Kapec tikšķ jauni kompensatori?
Nopirku "nesen kapitali remontetu" dzineju, 2k neesmu nobraucis, šīs jau viss nosulojies 3 vietās un tiķšķ kompensatori.
Savadi ir tas, ka kompensatori ir JAUNI, 5-6tkm braukti.
Nav skaļi, un skān vairak uz pēdejo cilindru pūsi, tuvak pie laba rata.
Ieleju jaunu eļļu, Castrol GTX 10w40, nekas nemainijas.
Tiksķ gan uz silto, gan auksto.
Pats dzinējs strāda ok.
Kāpēc tas ta varētu būt? Ko varetu darīt lietas laba?
Ir verts meģinat 5w40?
Video nav mans, bet attēlo tieši tadu pašu situaciju kā man.
https://www.youtube.com/watch?v=z8JhT50H5vs
Savadi ir tas, ka kompensatori ir JAUNI, 5-6tkm braukti.
Nav skaļi, un skān vairak uz pēdejo cilindru pūsi, tuvak pie laba rata.
Ieleju jaunu eļļu, Castrol GTX 10w40, nekas nemainijas.
Tiksķ gan uz silto, gan auksto.
Pats dzinējs strāda ok.
Kāpēc tas ta varētu būt? Ko varetu darīt lietas laba?
Ir verts meģinat 5w40?
Video nav mans, bet attēlo tieši tadu pašu situaciju kā man.
https://www.youtube.com/watch?v=z8JhT50H5vs
Pēdējais labojis denn - 07 Okt 2016, 10:47, kopā labots 1 reizi.
Domāju, ka kantorim ir jādod kāda garantija uz motoru
Tapat kaa tavam ex motoram kuru savacu no viniem karbas skruves ir nolauztas
A man motors tieši tāpat skan. Man vairāk liekas, ka tā ir normāla darbojoša motora skaņa (varbūt arī nav, bet mani šitais vēl nav uztraucis)
Kompensatori tā netikšķ.
Kompensatori tā netikšķ.
Bet nu mans vecais divlitritis ta nav uzvedies!funkyasshit rakstīja:A man motors tieši tāpat skan. Man vairāk liekas, ka tā ir normāla darbojoša motora skaņa (varbūt arī nav, bet mani šitais vēl nav uztraucis)
Kompensatori tā netikšķ.
Motors pēc kapitālā nesulojas 3 vietās... Jā, var gadīties, ka pilnīgai nullītei, kaut kas izlien, jo nav pamanīts, bet ja ņēmi piebrauktu, piemēram, 1k motoru tam tā nevajadzētu būt.
Ps. Vismaz man pārlasīts motors piegrab tik ilgi līdz sasniedz darba temp., bet tas cik man zināms, jo virzuļi izplešās.
Kas par dzinēju vispār, cik dzirdēts m50 biežāk saskaras ar šo situāciju.
Ps. Vismaz man pārlasīts motors piegrab tik ilgi līdz sasniedz darba temp., bet tas cik man zināms, jo virzuļi izplešās.
Kas par dzinēju vispār, cik dzirdēts m50 biežāk saskaras ar šo situāciju.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Nu man ir M50 un viņš skan identiski kā video. Varbūt pat vēl skaļāk. Man vairāk bija minējums uz to, ka vārsti to skaņu taisa, bet es īpaši neiedziļinos, kā jau teicu.
M52B28Linda rakstīja:Motors pēc kapitālā nesulojas 3 vietās... Jā, var gadīties, ka pilnīgai nullītei, kaut kas izlien, jo nav pamanīts, bet ja ņēmi piebrauktu, piemēram, 1k motoru tam tā nevajadzētu būt.
Ps. Vismaz man pārlasīts motors piegrab tik ilgi līdz sasniedz darba temp., bet tas cik man zināms, jo virzuļi izplešās.
Kas par dzinēju vispār, cik dzirdēts m50 biežāk saskaras ar šo situāciju.
Piebraukts bija pirms manim, 5-6tkm nobraucis kopš "restauracijas". Pirms es to nopirku kadu pusgadu -gadu bija stavejis.
https://www.youtube.com/watch?v=wHYUJyn3Zyg
Ir redzēts, ka svece nav pievilkta un tā skan.
Bet tam vajadzētu būt daudz skaļāk.
Ir redzēts, ka svece nav pievilkta un tā skan.
