Galvas blive

Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 
Sveicināti! Tātad - ir M50 motors ar noņemtu galvu, lai nomainītu galvas blīvi. Tagad vajadzētu to salikt kopā. Uzliek blīvi, uzlieku galvu, ar dinamometrisko savelku kā vajag, un tālāk? Tagad te ar tēti liekam a6 2.5tdi v6 motoram visu šo sadaleņu vietu, bet kā tas viss ir m50 bmw motoram? Varbūt kāds var uzrakstīt pa punktiem īsu DIY, vairāk jau interesētu "nāves" punkta atrašana, sadaleņu pareiza salikšana, pārējais jau šķiet ka īzī mīzī..

Motors ir bez Vanos. Gaidu visādus tips&tricks. Vajadzētu pa nākamajām brīvdienām vienu motoru piedabūt pie murrāšanas. :gigigi:
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
īsti nesapratu ko tu vēlies, kā atrast augstāko maiņas punktu? sveces caurumā iemet garāku skrūvgriezni un grozi kloķeni lai +/- atrastu, pēc tam "meklējam" iekš spararata urbumu fiksatoram - ideāli var izlīdzēties ar 8-nieku urbi.
lai pareizi saliktu sadalenes ir vajadzīgi spectūli, protams, var izlīdzēties bez tiem, bet jābūt piešautai acij. Non vanos`am nekādas grūtības vispār neredzu. Iekš pirātu līča ir atrodama programma autodata (tik ņem 3.18 - jaunākā ir maigi sakot gļukaina), viss būs ļoti skaisti attēlots un aprakstīts.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 
Jā, par tiem spectūliem esmu vairāk vai mazāk informēts. Varbūt kādam tāds ir? Un kurā cilindrā jāmet tas skrūvgrieznis?

O, paldies par programmas ieteikumu! Noteikti paņemšu. :super:
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
pirmajā
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 
Liels paldies! Cerams ka viss izdosies, un sanāks sadzirdēt arī kādu skaņu. :gigigi:
Profila bilde
bogdan99
Ziņojumi: 552
Pievienojies: 18 Sep 2011, 15:45
Braucu ar: Iešļūcenēm
Atrašanās vieta: Ikšķile

20 Sep 2011, 22:22

Tatad, ir liela saize..316i motors, zuud tosols,balti duumi gad iepilda tosolu, bet ar laikulimenis nokritas,motors nekarst un dumu vairak nav..kondensats ari uz ellas korkisa veidojas.. ko dariit? ar ko saaakt? zinu ka galvas bliive beigta laikam jau,cerams ka ne galva.. bet iesakiet ko un kaa labak darit,kadas blives pirkt vieta,ko vle pie reizes? :rolleyes:
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

20 Sep 2011, 22:38

sākumā noņem galvu un skaties blīvi, ja skaidri redzams kur blīve izpūsta, tad iespējams pietiks ar blīves maiņu (protams, noslīpējam galvas virsmu), ja blīve izskatās ok, tad gan galvu uz pārbaudi (noslīpējam virsmu jebkurā gadījumā)
blīves - galvas blīvi victor reinz vai elring, pārējais pēc maka biezuma, bet, protams, labāk iepriekšminētās.
Pie reizes iztīram galvai uzdegumus, pārslīpējam vārstus un pārbaudam cilindru stāvokli - varbūt to motoru nemaz nav vērts taisīt
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
bogdan99
Ziņojumi: 552
Pievienojies: 18 Sep 2011, 15:45
Braucu ar: Iešļūcenēm
Atrašanās vieta: Ikšķile

21 Sep 2011, 10:22

he9600 rakstīja:sākumā noņem galvu un skaties blīvi, ja skaidri redzams kur blīve izpūsta, tad iespējams pietiks ar blīves maiņu (protams, noslīpējam galvas virsmu), ja blīve izskatās ok, tad gan galvu uz pārbaudi (noslīpējam virsmu jebkurā gadījumā)
blīves - galvas blīvi victor reinz vai elring, pārējais pēc maka biezuma, bet, protams, labāk iepriekšminētās.
Pie reizes iztīram galvai uzdegumus, pārslīpējam vārstus un pārbaudam cilindru stāvokli - varbūt to motoru nemaz nav vērts taisīt
pastasti man wairak ka lai cilindra stawokli parbauda.,cik saprotu galwa jadod specialistam slipet,bet kapec warsti? Un wai tie ari specukam jadod slipet? Un ar ko to degumu notirit? Man wiens 4alis teica ka wel bliwi perkot jaskatjas kkads remontizmers ? Ko warat teikt par to?
Profila bilde
bogdan99
Ziņojumi: 552
Pievienojies: 18 Sep 2011, 15:45
Braucu ar: Iešļūcenēm
Atrašanās vieta: Ikšķile

21 Sep 2011, 10:26

bosiks11 rakstīja:un ja pats savam rokam to visu neskruvesi , tad izdevigak ielikt citu 1.6, jeb kadu IS motortiem
pats skruwesu,tik laikam ta speciala atslega jadabun ar ko galwu piewelk,a ko wajag wel mainit ja liek parasto 1.8 un isu?
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

21 Sep 2011, 11:32

Uz galvas vienā maliņā ir atzīmes un pēc tam var pateikt, cik daudz ir noslīpēts, līdz ar to jāpielasa attiecīga biezuma galvas blīve.
Vārstus var pietrīt pats, ja uzzin kā to dara un ar ko :)
Profila bilde
bogdan99
Ziņojumi: 552
Pievienojies: 18 Sep 2011, 15:45
Braucu ar: Iešļūcenēm
Atrašanās vieta: Ikšķile

