Apgriezieni

pushpurs
Ziņojumi: 11
Pievienojies: 30 Jan 2016, 11:19

23 Feb 2016, 10:44

pushpurs rakstīja:sveiki, problēma tāda ka pielaižot savu e36 318i auto aukstam motoram peld apgriezieni no 600 līdz kādiem 1200 uzlec, tieši pie izspiesta sajūga lēnam ripinot, esmu novērojis un palielināts degvielas patēriņš pa trasi 11l, varbūt kāds var padalīties ar pieredzi?:)
Aizmirsu piebilst, ka siltu motoru reizēm grūti pielaist, pēc kādiem četriem apgriezieniem tikai pielec, bet arī tikai kādi 2, 3 stobri no sākuma, bet pēc tam pieslēdzas visi, bet tas tikai ir pie auksta motora!
pushpurs
Ziņojumi: 11
Pievienojies: 30 Jan 2016, 11:19

28 Feb 2016, 20:35

vakar noņemu gaisa gofru vienos caurumos, uzliku jaunu, bet tagad apgriezieni peld visu laiku, no kādiem 800 līdz 1000 mazliet vairāk, Lamda?
zvirbuliic
Ziņojumi: 6
Pievienojies: 10 Nov 2015, 21:54

18 Aug 2016, 20:09

Lai nesāktu jaunu tēmu, rakstīšu tepat. Iedarbinot auto, apgriezieni uzlec līdz 1200, pēctam nokrīt ļoti zemu, gandrīz vai noslāpst, tad atkal uzkāpj atpakaļ un nedaudz peldas tā no 600 līdz 800-1000 apmēram, brīžiem nokrīt atkal ļoti zemu, uz slāpšanas robežas, neatkarīgi silts vai auksts motors.. Braucot nekādas izmaiņas nav, nekas neraustās un jauda ir.. Vienīgi degvielas patēriņš tagad lielāks, pus bāka uz 210km izgāja.. Varbūt ir idejas? Varētu būt ka zonde vainīga? Pārbaudīju CO, tur stabils 1,2 bija.
Profila bilde
ikey07
Ziņojumi: 4212
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:44
Braucu ar: '99 Cabrio
Atrašanās vieta: Mārupe
Reputācija: 9
 

18 Aug 2016, 20:39

zvirbuliic rakstīja:Lai nesāktu jaunu tēmu, rakstīšu tepat. Iedarbinot auto, apgriezieni uzlec līdz 1200, pēctam nokrīt ļoti zemu, gandrīz vai noslāpst, tad atkal uzkāpj atpakaļ un nedaudz peldas tā no 600 līdz 800-1000 apmēram, brīžiem nokrīt atkal ļoti zemu, uz slāpšanas robežas, neatkarīgi silts vai auksts motors.. Braucot nekādas izmaiņas nav, nekas neraustās un jauda ir.. Vienīgi degvielas patēriņš tagad lielāks, pus bāka uz 210km izgāja.. Varbūt ir idejas? Varētu būt ka zonde vainīga? Pārbaudīju CO, tur stabils 1,2 bija.
Izklausas pēc vakuuma trubām, GGM gofra caura, vai tukšgaitas devējs.
- ikey07
zvirbuliic
Ziņojumi: 6
Pievienojies: 10 Nov 2015, 21:54

19 Aug 2016, 10:07

ikey07 rakstīja:
zvirbuliic rakstīja:Lai nesāktu jaunu tēmu, rakstīšu tepat. Iedarbinot auto, apgriezieni uzlec līdz 1200, pēctam nokrīt ļoti zemu, gandrīz vai noslāpst, tad atkal uzkāpj atpakaļ un nedaudz peldas tā no 600 līdz 800-1000 apmēram, brīžiem nokrīt atkal ļoti zemu, uz slāpšanas robežas, neatkarīgi silts vai auksts motors.. Braucot nekādas izmaiņas nav, nekas neraustās un jauda ir.. Vienīgi degvielas patēriņš tagad lielāks, pus bāka uz 210km izgāja.. Varbūt ir idejas? Varētu būt ka zonde vainīga? Pārbaudīju CO, tur stabils 1,2 bija.
Izklausas pēc vakuuma trubām, GGM gofra caura, vai tukšgaitas devējs.
Paldies, ar to tad sākšu :super:
zvirbuliic
Ziņojumi: 6
Pievienojies: 10 Nov 2015, 21:54

30 Aug 2016, 08:37

Aizbraucu uz diagnostiku, šie saka ka abi detonācijas sensori jāmaina. Kāds varbūt zin kur viņus dabūt pa normālu ciparu?
BMW_FANATS
Ziņojumi: 21
Pievienojies: 22 Jūl 2016, 19:05
Braucu ar: E36 Coupe

09 Sep 2016, 17:49

Atļaušos paturpināt tēmu. Kroč braucu izdomāju uztišu vienu riņķi uz gruntenes, braucu pectam prom apstājos pie stopņika palaižu gājeju, dzirdu motors dīvaini skan, skatos apgriezieni lēkā ~no 900 - 1,5k RPM pēctam apstajos stajanka noslāpeju, piestartēju nekas nemainas atbraucu mājas, apstājos un viss atkal kārtiba apgriezieni nelēkā un motors darbojas vienmērigi. Jautājums tāds kas tas par gļuku vai arī kas mani sagaida tuvākaja laika ? :D
Profila bilde
jevgeny
Ziņojumi: 95
Pievienojies: 15 Jūn 2016, 17:41
Braucu ar: E36 325i
Atrašanās vieta: Jelgava