Bet tam vajadzētu būt daudz skaļāk.
Es nedomāju, ka tie ir kompensatori, jo tad parasti motors tikšķ daudz skaļāk. Vienmēr to esmu uzskatījis par normālu motora skaņu, kad sadalenes atspiež vārstus, darbojas atspere utt. Nevar tas viss notikt klusumā. Man M52 skan identiski, M50 ir vēl skaļāks un nekāda vaina.
Par puņķošanos runājot - motoriem nepatīk ilgi stāvēt nerūcinātiem, un blīves parasti tad cieš pirmās, tapēc tas ir tikai normāli, ka pēc ilgākas stāvēšanas kaut kas motoram sāk sulot.
Par puņķošanos runājot - motoriem nepatīk ilgi stāvēt nerūcinātiem, un blīves parasti tad cieš pirmās, tapēc tas ir tikai normāli, ka pēc ilgākas stāvēšanas kaut kas motoram sāk sulot.
Visi motori veci ir jāliek kopā pieliekot klāt silikonu iepretīm sulos visos galos .
Kompensātori grab jo vai nu sadalene sadilusi
Vai tie nav mainīti
Vai tie ir lētākie
Vai brākis
Skańa ekš video nav no kompensātoriem, tā ir łoti raksturīga skańa ir atperu tasītēm . Vai vnk kladz vārsti.
Jebkurā gadījuma neizklausās pēc hidrīša
Kompensātori grab jo vai nu sadalene sadilusi
Vai tie nav mainīti
Vai tie ir lētākie
Vai brākis
Skańa ekš video nav no kompensātoriem, tā ir łoti raksturīga skańa ir atperu tasītēm . Vai vnk kladz vārsti.
Jebkurā gadījuma neizklausās pēc hidrīša
Pēdējais labojis -AF- - 07 Okt 2016, 09:37, kopā labots 1 reizi.
Vai nav eļļas spiediena-AF- rakstīja:Visi motori veci ir jāliek kopā pieliekot klāt silikonu iepretīm sulos visos galos .
Kompensātori grab jo vai nu sadalene sadilusi
Vai tie nav mainīti
Vai tie ir lētākie
Vai brākis
Nu to viegli izmērīt
Un tas ir normali?-AF- rakstīja:Visi motori veci ir jāliek kopā pieliekot klāt silikonu iepretīm sulos visos galos .
Kompensātori grab jo vai nu sadalene sadilusi
Vai tie nav mainīti
Vai tie ir lētākie
Vai brākis
Skańa ekš video nav no kompensātoriem, tā ir łoti raksturīga skańa ir atperu tasītēm . Vai vnk kladz vārsti.
Jebkurā gadījuma neizklausās pēc hidrīša
Un vai ir jega meģinat citu eļļu?
dod tik dirsās, ja uztraukties par visiem tiem entajiem trokšņiem ko izdod m50/m52, sirms un nabags paliksi.
btw. čoms arī, visas jaunās blīves liek uz victor reinz silikonu, nekas nesulo viss čotka!
btw. čoms arī, visas jaunās blīves liek uz victor reinz silikonu, nekas nesulo viss čotka!
Pēdējais labojis Lawwr - 07 Okt 2016, 17:34, kopā labots 1 reizi.
Protams ka labāk uzlikt uz silikona un būt 100% drošam ka netecēs, nekā paļauties uz jaunu blīvi un bolīt acis kad sāk kkas sūkties
sāc ar eļļas spiedienu
Ja privāta persona skaitās kantoris, esmu zirgs [emoji38]Riks* rakstīja:Domāju, ka kantorim ir jādod kāda garantija uz motoru
Es sliecos domāt uz to, ka jāsāk ar eļļas spiedienu. Otrs variants, ka lifteri nav mega kvalitātes, jo, kad savam M52 uzliku jaunus, skaņa palika kā ar vecajiem.. Vēl variants, ka vārsti ir mazliet sasēdušies un kompensators nespēj piepumpēties līdz darba tilpumam.ikey07 rakstīja:Varbūt valve lifteri jānoregulē ?
Man bij tā, ka pēc metināšanas(izjaukšanas, salikšanas) sāka kaut kas motortelpā tikšķēt, īsti gan nepievērsu tam uzmanību, un pēc apmēram 300km viss apklusa, nezinu vai uz labu, vai nē, bet nu neks vismasz netikšķ lieki