21 Sep 2011, 12:17

Mosk wari iemest kadu bildi ar tam atzimem,lai zinu kur winas meklet? Jo riktigi nesaprotu,ja tas atzimes ir,tad slipejot galwu nenorauj ari to atmetku nost? Un wai labak naw nosedinat tad galwu? Ka wispar izpauzas ta galwas sedinasana un ko tas dod?
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

21 Sep 2011, 22:17

"sēdināšana" ir tā paša virsmas slīpēšana lai ir taisna. Kad to galvu slīpēs, tad arī pateiks cik ir noņemts un tad jau izrēķināsi cik biezu blīvi pirkt.
Vārstu pieslīpēšanai savām vajadzībām pietiks ar
http://www.apemotors.lv/accessories/%28 ... grossid=-4
Attēls
kā slīpēt:
http://www.google.lv/search?um=1&hl=lv& ... 80&bih=801

bet vispirms parādi to galvu kādam servisniekam, lai apskatas ligzdas - varbūt tās jāpārfrēzē, ja tas ar jāveic, tad es ņemtu citu dzinēju vai galvu, jo to izdarīs tikai servisā (pietam ne visos un tas pakalpojums labi maksā, jo frēzes ir ļoti dārgas un tās jāatpelna) un kā jau teminēja ja nav pašam pieejami štrumi un neveic visu pašu spēkiem, tad tādus 1,6 neatmaksājas celt, jo citu dzinēju var nopirkt salīdzinoši lēti.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
bogdan99
Ziņojumi: 552
Pievienojies: 18 Sep 2011, 15:45
Braucu ar: Iešļūcenēm
Atrašanās vieta: Ikšķile

22 Sep 2011, 20:55

veci a cik maxaatu aptuveni galvas slipeesana manam motora tiltumam? un varstu slipesana?
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

22 Sep 2011, 21:04

līdz 15ls un ~2ls par vārstu.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Rex
Ziņojumi: 136
Pievienojies: 27 Apr 2011, 00:12
Braucu ar: 328 coupe
Atrašanās vieta: Valmiera
Reputācija: 5
 

16 Okt 2011, 23:02

Tā vārstu sēžu slīpēšana nebūs Tev tik viegls pasākums. Vajadzīgi daudzi specifiski instrumenti, bez kuriem neko daudz neizdarīsi. Ja tie Tev nav, tad prātīgāk būs meklēt kas Tev to izdara, vai arī meklēt citu dzinēju. Cik noprotu, tad dinamometriskā atslēga ar Tev ir jāpērk. Diez vai tas ir izdevīgs pirkums priekš vienas reizes. Dārgs pasākums, ja jāpērk visi štrumi.
Viss metināšanai! Visa veida metināšanas iekārtas un metināšanas materiāli. Sīkāk PM
Profila bilde
Rex
Ziņojumi: 136
Pievienojies: 27 Apr 2011, 00:12
Braucu ar: 328 coupe
Atrašanās vieta: Valmiera
Reputācija: 5
 

16 Okt 2011, 23:04

bogdan99 rakstīja:veci a cik maxaatu aptuveni galvas slipeesana manam motora tiltumam? un varstu slipesana?
+ vēl rēķini klāt jaunas galvas skrūves, vārstu blīvslēgus utt.
Viss metināšanai! Visa veida metināšanas iekārtas un metināšanas materiāli. Sīkāk PM
Profila bilde
aupinsh
Ziņojumi: 481
Pievienojies: 11 Jūn 2011, 02:05
Braucu ar: M57B25
Atrašanās vieta: Iecava/Rīga
Reputācija: 1
 

20 Nov 2011, 20:45

Jautājums ne par galvas blīvi, bet gan vārstu vāka blīvi, motoram M52B28, kādas naudas viņa maksā?!
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 

20 Nov 2011, 21:40

skiet ka liidz 15 ls
Profila bilde
Vitalx325
Ziņojumi: 1471
Pievienojies: 21 Apr 2011, 11:46
Braucu ar: Touringiem
Atrašanās vieta: Jelgava, Rūjiena, Kārsava
Reputācija: 3
 

20 Nov 2011, 22:59

eparts.lv nopirku pa 11,50ls elrings komplektu ;)
Profila bilde
Martinez
Ziņojumi: 1946
Pievienojies: 23 Jūl 2011, 11:59
Braucu ar: 2,8 coupe
Atrašanās vieta: Sigulda
Reputācija: 3
 

21 Nov 2011, 09:27

man a briest tā galvas ārdīšana nost! Tik man to nāksies darīt uz ielas brr :doh:

cik saprotu tad sanāk pilnībā visu noārdīt nost un motoru gandrīz celt ārā,lai varētu to galvu aizvilkt uz slīpēšanu?

pagaidām pa druskai zūd tosols un motors nekarst un dūmo a tik tā pa retam,tik tad kad autiņš nostāvējis kkādas 2 diennaktis nekustināts! Tāpēc pagaidām braukšu,jo nav laika ārdīt galvu nost,auto vajadzīgs ikdienā,no tā izriet jautājums,tad kad man izpūtīs pa īstam,uzreiz likt malā un meklēt evakuātoru vai var mēģināt vēl paša spēkiem tik līdz remontvietai? cik apmēram km varētu nočučināt?
coupe 2.8