M42B18 dzinēja problēma
Sveiki. Tātad man ir m42b18 dzinējs no e36 ieswapots e30.
Problēma: Raustijās, šķita, ka pazūd degviela, Slāpa nost, tad iet normāli, tad atkal kko čakarējās un slāpst, raustās.
Pirmkārt pieminēšu to, ka zūd tosols un spiediens ūdens trubās, par to esmu lietas kursā. Galva tiks mainīta ļoti drīz (jau beidzot saņēmu viņu noslīpētu, saskrūvētu, ar jauniem VW atvieglinātiem kompensātoriem, vārstu saļņikiem utt. no Latvijas, tagad tikai atliek saskrūvēt)
Iepriekšs viss bija relatīvi normāli, braucu saudzīgi, kad uzzināju par plānoto galvas maiņu un problēmu kā tādu. Tagad, mirkli pirms jau gatavs mainīt galvu uzradās problēma.
Pagriežot aizdedzi šķiet, ka nenostrādā degvielas sūknis vispār.
Pie diagnostikas pielikt nevar, neatpazīst, kaut iepriekš biju slēdzis ar savu kabeli pie Delphi softa - viss gāja.
EDIT: Tagad vairs vispār nelec, aizmirsu to pieminēt.
Video ar problēmu:
P.S. degvielas filtrs jauns, visi filtri, saļņiki, termostats,sveces, mainīti pirms 2k kilometriem
Kur meklēt vainu?
Problēma: Raustijās, šķita, ka pazūd degviela, Slāpa nost, tad iet normāli, tad atkal kko čakarējās un slāpst, raustās.
Pirmkārt pieminēšu to, ka zūd tosols un spiediens ūdens trubās, par to esmu lietas kursā. Galva tiks mainīta ļoti drīz (jau beidzot saņēmu viņu noslīpētu, saskrūvētu, ar jauniem VW atvieglinātiem kompensātoriem, vārstu saļņikiem utt. no Latvijas, tagad tikai atliek saskrūvēt)
Iepriekšs viss bija relatīvi normāli, braucu saudzīgi, kad uzzināju par plānoto galvas maiņu un problēmu kā tādu. Tagad, mirkli pirms jau gatavs mainīt galvu uzradās problēma.
Pagriežot aizdedzi šķiet, ka nenostrādā degvielas sūknis vispār.
Pie diagnostikas pielikt nevar, neatpazīst, kaut iepriekš biju slēdzis ar savu kabeli pie Delphi softa - viss gāja.
EDIT: Tagad vairs vispār nelec, aizmirsu to pieminēt.
Video ar problēmu:
P.S. degvielas filtrs jauns, visi filtri, saļņiki, termostats,sveces, mainīti pirms 2k kilometriem
Kur meklēt vainu?
Pēdējais labojis tomysss - 05 Mar 2016, 18:03, kopā labots 3 reizes.
šobrīd vispār nelec? pārbaudi vai sūknim tev pienak plus, pasauc kādu palīga kas kko saport no elektrības.
video izskatas kad tas tahometrs murgo, bet pēc skaņas auto jau viss ir kārtībā. iespējams kloķenes devējs. raustīšanās ari varētu būt ar to saistīta, piemeram mitrā laikā ja tas ir, var bus taistīts ar spoļu bloku, svečvadiem.
video izskatas kad tas tahometrs murgo, bet pēc skaņas auto jau viss ir kārtībā. iespējams kloķenes devējs. raustīšanās ari varētu būt ar to saistīta, piemeram mitrā laikā ja tas ir, var bus taistīts ar spoļu bloku, svečvadiem.
Jā, tagad ir tā ka nosprāga pavisam un nelec. Ilgi griežot kkas bik uzsit(labākajā gadījumā) bet noslāpst uzreiz pēctam.Lācis rakstīja:šobrīd vispār nelec? pārbaudi vai sūknim tev pienak plus, pasauc kādu palīga kas kko saport no elektrības.
video izskatas kad tas tahometrs murgo, bet pēc skaņas auto jau viss ir kārtībā. iespējams kloķenes devējs. raustīšanās ari varētu būt ar to saistīta, piemeram mitrā laikā ja tas ir, var bus taistīts ar spoļu bloku, svečvadiem.
