Galvas blive

Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 

21 Nov 2011, 09:46

aupinsh rakstīja:Jautājums ne par galvas blīvi, bet gan vārstu vāka blīvi, motoram M52B28, kādas naudas viņa maksā?!

Victor Reinz - 14,50 ;)
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

21 Nov 2011, 09:47

Kā kurā gadījumā. Tā var braukt un braukt, bet motoram jau arī pa labu nenāk.
Galvas blīvi nomainīt var, pat neizceļot motoru ārā ;)
Profila bilde
Martinez
Ziņojumi: 1946
Pievienojies: 23 Jūl 2011, 11:59
Braucu ar: 2,8 coupe
Atrašanās vieta: Sigulda
Reputācija: 3
 

21 Nov 2011, 09:50

nu zinu,ka nenāk par labu,bet nu :doh: nav man citas iespējas tgd nu nekādi! Es jau mēģināju,bet nevaru ar etalonu paspēt nokļūt laikā jo braukāju no viena darba uz otru! :doh:


saki neceļot,bet nu es jau pats viņu neslīpēšu,tad man visa buņdža jāvelk uz vietu,kur slīpēs?
vnk vēlos tgd visu uzzināt,sadabūt,salikt pa plauktiņiem un ta ķerties tam visam klāt,lai var maksimāli īsā laikā to paveikt!
coupe 2.8
Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 

21 Nov 2011, 09:54

Noņem galvu, sarunā kādu čomu, lai aizrauj līdz slīpētājam, pēc tam atkal lai aizved pēc galvas, un tad mājās saliec. ;) Pāris dienas būs jāizcieš bez auto..
Profila bilde
Martinez
Ziņojumi: 1946
Pievienojies: 23 Jūl 2011, 11:59
Braucu ar: 2,8 coupe
Atrašanās vieta: Sigulda
Reputācija: 3
 

21 Nov 2011, 09:59

nu tā arī būs jādara!

moš varat ieteikt ko pie vienas jaukšanas var pasākt,lai vēlāk nav atkal jāšķaida,moš ko var uzlabot :giggle: lai labāk griežas?

Laikam darīšu tā,ka pagaidām,kamēr nerij,bet tik zūd tosols un nedūmo,bet pa reizītei uzpīpo motors,tad braukšu pamazām,pēc iespējas samazināšu braukšanu,uz veikalu ar etalonu :giggle: un tad pēc jaunā gada,kad būšu sakrājis starta kapitālu,tad ārdīšu visu nost! un tad varētu jau pa smuko visu sabakstīt iekšā! Domājams ka piebrauksiet a kāds palīgā paskrūvēt!
coupe 2.8
robis579
Ziņojumi: 51
Pievienojies: 26 Aug 2011, 15:06
Braucu ar: e36 328

21 Nov 2011, 11:13

Pie reizes nomaini arī vārstu blīvslēgus
Profila bilde
Martinez
Ziņojumi: 1946
Pievienojies: 23 Jūl 2011, 11:59
Braucu ar: 2,8 coupe
Atrašanās vieta: Sigulda
Reputācija: 3
 

21 Nov 2011, 11:22

nu to jau es bez ierunām biju domājis mainīt!
coupe 2.8
Profila bilde
Vitalx325
Ziņojumi: 1471
Pievienojies: 21 Apr 2011, 11:46
Braucu ar: Touringiem
Atrašanās vieta: Jelgava, Rūjiena, Kārsava
Reputācija: 3
 

21 Nov 2011, 16:35

esi 200% parliecinats ka tosols paliek dzineja?mozh tomer kaut kur citur pazud? :rolleyes:
Profila bilde
Martinez
Ziņojumi: 1946
Pievienojies: 23 Jūl 2011, 11:59
Braucu ar: 2,8 coupe
Atrašanās vieta: Sigulda
Reputācija: 3
 

21 Nov 2011, 17:21

nē nu vēl braucam un gaidam lielo pūtienu :idiots: bet principā peļķes zem autiņa nav novērotas,pat ne piliens,un reāli pa pusotru nedēļu jau 1l aizgājis nebūtībā,bet tai pat laikā eļļas līmenis neceļas un tikai vakar pamanīts pirmais kefīra iekrāsas uz eļļas korķīša,mēģināju nofočēt,bet nu nevar tai bildē nekā redzēt. Tādēļ tgd vnk brauksim un papildus vācam info,kas un kā un kā labāk,lai kad tas beidzot notiks pa īstam,būtu tam gatavs!
coupe 2.8
Profila bilde
bogdan99
Ziņojumi: 552
Pievienojies: 18 Sep 2011, 15:45
Braucu ar: Iešļūcenēm
Atrašanās vieta: Ikšķile

21 Nov 2011, 19:25

nu es no savas pieredzes saku tik,ka braukaat lieki neieteiktu..jo ja pienemsim ka tosols tiek motoraa..tas ir loooti slikti..es beigu beigas nonaacu liidz motora mainai.. :doh:
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

21 Nov 2011, 20:38

Viena no sliktākajām sekām, ka kloķene, šāles tiek "pašvīkātas", ja tiek ūdens, bet atkarīgs arī kādā daudzumā motorā tiek un cik ilgi vālē. Ja mazos daudzumos, tad pārsvarā krāsies kartera ventilācijas "ejās", kā arī uz vārstu vāka etc., jo tosols tvaiko un uziet auģšā nogulsnēties :) Bet tomēr labāk jo ātrāk, jo labāk veikt remontu.
Profila bilde
bogdan99
Ziņojumi: 552
Pievienojies: 18 Sep 2011, 15:45
Braucu ar: Iešļūcenēm
Atrašanās vieta: Ikšķile

