M42 idle problema
Sveiki. m42B18 Motors, ar idle problēmu mitrā laikā.
Svaigi mainīta galva + blīve utml.
Vakūms itkā pārbaudīts nekur nelīko nekas, vismaz ar breik-klīneri papūšot visur, nekādas miņas par idle maiņu nav.
Tukšgaitā arī pieraustās nedaudz, bet tas vēl būtu ciešami. Tieši mitrā laikā, stiprās lietus gāzēs, braucot gandrīz slāpst nost.
Tukšgaitas vārsts mainīts pret citu, bet rezultāts pa lielam tāds pats.
Kur meklēt vainu?
Svaigi mainīta galva + blīve utml.
Vakūms itkā pārbaudīts nekur nelīko nekas, vismaz ar breik-klīneri papūšot visur, nekādas miņas par idle maiņu nav.
Tukšgaitā arī pieraustās nedaudz, bet tas vēl būtu ciešami. Tieši mitrā laikā, stiprās lietus gāzēs, braucot gandrīz slāpst nost.
Tukšgaitas vārsts mainīts pret citu, bet rezultāts pa lielam tāds pats.
Kur meklēt vainu?
Ir gan jā, visas eļļas filtri n shit mainīti. Tāpat ārī degvielas utt
Plūsmas mērītājs?
Vadības bloks nestāv ūdenī? Ir bijis līdzīgs gadījums. Sausā laikā viss ok, kā lietus vairs neiet. Ūdens krājās pie vadības bloka zem stikla.
Sent from my C6603 using Tapatalk
Sent from my C6603 using Tapatalk
Es izliekos, ka strādāju.
Viņi izliekas, ka maksā.
Viņi izliekas, ka maksā.
kartera gāzu cirkulācijas trubas/membrānu pārbaudi
Kartera gāzes/cirkulācijas truba ir tā, kas ieiet tajā oglekļa filtrā un iznāk no droseles? Tas man ir noglušīts pavisam.
Kompi nesen chekoju, nekur īsti viņš tur peldēt nevar.
p.s. mitrā laikā braukt jau var bet vnk idle ir sūdīga, un raustās pie krustojumiem.
Kompi nesen chekoju, nekur īsti viņš tur peldēt nevar.
p.s. mitrā laikā braukt jau var bet vnk idle ir sūdīga, un raustās pie krustojumiem.
Pašam personīgi bija situācija, ka kompis visticamāk pludoja(gumija tajā pusē arī sūdīga), pa nakti bija sasnidzis un no rīta liela kārta kususi - neleca tačka vispār. Pēc minūtēm 15 aizgāja pa vienam stobram un viss bij zvērā vēlāk. Lietus laikā gan neesmu saskāries ar šo.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
spoļu bloks nav ieplaisājis kkur? varbūt mistiski vnk sit cauri mitra laikā?
vakarā, tumšā laikā atver motora pārsegu, ja redzi uguņošanu - novērs!
Kad sveces mainītas?
Kas Tev ar zondi?
Kad sveces mainītas?
Kas Tev ar zondi?
Sveces liktas jaunas 2 months ago, zonde gan nav mainīta. Ja man ir diagnostika, vai varu kaut kā noteikt vai zonei ir pi#DEC? *man ir delphi softs
kompis var nepeldēt bet viņam iekšā gan krājas labs mitrums, tā gumija kas tur pie stikla ir kautkur kautko ielaiž un fsjo, kompi izņemt un štekeri ar fēnu izžāvēt, atjaukt bloku un izžāvēt prasa 15min...
nē, tā ir bākas elpošana Nr.11tomysss rakstīja:Kartera gāzes/cirkulācijas truba ir tā, kas ieiet tajā oglekļa filtrā un iznāk no droseles? Tas man ir noglušīts pavisam.
Kompi nesen chekoju, nekur īsti viņš tur peldēt nevar.
p.s. mitrā laikā braukt jau var bet vnk idle ir sūdīga, un raustās pie krustojumiem.
un viss kas saistīts ar to sūdu, jaunas blīves un membrāna par ļaunu nenāks
man nav tāda lieta kā 11 detaļa, man ir e30 kolektors, bet nu vaitad tā truba neiet pa taisno ICV?
nav jāiet pa taisno!
Ja sausā laikā iet viss čiki, tad pārbraudi svečvadus .
Vairākiem autiņiem tā ir bijis, itkā sveces un filtri jauni , bet slapjā laikā motors raustās un neiet .Vaina bija vecos svečvados
Vairākiem autiņiem tā ir bijis, itkā sveces un filtri jauni , bet slapjā laikā motors raustās un neiet .Vaina bija vecos svečvados
Problēma atrisināta. Svečvadi bija pie vainas. paldies par info!