Vizuālas atšķirības 318i un 318is
Kā vizuāli var atšķirt 318i motru no 318is
aplūkojot bildes, secināju ka man 318is motoram ir gaisa filtra kaste, un gaisa masas mērītajs no 318i, ja tas tiešam tā, ir tad tā varētu būt vaina kapēc man dzinējs lāga neiet? vai arī 318i un 318is filtra kastes un gaisamasas mēritajs ir vienāds?
es nesen iegadajās 318is tāpēc pagaidām daudz neko nezinu par m40 dzinejiem.
es nesen iegadajās 318is tāpēc pagaidām daudz neko nezinu par m40 dzinejiem.
ISam nenāk M40 motors. Tiem nāca M42 un M44 tiem ar bija atšķirīgas gaisa masas mērītāja vietas pie filtra kastes.
Lidz 95 gadam nāca M42 motori. No 95 gada M44. tajā gadā mainījās motori, vizuāli ļoti līdzīgi, bet ir nianses, kas atšķiras.
Lidz 95 gadam nāca M42 motori. No 95 gada M44. tajā gadā mainījās motori, vizuāli ļoti līdzīgi, bet ir nianses, kas atšķiras.
Viss metināšanai! Visa veida metināšanas iekārtas un metināšanas materiāli. Sīkāk PM
dizgan daudz variantu ar gaisa meritajiem http://www.realoem.lv/showparts.php?lan ... 425&gear=Msemirs rakstīja:aplūkojot bildes, secināju ka man 318is motoram ir gaisa filtra kaste, un gaisa masas mērītajs no 318i, ja tas tiešam tā, ir tad tā varētu būt vaina kapēc man dzinējs lāga neiet? vai arī 318i un 318is filtra kastes un gaisamasas mēritajs ir vienāds?
es nesen iegadajās 318is tāpēc pagaidām daudz neko nezinu par m40 dzinejiem.
Skatos uz abām bildēm un domāju, no vienas bildes ir tas un otras kkas cits
nu man tas pats,es vēl joprojām neesmu sapratis kas man bij pa motoru iepriekšējam bumbukam!
Tipa pēc papīriem bij 1.8,bet nu tas poh,arī tas pats tgd skatos,vrodi tas a vrodi otrs motors,bij kkāds sajaukums no abiem,jo zinu,kad toreiz pirku daļas ta arī bij ka kkas bij no isa a kkas no parasta 1.8,zinu ka ar katalogu stāvēju pie autiņa un skatījos bildēs un ar pirkstu vilkām līdzi,kura daļa ir no kura motora! Bet nu 2.0 koda ārā bez problēmām
Tipa pēc papīriem bij 1.8,bet nu tas poh,arī tas pats tgd skatos,vrodi tas a vrodi otrs motors,bij kkāds sajaukums no abiem,jo zinu,kad toreiz pirku daļas ta arī bij ka kkas bij no isa a kkas no parasta 1.8,zinu ka ar katalogu stāvēju pie autiņa un skatījos bildēs un ar pirkstu vilkām līdzi,kura daļa ir no kura motora! Bet nu 2.0 koda ārā bez problēmām
coupe 2.8
loti elemetari ,Visiem IS motoriem nak platas (lielas ) galvas *tadas ka pirmaja foto ,jo varsti vairak ka parastam 1.8 ,!!
detalas noteikti daudzas der uz IS no parastiem 1.8!!
ka ari m42 1.8is ir daudz lidzigaks parastajam 1.8
bet tas kas noradits aukseja foto ir m44 1.8is (plus vel ar sturi labaja puse) kas jau krasi atskiras ar loti daudzam niansem !!!
detalas noteikti daudzas der uz IS no parastiem 1.8!!
ka ari m42 1.8is ir daudz lidzigaks parastajam 1.8
bet tas kas noradits aukseja foto ir m44 1.8is (plus vel ar sturi labaja puse) kas jau krasi atskiras ar loti daudzam niansem !!!
