Motora nevienmērīga darbība tukšgaitā

vazpower
Ziņojumi: 55
Pievienojies: 29 Mai 2017, 13:51
Braucu ar: 325i, 320d
Atrašanās vieta: Jelgava
Tā, kā citur atbildi neviens nedeva, rakstīšu te 😄 problēma tāda, ka motors tukšgaitā raustās, mašīna apstājoties šūpojās, sajūta, ka neiet kāds cilindrs, bet braucot it kā viss okei. Sveces tikko samainītas, par zondi nezinu, manuprāt tādas vispār nav, jo uztaisīta taisnā izplūde, vai arī vienkārši neredzēju, kur viņa atrodas. Smird arī pēc benzīna, tā kā nesadedzinātu līdz galam. Var būt kāds ir saskāries ar kaut ko tādu?
Motors- M50b25, bez vanosa.
Profila bilde
zurkae36
Ziņojumi: 2277
Pievienojies: 17 Mai 2015, 15:27
Reputācija: 3
 
sāc ar zondi.
effect
Ziņojumi: 30
Pievienojies: 14 Aug 2017, 23:36
Atvieno štekeri, pabrauc bez ļambdas. Kad vienosi atpakaļ nomet klemi no akumulatora, uz min 10.
Ansis_C
Ziņojumi: 7
Pievienojies: 23 Apr 2017, 13:05
Braucu ar: e36 318ti
http://mywikimotors.com/m50b25/
BMW M50B25 engine problems and drawbacks
...
3. RPM floating, rough idling. Such problems usually occur due to malfunctions of idling valve. Cleaning is one way to fix this problem. If malfunction is not eliminated, throttle position sensor (TPS), temperature sensor, lambda sensor may come in handy. You can also try and clean throttle body.
Cik sanācis risināt šādas problēmas - laika taupīšanas ziņā rekomendētu aizvest uz diagnostiku, vai ja var pats: pieslēgt pie kompja un paskatīt vai visi sensori pareizi strādā, nesūc kautkur gaisu iekšā utt. Pats esmu saskāries ar tādu problēmu vairākiem motoriem, ir bijis gadījums, kad daudz dažādi sensori mainīti, motors regulēts un tāpat tukšgaitā peldēja - līdz braucot pārplīsa ķēde, tā ka iespējams tā vnk bija izstiepusies un tāpēc nevarēja vairs noregulēt. Lai veicas ! :super:
Profila bilde
Canibal
Ziņojumi: 283
Pievienojies: 15 Sep 2014, 20:44
Braucu ar: Flinstonu vāģi
Reputācija: 3
 
vazpower rakstīja: 06 Mai 2019, 21:59 Tā, kā citur atbildi neviens nedeva, rakstīšu te 😄 problēma tāda, ka motors tukšgaitā raustās, mašīna apstājoties šūpojās, sajūta, ka neiet kāds cilindrs, bet braucot it kā viss okei. Sveces tikko samainītas, par zondi nezinu, manuprāt tādas vispār nav, jo uztaisīta taisnā izplūde, vai arī vienkārši neredzēju, kur viņa atrodas. Smird arī pēc benzīna, tā kā nesadedzinātu līdz galam. Var būt kāds ir saskāries ar kaut ko tādu?
Motors- M50b25, bez vanosa.
Ar zondi nav jāsāk. Ja smird pēc beņas=pārlej. Pārlej, jo zonde redz, ka daudz skābekļa izplūdē=kompis paildzina sprauslu atvēršanās laiku,. Ja slēgsi pie Inpas, tad visticamāk, ka rādis Zonde mazu Voltage un adaptation values būs pozitive.
1.Meklē, vai nepienāk gaiss kaut kur, papūt break cleaner ap ieplūdes sistēmu.
2. Tad vēl iesaku pavērt vaļā throttle valve, paregulējot gāzes trosi(tā, lai tukšgaitā visu laiku nedaudz vaļā) un atvieno tukšgaitas regulatoru, iespējams, kas tas ir beigts.
3.Vari Mafu atvienot un tad paskatīties.
4.Brauc un slēdz pie kompja.
Profila bilde
australia
Ziņojumi: 489
Pievienojies: 01 Mar 2015, 12:17
Reputācija: 2
 
