316i plusi un mīnusi
Sweiki wisiem 316i owneriem. Tatad,sanaca tada doma prata par jaunu topiku tiesi 1.6i motoru un BMW ipasniekiem,lai waram apspriest wisus 316i plusus un minusus! wnk. Daudz ko gribas zinat tiesi par nemotoriem bet parswara foruma tikai motorizeti kapli ir :/
Nu cik esmu dzirdējis, tad 1.6 motors samērā daudz rij un maz jaudas
Tavā vietā būtu ņemis vismaz 1.8is. Jo ja ar laiku gribēsi ielikt jaudīgāku motoru savam 1.6, būs nepieciešami ļoti daudz līdzekļi un darba
Tavā vietā būtu ņemis vismaz 1.8is. Jo ja ar laiku gribēsi ielikt jaudīgāku motoru savam 1.6, būs nepieciešami ļoti daudz līdzekļi un darba
Daudz rij un neiet, labākais variants 1.8is
ir ok motors vismaz maksaa 10-40 ls :D i to beigaas taadu luuznos nodevaam :)
ja tas ir liels plus
Kads nepardod 1.6i motoru par sapratigam cenam? Atdzistu ka paswaks tas nemotors,bet bmw 1.6 ari jaciena weci,panemu wizuala del :) ta jau gribeju 1.8is sodien cerams ja sanaks tad atradisu jums sawu bmw,tikai attiecigaja sadala
Reku vesela viena lapa ar 1.6 http://www.ss.lv/lv/transport/spare-par ... SEDwT.html
Nu ja
Vienīgais labums, ko saskatu iekš 316i, tas, ka nav nojāti tehniski (izņemot motoru)
Jāpiekrīt dogMa,hadenes ir diezgan ciešamas,motors būs vai nu labs (jo nekas nav mēģināts darīt),vai nu galīgs nodrāztenis(jo kāds būs no tā žmiedzis ārā pēdējo sulu).Degvielas patēriņš arī ir neadekvāts šada tilpuma dzinējam.2.0 tērēs biku mazāk,bet brauc krietni labāk.
Dzīvē dzīvo dzīvu dzīvi...
Kā arī auto remonts un pulēšana par saprātīgām cenām...Welcome
Kā arī auto remonts un pulēšana par saprātīgām cenām...Welcome
Nu mans stāsts ir tāds.
man bija opel vektra 91.g 1,6i.Vis būtu labi,bet bija tā izpuvis,ka nācās atdot TOLMETĀ,un iegādāties BMW 316I 92G ar domu,ka maziņš motoriņš būs ekonomisks.Bet nekā,būtu zinājis,būtu ņēmis ja ne 2,0 tad vismaz 1,8i vai 1,8is,bet braukt var.nu paņēmu no stāvlaukuma ventspilī pa 500ls vizuālais bija normāls,bet salons.oioioi
pats pārlīmēju salonu(visas durvju apšifkas,un griestus (izmaksas kautkādi 10.ls nomainīju visus sēdekļus (40.ls) spidometra panelim bija nolupusi krāsa,un nebija tahometrs. Dabuju no 93 gada ar tahu,ideālā stāvoklī pa 5.ls un ar tahu un ekonometru,un pieslēdzot viss darbojas un uz apskati nomainīju bagažnieka vāku (5.ls paveicās,dabuju tādā pašā krāsā kā auto) sametināju vadītāja pusē grīdu PILNĪ'BĀ VISU (35ls) ar visu grunti un grubuli servisā) un nomainīju labo,priekšējo ,iekšējo balsta šarnīru (11,70ls)iepresēju pats ar skrūvspīlēm. Un volā,jauna TA bez šmaukšanās ir rokā
vsā visumā esmu apmierināts bet tiko būs iespēja,tā uzreiz pāriešu uz 318 i vai 318isvai vel labāk 320i Bet tikai un vienīgi BMW,NEKO CITU.
