšanas ilgumu (fāze, kad ieplūdes un izplūdes vārsti ir atvērti vienmērīgi).
http://old.bmwlife.lv/pages/gallery/2163.jpg
Nedaudz par VANOS
Gāzu sadales sistēma ir viena vismainīgākajām mūsdienu dzinēja sistēmām. No sākuma sadales vārpsta „pārceļoja” uz cilindru galvu, tad parādījās daudzvārstu motori, tagad pilnā sparā rit maināmu gāzes sadales fāzu laikmets. No sadales vārpstas pagaidām vienalga neesam atbrīvojušies. Pagaidām...
Kam vispār vajadzīgas visas šīs viltības? Atbilde ir vienkārša – prasības pret piesārņojumu, ekonomiskumu un motora pielāgojamību gadu no gada paliek arvien stingrākas. Apmierināt šīs prasības nav tik vienkārši, tāpēc visādas tehniskās viltībiņas ir nevis kāda kaprīzes, bet gan apzināta nepieciešamība. Jau ir skaidri redzams, ka nākotne pieder degvielas tiešajai iesmidzināšanai – gan dīzeļdzinējiem, kuru attīstība jau rit pilnā sparā, gan benzīna motoriem, kuru laiks tikai sākas. Neatkarīgi no tā gāzu sadales sistēmas uzdevums ir palicis tas pats – nodrošināt visefektīvāko cilindra aizpildīšanu, sadegšanas kameras iztīrīšanu un augstu griezes momentu plašā apgriezienu diapazonā. Pēdējo izdevās panākt ar fāzu regulēšanu – vai nu ar sadales vārpstas pagriešanos, vai ar nevienāda profila veltnīšu pagriešanos. Tomēr pat tik sarežģītas sistēmas ir efektīvas diezgan šaurā diapazonā. Jums jāpiekrīt, ka domai par katra vārsta individuālu piedziņu agrāk vai vēlāk kādam vajadzēja ienākt prātā.
Kaitīgais droseļvārsts
Par vienu no pašām efektīgākajām gāzes sadales mehānisma konstrukcijām ir atzīta Double VANOS sistēma, kura tiek izmantota BMW pēdējās trešās sērijas un sporta M3 rindas sešcilindru motoros. Šeit abas sadales vārpstas, kuras vada attiecīgi ieplūdes un izplūdes vārstus, var pagriezties leņķī attiecībā pret savu sākumstāvokli, mainot ieplūdes un izplūdes sākuma momentu, kā arī vārstu noslēgšanas ilgumu (tā ir fāze, kad gan ieplūdes, gan izplūdes vārsti ir vienlaicīgi atvērti). Bet pat tā optimālie motora darba apstākļi tiek radīti tikai pilnībā atvērtam droseļvārstam. Citos režīmos gaisa plūsmu ierobežo tas pats droseļvārsts – tieši viņš nosaka uz dzinēju padoto gaisa plūsmas daudzumu, pēc kura ieplūdes vadības un aizdedzes sistēma aprēķina nepieciešamo benzīna daudzumu un pārējos parametrus.
Dzinējam strādājot daļējas slodzes režīmā no droseļvārsta ir tikai vieni zaudējumi – tas rada ieplūdes sistēmā retinājumu, kurš pasliktina cilindru piepildīšanos. Ideāls variants būtu ieplūdes vārsta atvēršana tikai uz to laiku, kas ir nepieciešams, lai sasniegtu vajadzīgo cilindra piepildīšanos ar degmaisījumu.
http://old.bmwlife.lv/pages/gallery/2162.jpg
Rezultātā parādījās mehāniskā vadības sistēma ne tikai priekš fāzēm atsevišķi, bet arī priekš ieplūdes vārstu pacelšanas. Pie jau standarta Double Vanos pievienojās mehānisms, kurš maina ieplūdes vārstu pacelšanās augstumu (1. attēls). Starp sadales vārpstu 1 un katru izplūdes vārstu pāri 4 tika ievietota papildus svira 3 – atkarībā no tā ass griešanās stāvokļa mainās vārstu kustības režīms. Ass stāvoklis, savukārt, ir atkarīgs no ekscentriskā veltņa 2 stāvokļa. Tādā veidā tiek panākta vārstu pacelšanās augstuma, un attiecīgi arī ieplūdes fāzes ilguma atkarība no gāzes pedāļa stāvokļa un droseļvārsts paliek nevajadzīgs.
