Strokeri

Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

01 Mar 2017, 07:23

Gailums rakstīja:
-AF- rakstīja:Var, bet nevajag, es pat teiktu nedrīkst
kāpēc? vārsti trūks nost?
Pie labas slodzes, un labām sadalenēm jā.
Pietam, ja motors negriežas vairāk par 7200rpm, tad to nah nevajag.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

01 Mar 2017, 12:30

Vladlen rakstīja:M50b20, m50b25, m52b28, m52b20, m54b30 un vel daudziem
Samuldejies, m52b20 ir 145mm klani
Profila bilde
kutju
Ziņojumi: 20
Pievienojies: 07 Mar 2014, 12:38
Braucu ar: strocker
Atrašanās vieta: Faterlande

01 Mar 2017, 18:39

Nu sk tatad labak bus buvet m52 bloka :clap: bus vien jaliek m52b28 uz galda :lol: , un ko darit ar vadibu ? atstat to pasu stock siemens MS41?
Pēdējais labojis kutju - 01 Mar 2017, 18:54, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
Bucis
Ziņojumi: 171
Pievienojies: 23 Mai 2013, 20:11
Braucu ar: 325iT
Atrašanās vieta: Kuldīga
Reputācija: 2
 

01 Mar 2017, 18:47

Hmm, biju domājis ka M52 virzuļie tieši labāk M50 borētā, honētā blokā
OK ne ikdienas braukšanai, bet driftam? :lol:
Profila bilde
kutju
Ziņojumi: 20
Pievienojies: 07 Mar 2014, 12:38
Braucu ar: strocker
Atrašanās vieta: Faterlande

01 Mar 2017, 19:00

Bucis rakstīja:Hmm, biju domājis ka M52 virzuļie tieši labāk M50 borētā, honētā blokā
OK ne ikdienas braukšanai, bet driftam? :lol:
Bus m54b30 virzuli un klokene! Nu re man vairak vajag prieks ielas ikdienai ;)
Nav doma ar cabrio pa trasi maukt :giggle:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

01 Mar 2017, 20:37

Bucis rakstīja:Hmm, biju domājis ka M52 virzuļie tieši labāk M50 borētā, honētā blokā
OK ne ikdienas braukšanai, bet driftam? :lol:
ne ne, turbo aplikācija labāk čugunā, savādāk jātaisa visādi vijeboni alumīnija blokam lai nešķobās pamati un špiļkas no bloka nerauj ārā.
A tā atmo motoru labāk alu bloka un vēl izcili atrast perfektu ar nikasilu, nikasils slīd daudz labāk nekā čuguns = lēnāk dilst un vieglāk griežas motors.
Profila bilde
kutju
Ziņojumi: 20
Pievienojies: 07 Mar 2014, 12:38
Braucu ar: strocker
Atrašanās vieta: Faterlande

01 Mar 2017, 20:48

seeingman rakstīja:
Bucis rakstīja:Hmm, biju domājis ka M52 virzuļie tieši labāk M50 borētā, honētā blokā
OK ne ikdienas braukšanai, bet driftam? :lol:
ne ne, turbo aplikācija labāk čugunā, savādāk jātaisa visādi vijeboni alumīnija blokam lai nešķobās pamati un špiļkas no bloka nerauj ārā.
A tā atmo motoru labāk alu bloka un vēl izcili atrast perfektu ar nikasilu, nikasils slīd daudz labāk nekā čuguns = lēnāk dilst un vieglāk griežas motors.
Cik noprotu tad m52 bloks tiesi ir ar nikasila parklajumu ! iznak manaa srokera varianta ideali ;)
Krabiz
Ziņojumi: 185
Pievienojies: 02 Jan 2016, 11:10
Braucu ar: Dēli un BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

01 Mar 2017, 20:51

Kāds nav prikola pēc pētījis vai tds blokā var salikt M57D30 iekšas? :D
neliec enģeļus
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2863
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Mežciems
Reputācija: 21
 

01 Mar 2017, 21:28

Krabiz rakstīja:Kāds nav prikola pēc pētījis vai tds blokā var salikt M57D30 iekšas? :D
Var, bet nevajag
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2863
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Mežciems
Reputācija: 21
 

01 Mar 2017, 21:29

kutju rakstīja:
seeingman rakstīja:
Bucis rakstīja:Hmm, biju domājis ka M52 virzuļie tieši labāk M50 borētā, honētā blokā
OK ne ikdienas braukšanai, bet driftam? :lol:
ne ne, turbo aplikācija labāk čugunā, savādāk jātaisa visādi vijeboni alumīnija blokam lai nešķobās pamati un špiļkas no bloka nerauj ārā.
A tā atmo motoru labāk alu bloka un vēl izcili atrast perfektu ar nikasilu, nikasils slīd daudz labāk nekā čuguns = lēnāk dilst un vieglāk griežas motors.
Cik noprotu tad m52 bloks tiesi ir ar nikasila parklajumu ! iznak manaa srokera varianta ideali ;)
Tur 2 veidu bloki ir
Profila bilde
Kikaps
Ziņojumi: 1899
Pievienojies: 19 Feb 2014, 00:46
Braucu ar: īsu div-bļ*-astoņ'
Atrašanās vieta: Galvaspilsētas
Reputācija: 5
 

01 Mar 2017, 21:30

Vladlen rakstīja: Tur 2 veidu bloki ir
To otro veidu nav īsti jēgas pieminēt - unicorn.
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?

