m52b28 uzlabošana

Profila bilde
Tuksnesha_forma
Ziņojumi: 24
Pievienojies: 11 Nov 2016, 00:06

06 Dec 2016, 13:57

Es Tev atklashu to, ko pat BMW dilera klauni pienemeji nezina. M52TU droselei ir javeic adaptacija. Nav sarezgiti ja zina kaa.

Tavs komentars labs - viela pardomam. :super:
Profila bilde
Valtmeikers
Ziņojumi: 441
Pievienojies: 25 Sep 2014, 13:48

06 Dec 2016, 15:26

ValtersZ rakstīja:Viņš laikam nesaprata ka 413 Bosch spēj vadīt tikai vienu vanosu.
Hmm.. a diez kāda veidotos tā jaudas līkne, ja 413 bosch darbinātu abus tos vanosus reizē? :? Varbūt nemaz nebūtu tik slikti
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

06 Dec 2016, 15:40

Tas nav iespējams. Izplūdes vanosa darbojas opozīti.
Ja padomāsim tālāk sapratīsim vēl vienu aspektu kamdēļ ar augstāk minēto vadību nevar vadīt dubultvanosa motoru. Pieļauju tie kuri saprot kā dubultvanoss strādā zina atbildi.
Profila bilde
ikey07
Ziņojumi: 4212
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:44
Braucu ar: '99 Cabrio
Atrašanās vieta: Mārupe
Reputācija: 9
 

06 Dec 2016, 16:08

Neēsmu studējis auto inžinieriju, bet nekas izņemot borēšanu, turbo vai kompressoru būtiski nepalielinās motora jaudu.
- ikey07
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

06 Dec 2016, 16:21

price/performance - m54b30 swaps :lol:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

06 Dec 2016, 18:35

Valtmeikers rakstīja:
ValtersZ rakstīja:Viņš laikam nesaprata ka 413 Bosch spēj vadīt tikai vienu vanosu.
Hmm.. a diez kāda veidotos tā jaudas līkne, ja 413 bosch darbinātu abus tos vanosus reizē? :? Varbūt nemaz nebūtu tik slikti
dubultvanos ir infinitely variable, kas abas sadalenes neatkarīgi groza, pa diezgan daudz grādiem.
single vanoss ir on/off - momentāli līdz atsitienam pagriež sadaleni, ja pareizi atceros, par 8 grādiem.
ikey07 rakstīja:Neēsmu studējis auto inžinieriju, bet nekas izņemot borēšanu, turbo vai kompressoru būtiski nepalielinās motora jaudu.
kompresijas pakāpe, gāzu sadales mehānisma uzlabošana(kanāli, vārsti, sadalenes), kustīgās masas atvieglināšana arī jaudu dod.
Pēdējais labojis Liss - 06 Dec 2016, 18:37, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

06 Dec 2016, 18:37

7-7.5grādi ;)
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

06 Dec 2016, 18:39

S50 arī viņš ir regulējāms visā darbības laikā. :lol:
Bet kaut vai ON/OFF pozīcijā ar lielāku grādu sadalenēm viņš palīdz to jaudas līkni uzlabot. Tas nav nekas nevajadzīgs un nelietderīgs, pavisam noteikti.
Profila bilde
Valtmeikers
Ziņojumi: 441
Pievienojies: 25 Sep 2014, 13:48

06 Dec 2016, 23:23

Opozīti - tu domā par to ka sadaleņu galos šlices pretējā virzienā starp sadalenēm?
Vai tad m52tu un m54 bij variējams tas pasākums???man tā nešķiet (mbe kļūdos). Es saprotu, ka s54 ir tā, jo tur vinjas ar eļļas spiedienu bīdās.
-par to jaudas palielināšu, daudzi nesaprot cik daudz īstenībā dod sadales vārpstas. Ir tāds piemēriņš, kuru sapratīs tikaj izbijušie skūteru vīlētāji :D salīdzināt m50 sadalenes ar m3 un kkādām uber custom sadalenēm, būs kautkas ļoti pielīdzināms ar 2t cilindriem: stock-drEvo-s6sportPro. Piemēram tie highend klases cilindri un sporta cilindri, viņiem tak daudziem stroke/bore bija vienādi, bet toties citi gāja lupatās kur ir 13 000+ rpm. Viņiem vienīgā atšķirība bija lūkās,proti - šajos gāzu sadales fāžu grādos. Šo pašu funkciju pilda sadales vārpstas 4t motorā. Manuprāt, ļoti labs piemērs.
Pauls
Ziņojumi: 278
Pievienojies: 02 Dec 2014, 22:19