21 Nov 2011, 20:48

tiesi taa..man pat beigas jau saaka mazdruscin kiileeties..
Profila bilde
Vitalx325
Ziņojumi: 1471
Pievienojies: 21 Apr 2011, 11:46
Braucu ar: Touringiem
Atrašanās vieta: Jelgava, Rūjiena, Kārsava
Reputācija: 3
 

21 Nov 2011, 22:00

principa ja tados daudzumos aiziet tosols dzineja, tad nonemot varstu vaku uzreiz ir jabut kremiga kefira pazimem :o
Profila bilde
Martinez
Ziņojumi: 1946
Pievienojies: 23 Jūl 2011, 11:59
Braucu ar: 2,8 coupe
Atrašanās vieta: Sigulda
Reputācija: 3
 

22 Nov 2011, 00:40

labi,tad kā izskaidrosiet tādu prikolu,ka dūmo reizi 4 diennaktīs :giggle: i to tik kad auksts un katreiz pēc dūmošanas pazūd tosols? kā jau rakstīju noplūdes nekur nav! aaa un tā dūmošana ir tikai tad kad autiņš nostāv diennakti mierā nerūcināts. Vot ej saproti,stresot,raut nost galvu vai pofig un gāzt!

ko ta man moš tgd aiz neko darīt noārdīt vārstu vāku un paskatīties kas iekšā darās,da zinu,būs mazais kefīrs :doh:
coupe 2.8
Profila bilde
Vitalx325
Ziņojumi: 1471
Pievienojies: 21 Apr 2011, 11:46
Braucu ar: Touringiem
Atrašanās vieta: Jelgava, Rūjiena, Kārsava
Reputācija: 3
 

22 Nov 2011, 07:32

nu ja bus kefirs tad vairs nemocis pardomas ko darit ;)
Profila bilde
Martinez
Ziņojumi: 1946
Pievienojies: 23 Jūl 2011, 11:59
Braucu ar: 2,8 coupe
Atrašanās vieta: Sigulda
Reputācija: 3
 

22 Nov 2011, 13:33

vot prikols,pēc maniem apreiķiniem un pieņēmumiem šorīt bij jādūmo,jo nostāvēja nekustināts 24h,vnk katru reizi,kad braucu 7:00 no haltūras dūmo kā traks un pie darba tosola 300 ml ir izkūpējuši. :doh: Šodien speciāli,stāvēju,nebraucu,sildīju,līdz kamēr uzkāpa līdz normālai darba temperatūrai un braucot nebij neviena paša dūma un tosols a viss vietā. :clap:
coupe 2.8
Profila bilde
Rex
Ziņojumi: 136
Pievienojies: 27 Apr 2011, 00:12
Braucu ar: 328 coupe
Atrašanās vieta: Valmiera
Reputācija: 5
 

22 Nov 2011, 22:29

Kad Dūmo tad dzesēšanas šķidruma gumijas šļaukas nav cietas? Ja ir, tad drīz gaidi pārsteigumu, jeb laicīgi sāc gatavoties galvas blīves maiņai. Ja galvas blīve beigta ne vienmēr tosols tiek karterī. Ja dūmo, tad dzesēšanas šķidrums tiek cilindrā/os. Ja dzesēšanas šļaukās parādās ļoti liels spiediens, tad atgāzes iet dzesēšanas šķidrumā.
Viss metināšanai! Visa veida metināšanas iekārtas un metināšanas materiāli. Sīkāk PM
Profila bilde
bogdan99
Ziņojumi: 552
Pievienojies: 18 Sep 2011, 15:45
Braucu ar: Iešļūcenēm
Atrašanās vieta: Ikšķile

22 Nov 2011, 22:44

man ir gadiijies ar visam 3 pazimeem kopaa.. :D
Profila bilde
Elvijs
Ziņojumi: 336
Pievienojies: 19 Mai 2011, 18:01
Braucu ar: 320 kupeju
Atrašanās vieta: Jēkabpils

27 Nov 2011, 16:29

Cik izmaksa galvas blives maina servisa.
Darbs un materials kopa.
Profila bilde
Dziii
Ziņojumi: 20
Pievienojies: 17 Aug 2011, 12:52
Braucu ar: Riteni
Atrašanās vieta: Līvāni

27 Nov 2011, 18:22

Sveiki :) man arī gadījas līdzīga problēma.. tātad mašīnu nopirku pirms 3 nedēļām biju paskatījies tikai eļļas līmeni tosolu nebiju skatījies nu vot un šodien braucu uz skolu nobraucu 25km un motors pie dzelzsceļa biškin virs normas uzsila.. tad pabraucu kadus 3 km un temperatūra sāka celties jau uz sarkanā pusi. Izslēdzu motoru izkāpu itka kaut kas kautkur tecēja likās kad radiators pušu.. pielejam visu par jaunu izbraucu palika mazak atkal pieleju pilnu aizbraucu atpakaļ mājās 25 km vel pabraukaju un itka viss ir ok :D nu līmenis tosolam ir zemāks par pāris cm, bet nu vairs zemāks nepaliek. ā jā pečka ar karsto gaisu nepūta.. tam noteikti ir kautkāds sakars :D un pečka niķojās jau kādu laičiņu sildija kad apgriezieni bija 1,5 -2 stukas uz augšu. mājas braucot svilināja seju. un kas tad varetu but šitāda gadījumā ? man jau itkā teica kad blīve vai galva beigta... bet tagad vis ir normās apmēram