m44b19 nelec
Problēmas pielaist m44b19 aukstumā, ir veikta arī elektronikas diagnostika un nekādas problēmas neuzrādīja!
Simptomi:
1) No rītiem nelec ( griežu 10-15 sekundes) vairākas reizes līdz pielec
2) pirmās reizes dzinējs vispār nereaģē (instrumentu panelī ar nekādas kustības)
3) Beigu beigās knapi knapi kaut kas sāk parādīties un ar gāzes pedāli grīdā un griežot atslēgu dabū pie dzīvības.
4) Pielecot dzinējs nedaudz patrīc kādas 1-2 min un tad atkal sāk strādāt kā nākas
5) Silts dzinējs lec kā nākas!
Varbūt kāds ir saskāries ar kaut ko līdzīgu? Kur varētu būt problēma ?
Simptomi:
1) No rītiem nelec ( griežu 10-15 sekundes) vairākas reizes līdz pielec
2) pirmās reizes dzinējs vispār nereaģē (instrumentu panelī ar nekādas kustības)
3) Beigu beigās knapi knapi kaut kas sāk parādīties un ar gāzes pedāli grīdā un griežot atslēgu dabū pie dzīvības.
4) Pielecot dzinējs nedaudz patrīc kādas 1-2 min un tad atkal sāk strādāt kā nākas
5) Silts dzinējs lec kā nākas!
Varbūt kāds ir saskāries ar kaut ko līdzīgu? Kur varētu būt problēma ?
Degvielas filtrs mainits? mosk ciet.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
nav tā ka būtu mainīts nesen, kaut kādi 3k - 4k nobraukti!
Parādījās līdz ar mīnusiem vai siltā laikā taspats?
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
siltā laikā lec normāli, kā uznāk aukstāks laiks tā nelec
man bij līdzīgi,benzin suknis,pārbaudi viņu....
jā ir vēl kādam tas pats ...kad man bija m44b19 bija tieši tā pati problēma. kad parādās mīnusi pielaist var kā pussprāgušu dīzeli, bet kad paliek siltāks problēma pazūd...
nesaprotamā kārtā diagnostika neko neuzrādija.
lūk detaļu saraksts kuras vari nemainīt jo tas NEPALĪDZĒS
degvielas filtrs, sveces, svečvadi, brīvgaitas regulators, disa vārsts, indukcijas spoļu bloks, sprauslas, spiediena regulators, dzinēja gaisa temp. devējs, gaisa masas mērītājs, degvielas sūknis. visas šīs lietas es biju nomainījis, bet tāpat neleca, takā vari lieki neizmest naudu visu šo mainot.
vēl gribēju pamēģināt kloķenes devēju, bet ārā palika siltāks un problēma pazuda...
pavisam problēma pazuda kad pārdevu to mašīnu tā arī netiku skaidrībā kāpēc šie dzinēji tā dara
nesaprotamā kārtā diagnostika neko neuzrādija.
lūk detaļu saraksts kuras vari nemainīt jo tas NEPALĪDZĒS
degvielas filtrs, sveces, svečvadi, brīvgaitas regulators, disa vārsts, indukcijas spoļu bloks, sprauslas, spiediena regulators, dzinēja gaisa temp. devējs, gaisa masas mērītājs, degvielas sūknis. visas šīs lietas es biju nomainījis, bet tāpat neleca, takā vari lieki neizmest naudu visu šo mainot.
vēl gribēju pamēģināt kloķenes devēju, bet ārā palika siltāks un problēma pazuda...
pavisam problēma pazuda kad pārdevu to mašīnu tā arī netiku skaidrībā kāpēc šie dzinēji tā dara
Ja auto sākumā pielec un momentāli noslāpst/gandrīz pielec un tālāk griež pa tukšo (kā bez kompresijas), tad mēram eļļas spiedienu, tb skatamies vai eļļas sūkņa vārsts nav ieķīlējis.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
kā eļļas sūknis ietekmē kompresiju cilindros?
To seeingman
Eļļas spiediens starta brīdī uz max, eļļa auksta/bieza, kompiņi sapildas pilni un nespēj izspiest eļļu - vārsti netiek pilnīgi aizvērti. Tālāk jau griežam līdz sašķidrinam eļļu, sūkņa vārsts nostrādā, kompiņi izspiež lieko eļļu un auto pielec.
Pats pagājušajā ziemā ilgi cīnījos ar n42, līdz atradu cēloni. Līdz -10 viss ok, pēcāk brīnumi, jo vēsāks, jo grūtāk piešķilt. Vainīgi ir birstošie, trauslie mierinātāji, to sīkās lauskas tiek sūknī un sākas brīnumi.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Eļļas spiediens starta brīdī uz max, eļļa auksta/bieza, kompiņi sapildas pilni un nespēj izspiest eļļu - vārsti netiek pilnīgi aizvērti. Tālāk jau griežam līdz sašķidrinam eļļu, sūkņa vārsts nostrādā, kompiņi izspiež lieko eļļu un auto pielec.
