M52TUB28 reģistrēšana
labvakar! ir e36, kurš bija dzimis kā 318, bet šobrīd ir ieswapots 2.8 ar diviem vanosiem. jautājums tāds, vai ir iespējams iziet tehnisko, nereģistrējot 1. kategorijas pārbūvi? ja nav iespējams, vai kāds zin, vai pārbūvi var reģistrēt kāds cits, nevis reģistrētais auto īpašnieks? long story short: brālēns bija sācis būvēt e36, ielika 2.8 dzinēju, jauna kārba, bremžu diski trumuļu vietā utt. bija visādi plāni, taču jau gadu ir pazudis bez vēsts (Daugavā, ķermenis nav atrasts), ir vēlme turpināt viņa iesākto, būvēt auto, galīgi negribas, lai vienkārši pazūd tas projekts, taču, cik daudz varu saprast no E-CSDD, pārbūvi var reģistrēt tikai reģistrētais īpašnieks?! (pārreģistrēt auto visā šinī situācijā nav iespējams.) ir kāds ar to saskāries? kādi ieteikumi?
bet biedē tas, ka ir no 4 uz 6 cilindriem, reāli tehniskajā uzreiz tak redzēs. par to vai tad nepiesiesies?
Nē, tā nav problēma, problēma vairāk ir tajā ka šāds dzinējs nav nācis e36 virsbūvē, bet par to 99% ka nepiesiesies
.
.
No 4cyl uz 6cyl būs jāpārreģistrē ja inspektors ievēros un būs burta kalps, būtībā tas maina auto pašmasu!
Drusku sarežģītāk...līdz 2001.gada 1.janvārim izgatavotam transportlīdzeklim – motora maiņu pret tās pašas transportlīdzekļa markas un modeļa un tā paša veida (dzirksteļaizdedzes, kompresijas aizdedzes) motoru, ja šādu motoru transportlīdzeklim paredz tā izgatavotājs un ja, mainot motoru, netiek mainītas motora stiprinājuma vietas, kā arī ja motora maiņa būtiski neietekmē automobiļa iekārtu (piemēram, bremžu iekārtas, stūres iekārtas) un sistēmu darbību un efektivitāti;
Tas nozīmē, ja būtu vienvanoss tad pārbūve nav vajadzīga, par cik Tev ir divvanos, tad pārbūve ir vajadzīga jo dzinējs ir no cita modeļa.
Tas nozīmē, ja būtu vienvanoss tad pārbūve nav vajadzīga, par cik Tev ir divvanos, tad pārbūve ir vajadzīga jo dzinējs ir no cita modeļa.
paldies, principā, izklausās cerīgāk, kā biju domājis! līdz ar to nedaudz muļķīgāks jautājums, kur ieteiktu (vai tieši neieteiktu) Rīgas pusē iet tehnisko? Varbūt kur ir kādi sakarīgāki inspektori? Rīga, Ogre, Jelgava?
Vienalga kur, galvenais lai netrāpās inpektors kurš saprot bmw :)
riga var drosi iet, pasam 316i kuzavs un ieksa m52b28. mazak tadus topikus vajag taisit tad vel ilgi neviens par to nepiesiesies.
Man arī nebija problēmas ar divu vanosu 2.8.
Iebraucu skatē, attaisīja inspektors kapotu, iečekoja motoru un nošokējās, pasauca maiņas vecāko un pateica, ka tur viss kārtība un lai liekas mierā.
Iebraucu skatē, attaisīja inspektors kapotu, iečekoja motoru un nošokējās, pasauca maiņas vecāko un pateica, ka tur viss kārtība un lai liekas mierā.
Cik ir bijusi saskarsme, neviens nepiesienas pie ta.
Jo viss der 1:1 iznemot elektroniku.
Vairaki auto, vairakus gadus pec kartas, iet skates ar sadiem motoriem. Neladu problemu. :)
Ari, ja piesiesies, tiri tad iziesi nr salidzonasanu, aizbrauksi uz liniju, kur pienem parbivi visu sabildes un brauksi talak laimigs
Jo viss der 1:1 iznemot elektroniku.