LIELS PALDIES WWW.E36.LV ŠIS PORTĀLS MAN TIEŠĀM ĻOTI DAUDZ PALĪDZĒJIS AR INFU UN JŪSU VISU IETEIKUMIEM TĀ TURPINĀT,UN SERVISUS,KUROS DAŽREIZ NOSLAUC NAUDU NEPAMATOTI,UN PĀRMĒRĪGI,APMEKLĒSIM AIZVIEN RETĀK (NU ES NU NOTEIKTI)
man bija opel vektra 91.g 1,6i.Vis būtu labi,bet bija tā izpuvis,ka nācās atdot TOLMETĀ,un iegādāties BMW 316I 92G ar domu,ka maziņš motoriņš būs ekonomisks.Bet nekā,būtu zinājis,būtu ņēmis ja ne 2,0 tad vismaz 1,8i vai 1,8is,bet braukt var.nu paņēmu no stāvlaukuma ventspilī pa 500ls vizuālais bija normāls,bet salons.oioioi
pats pārlīmēju salonu(visas durvju apšifkas,un griestus (izmaksas kautkādi 10.ls nomainīju visus sēdekļus (40.ls) spidometra panelim bija nolupusi krāsa,un nebija tahometrs. Dabuju no 93 gada ar tahu,ideālā stāvoklī pa 5.ls un ar tahu un ekonometru,un pieslēdzot viss darbojas un uz apskati nomainīju bagažnieka vāku (5.ls paveicās,dabuju tādā pašā krāsā kā auto) sametināju vadītāja pusē grīdu PILNĪ'BĀ VISU (35ls) ar visu grunti un grubuli servisā) un nomainīju labo,priekšējo ,iekšējo balsta šarnīru (11,70ls)iepresēju pats ar skrūvspīlēm. Un volā,jauna TA bez šmaukšanās ir rokā
vsā visumā esmu apmierināts bet tiko būs iespēja,tā uzreiz pāriešu uz 318 i vai 318isvai vel labāk 320i Bet tikai un vienīgi BMW,NEKO CITU.
LIELS PALDIES WWW.E36.LV ŠIS PORTĀLS MAN TIEŠĀM ĻOTI DAUDZ PALĪDZĒJIS AR INFU UN JŪSU VISU IETEIKUMIEM TĀ TURPINĀT,UN SERVISUS,KUROS DAŽREIZ NOSLAUC NAUDU NEPAMATOTI,UN PĀRMĒRĪGI,APMEKLĒSIM AIZVIEN RETĀK (NU ES NU NOTEIKTI)
man pašam arī bija 316 kompakts, domāju ka ir ekonomisks, bet kad samainīju pret 2.5 īsti vairāk viņu par ekonomisku neuzskatīju, jo tas 2.5 rij kādus 2-3 litrus vairāk, bet zato jauda
Nu labāk jau ņem 2.0 un brauc laimīgs, degvielas patēriņš minimāli lielāks, bet uzspieot uz pedālīša jūtama starpība, visi domā, kad ar to 1.6 baigā ekanomija, bet kad uz trases uzspied, tad izjuti, kad bāka ātrāk sausa, nekā ar 2.5 spiestu..putns26 rakstīja:Nu mans stāsts ir tāds.
man bija opel vektra 91.g 1,6i.Vis būtu labi,bet bija tā izpuvis,ka nācās atdot TOLMETĀ,un iegādāties BMW 316I 92G ar domu,ka maziņš motoriņš būs ekonomisks.Bet nekā,būtu zinājis,būtu ņēmis ja ne 2,0 tad vismaz 1,8i vai 1,8is,bet braukt var.nu paņēmu no stāvlaukuma ventspilī pa 500ls vizuālais bija normāls,bet salons.oioioi
pats pārlīmēju salonu(visas durvju apšifkas,un griestus (izmaksas kautkādi 10.ls nomainīju visus sēdekļus (40.ls) spidometra panelim bija nolupusi krāsa,un nebija tahometrs. Dabuju no 93 gada ar tahu,ideālā stāvoklī pa 5.ls un ar tahu un ekonometru,un pieslēdzot viss darbojas un uz apskati nomainīju bagažnieka vāku (5.ls paveicās,dabuju tādā pašā krāsā kā auto) sametināju vadītāja pusē grīdu PILNĪ'BĀ VISU (35ls) ar visu grunti un grubuli servisā) un nomainīju labo,priekšējo ,iekšējo balsta šarnīru (11,70ls)iepresēju pats ar skrūvspīlēm. Un volā,jauna TA bez šmaukšanās ir rokā
vsā visumā esmu apmierināts bet tiko būs iespēja,tā uzreiz pāriešu uz 318 i vai 318isvai vel labāk 320i Bet tikai un vienīgi BMW,NEKO CITU.