Pētījumi parādīja, ka vidējais degvielas patēriņš dzinējam bez droseļvārsta, mērot pēc EU 93/116 metodes, ir zemāks par 10%, salīdzinājumā ar parasto motoru, kurš ir aprīkots tikai ar Double VANOS. Tā kā reālās ekspluatācijas laikā parasti ir liels darbošanās procents ar daļēji atvērtu droseļvārstu, tad ekonomija var sasniegt pat 18%.
Kā apgalvo firmas speciālisti, šāda sistēma ir pēdējais iespējamais veids, kā uzlabot benzīna dzinēju ar parasto ieplūdes sistēmu. Tālākā efektivitātes palielināšana iespējama tikai ar diezgan eksotisku konstrukciju palīdzību, kuras iejauktos pašā svētākajā un nesatricināmākajā – kompresijā un dzinēja darba tilpumā.
http://old.bmwlife.lv/pages/gallery/2164.jpg
No mehāniskā uz elektromagnētisko
Vai ir iespējams uzlabot cilindru piepildīšanos, nepalielinot vārstu skaitu un izmērus, nepalielinot ieplūdes fāzes ilgumu un nepalielinot pacēlumu? Ir iespējams, ja vārstus darbināt nevis ar veltnīšu palīdzību, bet ar elektromagnētisku vai hidraulisku piedziņu. Pie vienāda atvēršanās laika un pacēluma augstuma galvenais caurplūdes parametrs būs lielāks, jo vārsts atveras un aizveras daudz ātrāk. Tikai pateicoties tam vien, var palielināt dzinēja griezes momentu apmēram par 5%.
BMW četrcilindra dzinēju ar elektromagnētiskajiem vārstiem un tiešo benzīna iesmidzināšanu jau izmēģina Minhenes stendos. Vārstu piedziņa izskatās sekojoša: vārsts ir ievietots starp 2 elektromagnētiem, kuri to notur galējos stāvokļos – vai nu atvērtā vai aizvērtā. Speciāls devējs nodod vadības blokam informāciju par vārsta patreizējo stāvokli. Tas ir nepieciešams, lai samazinātu līdz minimumam tā ātrumu brīdī, kad tas pieskaras savai ligzdai. Cilindrā ieplūstošais gaisa daudzums tiek noteikts ar vārsta atvēršanas ilgumu – pacēluma augstums nemainās.
Šādas sistēmas iespējas ir praktiski neierobežotas: pietiek izmainīt vārstu vadības programmu, lai dzinējs ar četriem vārstiem uz cilindru sekundes daļā pārvērstos par divu- vai trīs vārstu; var pēc vēlēšanās atslēgt cilindrus, efektīvi bremzēt ar dzinēju ar jebkuriem apgriezieniem, braukšanas laikā mainīt darba procesu un pārvērst četrtaktu motoru par divtaktu, seštaktu vai pat astoņu taktu (režīmos ar daļēju slodzi) – tāda universāla darbalauka dzinēju pētniekiem vēl nekad nav bijis.
paldies .ka tu man atmeti visus shito linkus un principaa pateici ,ka esmu losis un nevaru google apskatiities kas ir vanos..
bet priekshtam jau ir e36 portaals jau sheit uzdotu jautaajumus risinaatu probleemas daliitos pieredzee un maaciitos..
taapeec labaak paprasu jums.. domaaju ,ka sheit varu sanjemt daudz saprotamaaku un labaaku atbildi neka rokoties pa google...
bet priekshtam jau ir e36 portaals jau sheit uzdotu jautaajumus risinaatu probleemas daliitos pieredzee un maaciitos..
taapeec labaak paprasu jums.. domaaju ,ka sheit varu sanjemt daudz saprotamaaku un labaaku atbildi neka rokoties pa google...
paldies veciit.. noderiiga informaacija.. kkas tapa skaidraaks.. itkaa ir kkaada minimaala klusa klabonja kad mottors duuc.. bet iisti nevar saprast no kurienes naak... + pasham taas gumijas ir iespeejams nomainiit vai arii vajadziigas kkaadas speciaalas atsleegas?