03 Jan 2017, 22:10

Kāds padalīsies kādā leņķī jāuzstāda m50 ieplūdes sadales vārpsta izplūdē?
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

03 Jan 2017, 22:17

es lieku 0.4mm lift @tdc, bet turbo varbūt labāk būtu agrāk tb mazāks lifts@tdc izplūdē, lai vairāk karstas izplūdes gāzes tiek pie turbo = atrāks spoolups
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

03 Jan 2017, 22:27

Sanāk ka Schrick sadalene ir vislabākais price/performance upgrade?

Cik maksā? + uzstādīšana?
Profila bilde
Riks*
Ziņojumi: 2450
Pievienojies: 28 Aug 2014, 23:08
Braucu ar: 300+HP
Atrašanās vieta: Centrs

03 Jan 2017, 22:30

kars rakstīja:Sanāk ka Schrick sadalene ir vislabākais price/performance upgrade?

Cik maksā? + uzstādīšana?
To jāprasa Vladlenam
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

03 Jan 2017, 22:52

schrick imo ir price>performace
Profila bilde
Linda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2798
Pievienojies: 23 Feb 2013, 22:23
Braucu ar: netīru 3.0
Atrašanās vieta: Lielvārde
Reputācija: 14
 

03 Jan 2017, 23:06

Schrick bija kaut kas ap 1k, nedaudz virs, nu re:

Schrick Camshaft set - E36 M3-Spec - 252/244 Degree - $1250.00

vs
oem s52 ieplūes sadalene jauna eparts.lv 1x = 473.21 €
It's all about the win

bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām :gigigi:
Profila bilde
Valtmeikers
Ziņojumi: 441
Pievienojies: 25 Sep 2014, 13:48

03 Jan 2017, 23:09

seeingman rakstīja:es lieku 0.4mm lift @tdc, bet turbo varbūt labāk būtu agrāk tb mazāks lifts@tdc izplūdē, lai vairāk karstas izplūdes gāzes tiek pie turbo = atrāks spoolups
Izplūdi? Kā tas ir 0.4mm lift @tdc? Tas ir kā beigu punkts vai kā?

Ja runa ir par 240° sadaleni, es liktu lai atveras @140°, sanāk būs vaļā līdz 380°. Smuki elpos motors
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2863
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Mežciems
Reputācija: 21
 

03 Jan 2017, 23:24

Linda rakstīja:Schrick bija kaut kas ap 1k, nedaudz virs, nu re:

Schrick Camshaft set - E36 M3-Spec - 252/244 Degree - $1250.00

vs
oem s52 ieplūes sadalene jauna eparts.lv 1x = 473.21 €

Schrick 400e gb sutot no sandler24.de
Profila bilde
Riks*
Ziņojumi: 2450
Pievienojies: 28 Aug 2014, 23:08
Braucu ar: 300+HP
Atrašanās vieta: Centrs

03 Jan 2017, 23:29

Teorētiski cik ir hp pieaugums?
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

03 Jan 2017, 23:29

Es par to arī domāju, ko tajā hellrot kupejā instalēja (bija video) neatceros useri
400e jau jēdzīgāk
1,2k = m54b30 cena
Profila bilde
Linda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2798
Pievienojies: 23 Feb 2013, 22:23
Braucu ar: netīru 3.0
Atrašanās vieta: Lielvārde
Reputācija: 14
 

03 Jan 2017, 23:40

Vladlen rakstīja:
Linda rakstīja:Schrick bija kaut kas ap 1k, nedaudz virs, nu re:

Schrick Camshaft set - E36 M3-Spec - 252/244 Degree - $1250.00

vs
oem s52 ieplūes sadalene jauna eparts.lv 1x = 473.21 €

Schrick 400e gb sutot no sandler24.de
Aha, nu cik schrick pētīju nekur nemanīju tik zemu cenu, tad nav tik traki :super:
It's all about the win

bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām :gigigi: