m50b20 ar Gazi
Labdien. Intresejos kas varetu but par vainu? 2 paudzes gazes iekarta. Braucot kad ieliek neitralaja leka apgriezieni tuksgaita. Bet ar benzinu neleka...
Varbut kads zin kas par vainu, un kas jataisa, un cik tas izmaksa?
Varbut kads zin kas par vainu, un kas jataisa, un cik tas izmaksa?
Apgriezieni var lekat del daudz iemesliem pirmkart pasties vai nesuc gaisu kur garam ... vislabak to izdarit ar strata gazi (eteri) bet vispa atradi kadam gaziniekam to aparatu .... iesaku pariet uz 4 paaudzi.ar4axxx rakstīja:Labdien. Intresejos kas varetu but par vainu? 2 paudzes gazes iekarta. Braucot kad ieliek neitralaja leka apgriezieni tuksgaita. Bet ar benzinu neleka...
Varbut kads zin kas par vainu, un kas jataisa, un cik tas izmaksa?
Ar degvielu neleka apgriezieni, bet ar gazi leka. Ja butu caurums kads kur piesuc gaisu tad ar ar benzinu lekatu rpm.kaspars26 rakstīja:Apgriezieni var lekat del daudz iemesliem pirmkart pasties vai nesuc gaisu kur garam ... vislabak to izdarit ar strata gazi (eteri) bet vispa atradi kadam gaziniekam to aparatu .... iesaku pariet uz 4 paaudzi.ar4axxx rakstīja:Labdien. Intresejos kas varetu but par vainu? 2 paudzes gazes iekarta. Braucot kad ieliek neitralaja leka apgriezieni tuksgaita. Bet ar benzinu neleka...
Varbut kads zin kas par vainu, un kas jataisa, un cik tas izmaksa?
Cik esmu lasījis, gāze ir jutīgāka uz dzinēja problēmām. Ja ir kāda problēma, tā no sākuma sāks parādīties, braucot ar gāzi.
Tākā nav viennozīmīgi tikai gāzes iekārtā vaina.
Tākā nav viennozīmīgi tikai gāzes iekārtā vaina.
Kad pedejo reizi filtri mainiti?
green garage rakstīja:Kad pedejo reizi filtri mainiti?
Iet runa tiesi par kadiem filtriem?
Saprotams, bet vaitad parsledzot uz benzinu nebutu ari tad jaraustas apgriezieniem ja butu dzineja kada problem, dzinejs strada klusi un vienmerigi.normāls čalis rakstīja:Cik esmu lasījis, gāze ir jutīgāka uz dzinēja problēmām. Ja ir kāda problēma, tā no sākuma sāks parādīties, braucot ar gāzi.
Tākā nav viennozīmīgi tikai gāzes iekārtā vaina.
Filtru kas nāk reduktorā, vietā kur pienākošā gazes šļūtene. Cita jau otrajai paaudzei nav.
Maybe kaukur gaisu piesuc, domaju ar gazi tas varetu but daudz pamanamaks?
Neticu. Man tieshi ta pati problema. Tieshi tas pashas pazimes. Visa ieplude jau izpetita un parlasita lidz pedejam bet problema paliek. Uz benzina iet super.
Nu ja man teica ka varbut membrane jau beikta reduktora? aa cik isti ir paterins degvielas uz 100km? del sasaurinajuma iepludes kolektora?green garage rakstīja:Neticu. Man tieshi ta pati problema. Tieshi tas pashas pazimes. Visa ieplude jau izpetita un parlasita lidz pedejam bet problema paliek. Uz benzina iet super.
Nu varbūt kautkas par litru pamainijās. Bet par reduktoru gazei domaju. Vai ir jega mainit vinjam filtrus utt vai labāk vienkārši jaunu nopirkt un viss. Nemaksā jau viņš tādu kosmosu un jau sen sevi ir atpelnijis.
Iedod lai saregule tas skrūves bet vislabāk jau pārlikt uz 4.paaudzi nebūs nekādu problēmu
šinī gadījumā problēma ir 2. paaudze
Precizāk? Uzstādot viņu tak viss iet labi. Paiet gads un sākas kautkada apgriezienu raustīšanās. Tā nevajadzētu būt. Kas tad īsti pabeidzās?
Cik izmaksas pariet no 2 uz 4 paudzi?rn94 rakstīja:Iedod lai saregule tas skrūves bet vislabāk jau pārlikt uz 4.paaudzi nebūs nekādu problēmu
350e ar omvl
440e ar baracudām
440e ar baracudām
1) Gāzei tas čakars ar tām apkopēm... Netīra , tur esot vesels komplekts ko regulāri jāmaina.
2) Turklā gāze vairs neļauj fiksi ielīst zem kapota un kaut ko nomainīt... tur jebatorijs sākas.
2) Turklā gāze vairs neļauj fiksi ielīst zem kapota un kaut ko nomainīt... tur jebatorijs sākas.
Diegabiksis
1) Pirmā dzirdešana ka kaut kas jadaras ar m50b20 nenokaujamiem motoriem, kā tikai mainīt eļļas.Svechturis rakstīja:1) Gāzei tas čakars ar tām apkopēm... Netīra , tur esot vesels komplekts ko regulāri jāmaina.
2) Turklā gāze vairs neļauj fiksi ielīst zem kapota un kaut ko nomainīt... tur jebatorijs sākas.
2) Skatamies punktu 1)
Man ir līdzīga problēma, Ar 4.paaudzes gāzi, kad paātrinas ar pirmo un otro robu, raustas.