Nedarbojas 2. un 4. cilibdrs
Sveiki lidzigu tematu neatradu tadel izveidoju jaunu.
Tatad 2. un 4. cilindrs nedarbojas . Nomainiju Indukcijas spoli ka ari sveces bet praktiski bez izmainam. Auto ir jamaina zonde ,vai tas varetu ietekmet?
Tatad 2. un 4. cilindrs nedarbojas . Nomainiju Indukcijas spoli ka ari sveces bet praktiski bez izmainam. Auto ir jamaina zonde ,vai tas varetu ietekmet?
Drīzāk jau jāmaina motors...edawards rakstīja:Sveiki lidzigu tematu neatradu tadel izveidoju jaunu.
Tatad 2. un 4. cilindrs nedarbojas . Nomainiju Indukcijas spoli ka ari sveces bet praktiski bez izmainam. Auto ir jamaina zonde ,vai tas varetu ietekmet?
Ja nepienāk dzirkstele, tad kkas ar svečvadiem vai vel dziļāk.
Ieteiktu pieslēgt pie PC
Ieteiktu pieslēgt pie PC
Saapiiga teema:( arii neiet 4.-tais cilindrs...bet nu 46 uz doto briidi tam var pieveert acis atvienojot valve tronic...bet 36 ??? Ar zondi nebuus liidzeets...
Un pirmais paskaties vai sveces nav aizlietas...
There are lots of reasons why you might not be getting spark. If it’s an old car, it might be your points. If it’s an old motorcycle, it could be your ignitor. You could also have a bad distributor, a bad coil pack, or even bad crankshaft and camshaft position sensors. The sensors are pretty easy to check, assuming you can get access to them. First, though, check your fault codes with a scanner and see if anything registers. If not, break out the good ol’ multimeter and check the sensors’ resistances against the published specs. Also check your relays and fuses.
The best way to get to the bottom of your problem, though, is by starting at the spark plugs and working your way back. The plugs aren’t firing, so they’re not getting current. Next thing to check might be the distributor (if you have one). Then check the coil pack. Check to see if they’re getting power. Disconnect the connecter to the coil, and turn the engine over. If you see voltage at the connector, chances are, your coil is bad. If your coil isn’t getting current, your problem lies elsewhere.
The best way to get to the bottom of your problem, though, is by starting at the spark plugs and working your way back. The plugs aren’t firing, so they’re not getting current. Next thing to check might be the distributor (if you have one). Then check the coil pack. Check to see if they’re getting power. Disconnect the connecter to the coil, and turn the engine over. If you see voltage at the connector, chances are, your coil is bad. If your coil isn’t getting current, your problem lies elsewhere.
Kā strādā tukšgaitā?
Man neiet 3 un 6 cilindrs un tukšgaitā viss ir slikti, zemi abaroti utt.
Sveces vai indukcijas spoles tevi neglābs, gatavojies pievienoties manam draugu lokam, es jau 4 mēnešus cenšos sataisīt savu mašīnu un pat šī foruma paši zinošākie cilvēki ar datora palīdzību nevar man to motoru salabot.
Labāk pērc citu un miers, es jau tā sen būtu izdarijis, bet esmu pārāk neatlaidīgs, pēc pus gada centības salabot gan jau es ar metīšu mieru
Lai tev veicās, puis
Man neiet 3 un 6 cilindrs un tukšgaitā viss ir slikti, zemi abaroti utt.
Sveces vai indukcijas spoles tevi neglābs, gatavojies pievienoties manam draugu lokam, es jau 4 mēnešus cenšos sataisīt savu mašīnu un pat šī foruma paši zinošākie cilvēki ar datora palīdzību nevar man to motoru salabot.
Labāk pērc citu un miers, es jau tā sen būtu izdarijis, bet esmu pārāk neatlaidīgs, pēc pus gada centības salabot gan jau es ar metīšu mieru
Lai tev veicās, puis