Kompresijas pakāpes apreiķināšana
Sveiki visiem, tā nu ir sanācis ka ir salicies m50b28 strokers. Likšanas gaitā aptuvenā kompresijas pakāpe +/- skaidrs, taču tagad gribētos to matemātiski apreiķināt. Internetā atrodamā informācija mani isti nenoved pie iznākuma. Tāpēc ceru ka kāds varetu palīdzet šeitšeit, varbūt kādam jau ir pierakstīti izmeri,augstumi utt.
M50b25nv bloks 84mm bore
M52b28 klokene
130mm klani
Tie pasi m50b25nv virzuli
M50b25nv galva
M50b25nv bloks 84mm bore
M52b28 klokene
130mm klani
Tie pasi m50b25nv virzuli
M50b25nv galva
jāmēra tas viss individuāli.
galvas degkameras tilpums ir ļoti atkarīgs cik daudz un jau cik reizes tev galva ir slīpēta. man, piemēram, no vanos galvas noslīpēja 0.6mm (hvz cik jau iepriekš bijis slīpēts), degkameras tilpums pēcāk 33.5
kloķenes gājiens 81mm
klaņu garums kompresijas pakāpi neietekmē
virzuļiem, tāpat kā galvai, jāmēra individuāli, arī bloks var būt ir ticis slīpēts. vajadzēja nomērīt augstumu, kamēr galva nebija uzlikta virsū.
vārdu sakot, tagad kaut ko rēķināt jau ir stipri pa vēlu.
ja sameti to visu, nesēdinot bloku, tad apsveicu, esi ieguvis turbo setupa CR
galvas degkameras tilpums ir ļoti atkarīgs cik daudz un jau cik reizes tev galva ir slīpēta. man, piemēram, no vanos galvas noslīpēja 0.6mm (hvz cik jau iepriekš bijis slīpēts), degkameras tilpums pēcāk 33.5
kloķenes gājiens 81mm
klaņu garums kompresijas pakāpi neietekmē
virzuļiem, tāpat kā galvai, jāmēra individuāli, arī bloks var būt ir ticis slīpēts. vajadzēja nomērīt augstumu, kamēr galva nebija uzlikta virsū.
vārdu sakot, tagad kaut ko rēķināt jau ir stipri pa vēlu.
ja sameti to visu, nesēdinot bloku, tad apsveicu, esi ieguvis turbo setupa CR
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
man šis patika, tikai nu jā, jāzin visas vērtības.
http://www.zealautowerks.com/advanced-c ... lator.html
edit: kā klaņu garums var neietekmēt CR?
http://www.zealautowerks.com/advanced-c ... lator.html
edit: kā klaņu garums var neietekmēt CR?
M Power or no power..
Tas vis ir skaidrs ka nekas tur no stock izmēriem nebus, bet teorētiski cik vajadzētu sanākt. Pēc ka tu izspriedi ka ir turbo setupa cr?he9600 rakstīja: ↑02 Aug 2017, 16:08 jāmēra tas viss individuāli.
galvas degkameras tilpums ir ļoti atkarīgs cik daudz un jau cik reizes tev galva ir slīpēta. man, piemēram, no vanos galvas noslīpēja 0.6mm (hvz cik jau iepriekš bijis slīpēts), degkameras tilpums pēcāk 33.5
kloķenes gājiens 81mm
klaņu garums kompresijas pakāpi neietekmē
virzuļiem, tāpat kā galvai, jāmēra individuāli, arī bloks var būt ir ticis slīpēts. vajadzēja nomērīt augstumu, kamēr galva nebija uzlikta virsū.
vārdu sakot, tagad kaut ko rēķināt jau ir stipri pa vēlu.
ja sameti to visu, nesēdinot bloku, tad apsveicu, esi ieguvis turbo setupa CR
Vel kadi varianti, viedokļi?
pilnīgi gaļima izvēle ar motora daļām kloķa klaņa attiecība pakaļā.
Un tā, klaņa garums kompresijas pakāpi ietekmē gan, ja tu nemainot virzuli un kloķenes gājienu uzliec īsāku klani, kompresijas pakāpe mazinās, uzliekot garāku - palielinās.
un 2.8 kloķenei gājiens ir 84mm, 2.5 - 75mm.
visi tie 2.5, 2.8 čuguna alumīnija m50/52 bloki ir vienāda augstuma, ja nav slīpēti.
2.8 ar 2.5 vanos virzuļiem un pa minimumu noslīpētu galvu bloku cr ir ap 11.5:1
ar nv, es pat negribu rēķināt, bezjēdzīgs motors.
viewtopic.php?f=48&p=490140#p490140
rekur var nokačāt xls formātā lapu, kur pats vari izrēķināt aptuveni.
Un tā, klaņa garums kompresijas pakāpi ietekmē gan, ja tu nemainot virzuli un kloķenes gājienu uzliec īsāku klani, kompresijas pakāpe mazinās, uzliekot garāku - palielinās.
un 2.8 kloķenei gājiens ir 84mm, 2.5 - 75mm.
visi tie 2.5, 2.8 čuguna alumīnija m50/52 bloki ir vienāda augstuma, ja nav slīpēti.
2.8 ar 2.5 vanos virzuļiem un pa minimumu noslīpētu galvu bloku cr ir ap 11.5:1
ar nv, es pat negribu rēķināt, bezjēdzīgs motors.
viewtopic.php?f=48&p=490140#p490140
rekur var nokačāt xls formātā lapu, kur pats vari izrēķināt aptuveni.
Okeij, paldies. Bet jautajums kpc bezjedzigs motors? Pamatojumus tam? Ka butu bijis labak?seeingman rakstīja: ↑03 Aug 2017, 15:15 pilnīgi gaļima izvēle ar motora daļām kloķa klaņa attiecība pakaļā.
Un tā, klaņa garums kompresijas pakāpi ietekmē gan, ja tu nemainot virzuli un kloķenes gājienu uzliec īsāku klani, kompresijas pakāpe mazinās, uzliekot garāku - palielinās.
un 2.8 kloķenei gājiens ir 84mm, 2.5 - 75mm.
visi tie 2.5, 2.8 čuguna alumīnija m50/52 bloki ir vienāda augstuma, ja nav slīpēti.
2.8 ar 2.5 vanos virzuļiem un pa minimumu noslīpētu galvu bloku cr ir ap 11.5:1
ar nv, es pat negribu rēķināt, bezjēdzīgs motors.
viewtopic.php?f=48&p=490140#p490140
rekur var nokačāt xls formātā lapu, kur pats vari izrēķināt aptuveni.