Vecīt,ja ar tādām lietām esi uz "JŪS",tad mans tev ieteikums.Nelien tur iekšā.Lai nomainītu kādas blīves ,ir pilnībā jānoņem nost.Un lai to izdarītu ir vajadzīgi daži specifiski instumenti un daudz īpašu zināšanu .
Dzīvē dzīvo dzīvu dzīvi...
Kā arī auto remonts un pulēšana par saprātīgām cenām...Welcome
Kā arī auto remonts un pulēšana par saprātīgām cenām...Welcome
nu vot vismaz normaali pateici.. nau tik vienkaarshi un pats nelien..
laikam tieshaam jaapeerk jauns mottors un nau ko chakareeties..
laikam tieshaam jaapeerk jauns mottors un nau ko chakareeties..
Dēļ mazas klaboņas ņemt citu motoru? Paņemsi motoru, kurš klabēs vairāk.. Uzzini, kas klab (neapmierina), nomaini un brauc laimīgs
Ja ir vēlēšanās vari piebraukt ciemos kādu piektdienu vai sestdienu,kā pašam ērtāk,un varam paklausīties kas un cik slikti tur grab.viktors rakstīja:nu vot vismaz normaali pateici.. nau tik vienkaarshi un pats nelien..
laikam tieshaam jaapeerk jauns mottors un nau ko chakareeties..
Vari zvanīt, 26023231-Tele2
27555315-BITE
Zvani,sarunāsim laiku un pateikšu kur jābrauc.
Dzīvē dzīvo dzīvu dzīvi...
Kā arī auto remonts un pulēšana par saprātīgām cenām...Welcome
Kā arī auto remonts un pulēšana par saprātīgām cenām...Welcome
nee jau nee nejau deelj klabonjas motoru jaunu.. gudrs jau neesmu bet nu nau jau arii TIK traki ar maniim..
vnk man liekaas ,ka tas motors kopumaa nebuus ilgs dziivotaajs.. vinjam jau tagad gruuti pavilkt pat 3 cilveekus mashiinaa.. kkas tur nau braucot jau juut labaak.. + tas lielais degvielas pateerinsh..
un taapat jau man tie divi litrinji stipri ir par maz..
te anglijaa jau aatrumi ir savaadaaki.. reaali man katru dienu ir 160-180 kmh es domaaju tas jau arii tam motoriitim dod savu...
vnk man liekaas ,ka tas motors kopumaa nebuus ilgs dziivotaajs.. vinjam jau tagad gruuti pavilkt pat 3 cilveekus mashiinaa.. kkas tur nau braucot jau juut labaak.. + tas lielais degvielas pateerinsh..
un taapat jau man tie divi litrinji stipri ir par maz..
te anglijaa jau aatrumi ir savaadaaki.. reaali man katru dienu ir 160-180 kmh es domaaju tas jau arii tam motoriitim dod savu...
paldies veciit.. bet man kaadas divas dienas buus jaabrauc liidz teviim..
buutu jau labi ja te anglijaa buutu kaads zinosh cilveeks pie ka aizbraukt bet te vieniigais ko maak ir atskruuveet un aizskruuveet..
buutu jau labi ja te anglijaa buutu kaads zinosh cilveeks pie ka aizbraukt bet te vieniigais ko maak ir atskruuveet un aizskruuveet..
