M44 raustās
Sveiki,
Varbūt kāds var padalīties pieredzē vai zināšanās ar šo 1.8 IS (m44) motoru!
Ir radusies problēma ar dzinēju, dzinējs raustās nestrādā kāds no cilindirem, kā arī logiski nav jaudas.
Iepriekš arī bija tāda problēma, bet toreiz bija vainīgas spoles un svečvadi, šoreiz tā nav, jo ir mēģināts uzlikt 3 dažādus spoļu un svečvadu komplektus ( lietotus)
Tas kas ir mēģināts
- Mainīt svečvadus un spoli (bez izmaiņām)
- Pārbaudīju sveces, ir dzirksteles (viss ok dzirkstele ir)
- Izraujot 1 vai 2. svečvadu nav izmaiņu motora darbībā
- izraujot 3, vai 4. svečvadu , dzinēju vairs nevar iedarbināt
- Mainīju arī sveces vietām respektīvi 1 un 2 ar 3 un 4. izmaiņu nekādu
Visa šī problēma radās pēkšni, braucot uz rīgu vienā momentā pazuda jauda,
Dzinējam ir arī uzstādita gāzes iekārta, bet izmaiņu nav nekādu vai motors darbojas uz gāzes vai benzīna
Varbūt kāds var padalīties pieredzē vai zināšanās ar šo 1.8 IS (m44) motoru!
Ir radusies problēma ar dzinēju, dzinējs raustās nestrādā kāds no cilindirem, kā arī logiski nav jaudas.
Iepriekš arī bija tāda problēma, bet toreiz bija vainīgas spoles un svečvadi, šoreiz tā nav, jo ir mēģināts uzlikt 3 dažādus spoļu un svečvadu komplektus ( lietotus)
Tas kas ir mēģināts
- Mainīt svečvadus un spoli (bez izmaiņām)
- Pārbaudīju sveces, ir dzirksteles (viss ok dzirkstele ir)
- Izraujot 1 vai 2. svečvadu nav izmaiņu motora darbībā
- izraujot 3, vai 4. svečvadu , dzinēju vairs nevar iedarbināt
- Mainīju arī sveces vietām respektīvi 1 un 2 ar 3 un 4. izmaiņu nekādu
Visa šī problēma radās pēkšni, braucot uz rīgu vienā momentā pazuda jauda,
Dzinējam ir arī uzstādita gāzes iekārta, bet izmaiņu nav nekādu vai motors darbojas uz gāzes vai benzīna
GMM pārbaudīji? Izrauj un palūri atšķirību
Nākamais ir gaisa gofra. Jo dažreiz pat neiedomājies pārbaudīt "sīkumus".
Nākamais ir gaisa gofra. Jo dažreiz pat neiedomājies pārbaudīt "sīkumus".
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Ir pārbaudīts gan gaisa masas mērītājs gan , gofra,
Atslēdzot GMM, nekādu lielo izmaiņu nav, noraustās un atkal nostabilizējas, ka jau parasti, ir normālā stāvoklī darbināts bez GMM un gofras un tik krasas izmaiņas nav bijušas
Šobrīd ir tāda sajūta ka puse zirgu ir kaut kur aizgājuši ganīties
Atslēdzot GMM, nekādu lielo izmaiņu nav, noraustās un atkal nostabilizējas, ka jau parasti, ir normālā stāvoklī darbināts bez GMM un gofras un tik krasas izmaiņas nav bijušas
Šobrīd ir tāda sajūta ka puse zirgu ir kaut kur aizgājuši ganīties
visticamāk, ka kāds no devējiem pie vainas.
bija kkas līdzīgs, arī spoli bezjēdzīgi nomainīju. manā gadījumā- kloķenes devējs bija pie vainas. ved uz diagnostiku - sanāks lētāk nekā mainīt visu pēc kārtas. -to es saku no skumjās pieredzes
bija kkas līdzīgs, arī spoli bezjēdzīgi nomainīju. manā gadījumā- kloķenes devējs bija pie vainas. ved uz diagnostiku - sanāks lētāk nekā mainīt visu pēc kārtas. -to es saku no skumjās pieredzes
Varbuut vari ieteikt kaadu normalu vietu kur diognostiku veikt ?
