m52b28 ceļ līdz 5500 un tad točka

Keksslv
Ziņojumi: 9
Pievienojies: 03 Apr 2017, 14:39
Braucu ar: mgHup
Atrašanās vieta: Usa
Sveiki, no kurienes uz kurieni bija jāvelk tas vads, lai noņemtu to ierobežotāju?
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Tā nav ierobežotāja vaina.
Nav ātruma signāla līdz ecu - pārrāvums
Keksslv
Ziņojumi: 9
Pievienojies: 03 Apr 2017, 14:39
Braucu ar: mgHup
Atrašanās vieta: Usa
[*]Man ir asc, un viens dačiks aizmugurējā ritenī nav, tā gan jau ir vaina, bet vai nevar salaist pa taisno kaut kā?
Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4697
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 
Vismaz 2 no 4 abs devējiem jābūt dzīviem un viss strādā.


Tad ir nepieciešams vilkt vadu no spidometra vai vadu sadalītāju kastītes virs šofera kājām.
Atrodam vadu sadalītāju kastītē Melns/Balts vadu, pievienojam klāt tur vēl vienu vadu un velkam caur drošinātāju kasti uz x20 štekeri (apaļais štekeris blakus drošinātāju kastei) uz 9. pinu Brūns/Sarkans.
viewtopic.php?f=69&t=3195&p=279594&hilit=5500#p279594
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Profila bilde
BUHARDI
Ziņojumi: 268
Pievienojies: 03 Mai 2013, 11:31
Reputācija: 4
 
Žurka ātrumu lasa no reduktora, nevis no ABS devēja. Tie var nebūt arī neviens.
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
Nu, nu.
Ms41 sākot ar 09/95 ātruma info saņem no ABS bloka, nevis reduktora. ABS ar ecu "dalās" ar aizm labā rata ātrumu.

Ja tas ir swaps iekš "preefacelifta" m43, m42 tad x20 štekerī samainam atbilstoši pinus. Ātrumu rādīs nepareizi, bet lai nebūtu 5k atmetējs pietiks, lai būtu pa fenšui, vadībā jāmaina signāla "tulkojuma" algoritms
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 
he9600 rakstīja: 02 Jūl 2018, 10:57 Nu, nu.
Ms41 sākot ar 09/95 ātruma info saņem no ABS bloka, nevis reduktora. ABS ar ecu "dalās" ar aizm labā rata ātrumu.

Ja tas ir swaps iekš "preefacelifta" m43, m42 tad x20 štekerī samainam atbilstoši pinus. Ātrumu rādīs nepareizi, bet lai nebūtu 5k atmetējs pietiks, lai būtu pa fenšui, vadībā jāmaina signāla "tulkojuma" algoritms
1. Tādā gadījumā ja ir 09/95+ mašīna, jābūt strādājošiem ABS lai dzinējs strādātu pareizi?
2. Ja ir PFL M50 bijis un ieceļot M54 iekšā, pietiek ar pinu samainīšanu? Vai arī kā izpaužas "ātrumu rādīs nepareizi" ?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
Par m50 no galvas nepateikšu vai ir bijis uz vadību vads.
M43 un m42 gadījumā toč ir vads līdz x20.

ABS gredzenam ir 36 zobi, reduktora gredzenam 9. Pavisam atšķirīgs signāls, bet lai vadība saprastu, ka auto ir kustībā, pietiek. Kritiski tas ir ms41.2, kur vanosa darbība ir atkarīga no auto ātruma.

Edit. Nepamanīju, ka m54. Baidos samelot, nav studēts, precīxi, bet liekas vajadzēs pareizu ātrumu, lai viss būtu korekti
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
australia
Ziņojumi: 489
Pievienojies: 01 Mar 2015, 12:17
Reputācija: 2
 
Man ir no M50 uz M52. (vadība MS41)
No reduktora uz spidometru viss ir OEM, tāpēc ātrumu rāda pareizu. Šis ātruma signāls tiek pievilkts pie M52 swapa, lai motors grieztos pāri 5.5K.
Bet kā jau te tika teikts - no reduktora nāk mazāk impulsi, līdz ar to M52 DME domā, ka autiņš pārvietojas ļoti lēni :)

Kādi mīnusi varētu būt tam, ka ECU nezin īsto ātrumu?
1) Pirmais ko izdomāju un ievēroju - nav pieejama paaugstināta tukšgaita, kad autiņš diezgan ātri ripo. Liekas, ka metot līkumā/bremzējot var panākt žiro efektu, kas bremzē kloķeni. Gluži ne noslāpst, bet just var. OEM ne pa velti drošībai paceļ tukšgaitu. Ir ideja uztaisīt reizinātāju uz mikrokontroliera.
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
australia rakstīja: 02 Jūl 2018, 12:31 Man ir no M50 uz M52. (vadība MS41)
No reduktora uz spidometru viss ir OEM, tāpēc ātrumu rāda pareizu. Šis ātruma signāls tiek pievilkts pie M52 swapa, lai motors grieztos pāri 5.5K.
Bet kā jau te tika teikts - no reduktora nāk mazāk impulsi, līdz ar to M52 DME domā, ka autiņš pārvietojas ļoti lēni :)

Kādi mīnusi varētu būt tam, ka ECU nezin īsto ātrumu?
1) Pirmais ko izdomāju un ievēroju - nav pieejama paaugstināta tukšgaita, kad autiņš diezgan ātri ripo. Liekas, ka metot līkumā/bremzējot var panākt žiro efektu, kas bremzē kloķeni. Gluži ne noslāpst, bet just var. OEM ne pa velti drošībai paceļ tukšgaitu. Ir ideja uztaisīt reizinātāju uz mikrokontroliera.
Vieglāk un prātīgāk ir iejaukties softā, pielabot algoritmu. Ms41 ir iztirzāts no a līdz z, pietam lielais vairums infas publiski pieejams. Šujas ar prastu kline vadu. Šim visu vajadzīgo infu atradīsi romraider forumā
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Nylon
Ziņojumi: 1010
Pievienojies: 04 Jan 2013, 22:52
Braucu ar: avataru
Reputācija: 13
 
Jāsamaina vienam parametram vertība un viss griezīs kā vajag. Mūsdienās katrs otrais ir nenormāls čipotājs, ganjau vienu parametru spēs samainīt bez riska sapist ko citu.
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 
he9600 rakstīja: 02 Jūl 2018, 11:39 Edit. Nepamanīju, ka m54. Baidos samelot, nav studēts, precīxi, bet liekas vajadzēs pareizu ātrumu, lai viss būtu korekti
Uz MS42 un MS43 tāda pati korekcija jāuztaisa kā MS41.2
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 
Jānis.P rakstīja: 02 Jūl 2018, 16:02
he9600 rakstīja: 02 Jūl 2018, 11:39 Edit. Nepamanīju, ka m54. Baidos samelot, nav studēts, precīxi, bet liekas vajadzēs pareizu ātrumu, lai viss būtu korekti
Uz MS42 un MS43 tāda pati korekcija jāuztaisa kā MS41.2
Tātad, lai būtu 100% sure, ja M50 swapots uz M54 un atdurās pret 5.5k vajag gan to pinu pamainīt gan korekciju vadībā?
Being second is being the first of the losers. /Senna/