1. pārbaudīt vai kur nepiesūc
2. diagnostika. Bet bezvanoss laikam nav diez ko gudrs. elektriķi tādiem uzbrūk gandrīz vai tikai ar testeri
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
Canibal rakstīja: 07 Mai 2019, 11:24
vazpower rakstīja: 06 Mai 2019, 21:59 Tā, kā citur atbildi neviens nedeva, rakstīšu te 😄 problēma tāda, ka motors tukšgaitā raustās, mašīna apstājoties šūpojās, sajūta, ka neiet kāds cilindrs, bet braucot it kā viss okei. Sveces tikko samainītas, par zondi nezinu, manuprāt tādas vispār nav, jo uztaisīta taisnā izplūde, vai arī vienkārši neredzēju, kur viņa atrodas. Smird arī pēc benzīna, tā kā nesadedzinātu līdz galam. Var būt kāds ir saskāries ar kaut ko tādu?
Motors- M50b25, bez vanosa.
Ar zondi nav jāsāk. Ja smird pēc beņas=pārlej. Pārlej, jo zonde redz, ka daudz skābekļa izplūdē=kompis paildzina sprauslu atvēršanās laiku,. Ja slēgsi pie Inpas, tad visticamāk, ka rādis Zonde mazu Voltage un adaptation values būs pozitive.
1.Meklē, vai nepienāk gaiss kaut kur, papūt break cleaner ap ieplūdes sistēmu.
2. Tad vēl iesaku pavērt vaļā throttle valve, paregulējot gāzes trosi(tā, lai tukšgaitā visu laiku nedaudz vaļā) un atvieno tukšgaitas regulatoru, iespējams, kas tas ir beigts.
3.Vari Mafu atvienot un tad paskatīties.
4.Brauc un slēdz pie kompja.
Vienigie jedzigie soli ir 1 un 4.
Sikak par 2 vari izskaidrot ka motors var raustities no ta ka ir beigts tuksgaitas regulators?

Problemas autoram, no sakuma janoskaidro vai vispar zonde eksiste, ja ir jabauda vai nav vakuuma nopludes un/vai izputeja nopludes lidz zondei un pusotru metru pec tas. Nakosais solis parbaudit spoles un pipites vai nav caursisanas pedas( meklet elektriskus apdegumus (baali balti kvepi))

Un par diagnostiku, nav nemaz bezvanoss tik stulbs, vajag tikai attiecigu shnjori un DIS programmu.
Profila bilde
Canibal
Ziņojumi: 283
Pievienojies: 15 Sep 2014, 20:44
Braucu ar: Flinstonu vāģi
Reputācija: 3
 
seeingman rakstīja: 07 Mai 2019, 14:46
Canibal rakstīja: 07 Mai 2019, 11:24
vazpower rakstīja: 06 Mai 2019, 21:59 Tā, kā citur atbildi neviens nedeva, rakstīšu te 😄 problēma tāda, ka motors tukšgaitā raustās, mašīna apstājoties šūpojās, sajūta, ka neiet kāds cilindrs, bet braucot it kā viss okei. Sveces tikko samainītas, par zondi nezinu, manuprāt tādas vispār nav, jo uztaisīta taisnā izplūde, vai arī vienkārši neredzēju, kur viņa atrodas. Smird arī pēc benzīna, tā kā nesadedzinātu līdz galam. Var būt kāds ir saskāries ar kaut ko tādu?
Motors- M50b25, bez vanosa.
Ar zondi nav jāsāk. Ja smird pēc beņas=pārlej. Pārlej, jo zonde redz, ka daudz skābekļa izplūdē=kompis paildzina sprauslu atvēršanās laiku,. Ja slēgsi pie Inpas, tad visticamāk, ka rādis Zonde mazu Voltage un adaptation values būs pozitive.
1.Meklē, vai nepienāk gaiss kaut kur, papūt break cleaner ap ieplūdes sistēmu.
2. Tad vēl iesaku pavērt vaļā throttle valve, paregulējot gāzes trosi(tā, lai tukšgaitā visu laiku nedaudz vaļā) un atvieno tukšgaitas regulatoru, iespējams, kas tas ir beigts.
3.Vari Mafu atvienot un tad paskatīties.
4.Brauc un slēdz pie kompja.
Vienigie jedzigie soli ir 1 un 4.
Sikak par 2 vari izskaidrot ka motors var raustities no ta ka ir beigts tuksgaitas regulators?