Vairaki auto, vairakus gadus pec kartas, iet skates ar sadiem motoriem. Neladu problemu. :)
Ari, ja piesiesies, tiri tad iziesi nr salidzonasanu, aizbrauksi uz liniju, kur pienem parbivi visu sabildes un brauksi talak laimigs
Man bija audi 90 quattro ar 20vt dzineju.tur gan vienreiz bija sanakushi visi ceha inspektori un domaaja ko dariit.jo b3 un b4 virsbuves faktiski vienadas bet s2 sedani naca b4 virsbuvee
ar kompatu pa brugji
tur jau, principā, tas lielākais jautājums ir. zinu, ka tehnisko var iziet jebkurš (ne auto īpašnieks), bet, pēc e-csdd man izskatās, ka pārbūvi var iet tikai reģistrētais īpašnieks, tāpēc arī uztraucos, ka beigās paliek, ka neko nevaru iziet, jo neesmu reģistrētais īpašnieks, kaut kā tā. vai tomēr pārbūvi var iziet jebkurš?
Ka man pasa csdd teica, parbuvi iziet var tikai ipasnieks. Krasas mainu var veikt ari otra persona.Janis94 rakstīja:tur jau, principā, tas lielākais jautājums ir. zinu, ka tehnisko var iziet jebkurš (ne auto īpašnieks), bet, pēc e-csdd man izskatās, ka pārbūvi var iet tikai reģistrētais īpašnieks, tāpēc arī uztraucos, ka beigās paliek, ka neko nevaru iziet, jo neesmu reģistrētais īpašnieks, kaut kā tā. vai tomēr pārbūvi var iziet jebkurš?
Neispringsti un ej to skati! Pašam ir tub28 un viss bija ok!
ok, paldies par atsaucību un atbildēm! ceru, ka viss izdosies!
Da nebūs tev pārbūve jāveic, nomierinies
Nu beeidz, tas divvanoss vispār ņipričom. Tas jau tikai gāzu sadales mehānisms, tikpat labi uz m50 var uzštellēt kaut v-tec'u, viņiem nav darīšana gar to. Kamēr uz detaļām bmw zīme un nav paštaisīti kronšteini, viss ir ok!Sancix rakstīja:Drusku sarežģītāk...līdz 2001.gada 1.janvārim izgatavotam transportlīdzeklim – motora maiņu pret tās pašas transportlīdzekļa markas un modeļa un tā paša veida (dzirksteļaizdedzes, kompresijas aizdedzes) motoru, ja šādu motoru transportlīdzeklim paredz tā izgatavotājs un ja, mainot motoru, netiek mainītas motora stiprinājuma vietas, kā arī ja motora maiņa būtiski neietekmē automobiļa iekārtu (piemēram, bremžu iekārtas, stūres iekārtas) un sistēmu darbību un efektivitāti;
Tas nozīmē, ja būtu vienvanoss tad pārbūve nav vajadzīga, par cik Tev ir divvanos, tad pārbūve ir vajadzīga jo dzinējs ir no cita modeļa.
Nu nezinu, Aizkraules csdd draugs gāja savam (ne papīros vēl) e34 525td vietā ieliktu m50 pārbaudi, šiem ne silts ne auksts, kas ir auto īpašnieksPacha rakstīja:Ka man pasa csdd teica, parbuvi iziet var tikai ipasnieks. Krasas mainu var veikt ari otra persona.Janis94 rakstīja:tur jau, principā, tas lielākais jautājums ir. zinu, ka tehnisko var iziet jebkurš (ne auto īpašnieks), bet, pēc e-csdd man izskatās, ka pārbūvi var iet tikai reģistrētais īpašnieks, tāpēc arī uztraucos, ka beigās paliek, ka neko nevaru iziet, jo neesmu reģistrētais īpašnieks, kaut kā tā. vai tomēr pārbūvi var iziet jebkurš?
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām