Galvas blive
Sveicināti! Tātad - ir M50 motors ar noņemtu galvu, lai nomainītu galvas blīvi. Tagad vajadzētu to salikt kopā. Uzliek blīvi, uzlieku galvu, ar dinamometrisko savelku kā vajag, un tālāk? Tagad te ar tēti liekam a6 2.5tdi v6 motoram visu šo sadaleņu vietu, bet kā tas viss ir m50 bmw motoram? Varbūt kāds var uzrakstīt pa punktiem īsu DIY, vairāk jau interesētu "nāves" punkta atrašana, sadaleņu pareiza salikšana, pārējais jau šķiet ka īzī mīzī..
Motors ir bez Vanos. Gaidu visādus tips&tricks. Vajadzētu pa nākamajām brīvdienām vienu motoru piedabūt pie murrāšanas.
Motors ir bez Vanos. Gaidu visādus tips&tricks. Vajadzētu pa nākamajām brīvdienām vienu motoru piedabūt pie murrāšanas.
īsti nesapratu ko tu vēlies, kā atrast augstāko maiņas punktu? sveces caurumā iemet garāku skrūvgriezni un grozi kloķeni lai +/- atrastu, pēc tam "meklējam" iekš spararata urbumu fiksatoram - ideāli var izlīdzēties ar 8-nieku urbi.
lai pareizi saliktu sadalenes ir vajadzīgi spectūli, protams, var izlīdzēties bez tiem, bet jābūt piešautai acij. Non vanos`am nekādas grūtības vispār neredzu. Iekš pirātu līča ir atrodama programma autodata (tik ņem 3.18 - jaunākā ir maigi sakot gļukaina), viss būs ļoti skaisti attēlots un aprakstīts.
lai pareizi saliktu sadalenes ir vajadzīgi spectūli, protams, var izlīdzēties bez tiem, bet jābūt piešautai acij. Non vanos`am nekādas grūtības vispār neredzu. Iekš pirātu līča ir atrodama programma autodata (tik ņem 3.18 - jaunākā ir maigi sakot gļukaina), viss būs ļoti skaisti attēlots un aprakstīts.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Jā, par tiem spectūliem esmu vairāk vai mazāk informēts. Varbūt kādam tāds ir? Un kurā cilindrā jāmet tas skrūvgrieznis?
O, paldies par programmas ieteikumu! Noteikti paņemšu.
O, paldies par programmas ieteikumu! Noteikti paņemšu.
pirmajā
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Liels paldies! Cerams ka viss izdosies, un sanāks sadzirdēt arī kādu skaņu.
Tatad, ir liela saize..316i motors, zuud tosols,balti duumi gad iepilda tosolu, bet ar laikulimenis nokritas,motors nekarst un dumu vairak nav..kondensats ari uz ellas korkisa veidojas.. ko dariit? ar ko saaakt? zinu ka galvas bliive beigta laikam jau,cerams ka ne galva.. bet iesakiet ko un kaa labak darit,kadas blives pirkt vieta,ko vle pie reizes?
sākumā noņem galvu un skaties blīvi, ja skaidri redzams kur blīve izpūsta, tad iespējams pietiks ar blīves maiņu (protams, noslīpējam galvas virsmu), ja blīve izskatās ok, tad gan galvu uz pārbaudi (noslīpējam virsmu jebkurā gadījumā)
blīves - galvas blīvi victor reinz vai elring, pārējais pēc maka biezuma, bet, protams, labāk iepriekšminētās.
Pie reizes iztīram galvai uzdegumus, pārslīpējam vārstus un pārbaudam cilindru stāvokli - varbūt to motoru nemaz nav vērts taisīt
blīves - galvas blīvi victor reinz vai elring, pārējais pēc maka biezuma, bet, protams, labāk iepriekšminētās.
Pie reizes iztīram galvai uzdegumus, pārslīpējam vārstus un pārbaudam cilindru stāvokli - varbūt to motoru nemaz nav vērts taisīt
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
pastasti man wairak ka lai cilindra stawokli parbauda.,cik saprotu galwa jadod specialistam slipet,bet kapec warsti? Un wai tie ari specukam jadod slipet? Un ar ko to degumu notirit? Man wiens 4alis teica ka wel bliwi perkot jaskatjas kkads remontizmers ? Ko warat teikt par to?he9600 rakstīja:sākumā noņem galvu un skaties blīvi, ja skaidri redzams kur blīve izpūsta, tad iespējams pietiks ar blīves maiņu (protams, noslīpējam galvas virsmu), ja blīve izskatās ok, tad gan galvu uz pārbaudi (noslīpējam virsmu jebkurā gadījumā)
blīves - galvas blīvi victor reinz vai elring, pārējais pēc maka biezuma, bet, protams, labāk iepriekšminētās.
Pie reizes iztīram galvai uzdegumus, pārslīpējam vārstus un pārbaudam cilindru stāvokli - varbūt to motoru nemaz nav vērts taisīt
pats skruwesu,tik laikam ta speciala atslega jadabun ar ko galwu piewelk,a ko wajag wel mainit ja liek parasto 1.8 un isu?bosiks11 rakstīja:un ja pats savam rokam to visu neskruvesi , tad izdevigak ielikt citu 1.6, jeb kadu IS motortiem
Uz galvas vienā maliņā ir atzīmes un pēc tam var pateikt, cik daudz ir noslīpēts, līdz ar to jāpielasa attiecīga biezuma galvas blīve.