Problemas autoram, no sakuma janoskaidro vai vispar zonde eksiste, ja ir jabauda vai nav vakuuma nopludes un/vai izputeja nopludes lidz zondei un pusotru metru pec tas. Nakosais solis parbaudit spoles un pipites vai nav caursisanas pedas( meklet elektriskus apdegumus (baali balti kvepi))

Un par diagnostiku, nav nemaz bezvanoss tik stulbs, vajag tikai attiecigu shnjori un DIS programmu.
Ne es ne Tu neesi bijis uz vietas un reāli dzirdējis kā tas motors darbojas tukšgaitā. "Sajūta", ka neiet cilindrs var arī rasties sūdīgi strādājot visiem cilindriem. Man nesen bija šī problēma ar tukšgaitas regulatoru kuram tas štrunts iekšā slikti staigāja. Nomainīju un nebija vairs kratīšanās, kas bija jūtama tikai tukšgaitā, obviously. Mes visi zinām, ka Tu esi gudrāks un varenāks, tādēļ nesaprotu, kāpēc man bŗuc virsū,kas jāpierāda.., bet es neko nepareizi nepateicu..
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
Nebija isti bruksana virsu, bet nu laikam jau jaunais laikmets, kad visi tiek aizskarti no katra sikuma :rolleyes:
Vienkarsi interese kapec lielakais vairums pie motora raustisanas aka nevienmeriga darbiba, kratisanas, vaino tuksgaitas regulatoru ja tiri padomajot ka vins strada nesanak isti, ka motors varetu del vina kratities, ka ari prakse nekad tas nav bijis iemesls. Nestradajosa tuksgaitas varsta gadijuma parasti ir vai nu paaugstinati vai pazeminati apgriezieni, jo vins vai nu ir nokuries un stav atverta pozicija, nokilejis kada pozicija, vai leni peld apgriezieni - parak leni maina savu atverumu. Vai ari auto nelec, startejot skana paliek tada, ka nebutu kompresijas un ja pielaiz ar pavertu droseli, tad tuksgaita nestrada, jo varsts ir nokilejis aizverta pozicija. Iespejams, kombinacija ar kadu citu defektu, varsta parak lielais "response time" var izraisit kratisanos? -nav noverots
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Principā seenegmans visu pateica, klāt tam es vēl kompresiju samērītu, jo simptomi norāda arī uz to.

P.s vispār ir diezgan lame meklēt cēloņus internetā, jo bieži cilvēkni nemaz nesaprot kā pareizi aprakstīt problēmu - kratīšanās, puh puh, kak kak skaņu aprakstīšana ir :rolleyes:

Un m50b25 Nv slēgt pie diagnostikas ir kā ar klizmu vējbakas ārstēt, tas dod tuvu 0 info
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
Ja zin- ko, kur un kad vispar vajag skatities, ar diagnostiku tur var ieraudzit diezgan pietiekosi, bet nu jaa, vairuma gadijumu problemu var saprast nesledzoties klat un ta diagnostika nav gluzi inpu piespraust nolasit kludas.

Par kompresiju true, to erti izdarit kamer spoles nost :hahaha:
vazpower
Ziņojumi: 55
Pievienojies: 29 Mai 2017, 13:51
Braucu ar: 325i, 320d
Atrašanās vieta: Jelgava
Kāds laiks pagājis, mašīna netika izmantota un problēma vēl nav atrisināta. Var būt, šeit ir kāds no Jelgavas, pie kura var pieskriet kādā brīdī?