P.s. Weather conditions: shodien tiešām ir ļoti mitrs.
Tad iesaku parbaudit vai ir dzirkstele.
Ja nav - parbaudi kloķenes deveju
Ja ir - atskruve degvielas trubiņu kas iet aiz filtra uz priekšu. Un kkur beidzas pie kolektora.
Ja nav - parbaudi kloķenes deveju
Ja ir - atskruve degvielas trubiņu kas iet aiz filtra uz priekšu. Un kkur beidzas pie kolektora.
Ja ir abi tad jautajums vai tev kompresija vel ir?
jautājums kā pārbaudīt kloķenes devēju ja nav cits ko ielikt vietā?
Ommetru. Pasties DIY sadaļā - diagnostika majas apstākļostomysss rakstīja:jautājums kā pārbaudīt kloķenes devēju ja nav cits ko ielikt vietā?
Karoch shodien nedaudz padarbojos pie auto problēmas un secināju:
Degvielas relejs ir faulty, respektīvi zilais relejs pie auto pravodkas(tas tak ir degvielas relejs?) releja kods: 12621735424
Kad izņēmu to laukā, saliku vadiņus pa taisno un degvielas sūknis sāka strādāt. Spēju pielaist auto.
Kādu brīdi padarbojās un es noslāpēju. Tad pēc brīža pamēģināju piešķilt vēlreiz bet nekā. Atkal nešķīlās, nemēģināju piešķilt, jo negribēju nosēdināt aķi.
viena lieta ko pamanīju ir tas ka, gandrīz katru reizi kā pagriežu aizdedzi uz pēdējo pozīciju, nešķiļot starteri tahometrs palēcas līdz 5k or something, nu respektīvi kā kuru reizi randomā. Vai kloķenes devējs varētu būt ar to saistīts, ka viņš faulty un īsti labi nestrādā un uzmet apgriezienus augšā for some reason?
Degvielas relejs ir faulty, respektīvi zilais relejs pie auto pravodkas(tas tak ir degvielas relejs?) releja kods: 12621735424
Kad izņēmu to laukā, saliku vadiņus pa taisno un degvielas sūknis sāka strādāt. Spēju pielaist auto.
Kādu brīdi padarbojās un es noslāpēju. Tad pēc brīža pamēģināju piešķilt vēlreiz bet nekā. Atkal nešķīlās, nemēģināju piešķilt, jo negribēju nosēdināt aķi.
viena lieta ko pamanīju ir tas ka, gandrīz katru reizi kā pagriežu aizdedzi uz pēdējo pozīciju, nešķiļot starteri tahometrs palēcas līdz 5k or something, nu respektīvi kā kuru reizi randomā. Vai kloķenes devējs varētu būt ar to saistīts, ka viņš faulty un īsti labi nestrādā un uzmet apgriezienus augšā for some reason?
interesanti. kad čakarējops ar m50b25 kurš neleca viņam ari degvielas relejs nesaslēdzās, domaju kad tur kkur viana, taču dēļ tā kad bija nosprādzis kloķenes devējs, vadibas bloks nepieslēdza masu sukna relejam un suknis negriezas.
pameri kloķenes deveju ar ommetru, tad štuko tālāk,
pameri kloķenes deveju ar ommetru, tad štuko tālāk,
Sūdi tādi, ka nevaru pamērīt, nav īsti device ar ko to pamērīt. Bet rīt ir doma pasaukt čomu ciemos, viņam arī ir m42b18, tad pārskrūvēt devēju un iztestēt.
dažkārt tik viegli nenak ārā viņi, bet protams var pamēģināt.tomysss rakstīja:Sūdi tādi, ka nevaru pamērīt, nav īsti device ar ko to pamērīt. Bet rīt ir doma pasaukt čomu ciemos, viņam arī ir m42b18, tad pārskrūvēt devēju un iztestēt.
Un dažkārt "pārskrūvējot" ejošu, tas tiek sapists, jo jau trausla izolācija palikusi.