Pats pagājušajā ziemā ilgi cīnījos ar n42, līdz atradu cēloni. Līdz -10 viss ok, pēcāk brīnumi, jo vēsāks, jo grūtāk piešķilt. Vainīgi ir birstošie, trauslie mierinātāji, to sīkās lauskas tiek sūknī un sākas brīnumi.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Bija man m44, leca perfekti jebkurā laikā.
Nu ja tew ieliets 75w140 motorā tad var būt,he9600 rakstīja:To seeingman
Eļļas spiediens starta brīdī uz max, eļļa auksta/bieza, kompiņi sapildas pilni un nespēj izspiest eļļu - vārsti netiek pilnīgi aizvērti. Tālāk jau griežam līdz sašķidrinam eļļu, sūkņa vārsts nostrādā, kompiņi izspiež lieko eļļu un auto pielec.
Pats pagājušajā ziemā ilgi cīnījos ar n42, līdz atradu cēloni. Līdz -10 viss ok, pēcāk brīnumi, jo vēsāks, jo grūtāk piešķilt. Vainīgi ir birstošie, trauslie mierinātāji, to sīkās lauskas tiek sūknī un sākas brīnumi.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Degvielas filtrs netīrs
Siets bākā
Sūknis bākā
Vai kāds no stāvokła devējiem - te viegli paskatīties, norauj štekeru, ja iekšā plugs ellains, maini- tāpat pizdos
Kāds vēl 75w140. Lasi uzmanīgi visu tekstu, atslēgvārds ir nepareizs eļļas spiediens, dēļ ķīlējoša vārsta sūknī, ne eļļas viskozitātes. Gan ar 0w40, gan 10w40 rezultāts būs tāds pats.
Btw, tieši n42 izplatīta parādība (nolādētais vājais ķēdes spriegotājs un tā sekas)
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=598061
Čomam ar m42 bija tas pats, ņemot vērā, ka m44 nav diži labāka spriegotāja/mierinātāja uzbūve, ļoti pieļauju ka var būt tas pats liktenis, pamērīt spiedienu šķiļot noteikti nenāks par ļaunu
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Btw, tieši n42 izplatīta parādība (nolādētais vājais ķēdes spriegotājs un tā sekas)
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=598061
Čomam ar m42 bija tas pats, ņemot vērā, ka m44 nav diži labāka spriegotāja/mierinātāja uzbūve, ļoti pieļauju ka var būt tas pats liktenis, pamērīt spiedienu šķiļot noteikti nenāks par ļaunu
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Zināmam piparam servisā nomainīja motoru tàda iemesla pèc.pēkšņi pazuda kompresijahe9600 rakstīja:To seeingman
Eļļas spiediens starta brīdī uz max, eļļa auksta/bieza, kompiņi sapildas pilni un nespēj izspiest eļļu - vārsti netiek pilnīgi aizvērti. Tālāk jau griežam līdz sašķidrinam eļļu, sūkņa vārsts nostrādā, kompiņi izspiež lieko eļļu un auto pielec.
Pats pagājušajā ziemā ilgi cīnījos ar n42, līdz atradu cēloni. Līdz -10 viss ok, pēcāk brīnumi, jo vēsāks, jo grūtāk piešķilt. Vainīgi ir birstošie, trauslie mierinātāji, to sīkās lauskas tiek sūknī un sākas brīnumi.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
es savu laik nopirku m50b25 pa mega kapeikam ar tadu vainu ka visi varsti nolocīti esot. startējot motors grieza it ka varsti vaļā būtu. atvilku mājās un pazistams teica ka vinam ta arī esot bijis. bet vaina kompensatoros. un auto vajag pavilkt. Neardišu jau arā ja var pamēģināt pavilkt jo neticas ka var visos cilindros nolocīt varstus.
pavilku un aizgaja. Secinajums ka laikam kompensatoros ella sabiezē un vārsti neaizverās lidz galam ciet, bet ja godīgi nezinu kas tur notiek.
Mitsubishi vienam arī tas pats paradas ik palaikam. 2.5v6 dzinejam no rita griež ka bez kompresijas un jastarte tik ilgi kamēr parādāss kompresija un pielec.
pavilku un aizgaja. Secinajums ka laikam kompensatoros ella sabiezē un vārsti neaizverās lidz galam ciet, bet ja godīgi nezinu kas tur notiek.
Mitsubishi vienam arī tas pats paradas ik palaikam. 2.5v6 dzinejam no rita griež ka bez kompresijas un jastarte tik ilgi kamēr parādāss kompresija un pielec.
