m52b28 ceļ līdz 5500 un tad točka
Sveiki, no kurienes uz kurieni bija jāvelk tas vads, lai noņemtu to ierobežotāju?
Tā nav ierobežotāja vaina.
Nav ātruma signāla līdz ecu - pārrāvums
Nav ātruma signāla līdz ecu - pārrāvums
[*]Man ir asc, un viens dačiks aizmugurējā ritenī nav, tā gan jau ir vaina, bet vai nevar salaist pa taisno kaut kā?
Vismaz 2 no 4 abs devējiem jābūt dzīviem un viss strādā.
viewtopic.php?f=69&t=3195&p=279594&hilit=5500#p279594Tad ir nepieciešams vilkt vadu no spidometra vai vadu sadalītāju kastītes virs šofera kājām.
Atrodam vadu sadalītāju kastītē Melns/Balts vadu, pievienojam klāt tur vēl vienu vadu un velkam caur drošinātāju kasti uz x20 štekeri (apaļais štekeris blakus drošinātāju kastei) uz 9. pinu Brūns/Sarkans.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Žurka ātrumu lasa no reduktora, nevis no ABS devēja. Tie var nebūt arī neviens.
Nu, nu.
Ms41 sākot ar 09/95 ātruma info saņem no ABS bloka, nevis reduktora. ABS ar ecu "dalās" ar aizm labā rata ātrumu.
Ja tas ir swaps iekš "preefacelifta" m43, m42 tad x20 štekerī samainam atbilstoši pinus. Ātrumu rādīs nepareizi, bet lai nebūtu 5k atmetējs pietiks, lai būtu pa fenšui, vadībā jāmaina signāla "tulkojuma" algoritms
Ms41 sākot ar 09/95 ātruma info saņem no ABS bloka, nevis reduktora. ABS ar ecu "dalās" ar aizm labā rata ātrumu.
Ja tas ir swaps iekš "preefacelifta" m43, m42 tad x20 štekerī samainam atbilstoši pinus. Ātrumu rādīs nepareizi, bet lai nebūtu 5k atmetējs pietiks, lai būtu pa fenšui, vadībā jāmaina signāla "tulkojuma" algoritms
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
1. Tādā gadījumā ja ir 09/95+ mašīna, jābūt strādājošiem ABS lai dzinējs strādātu pareizi?he9600 rakstīja: ↑02 Jūl 2018, 10:57 Nu, nu.
Ms41 sākot ar 09/95 ātruma info saņem no ABS bloka, nevis reduktora. ABS ar ecu "dalās" ar aizm labā rata ātrumu.
Ja tas ir swaps iekš "preefacelifta" m43, m42 tad x20 štekerī samainam atbilstoši pinus. Ātrumu rādīs nepareizi, bet lai nebūtu 5k atmetējs pietiks, lai būtu pa fenšui, vadībā jāmaina signāla "tulkojuma" algoritms
2. Ja ir PFL M50 bijis un ieceļot M54 iekšā, pietiek ar pinu samainīšanu? Vai arī kā izpaužas "ātrumu rādīs nepareizi" ?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Par m50 no galvas nepateikšu vai ir bijis uz vadību vads.
M43 un m42 gadījumā toč ir vads līdz x20.
ABS gredzenam ir 36 zobi, reduktora gredzenam 9. Pavisam atšķirīgs signāls, bet lai vadība saprastu, ka auto ir kustībā, pietiek. Kritiski tas ir ms41.2, kur vanosa darbība ir atkarīga no auto ātruma.
Edit. Nepamanīju, ka m54. Baidos samelot, nav studēts, precīxi, bet liekas vajadzēs pareizu ātrumu, lai viss būtu korekti
M43 un m42 gadījumā toč ir vads līdz x20.
ABS gredzenam ir 36 zobi, reduktora gredzenam 9. Pavisam atšķirīgs signāls, bet lai vadība saprastu, ka auto ir kustībā, pietiek. Kritiski tas ir ms41.2, kur vanosa darbība ir atkarīga no auto ātruma.