Var būt arī zonde pie vainas.. Vari atbraukt pie manis ciemos uz diagnostiku.
Zonde , pilnīgi jauna tika uzlikta pirms e36 sezonas atklāšanas, nez vai viņa vainīga,
Kā ar tevi sazināties dogMa ?
Kā ar tevi sazināties dogMa ?
PM.
Man sāka Tavs auto raustīties, pie vainas bija aizdedzes sveces!luushux rakstīja:visticamāk, ka kāds no devējiem pie vainas.
bija kkas līdzīgs, arī spoli bezjēdzīgi nomainīju. manā gadījumā- kloķenes devējs bija pie vainas. ved uz diagnostiku - sanāks lētāk nekā mainīt visu pēc kārtas. -to es saku no skumjās pieredzes
mans stāsts bija šāds -
ja kloķenes devējs gļuko, tad simptomi arī var būt dažādi, var jau raustīties brīvgaitā, var tikai no kkādiem apgrieziem.
kloķenes devēju pirku jaunu, pēc tam sadalenes lietotu, jo jaunu LV nevarēja dabūt, bija jāgaida ap 2ām nedēļām jebkurā vietā, un devējus, arī lietotus LV priekš m44 ir grūti atrast. kloķenes laikam bija saderīgs ar vēl kko, bet sadalenes tikai no m44. sadabūju vēl vienu lietotu sadalenes devēju un simptomi nepazuda. pēc tam viens labs diagnostiķis nolasīja, ka kompis nedod ārā pareizos ciparus un to vēl nomainīja/+piešuva. pēc tā arī negāja, izrādījās, ka arī kloķenes devējs, kuru pirku jaunu grosā par 70eur+, bija brāķis tāpēc arī ieteicu- šādos gadījumos ved uz diagnostiku - un labu, nevs pie tādu kurš vnk kļūdas nolasa bet arī nepieciešamības gadījumā urbj tālāk un lasa vērtības. mainīt visu pēc kārtas var izrādīties ļoti dārgi pieļauju, ka dogma Tev varētu palīdzētm44b19, lēkāja apgriezieni, un dodot virsū aizrijās, citreiz noslāpa, citreiz atdzīvojās kā nekas nebūtu bijis.
kompis uzrādīja kloķenes devēju. tas tika nomainīts- problēma nepazuda. slēdzot atkārtoti pie kompi - kloķenes devēja kļūda pazuda, uzmeta sadalenes devēju. tas arī tika nomainīts
tagad tukšgaitā apgriezieni nelēkāja, uzgāzējot atmetās smuki atpakaļ uz sākotnējo stāvokli, bet nevar dabūt vairāk kā 2,5-3k rpm. atkal šķauda.
pieslēdzot pie kompi uzmeties atkal kloķenes devēja gļuks + detonācijas devējs. IDEJAS?
simptomi nemainās atraujot zondi.
ja kloķenes devējs gļuko, tad simptomi arī var būt dažādi, var jau raustīties brīvgaitā, var tikai no kkādiem apgrieziem.
šajā gādījumā to var viegli pārbaudīt, vnk pārmainot no cilindriem kuri strādā uz tiem -kuri nestrādā.Ginekologs rakstīja:Man sāka Tavs auto raustīties, pie vainas bija aizdedzes sveces!luushux rakstīja:visticamāk, ka kāds no devējiem pie vainas.
bija kkas līdzīgs, arī spoli bezjēdzīgi nomainīju. manā gadījumā- kloķenes devējs bija pie vainas. ved uz diagnostiku - sanāks lētāk nekā mainīt visu pēc kārtas. -to es saku no skumjās pieredzes
Biju pie meistara, secinājumi, vārsti izdeguši, ja kāds šeit var piedāvāt M44 galvu, labrāt iegādāšos
PM vai 22152700
PM vai 22152700