316i 2000.gada sedans ~104zs (Ekomopedka, dibenbīdis)
318is 1994.gada kupeja ~140zs m42b18--->m50b25
325is 1998.gada sedans (konstruktors(ņem divus uztaisi vienu)) ~193zs
318is 1994.gada kupeja ~140zs m42b18--->m50b25
325is 1998.gada sedans (konstruktors(ņem divus uztaisi vienu)) ~193zs
Bet motoram tāpat ellas spiediens nekā neietekmē vińa darbību tukšgaitā vai startējot, kāds sakars? Kāds sakars kedes spriegotajam ar piedarbināšanu, var būt es klūdos, bet pastāsti.he9600 rakstīja:Kāds vēl 75w140. Lasi uzmanīgi visu tekstu, atslēgvārds ir nepareizs eļļas spiediens, dēļ ķīlējoša vārsta sūknī, ne eļļas viskozitātes. Gan ar 0w40, gan 10w40 rezultāts būs tāds pats.
Btw, tieši n42 izplatīta parādība (nolādētais vājais ķēdes spriegotājs un tā sekas)
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=598061
Čomam ar m42 bija tas pats, ņemot vērā, ka m44 nav diži labāka spriegotāja/mierinātāja uzbūve, ļoti pieļauju ka var būt tas pats liktenis, pamērīt spiedienu šķiļot noteikti nenāks par ļaunu
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Man kkas līdzigs ir ar m44. Šķiļot griež, bet sajuta tada ka nevar fiziski iegriezt starteri, itka lime butu iepildita, skaņa ka tāda īdēšana. Ik pa paikam itka noraustās, nopukšķ un viss, tagad kad bija vakar auksts burtiski 5 minutes griezu kamer aizgaja. Kad aiziet tad minuti kratas ka maz neliekas, sajuta ka uz 2 cilindriem iet, bet pe tam okej. Bet ir
Minimala kratīßanas tukšgaita, vienalga kāds gadalaiks un siltums
Esmu mainijis sveces, spoles, eļļu, kompresiju merījis, sūkni nomainījis, filtrus, sadalenes saregulējis un nospriegojis ķedi ar gatera variantu (šaibu paliku). Kompim pieslēdzot rādīja sadalenes devēja vainu, mēģināju likt ķīnieti,lol nau verc, vispar negaja. Nopirku lietotu oem, nekas nemainījas. Stāsta morāle-rataa tos m44b19. Bet pa lielam
Ir verts pačekot devēju sadalenes.
Minimala kratīßanas tukšgaita, vienalga kāds gadalaiks un siltums
Esmu mainijis sveces, spoles, eļļu, kompresiju merījis, sūkni nomainījis, filtrus, sadalenes saregulējis un nospriegojis ķedi ar gatera variantu (šaibu paliku). Kompim pieslēdzot rādīja sadalenes devēja vainu, mēģināju likt ķīnieti,lol nau verc, vispar negaja. Nopirku lietotu oem, nekas nemainījas. Stāsta morāle-rataa tos m44b19. Bet pa lielam
Ir verts pačekot devēju sadalenes.
un kas ar adaptācijām?
Nu tak viņš paskaidroja.pārpumpè kompensatorus un vārsts neaizveras.vinu rudeni tā notika trijiem e39 vienlaicīgi.ir drošības vārsts jeb spiediena regulators kas neļauj pārsniegt noteiktu spiedienu.viņš ieķīlē pie starta un oārpumpē kompensatorus.-AF- rakstīja:Bet motoram tāpat ellas spiediens nekā neietekmē vińa darbību tukšgaitā vai startējot, kāds sakars? Kāds sakars kedes spriegotajam ar piedarbināšanu, var būt es klūdos, bet pastāsti.he9600 rakstīja:Kāds vēl 75w140. Lasi uzmanīgi visu tekstu, atslēgvārds ir nepareizs eļļas spiediens, dēļ ķīlējoša vārsta sūknī, ne eļļas viskozitātes. Gan ar 0w40, gan 10w40 rezultāts būs tāds pats.
Btw, tieši n42 izplatīta parādība (nolādētais vājais ķēdes spriegotājs un tā sekas)
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=598061
Čomam ar m42 bija tas pats, ņemot vērā, ka m44 nav diži labāka spriegotāja/mierinātāja uzbūve, ļoti pieļauju ka var būt tas pats liktenis, pamērīt spiedienu šķiļot noteikti nenāks par ļaunu
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Pirmais e39tais nomainīja dzinēju,servisā piparam pateica ka visiem vārstiem pipec, savu es pavilku 1km un atkal parādījās kompresija, trešais bija automāts.ar to pacīnījāmies ilgāk.