m50b20 to m50b23 storker
Sveiki ceru kads palidzes !
cilindra diametrs :80mm
kolkenes gajiens 2,5 = 75mm
m50b20 bloks :
likti ieksaa m50b25 klokeni
tatad intrese lai palidzetu iedotu formulas ka apreikinat kompresijas pakaapi , un kaadus klanus man vajadzetu garumaa.
mani apriekini :
tilpums : pi*R^2*l = 3.14*(4^2)*7.5=50.27*7.5= 377,025 pareizinot ar 6 clindiem tatad iegustu 2262,15 tatad sanaak tilpums gandriiz 2.3
cilindra diametrs :80mm
kolkenes gajiens 2,5 = 75mm
m50b20 bloks :
likti ieksaa m50b25 klokeni
tatad intrese lai palidzetu iedotu formulas ka apreikinat kompresijas pakaapi , un kaadus klanus man vajadzetu garumaa.
mani apriekini :
tilpums : pi*R^2*l = 3.14*(4^2)*7.5=50.27*7.5= 377,025 pareizinot ar 6 clindiem tatad iegustu 2262,15 tatad sanaak tilpums gandriiz 2.3
galva 2.0ValtersZ rakstīja:A galva kāda 2.0 vai 2.5 ?
biju tādu uztasiījis uz m52. bija 2,5 kloķene un klaņi: 2.0 virzuļi. viss gāja palēgdamies (auto pārdots)
Autoram iesaku nepist nervus un naudu šādai mułkībai, un neies tas auto afigenna, nelolojiet cerības un nestāstiet zilus brīnumus.
ar B20 galvu nebūs aršana
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
Kapec ne? Un kads no jums ir vispar padomajis kas notiek, ja uz 2.0 bloka uzliek 2.5 galvu?
Girtam rekur bija uztaisits 2.5 ar 2.0 galvu, viss bija zajebis.
Man bija 2.0->2.5 strokeris ar 2.0 galvu bija zajebis, izbeidzas tapec, ka saluza gredzenu sezas virzulos, del detonacijas ( turbo problems) Vel ir viens kas pie mums 2.8 motoram uzlika 2.0 galvu, ipasnieks vel nav kartigu testdrivu uztaisijis, ta ka nezinam vel ka vins iet.
Un motors ko es sev tagad taisu ari ir 2.0->2.5 strokeris, ar m52b20 galvu.
Girtam rekur bija uztaisits 2.5 ar 2.0 galvu, viss bija zajebis.
Man bija 2.0->2.5 strokeris ar 2.0 galvu bija zajebis, izbeidzas tapec, ka saluza gredzenu sezas virzulos, del detonacijas ( turbo problems) Vel ir viens kas pie mums 2.8 motoram uzlika 2.0 galvu, ipasnieks vel nav kartigu testdrivu uztaisijis, ta ka nezinam vel ka vins iet.
Un motors ko es sev tagad taisu ari ir 2.0->2.5 strokeris, ar m52b20 galvu.
b20 workshop
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
tikko nesen klienta auto pārjaucu m50b25, virsū bija b20 galva.. uzliekot b25 galvu, cita dziesma motoram.. nezinu kur jūs raujat to mistiku, ka ar b20 galvu ir kas labāks. ar b20 galvu tas 2,5 mironis bij.
b20 galvai kanāli mazi, vārsti mazi, nekā laba tur nav...
b20 galvai kanāli mazi, vārsti mazi, nekā laba tur nav...
Turbo nav problēmas ja viss ir pareizi un kvalitatīvi sabūvētsseeingman rakstīja:( turbo problems)
ej nu ejJānisK-[JK] rakstīja:Turbo nav problēmas ja viss ir pareizi un kvalitatīvi sabūvētsseeingman rakstīja:( turbo problems)
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Tava teorija ir loti pareiza vins pie zemiem ir biski atsaucigaks un talak pilnigs spragonis man ieks e39 bija tads motors
ok ta nav mana teorija, sadirsu protams, tā ir faktiska caurplūdes teorija, vnk ja mazāki vārsti un kanāli, tad degmaisījums mazāk tiek ārā pie maziem RPM uz tāda motora kā m50 bezvanosa
Kas vispār jums tās par trakajām idejām? M50B20 izjaukt un salikt detaļās vien izmaksā vairāk kā nenopists M52B25, nemaz nerunājot par pasākuma lietderību kā tādu.
Braucu ar m50b20TU kam ir m50b25 kloķvārpsta un m50b25 ieplūde+drosele galīgi nesūdzos. Salīdzinot ar stock m50b20 iet daudz daudz labāk.
kapeikp*****
ieliktu 2,8 būtu vēl labākblind23 rakstīja:Braucu ar m50b20TU kam ir m50b25 kloķvārpsta un m50b25 ieplūde+drosele galīgi nesūdzos. Salīdzinot ar stock m50b20 iet daudz daudz labāk.
nočipotu 2.8 un vēl vēl labāk
zinu ka taa buutu bet ja ir pieejams detalas tad kpc neizmeginat.-AF- rakstīja:ieliktu 2,8 būtu vēl labākblind23 rakstīja:Braucu ar m50b20TU kam ir m50b25 kloķvārpsta un m50b25 ieplūde+drosele galīgi nesūdzos. Salīdzinot ar stock m50b20 iet daudz daudz labāk.
nočipotu 2.8 un vēl vēl labāk