galvas saliksana..

Profila bilde
EGILS
Ziņojumi: 85
Pievienojies: 26 Sep 2011, 22:13
Braucu ar: 318

06 Nov 2011, 18:25

tatad ir bembim noslipeta galva un vis salikts kopa tikai ta isti nemaku tas sadalenes salikt pareizi atmetkas ari nekadas isti neredzu.. :rolleyes:
kads nevaretu isu aprakstu uztaisit kas un ka? :o
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

06 Nov 2011, 19:12

Uzzvani siikajam ;) Biku piemaksāsi, toties saliks perfekti ;) Pārbaudīts :super: Ja vajag nr., PM.
Profila bilde
EGILS
Ziņojumi: 85
Pievienojies: 26 Sep 2011, 22:13
Braucu ar: 318

06 Nov 2011, 19:23

nu jaa bet pats esmu no ventspils diezvai masinu atmaksasies vilkt kkur uz rigu vai vel talak.. :o
gan pats kka saliksu vai atradisu kas saliek.. :hahaha:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

06 Nov 2011, 22:19

galvenais neuzliec sadaleni otrādi, un atceries kur bija ieplūdes, kura izplūdes
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

07 Nov 2011, 06:55

meklē iekš torrentiem progu vārdā autodata.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
540i
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1812
Pievienojies: 11 Mai 2011, 06:17
Braucu ar: 320d,335d
Reputācija: 1
 

11 Nov 2011, 10:38

Radās neliela problēma ar varstu vaka blivi, ta ikdienā nekas nesulo, bet 10 apļus pagažot pa 333 trasi sāka spiest eļļu ara, minemali, un ta ka auto tgd ir ziemas miega, ir iepirkta jauna blive un varstu gumijas, varstu vaka blivi nomainit problemas nesagadā.. :lol: .., bet ir mazliet bail ar varstu gumiju maiņu, nekad nekas tads nav darits, kam japieverš uzmaniba to darot, vai labāk uzreiz doties uz servisu?..
e36
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

11 Nov 2011, 10:47

Ja ir vārstu atsperu atspiedējs, pareizās plaķenes un vēlams pipuks + kompresors, ar ko iepumpēt spiedienu cilindros, lai vārsti nekristu iekšā, tad nekādu problēmu ;) Tas, protams, lai galvu nevajadzētu celt nost.
Profila bilde
BMW-Valcha
Ziņojumi: 599
Pievienojies: 18 Feb 2012, 20:12
Braucu ar: M54B25 LPG
Atrašanās vieta: Katlakalns
Reputācija: 2
 

03 Jan 2013, 20:48

kurš zin, cik var slīpēt nosta M43b16 :lol: galvai, lai sanāktu normal kompresija un vārsti nedauzītos pret virzuli?
P.s Gāzei patīk laba kompresija :supeer:
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 

03 Jan 2013, 22:34

BMW-Valcha rakstīja:kurš zin, cik var slīpēt nosta M43b16 :lol: galvai, lai sanāktu normal kompresija un vārsti nedauzītos pret virzuli?
P.s Gāzei patīk laba kompresija :supeer:
varbūt tomēr "ieslēdz " savu galvu ? tas = uzliec uz galvas kko taisnu(darbvirsmas) un mēri spraugu starp vārstiem un darbvirsmu. pagrozot to pa 360` pēcāk izdari secinājumus , cik vēl var ņemt nost. es šādā veidā uzforsēju vienu dzinēju kuram 90% visulaik ir detonācija, bet nu tur ir varianti....
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

04 Jan 2013, 08:42

Ir robeža, līdz kurai var slīpēt un to milimetros neviens uzreiz nepateiks. Matemātika. Ne tikai kompresija jāskatās, bet tomēr arī kompresijas pakāpe. Tas tā, lai viss būtu čikiniekā :)
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 

04 Jan 2013, 10:20

dogMa rakstīja:Ir robeža, līdz kurai var slīpēt un to milimetros neviens uzreiz nepateiks. Matemātika. Ne tikai kompresija jāskatās, bet tomēr arī kompresijas pakāpe. Tas tā, lai viss būtu čikiniekā :)
šie abi parametri iet roku rokā un ja dabūtu 1:12 :super: un ja aizdedzīti agrāku.. (lietderības koeficients aug). normāli jau galvai remontizmērs lec ar soli 0,3mm. man nesen nācās krāmējot vienu dzinēju noslīpēt tik tālu, ka sāka grauzt vārstu ligzdas. :gigigi:
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

04 Jan 2013, 10:58

Ar aizdedzi jāspēlējas ļoti uzmanīgi, jo robeža ir ļoti tuvu, lai vispār normāli darbotos dzinējs :) Vienreiz spēlējos, kad pašam bija gazificēts 2.5tu - uz standarta dzinēja vislabāk tomēr darbojas, ja viss ir perfekti pa nullēm salikts.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

06 Jan 2013, 03:14

bmw atmo benzinnieki nebus tie mtori kuriem viegli dabut "pasleptos"zirgus ara no stalla, aizdedzes regulēšana neko nedos, jo ir adaptācijas.
p.s. ron, es evo 8 galvu noslīpēju tā, ka akmens knapi knapi sāka vāstu kantītēm pieskarties (bija jāslīpē galva ar vārstiem iekšā, jo nebija laika jaukt) :gigigi: :hahaha:
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 

06 Jan 2013, 13:26

te runa ir par gāzētu auto :yes: un gāzei oktānskaitlis ir 100+ tātad uz tā rēķina ceļam pakāpi. rezultātā atskrien vesels pajūgs ar tiem lopiem. :gigigi:

p.s. es kādus 10 gadus slavēju gāzes iekārtas un tā, bet nesen biju šokā. :o mēriju dzinējam kompresiju ~1 gadu atpakaļ, visos podos 12-13. šogad divos podos 9 :o . var jau būt ka braukts ar lieso un tā, hvz. gāze ir sūC un smird un punkts. :lol:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

07 Jan 2013, 22:50

tas oktānskaitļa prikols gāzei jau darbojas tikai šķidrā agregātstāvoklī, respektīvi braucot ar 5. paaudzi.
un vispār normālā variantā, ja ceļ kompresijas pakāpi, tad slīpē bloku vai pērk spec virzuļus.
un arī ar normālu benzīna dzinēju var braukt arī virs 12:1 kompresijas pakāpi, atkarīgs no paša dzinēja
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 

07 Jan 2013, 23:06

seeingman rakstīja:tas oktānskaitļa prikols gāzei jau darbojas tikai šķidrā agregātstāvoklī, respektīvi braucot ar 5. paaudzi.
un vispār normālā variantā, ja ceļ kompresijas pakāpi, tad slīpē bloku vai pērk spec virzuļus.
un arī ar normālu benzīna dzinēju var braukt arī virs 12:1 kompresijas pakāpi, atkarīgs no paša dzinēja
tev ir vismaz kāda atsauce uz to oktānskaitli tikai šķidrā veidā ? šeit cilvēks jautāja, kā virtuves apstākļos praktiski bez iegūldījumiem uzlabot galvu un es nekur neesmu apgalvojis, ka ar benzīnu nevarētu braukt ar 1:12.

kādu grāmatu tu lasi ?
Profila bilde
BMW-Valcha
Ziņojumi: 599
Pievienojies: 18 Feb 2012, 20:12
Braucu ar: M54B25 LPG
Atrašanās vieta: Katlakalns
Reputācija: 2
 

11 Jan 2013, 23:15

Jautājums kā jums kā speciālistiem par terminiem: lūdzu skaidrojumu >
1: Kas ir kompresija - ?
2: kas ir kompresijas pakāpe - ?
Profila bilde
QSX
Ziņojumi: 102
Pievienojies: 11 Nov 2012, 12:54
Braucu ar: E36T

12 Jan 2013, 22:21

1. kompresija - saspiešanās spiediens , ko parasti mēra (Baros)
2. Kompresijas pakāpe - cilindra pilnais tilpums pret kompresijas telpu (nav mervienības)
Auto veiktspējas uzlabošana, nestandarta risinājumi, detaļas utt... PM
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 

12 Jan 2013, 22:58

BMW-Valcha rakstīja:Jautājums kā jums kā speciālistiem par terminiem: lūdzu skaidrojumu >
1: Kas ir kompresija - ?
2: kas ir kompresijas pakāpe - ?

Tu grauj uzņēmuma tēlu. :yes: ;) nu jopta :jautājums:> google >:atbilde: jeb tu prikālojies ? :lol:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

13 Jan 2013, 00:23

QSX rakstīja:1. kompresija - saspiešanās spiediens , ko parasti mēra (Baros)
2. Kompresijas pakāpe - cilindra pilnais tilpums pret kompresijas telpu (nav mervienības)
nav mērvienības yeah right

kompresijas pakāpe ir cilindra + degkameras tilpumu atšķirības attiecība virzulim esot apakšējā maiņas punktā : augšējā maiņas punktā.
piemēram
cilindrā, virzulim esot augšējā maiņas punktā, var ieliet 64ml sķidruma caur sveces caurumu, bet, esot apakšējā maiņas punktā - 728ml, tātad, 728 : 65 = 11,2 : 1