Edit. Nepamanīju, ka m54. Baidos samelot, nav studēts, precīxi, bet liekas vajadzēs pareizu ātrumu, lai viss būtu korekti
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Man ir no M50 uz M52. (vadība MS41)
No reduktora uz spidometru viss ir OEM, tāpēc ātrumu rāda pareizu. Šis ātruma signāls tiek pievilkts pie M52 swapa, lai motors grieztos pāri 5.5K.
Bet kā jau te tika teikts - no reduktora nāk mazāk impulsi, līdz ar to M52 DME domā, ka autiņš pārvietojas ļoti lēni :)
Kādi mīnusi varētu būt tam, ka ECU nezin īsto ātrumu?
1) Pirmais ko izdomāju un ievēroju - nav pieejama paaugstināta tukšgaita, kad autiņš diezgan ātri ripo. Liekas, ka metot līkumā/bremzējot var panākt žiro efektu, kas bremzē kloķeni. Gluži ne noslāpst, bet just var. OEM ne pa velti drošībai paceļ tukšgaitu. Ir ideja uztaisīt reizinātāju uz mikrokontroliera.
No reduktora uz spidometru viss ir OEM, tāpēc ātrumu rāda pareizu. Šis ātruma signāls tiek pievilkts pie M52 swapa, lai motors grieztos pāri 5.5K.
Bet kā jau te tika teikts - no reduktora nāk mazāk impulsi, līdz ar to M52 DME domā, ka autiņš pārvietojas ļoti lēni :)
Kādi mīnusi varētu būt tam, ka ECU nezin īsto ātrumu?
1) Pirmais ko izdomāju un ievēroju - nav pieejama paaugstināta tukšgaita, kad autiņš diezgan ātri ripo. Liekas, ka metot līkumā/bremzējot var panākt žiro efektu, kas bremzē kloķeni. Gluži ne noslāpst, bet just var. OEM ne pa velti drošībai paceļ tukšgaitu. Ir ideja uztaisīt reizinātāju uz mikrokontroliera.
Vieglāk un prātīgāk ir iejaukties softā, pielabot algoritmu. Ms41 ir iztirzāts no a līdz z, pietam lielais vairums infas publiski pieejams. Šujas ar prastu kline vadu. Šim visu vajadzīgo infu atradīsi romraider forumāaustralia rakstīja: ↑02 Jūl 2018, 12:31 Man ir no M50 uz M52. (vadība MS41)
No reduktora uz spidometru viss ir OEM, tāpēc ātrumu rāda pareizu. Šis ātruma signāls tiek pievilkts pie M52 swapa, lai motors grieztos pāri 5.5K.
Bet kā jau te tika teikts - no reduktora nāk mazāk impulsi, līdz ar to M52 DME domā, ka autiņš pārvietojas ļoti lēni :)
Kādi mīnusi varētu būt tam, ka ECU nezin īsto ātrumu?
1) Pirmais ko izdomāju un ievēroju - nav pieejama paaugstināta tukšgaita, kad autiņš diezgan ātri ripo. Liekas, ka metot līkumā/bremzējot var panākt žiro efektu, kas bremzē kloķeni. Gluži ne noslāpst, bet just var. OEM ne pa velti drošībai paceļ tukšgaitu. Ir ideja uztaisīt reizinātāju uz mikrokontroliera.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Jāsamaina vienam parametram vertība un viss griezīs kā vajag. Mūsdienās katrs otrais ir nenormāls čipotājs, ganjau vienu parametru spēs samainīt bez riska sapist ko citu.
Uz MS42 un MS43 tāda pati korekcija jāuztaisa kā MS41.2
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Tātad, lai būtu 100% sure, ja M50 swapots uz M54 un atdurās pret 5.5k vajag gan to pinu pamainīt gan korekciju vadībā?
Being second is being the first of the losers. /Senna/