M40 Tūnings.
Kā vienkārši ,bet efektīvi var pacelt M40 motoram jaudu?Vienīgais tūnings ,ja to tā var nosaukt ir Koniskais gaisa filtrs.
ieliekot 6cyl motoru
Arguments sūds,nav interesanti.K.F. rakstīja:ieliekot 6cyl motoru
Tam motoram galvenais ir laba sadalene,bildē manējais variants kā iet slīpi ar 1,6 un metināto,uz e30 jauda ir ok.
Protams lēti un vienkārši tas nebūs,bet ja gribi tā tad iesaku rīgas satiksmi un velo.
6Cyl iecelt no šrota...un?tam motoram viss tāpat būs slikti,kaut gan swapu uztaisīt jau nav dārgi,400eur motors 150eur swaps,pēctam pēc pus gada atkal 150 eur par swapu,ap 200eur par motora salikšanu un paka detaļās
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Koniskais filtrs ielas auto vairāk kaitē nekā dod jaudu, jaudu pats par sevi tas nedod, samaini oriģinālo uz jaunu vai ieliec oriģināl`a tipa ar lielāku caur plūsmu!Bmw_e36 rakstīja:Kā vienkārši ,bet efektīvi var pacelt M40 motoram jaudu?Vienīgais tūnings ,ja to tā var nosaukt ir Koniskais gaisa filtrs.
Jā konuss standartā ir liekš čakars,jāizolē siltums utml,man vienkārši nav ko citu tur iebāzt.
Principā kā usa forumā rakstija,ja gribi lai m40 iet,kop to!Sākt vajag ar standarta sakopšanu.Kompensatori,sadalene,parasti tas viss ir izbeidzies un rodas basņa,ka neiet.
Principā kā usa forumā rakstija,ja gribi lai m40 iet,kop to!Sākt vajag ar standarta sakopšanu.Kompensatori,sadalene,parasti tas viss ir izbeidzies un rodas basņa,ka neiet.
Jāizolē un regulāri jākopj, noteikti jāeļļo!Ģirts rakstīja:Jā konuss standartā ir liekš čakars,jāizolē siltums utml,man vienkārši nav ko citu tur iebāzt.
Galvenais, lai sadalene atbilst normai, tb būtu vesela :)
Auto nav ielas vajadzībām,vairāk sportam ,jo tam nav TA utt.Nesaku ka vēlos ļoti lēti bet nejau kosmosu jo pats mācos.
Esmu dzirdējis,ka džeki nedaudz patreknina degmaisijumu izmainot AFM kalibrāciju,bet nu tur būs noteikti platjoslas zonde vajadzīga lai kko vispār noregulētu,citādi čakars.
Bet nu pa lielam forced induction way to go tam motoram.
Bet nu pa lielam forced induction way to go tam motoram.
Lol nau vērc. Vēl kādus argumentus vajag? Celt augšā var M42 un taisīt stroker lietojot 2.0D kloķeni un veidojot visādu erotiku ar to motoru. M40 vai M43, neredz jēgu. Var jau čakarēties un likt gliemezi, bet nu...
pilnigi garaam! ieliec motoru un aizmirsti visu sito:D
Nu tas nav pilnīgi garām, ja tu gribi braukt mazo motoru klasē kādā sportā, bet tā pa prikolam, lieka naudas izmešana.
Arii LOL nau verc ir ar mineto M42, visi vini viena klase... Nebutu ipsi gudri strokot M42, dzinejs nav slikts, bet pat tas nemaksajas, ka kaads m5x swaps.....
jo leielais vairums sejieniesu, tapat maksa par pakalpojumu.....
jo leielais vairums sejieniesu, tapat maksa par pakalpojumu.....
Gribas pamēģināt vismaz,kādas izvirtības ar to m40,visu veicu pats ar veco jo pats mācos par mehu un sencis arī ir mehs ,kas pats nodarbojies ar autosportu.