It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Profila bilde
Gailums
Ziņojumi: 203
Pievienojies: 10 Apr 2011, 20:47
Braucu ar: M50
Atrašanās vieta: MurMastiene
Reputācija: 3
 

01 Mar 2017, 22:17

-AF- rakstīja:
Gailums rakstīja:
-AF- rakstīja:Var, bet nevajag, es pat teiktu nedrīkst
kāpēc? vārsti trūks nost?
Pie labas slodzes, un labām sadalenēm jā.
Pietam, ja motors negriežas vairāk par 7200rpm, tad to nah nevajag.
doma bij likt uz stock m50 sadalenēm un limits 7500rpm. M52 galva, m50b28 non vanos. M52 atsperes par mīkstu...
slodze- praktiski drifta stils, mēdz būt arī garāki dopi, līdz 3-4km pilnā slodzē.
Krabiz
Ziņojumi: 185
Pievienojies: 02 Jan 2016, 11:10
Braucu ar: Dēli un BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

01 Mar 2017, 22:49

Vladlen rakstīja:
Krabiz rakstīja:Kāds nav prikola pēc pētījis vai tds blokā var salikt M57D30 iekšas? :D
Var, bet nevajag
Ptotams, ka nevajag to veco dīzeli čakarēt, bet savā ziņā būtu pat mazliet interesanti salikt tādu, ja nav baigais gemars ar iekšu derēšanu. Ar stock turbo spiedienu un sūkni, lai galva uzreiz nesaplīst. :lol:
neliec enģeļus
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

01 Mar 2017, 23:55

Kikaps rakstīja:
Vladlen rakstīja: Tur 2 veidu bloki ir
To otro veidu nav īsti jēgas pieminēt - unicorn.
nu nu, pāris ģilzētus esmu redzējis
Profila bilde
Kikaps
Ziņojumi: 1899
Pievienojies: 19 Feb 2014, 00:46
Braucu ar: īsu div-bļ*-astoņ'
Atrašanās vieta: Galvaspilsētas
Reputācija: 5
 

02 Mar 2017, 00:00

seeingman rakstīja:
Kikaps rakstīja:
Vladlen rakstīja: Tur 2 veidu bloki ir
To otro veidu nav īsti jēgas pieminēt - unicorn.
nu nu, pāris ģilzētus esmu redzējis
Es Tev arī vienu varu parādīt, savā kompaktā. Bet uz kopējā m52 fona, ir dikti reti.
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?

It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

02 Mar 2017, 10:59

Nu bet unicorn gluzi nav, unicorns ir m20 24 varstu galva
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

02 Mar 2017, 12:13

Gailums rakstīja:
-AF- rakstīja:ar, bet nevajag, es pat teiktu nedrīkst
kāpēc? vārsti trūks nost?
doma bij likt uz stock m50 sadalenēm un limits 7500rpm. M52 galva, m50b28 non vanos. M52 atsperes par mīkstu...
slodze- praktiski drifta stils, mēdz būt arī garāki dopi, līdz 3-4km pilnā slodzē.[/quote]



Hmh. Un vēl pasaki ka uz hidrokompensātoriem?
Profila bilde
Rubiins
Ziņojumi: 149
Pievienojies: 11 Mai 2011, 15:17
Braucu ar: veciem šrotiem
Atrašanās vieta: Rīga

02 Mar 2017, 12:58

Bezvanosa atsperes diez vai var uzskatīt par uzlabojumu. Viņas nederēs ar 6mm vārstiem. Teorētiski var mēģināt augšējās šaibas un suharikus likt no jaunākiem TDS ar 6mm vārstiem. Nezinu, vai kāds to ir mēģinājis. Ja gribi nedārgas, labas atsperes, tad priekš 7mm vārstiem der no s50b30, priekš 6mm vārstiem no s50b32. Viņas panes lielākus apgriezienus un sporta sadalenes.
Profila bilde
Gailums
Ziņojumi: 203
Pievienojies: 10 Apr 2011, 20:47
Braucu ar: M50
Atrašanās vieta: MurMastiene
Reputācija: 3
 

02 Mar 2017, 13:28

Uz 6mm vārstiem šaibas un suhariki der no M50TU, tad var salikt dubultās atsperes no non vanos galvas.
Hidrokompensatori nebūs bmw...
Profila bilde
Rubiins
Ziņojumi: 149
Pievienojies: 11 Mai 2011, 15:17
Braucu ar: veciem šrotiem
Atrašanās vieta: Rīga

02 Mar 2017, 13:49

M50tu nav paredzēta iekšējā atspere. Nezinu, kā viņa uzvedīsies ar tādu augšējo šaibu. TDSam ir dubultās atsperes.