pēc kā tu spried ka tas Augšējais ir m44 ????? jo man gandrīz uz mata tāds pats kā mans bijušais motors !
vienīgais man gaismasmērītājs bija tāds kā otrajā bildē un mazliet izkatīgāks spolēm tas plstmas virsū
vienīgais man gaismasmērītājs bija tāds kā otrajā bildē un mazliet izkatīgāks spolēm tas plstmas virsū
man ir m42, bet meritajs tads ka otrajā bildē, jus gribat teikt ka kkas sakimikots?
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
nedomāju jo man tas parts bija
arī iepludes kolektors tāds pats ka otraja bilde!
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
mazais elas filtrs, klokenes devejs stav uz otru pusi , gaisa masa meritajs tads tikai m44 ,termostats,kopejais (iepresets ),m44 varsta vaka vairs nenak kartera ventilacijas truba pa priekspusi dzinejam , bet gar peckas motoriņu(paris pedejiem m42 modeliem ari ta naca, bet tie retak satopami ) !! .ja tev gaissa masasm meritajs bija ka otraja fotot ta tev vienozimigi bija m42Anderss rakstīja:pēc kā tu spried ka tas Augšējais ir m44 ????? jo man gandrīz uz mata tāds pats kā mans bijušais motors !
vienīgais man gaismasmērītājs bija tāds kā otrajā bildē un mazliet izkatīgāks spolēm tas plstmas virsū
Pēdējais labojis bosiks11 - 05 Jan 2012, 23:19, kopā labots 1 reizi.
m42 ir tiesi tads masas meritajs ka parastajiem m40,m43(tads ka otraja foto ) ... ta ka nekas nav kimikots viss tavam m42 ka nakas, tads masa meritajs tikai uz m44 jo vinam vairs tuksgaitas regulators nenak zem iepludes kolektora ,ka tas piem ir m42,m43,m40 uttega rakstīja:man ir m42, bet meritajs tads ka otrajā bildē, jus gribat teikt ka kkas sakimikots?
un tagad ka berniba meklejam atskirbas
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Ja nemaldos, tad vienīgā atšķirība starp M42 un M44 ir 1Nm, pārejais viss tas pats. Motori pēc uzbūves ir vienādi. Ak jā, tilpums vēl atšķirās. M42 ir 1,8l, bet M44 ir 1,9Rex rakstīja:ISam nenāk M40 motors. Tiem nāca M42 un M44 tiem ar bija atšķirīgas gaisa masas mērītāja vietas pie filtra kastes.
Lidz 95 gadam nāca M42 motori. No 95 gada M44. tajā gadā mainījās motori, vizuāli ļoti līdzīgi, bet ir nianses, kas atšķiras.
Viss metināšanai! Visa veida metināšanas iekārtas un metināšanas materiāli. Sīkāk PM
tu stipri maldies !! ja atklati tad maz kas der no m44 uz m42
Es tur apspriedu tehniskos datus, nevis rezerves daļas. Ļoti iespējams, ka M44 ir būvēts par bāzi ņemot M42 dzinēju (tie dzinēji pēc uzbūves ir vienādi) Detaļu ziņā droši vien būs kā tu saki, jo atšķiras dzinēja tilpumi un M44 jau ir uzlabotāks dzinējs.
Viss metināšanai! Visa veida metināšanas iekārtas un metināšanas materiāli. Sīkāk PM
Kā te var bildi ielikt? Ieliktu bildi,bet neprotu. Man ir m42 dzinējs,bet akumulators blakussēdētāja pusē..
Man ir 1993.gada 318is,motors m42. Tam ir ķēde vai siksna?
Man ir 1993.gada 318is,motors m42. Tam ir ķēde vai siksna?
Pēdējais labojis Ginekologs - 10 Jan 2012, 17:49, kopā labots 1 reizi.