Vārstus var pietrīt pats, ja uzzin kā to dara un ar ko :)
Vārstus var pietrīt pats, ja uzzin kā to dara un ar ko :)
Mosk wari iemest kadu bildi ar tam atzimem,lai zinu kur winas meklet? Jo riktigi nesaprotu,ja tas atzimes ir,tad slipejot galwu nenorauj ari to atmetku nost? Un wai labak naw nosedinat tad galwu? Ka wispar izpauzas ta galwas sedinasana un ko tas dod?
"sēdināšana" ir tā paša virsmas slīpēšana lai ir taisna. Kad to galvu slīpēs, tad arī pateiks cik ir noņemts un tad jau izrēķināsi cik biezu blīvi pirkt.
Vārstu pieslīpēšanai savām vajadzībām pietiks ar
http://www.apemotors.lv/accessories/%28 ... grossid=-4 kā slīpēt:
http://www.google.lv/search?um=1&hl=lv& ... 80&bih=801
bet vispirms parādi to galvu kādam servisniekam, lai apskatas ligzdas - varbūt tās jāpārfrēzē, ja tas ar jāveic, tad es ņemtu citu dzinēju vai galvu, jo to izdarīs tikai servisā (pietam ne visos un tas pakalpojums labi maksā, jo frēzes ir ļoti dārgas un tās jāatpelna) un kā jau teminēja ja nav pašam pieejami štrumi un neveic visu pašu spēkiem, tad tādus 1,6 neatmaksājas celt, jo citu dzinēju var nopirkt salīdzinoši lēti.
Vārstu pieslīpēšanai savām vajadzībām pietiks ar
http://www.apemotors.lv/accessories/%28 ... grossid=-4 kā slīpēt:
http://www.google.lv/search?um=1&hl=lv& ... 80&bih=801
bet vispirms parādi to galvu kādam servisniekam, lai apskatas ligzdas - varbūt tās jāpārfrēzē, ja tas ar jāveic, tad es ņemtu citu dzinēju vai galvu, jo to izdarīs tikai servisā (pietam ne visos un tas pakalpojums labi maksā, jo frēzes ir ļoti dārgas un tās jāatpelna) un kā jau teminēja ja nav pašam pieejami štrumi un neveic visu pašu spēkiem, tad tādus 1,6 neatmaksājas celt, jo citu dzinēju var nopirkt salīdzinoši lēti.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
veci a cik maxaatu aptuveni galvas slipeesana manam motora tiltumam? un varstu slipesana?
līdz 15ls un ~2ls par vārstu.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Tā vārstu sēžu slīpēšana nebūs Tev tik viegls pasākums. Vajadzīgi daudzi specifiski instrumenti, bez kuriem neko daudz neizdarīsi. Ja tie Tev nav, tad prātīgāk būs meklēt kas Tev to izdara, vai arī meklēt citu dzinēju. Cik noprotu, tad dinamometriskā atslēga ar Tev ir jāpērk. Diez vai tas ir izdevīgs pirkums priekš vienas reizes. Dārgs pasākums, ja jāpērk visi štrumi.
Viss metināšanai! Visa veida metināšanas iekārtas un metināšanas materiāli. Sīkāk PM
+ vēl rēķini klāt jaunas galvas skrūves, vārstu blīvslēgus utt.bogdan99 rakstīja:veci a cik maxaatu aptuveni galvas slipeesana manam motora tiltumam? un varstu slipesana?
Viss metināšanai! Visa veida metināšanas iekārtas un metināšanas materiāli. Sīkāk PM
Jautājums ne par galvas blīvi, bet gan vārstu vāka blīvi, motoram M52B28, kādas naudas viņa maksā?!
skiet ka liidz 15 ls
eparts.lv nopirku pa 11,50ls elrings komplektu
man a briest tā galvas ārdīšana nost! Tik man to nāksies darīt uz ielas brr
cik saprotu tad sanāk pilnībā visu noārdīt nost un motoru gandrīz celt ārā,lai varētu to galvu aizvilkt uz slīpēšanu?
pagaidām pa druskai zūd tosols un motors nekarst un dūmo a tik tā pa retam,tik tad kad autiņš nostāvējis kkādas 2 diennaktis nekustināts! Tāpēc pagaidām braukšu,jo nav laika ārdīt galvu nost,auto vajadzīgs ikdienā,no tā izriet jautājums,tad kad man izpūtīs pa īstam,uzreiz likt malā un meklēt evakuātoru vai var mēģināt vēl paša spēkiem tik līdz remontvietai? cik apmēram km varētu nočučināt?
cik saprotu tad sanāk pilnībā visu noārdīt nost un motoru gandrīz celt ārā,lai varētu to galvu aizvilkt uz slīpēšanu?
pagaidām pa druskai zūd tosols un motors nekarst un dūmo a tik tā pa retam,tik tad kad autiņš nostāvējis kkādas 2 diennaktis nekustināts! Tāpēc pagaidām braukšu,jo nav laika ārdīt galvu nost,auto vajadzīgs ikdienā,no tā izriet jautājums,tad kad man izpūtīs pa īstam,uzreiz likt malā un meklēt evakuātoru vai var mēģināt vēl paša spēkiem tik līdz remontvietai? cik apmēram km varētu nočučināt?
coupe 2.8