LIELS PALDIES http://WWW.E36.LV ŠIS PORTĀLS MAN TIEŠĀM ĻOTI DAUDZ PALĪDZĒJIS AR INFU UN JŪSU VISU IETEIKUMIEM TĀ TURPINĀT,UN SERVISUS,KUROS DAŽREIZ NOSLAUC NAUDU NEPAMATOTI,UN PĀRMĒRĪGI,APMEKLĒSIM AIZVIEN RETĀK (NU ES NU NOTEIKTI)
Nu tad taa, bija man pirms 8iem gadiem(pirmais auto maanaa muuzhaa) 316i coupe ar m43 motoriiti, ideaalaa staavoklii gan aareeji, gan ieksheeji, gan tehniski. No ruusas nebija vispaar minas, motors 100% ideaals, nevien vienas liekas skanas vai kaut kaadas ellas nopluudes vai vel kaa cita, salons ideaals u.t.t.. Toreiz vinsh maksaaja 4850 eiro paneemu pa 4500 eiro, un lai cik daudzi nesak, tad motors tieshaam bija ljoti ekonomisks ar 2.0 vai 2.5 nevareeja saliidzinaat, likaas ka iet uz gaisa Teikshu taa, tolaik tas bija jauns un ljoti kopts motors un bija ekonomisks, tagad muusdienaas tas 1.6 ir jau tikpat ekonomisks kaa 2.0 un tas ir arii viss. Kas grib tas tic, kas negrib tas netic.
Arī vienu brīdi braucu ar 1,6 M43 kupeju, nu neteikšu, ka viņš galīgi negāja, samērā sprigans bija, bet nu par patēriņu runājot tagad salīdzinot ar M52 2,0 faktiski vispār neatšķiras augatākais 0,5l uz šosejas, bet nu braukšanas prieks ir nesalīdzināms
Ir man bijis tas "prieks" pāris mēnešus pabraūkāt ar 316 un teiksu ka benzina patēriņš ir vnk fantastisks un jauda nekāda! Tagad pārvietojos ar 323 un patēriņš ir tieši tāds pats, bet prieks no braukšanas pavisam cits
Pats braukāju ar 2.5l ne .. nācas pabraukāties ar e36, 1.8l, sedanu un tajā nekāda dižā ekanomija nebija, savi 7-10l/100km, bet salīdzinoši mans 2.5l ēd 9-11l/100, bet jaudas starpība ļoti jūtama, tapēc sapratu, ka nemotori nav preikš manis, kā arī labāk es degvielu ieleju pa laķiku, diviem vairāk un savus 100km nobraucu ar prieku
Vienīgie labumi: (kuri uz sitienu nāk prātā)
*) Ja nav ģerbts un ir uzpasēts, tad viņam jābūt labā stāvoklī un nenojātam
*) mazāks ceļa nodoklis
Vienīgie labumi: (kuri uz sitienu nāk prātā)
*) Ja nav ģerbts un ir uzpasēts, tad viņam jābūt labā stāvoklī un nenojātam
*) mazāks ceļa nodoklis
man ar bija sedans e36 1,6
nu ekonomisks tiešām viņš bija, pa 5ls visu dienu varēju braukāt
jaudas zinjas, diezgan skumji, bet veco audi 80 1,8s cirta ārā
un ļoti sliktas atminjas par kompensatoru grabonju
nu ekonomisks tiešām viņš bija, pa 5ls visu dienu varēju braukāt
jaudas zinjas, diezgan skumji, bet veco audi 80 1,8s cirta ārā
un ļoti sliktas atminjas par kompensatoru grabonju
Es nesaprotu kur visiem tik mazi tie patēriņi tiem sešcilindrīgajiem!?! Pie akseleratora pedāļa nemaz neskarās klāt?
Man bija 2 gabali 2.5 motorīgie-pilsētas režīmā praktiski tiku braucis. Nu zem tiem 15 l uz 100 km nu nekādi nevarēju palīzt
tad vienu brīidi pabraucu ar nemotoru(1,8i) 10-11 litri uz simta-nu kaut nosit mani, bet vairāk neēda
..protams kkas jāupurē-nebij jau taa ašuma vairs
Man bija 2 gabali 2.5 motorīgie-pilsētas režīmā praktiski tiku braucis. Nu zem tiem 15 l uz 100 km nu nekādi nevarēju palīzt
tad vienu brīidi pabraucu ar nemotoru(1,8i) 10-11 litri uz simta-nu kaut nosit mani, bet vairāk neēda
..protams kkas jāupurē-nebij jau taa ašuma vairs
Opā.Tu saki,ar 5 ls visu dienu varēja braukt?Sta4 rakstīja:man ar bija sedans e36 1,6
nu ekonomisks tiešām viņš bija, pa 5ls visu dienu varēju braukāt
jaudas zinjas, diezgan skumji, bet veco audi 80 1,8s cirta ārā
un ļoti sliktas atminjas par kompensatoru grabonju
Nu kaut kā neticās
Kura gada tad viņš tev bija?
Man ir 92 gada,M40 motors.Un man apēd 10.l uz simta (pa štrāsi)
Ja tev ar tāds pats motors (Vecais,ar zobsiksnu) tad neiestāstīsi,ka ar 5.ls braukāji visu dienu