Eļļas spiediena problēma
Sveiki, jau kādu laiku ir mistiska "problēma" ar eļļas spiedienu.
Auto ir 96.gada Tourings ar M52B20 automāts.
Tā problēma ir tāda, ka ik pa laikam, pie nenoteiktiem apstākļiem, principā kā auto iegribās, tukšgaitā iedegas(sāk mirgot) eļļas spiediena lampiņa.
Vispiežākā situācija - Brauc pa Rīgu jau kādu laiciņu, apstājies pie krustojuma kārba paliek Drive režīmā, un sāk pa bišķim mirgot lampiņa, līdz brīdim kad konstanti sāk degt vairāk vai mazāk. nomainot kārbas stāvokli uz Neutral, lampiņa itkā takā izdziest uz mirkli, bet pēc brītiņa sākas vecā dziesma. Nospiežot akseleratora pedāli un paaugstinot apgriezienus kaut vai par 100, lampiņa izdziest.
Šis simptoms parādās kad viņam iegribas, Piemēram braucot Dobele-Jelgava-Rīga, Jelgavā pie krutojumiem lampiņa mirgo, tiec līdz Rīgai, apstājies pie krustojumu - vairāk nemirgo. Citreiz, tiec līdz Rīgai un problēma nav bijusi.
Domāju eļļas spiediena sensors iet uz galu, nomainīju, bet problēma palika.
Dzinējs strādā klusi, citu problēmu nav, atskaitot nelielu eļļas apetīti, bet kuram dzinējam tādas nav. Eļļu esmu mainījis, 10W40, protams filtrs arī tika mainīts.
Un papildus, vienu dienu bija tāds joks, ka no rīta iedarbinot auto, pirmajā mirklī takā motors iedarbojās, nedaudz pabubināja un noslāpa. Pēc tam lai pielaistu bija ilgāk jāgriež, griežot zils dūmu mutulis vēlās ārā, kad dzinējs sāka strādāt tukšgaitā dūms pazuda, nedaudz pagāzējot atkal parādījās zilais dūms, bet pēc brīža jau vairāk no zilā dūma nebija ne smakas. Kas tāds gadījās pirmo reizi, un kopš tās reizes nav atkārtojies. Mašīna ir nedēļu stāvējusi nekustināta iekāp, pagriez atslēgu un brauc.
Ir kādi ieteikumi, kur un ko sākt skatīties?
Auto ir 96.gada Tourings ar M52B20 automāts.
Tā problēma ir tāda, ka ik pa laikam, pie nenoteiktiem apstākļiem, principā kā auto iegribās, tukšgaitā iedegas(sāk mirgot) eļļas spiediena lampiņa.
Vispiežākā situācija - Brauc pa Rīgu jau kādu laiciņu, apstājies pie krustojuma kārba paliek Drive režīmā, un sāk pa bišķim mirgot lampiņa, līdz brīdim kad konstanti sāk degt vairāk vai mazāk. nomainot kārbas stāvokli uz Neutral, lampiņa itkā takā izdziest uz mirkli, bet pēc brītiņa sākas vecā dziesma. Nospiežot akseleratora pedāli un paaugstinot apgriezienus kaut vai par 100, lampiņa izdziest.
Šis simptoms parādās kad viņam iegribas, Piemēram braucot Dobele-Jelgava-Rīga, Jelgavā pie krutojumiem lampiņa mirgo, tiec līdz Rīgai, apstājies pie krustojumu - vairāk nemirgo. Citreiz, tiec līdz Rīgai un problēma nav bijusi.
Domāju eļļas spiediena sensors iet uz galu, nomainīju, bet problēma palika.
Dzinējs strādā klusi, citu problēmu nav, atskaitot nelielu eļļas apetīti, bet kuram dzinējam tādas nav. Eļļu esmu mainījis, 10W40, protams filtrs arī tika mainīts.
Un papildus, vienu dienu bija tāds joks, ka no rīta iedarbinot auto, pirmajā mirklī takā motors iedarbojās, nedaudz pabubināja un noslāpa. Pēc tam lai pielaistu bija ilgāk jāgriež, griežot zils dūmu mutulis vēlās ārā, kad dzinējs sāka strādāt tukšgaitā dūms pazuda, nedaudz pagāzējot atkal parādījās zilais dūms, bet pēc brīža jau vairāk no zilā dūma nebija ne smakas. Kas tāds gadījās pirmo reizi, un kopš tās reizes nav atkārtojies. Mašīna ir nedēļu stāvējusi nekustināta iekāp, pagriez atslēgu un brauc.
Ir kādi ieteikumi, kur un ko sākt skatīties?
Kartera ventilacija ciet. Pasham ta bija samainiju varstu un viss ok!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.