09 Sep 2016, 19:07

zvirbuliic rakstīja:Aizbraucu uz diagnostiku, šie saka ka abi detonācijas sensori jāmaina. Kāds varbūt zin kur viņus dabūt pa normālu ciparu?
1:1 problema ka tev ir tagad. detonacijas deveji nav pie vainas. Ar vakuumu varetu but problemas
Profila bilde
BMW-Valcha
Ziņojumi: 599
Pievienojies: 18 Feb 2012, 20:12
Braucu ar: M54B25 LPG
Atrašanās vieta: Katlakalns
Reputācija: 2
 

09 Sep 2016, 21:18

zvirbuliic rakstīja:Aizbraucu uz diagnostiku, šie saka ka abi detonācijas sensori jāmaina. Kāds varbūt zin kur viņus dabūt pa normālu ciparu?
kas par auto????
Profila bilde
vitjazz
Ziņojumi: 2685
Pievienojies: 10 Aug 2015, 16:34
Braucu ar: Ķiršu sedans
Atrašanās vieta: Auto griestu pakalpojumi.....
Reputācija: 4
 

28 Dec 2016, 15:30

pushpurs rakstīja:sveiki, problēma tāda ka pielaižot savu e36 318i auto aukstam motoram peld apgriezieni no 600 līdz kādiem 1200 uzlec, tieši pie izspiesta sajūga lēnam ripinot, esmu novērojis un palielināts degvielas patēriņš pa trasi 11l, varbūt kāds var padalīties ar pieredzi?:)
viewtopic.php?f=6&t=142 simptomi ar atvienotu lambda zondi var būt dažādi! Kā stockā nebūs,tas ir skaidrs,redzēsi patēriņa un jaudas pozīciju izmaiņas!
Profila bilde
erviins
Ziņojumi: 274
Pievienojies: 04 Jan 2015, 01:05
Braucu ar: 2 e36 kupejaam
Reputācija: 1
 

30 Dec 2016, 00:56

M43 motoram brīvgaitas apgriezieni peld no 2K lidz 500 pat noslāpst brīžiem, braucot viss ok, GMM nekādas vainas, kad atvieno tad noslāpst, gofra vesela, un kad atvieno kādu no vakuma trubām ari tad rūc normāli(tad brīvgaitas apgriezieni nelēkā un stāv drusku zem 1k) Kas varētu būt pa vainu brīvgaitas apgriezienu peldēšanai?
Profila bilde
zurkae36
Ziņojumi: 2277
Pievienojies: 17 Mai 2015, 15:27
Reputācija: 3
 

30 Dec 2016, 01:10

erviins rakstīja:M43 motoram brīvgaitas apgriezieni peld no 2K lidz 500 pat noslāpst brīžiem, braucot viss ok, GMM nekādas vainas, kad atvieno tad noslāpst, gofra vesela, un kad atvieno kādu no vakuma trubām ari tad rūc normāli(tad brīvgaitas apgriezieni nelēkā un stāv drusku zem 1k) Kas varētu būt pa vainu brīvgaitas apgriezienu peldēšanai?
Zondi meginaji novienot? Vai arī samainīt to brīvgaitas varstinu kas zem iepludnieka
Profila bilde
vitjazz
Ziņojumi: 2685
Pievienojies: 10 Aug 2015, 16:34
Braucu ar: Ķiršu sedans
Atrašanās vieta: Auto griestu pakalpojumi.....
Reputācija: 4
 

30 Dec 2016, 01:13

erviins rakstīja:M43 motoram brīvgaitas apgriezieni peld no 2K lidz 500 pat noslāpst brīžiem, braucot viss ok, GMM nekādas vainas, kad atvieno tad noslāpst, gofra vesela, un kad atvieno kādu no vakuma trubām ari tad rūc normāli(tad brīvgaitas apgriezieni nelēkā un stāv drusku zem 1k) Kas varētu būt pa vainu brīvgaitas apgriezienu peldēšanai?
Pamēģini tuksgaitas regulatoru piemest citu klāt!
igorio100
Ziņojumi: 13
Pievienojies: 05 Okt 2013, 16:52

26 Mar 2017, 16:05

Sveiki !
nopirku kupeju 318is ar parliktu uz 325i vanos no anglja kapec motors negriez vairak pa 5,5k apgreizienu.
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2863
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Mežciems
Reputācija: 21
 

26 Mar 2017, 16:09

igorio100 rakstīja:Sveiki !
nopirku kupeju 318is ar parliktu uz 325i vanos no anglja kapec motors negriez vairak pa 5,5k apgreizienu.
var but ecu neredz atrumu
var but katushkas beigtas
var but klokenes devejs stav nepareizi

daudz kas vel, diagnostika tev palidzes
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

26 Mar 2017, 16:27

Drīzākais jau ātruma indekss trūkst. Vajag 1 vadu aizvilkt līdz ECU.
igorio100
Ziņojumi: 13
Pievienojies: 05 Okt 2013, 16:52

27 Mar 2017, 14:26

aizbraucu uz auto fanu tur mani uzreiz pasutija teica ka tam taa ir jabut izbraukaju pus jelgavu neatradu nevienu saka ka tas taa naak no rupnicas ja nonemt tipa motoru nokaushu.Nevarat ieteikt kaadu servisu ?un vai tas maina kko ja tukshgaita cel lidz 7k bet jebkuraa atruma 5.5k
Pēdējais labojis igorio100 - 27 Mar 2017, 15:18, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
swiss
Ziņojumi: 205
Pievienojies: 27 Sep 2012, 20:11
Braucu ar: e36 touringu`

27 Mar 2017, 14:54

Manāms jaudas trūkums un redline pie 5.1k m52b28Tu

Kas pa vainu guru?
Klasika - Labākais kas var būt, līdz sajūgs sāk pārāk traki slīdēt un Tu esi kā vilciens uzsākot :D