Vispār ieintresēja tā lieta, par vanosa nomaiņu vai restaurāciju, reāli, cik kas varētu izmaksāt aptuveni. Arī ir parādijusies pie augstiem apgriezieniem viņam klaboņa Cik viegli vai grūti ir viņu nomainī (kādi knifi) un cik tāds lietots varētu izmaksāt?
par lietotu es nedotu vairāk par 10 lati (tik arī Bauskas šrotā prasa), bet ir tādi, kas tirgo pa 30Ls Nomaiņa.. Jāzin tādi knifi, kā pa metkām nolikt sadalenes :)
Paldies par info, jo dzirdēju citi, te diezgan summas izdomājuši prasīt, lietotam vispār var pārbaudīt vai viņš ir vēl lietojams?
Paskatīties, cik laba sazobe un viss. Tur vairāk īpaši nav ko skatīties.. Protams, ja maini vanosu, tad maini arī blīvītes.
VANOS liekas bez "metkām",bet ar sadales vārpstu fiksāciju un ķēdes spriegojumu.Kā arī ir jāzin kā pareizi salikt zobratus la VANOS pēc tam strādātu pareizi.Ja saliksi ar kļudu,dzinējs strādās,bet darbība būs galīgi nepareize un neefektīva.dogMa rakstīja:par lietotu es nedotu vairāk par 10 lati (tik arī Bauskas šrotā prasa), bet ir tādi, kas tirgo pa 30Ls Nomaiņa.. Jāzin tādi knifi, kā pa metkām nolikt sadalenes :)
Lai varētu veikt šādas operācijas nācās pasvīst dabūt šblonus un izgatavot vajadzīgos instrumentus.
Dzīvē dzīvo dzīvu dzīvi...
Kā arī auto remonts un pulēšana par saprātīgām cenām...Welcome
Kā arī auto remonts un pulēšana par saprātīgām cenām...Welcome
Skaidrs tad man, labāk laikam šoreiz pats klāt viņam neķeršos, nodošu kādam kas šo lietu pārzin pietiekoši labi
Arājs rakstīja:VANOS liekas bez "metkām",bet ar sadales vārpstu fiksāciju un ķēdes spriegojumu.Kā arī ir jāzin kā pareizi salikt zobratus la VANOS pēc tam strādātu pareizi.Ja saliksi ar kļudu,dzinējs strādās,bet darbība būs galīgi nepareize un neefektīva.dogMa rakstīja:par lietotu es nedotu vairāk par 10 lati (tik arī Bauskas šrotā prasa), bet ir tādi, kas tirgo pa 30Ls Nomaiņa.. Jāzin tādi knifi, kā pa metkām nolikt sadalenes :)
Lai varētu veikt šādas operācijas nācās pasvīst dabūt šblonus un izgatavot vajadzīgos instrumentus.
pačeko youtube pilns a vidikiem
coupe 2.8
Jap, vanos liekas bez metkām. Ja ir ar ko nofiksēt sadalenes, tad ir ļoti glauni.Arājs rakstīja:VANOS liekas bez "metkām",bet ar sadales vārpstu fiksāciju un ķēdes spriegojumu.Kā arī ir jāzin kā pareizi salikt zobratus la VANOS pēc tam strādātu pareizi.Ja saliksi ar kļudu,dzinējs strādās,bet darbība būs galīgi nepareize un neefektīva.
Lai varētu veikt šādas operācijas nācās pasvīst dabūt šblonus un izgatavot vajadzīgos instrumentus.
Vanos tak strādā uz eļļas spiediena, un zobrats tur ir uz visām pusēm vienāds, tā kā nesaprotu, kādus zobratus tu domā?
Viktors: AIZBRAUC UZ SERVISU ar visiem saviem 180 km/h, vajagot viņam viņam ko vairāk par 2.0... Tu nevari savu 2.0 sataisīt, ko tad tu darīsi ar teiksim 4.4?
Sataisīsi normāli to pašu motoru, būsi vnk ah**el kā spiež beņķī un kā riepas kūp utt.
2. ņekuj pirkt nopisteņus
Sataisīsi normāli to pašu motoru, būsi vnk ah**el kā spiež beņķī un kā riepas kūp utt.
2. ņekuj pirkt nopisteņus