Kāda jēga vispār ko darīt ?funkyasshit rakstīja:Lol nau vērc.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Pa lielam tur vispar nav ko darit. Tas kursh zin ko iesakt ar mineto dzineju, neprasitu foruma, attieciigi nav daritajs. .....
"Nav vērts, nostāsies tikpat cik 2.5 swaps utt"
Skaitat savu naudu un dodat cilvēkiem swapot tos motorus... Citi vienkārši kaifu ķer no skrūvēšanas un padarītā. Nekā personīga.
Autoram varu ieteikt vienkārši lēnā garā pārlasīt to dzinēju. Ja izdilusi sadalene, to nomainīt. Blīves, sadalītājs utt. Šitiem tak detaļas maksā kapeikas.
Agrāk bija M40B16 ar šausmīgi izdilušu sadaleni. Skanēja pēc dīzeļa, bet gāja pieklājīgi priekš 1.6l. Šļūkt varēja kautcik.
https://youtu.be/eEC9Yo0OZJQ
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Skaitat savu naudu un dodat cilvēkiem swapot tos motorus... Citi vienkārši kaifu ķer no skrūvēšanas un padarītā. Nekā personīga.
Autoram varu ieteikt vienkārši lēnā garā pārlasīt to dzinēju. Ja izdilusi sadalene, to nomainīt. Blīves, sadalītājs utt. Šitiem tak detaļas maksā kapeikas.
Agrāk bija M40B16 ar šausmīgi izdilušu sadaleni. Skanēja pēc dīzeļa, bet gāja pieklājīgi priekš 1.6l. Šļūkt varēja kautcik.
https://youtu.be/eEC9Yo0OZJQ
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Tur ir daudz ko darīt, bet jauda, ko iegūst no iztērētās summas ir vienkārši nelietderīgi. Šī brīžā situācīja M52 for the win. M50 īpašnieki, lai tirinās kosmosā, bet M54 jau ir cita klase, tur ir gan savas problēmas, gan finansiāli dārgi.bobrikov rakstīja:Pa lielam tur vispar nav ko darit. Tas kursh zin ko iesakt ar mineto dzineju, neprasitu foruma, attieciigi nav daritajs. .....
[quote="Nixon"]"Nav vērts, nostāsies tikpat cik 2.5 swaps utt"
Skaitat savu naudu un dodat cilvēkiem swapot tos motorus... Citi vienkārši kaifu ķer no skrūvēšanas un padarītā. Nekā personīga.
Autoram varu ieteikt vienkārši lēnā garā pārlasīt to dzinēju. Ja izdilusi sadalene, to nomainīt. Blīves, sadalītājs utt. Šitiem tak detaļas maksā kapeikas.
Agrāk bija M40B16 ar šausmīgi izdilušu sadaleni. Skanēja pēc dīzeļa, bet gāja pieklājīgi priekš 1.6l. Šļūkt varēja kautcik.
https://youtu.be/eEC9Yo0OZJQ
Cik maksā piemēram sadalene uz m40 krutā motora? Skaisti ar 1.6 tev sanāk
Skaitat savu naudu un dodat cilvēkiem swapot tos motorus... Citi vienkārši kaifu ķer no skrūvēšanas un padarītā. Nekā personīga.
Autoram varu ieteikt vienkārši lēnā garā pārlasīt to dzinēju. Ja izdilusi sadalene, to nomainīt. Blīves, sadalītājs utt. Šitiem tak detaļas maksā kapeikas.
Agrāk bija M40B16 ar šausmīgi izdilušu sadaleni. Skanēja pēc dīzeļa, bet gāja pieklājīgi priekš 1.6l. Šļūkt varēja kautcik.
https://youtu.be/eEC9Yo0OZJQ
Cik maksā piemēram sadalene uz m40 krutā motora? Skaisti ar 1.6 tev sanāk
Tieši tā nixon !Man skrūvēt ir īsta bauda.Ja nu kādam ir "zirneklis priekš 4cil. pa mazm naudām gaidu piedāvājumus.Madona