M52 pārlējiens
Long story short - visi devēji strādā, zondes strādā, bet adaptācijas iet mīnusā un dzinējs pārlejas.
GMM/MAF idle rāda 12.5-13kg. Teorijā jābūt mazāk, bet ar M50 ieplūdi varbūt tas ir ok. Vēl neesmu paspējis pamēģināt citu ejošu MAFu.
Tukšgaitā nekas neģorgājas, neraustās viss ir ok. Gaisu nekur nepiesūc. Sliede no M52 ar pareizo 3.5 bar degvielas spiediena regulatoru.
Sprauslām jauni oringi salikti, neko nepiesūc, kā arī izņemot railu/sprauslas ārā un pagriežot aizdedzi nekas nesulo/nepil, kas liecinātu par sprauslu mīšanu.
Kompresiju pēc dzinēja stāvēšanas mērījis neesmu (gudri vīri gan saka, ka tad ietu pa sauso jeb adaptācijas plusos, nevis mīnusos un pārlējiens).
Kartera ventilācija atmosfērā, tātad tā aizdirsusies arī nevar būt.
M50 kolektoru un vadību vainot nevar, jo iepriekšējā virsbūvē šis pats setups strādāja normāli. Patēriņš salīdzinājumam iepriekš bija 12-13 pilsētā un 7-8 pa šoseju, kamēr tagad ir 15 pilsētā un 10 šoseja.
ja kādam ir idejas, ko pamēģināt...
GMM/MAF idle rāda 12.5-13kg. Teorijā jābūt mazāk, bet ar M50 ieplūdi varbūt tas ir ok. Vēl neesmu paspējis pamēģināt citu ejošu MAFu.
Tukšgaitā nekas neģorgājas, neraustās viss ir ok. Gaisu nekur nepiesūc. Sliede no M52 ar pareizo 3.5 bar degvielas spiediena regulatoru.
Sprauslām jauni oringi salikti, neko nepiesūc, kā arī izņemot railu/sprauslas ārā un pagriežot aizdedzi nekas nesulo/nepil, kas liecinātu par sprauslu mīšanu.
Kompresiju pēc dzinēja stāvēšanas mērījis neesmu (gudri vīri gan saka, ka tad ietu pa sauso jeb adaptācijas plusos, nevis mīnusos un pārlējiens).
Kartera ventilācija atmosfērā, tātad tā aizdirsusies arī nevar būt.
M50 kolektoru un vadību vainot nevar, jo iepriekšējā virsbūvē šis pats setups strādāja normāli. Patēriņš salīdzinājumam iepriekš bija 12-13 pilsētā un 7-8 pa šoseju, kamēr tagad ir 15 pilsētā un 10 šoseja.
ja kādam ir idejas, ko pamēģināt...
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Neesmu eksperts, bet tas neizpaustos ar nevienmērīgu darbību? Sveces sanāk pirms pusotra gada NGK tika saliktas ar jaunām pīpītēm. Tagad vilcis ārā skatīties neesmu.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
M52B25, zaļās stock sprauslas, stock vadība, m50 ieplūde.
ar šo pašu combo iepriekšējā virsbūvē viss gāja.
Vienīgais, kas teorētiski ir mainījies - varbūt kāda sprausla. Jo bija 2 komplekti ar zaļajām. Varbūt kāda mīž, bet nu izņemot railu ārā ar pagrieztu aizdedzi vismaz nekas netek/nepil.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
viss sasprausts un strādā.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Kādas tad ir tās adaptāciju vērtības? Abas bankas ir identiski vai kādai ir izteikti?
Kā tika pārbaudīts ieplūdes hermētiskums, ka tik liela pārliecība, ka tur viss ok?
Kā ar dzinēja veiktspēju? Ir palicis vārgāks, vai tieši tas pats kā iepriekšējā virsbūvē? Izplūde nav cita?
Iekš dme tiešām nav pilnīgi neviena errora?
Pārliet sāk uzreiz tiklīdz zondes uzsilst, vai kad dzinējs sasniedz darba temperatūru?
Uz auto nav gadījumā "sporta" filtrs?
Kā tika pārbaudīts ieplūdes hermētiskums, ka tik liela pārliecība, ka tur viss ok?
Kā ar dzinēja veiktspēju? Ir palicis vārgāks, vai tieši tas pats kā iepriekšējā virsbūvē? Izplūde nav cita?
Iekš dme tiešām nav pilnīgi neviena errora?
Pārliet sāk uzreiz tiklīdz zondes uzsilst, vai kad dzinējs sasniedz darba temperatūru?
Uz auto nav gadījumā "sporta" filtrs?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Adaptācijas pielikumā apakšā. Bildē redzamās ir nomests pa 0 un nobraukti 15km pilsētā. Iepriekš abi bija ap -40he9600 rakstīja: ↑08 Mai 2019, 23:33 Kādas tad ir tās adaptāciju vērtības? Abas bankas ir identiski vai kādai ir izteikti?
Kā tika pārbaudīts ieplūdes hermētiskums, ka tik liela pārliecība, ka tur viss ok?
Kā ar dzinēja veiktspēju? Ir palicis vārgāks, vai tieši tas pats kā iepriekšējā virsbūvē? Izplūde nav cita?
Iekš dme tiešām nav pilnīgi neviena errora?
Pārliet sāk uzreiz tiklīdz zondes uzsilst, vai kad dzinējs sasniedz darba temperatūru?
Uz auto nav gadījumā "sporta" filtrs?
Hermētiskums - visas blīves jaunas, M52 drosele uzlikta ar starpliku, kurai abās pusēs jauna blīve, kā arī jauna gofra. Bija problēmas ar M50 ieplūdi (apakšdaļā iestiprināta plāksne no M52). Tika pārbaudīts pie Māra (Dogma) ar to dūmu aparātu, atradām problēmu, novērsām. Kā arī pēctam oringi tika nomainīti sprauslām (iepriekš trakāk pārlējās). Tagad arī kad noslāpē pēc brīža smuki dzird, ka vakuumu atlaiž vai kā nu to nosaukt.
Veikspēju - auksts 100% iet kā jāiet. Silts neteiktu ka ar manāmiem jaudas zudumiem, bet iespējams gurdenāks ir. Katrā gadījumā to pārliešanās faktoru dzird/jūt arī pē izplūdes skaņas. Auksts ir smooth.
Kļūdas ne pie Launch ne pie INPAs nebija.
Par to kad sāk pārliet - jāpārliecinās.
Sporta filtrs nav. Esošo pamēģināju arī garāžā darbinot izņemt, ja nu mistiski tur kaut kāda pretestība, tīri lai izslēgtu faktoru, bet tas neko nemainīja vismaz tukšgaitā.
Adaptācijas:
Slēpts saturs: Parādīt
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Neesi zondes otrādi saspraudis?
var jau uzmest aci, bet reāli pēc vada garumiem jau neiznu vai vispār iespējams
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Zondes sajaucot vieta vienai bankai ir lidz atsitienam plusa, otrai minusa
mja, atkal paliekam bez variantiem
Being second is being the first of the losers. /Senna/
man bija līdzīgi īsi pirms degvielas sūknis izbeidzās, čekoji spiedienu?
kļūdu nav, sprauslas nesulo, - toč jālūr spiediens
Sprauslas teorētiski var dot pa daudz darbībā. To nezinu kā pārbaudīt. Varbūt ja 1. stobrā ir problēma, tad tupa samainīt vietām sveces, spoles, sprauslas un paskatīties vai nevienmērīgu darbību rāda citam stobram, bet nu tā pavisam random izmisuma ideja.
MAFu neesmu pārbaudījis ar citu 100% ejošu mafu vēl vai mani 13kg/idle ir ok.
Spiediens pagriežot aizdedzi ir 3.5 bar, tikko piešķilot aukstu bija 2.9~, ilgāk un siltu nepadarbināju jo nebija īstais uzgalis mērāmajam un suloja garām degviela.
Kāds zina kādām vērtībām jābūt IDLE aukstam un siltam?
edit: ja sūknis mirtu nebūtu pretējais? ka ir pa maz degvielas?!
MAFu neesmu pārbaudījis ar citu 100% ejošu mafu vēl vai mani 13kg/idle ir ok.
Spiediens pagriežot aizdedzi ir 3.5 bar, tikko piešķilot aukstu bija 2.9~, ilgāk un siltu nepadarbināju jo nebija īstais uzgalis mērāmajam un suloja garām degviela.
Kāds zina kādām vērtībām jābūt IDLE aukstam un siltam?
Slēpts saturs: Parādīt
edit: ja sūknis mirtu nebūtu pretējais? ka ir pa maz degvielas?!
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Stulbi droši vien izklausās, bet degvielas filtrs jauns/svaigs/nesen mainīts?
Jā. Swapojot jaunas degvielas šļaukas līdz railam un jauns knecht/mahle filtrs.jogurtinsh rakstīja: ↑10 Mai 2019, 11:56 Stulbi droši vien izklausās, bet degvielas filtrs jauns/svaigs/nesen mainīts?
Being second is being the first of the losers. /Senna/