M52 pārlējiens

Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

08 Mai 2019, 14:07

Long story short - visi devēji strādā, zondes strādā, bet adaptācijas iet mīnusā un dzinējs pārlejas.

GMM/MAF idle rāda 12.5-13kg. Teorijā jābūt mazāk, bet ar M50 ieplūdi varbūt tas ir ok. Vēl neesmu paspējis pamēģināt citu ejošu MAFu.
Tukšgaitā nekas neģorgājas, neraustās viss ir ok. Gaisu nekur nepiesūc. Sliede no M52 ar pareizo 3.5 bar degvielas spiediena regulatoru.
Sprauslām jauni oringi salikti, neko nepiesūc, kā arī izņemot railu/sprauslas ārā un pagriežot aizdedzi nekas nesulo/nepil, kas liecinātu par sprauslu mīšanu.

Kompresiju pēc dzinēja stāvēšanas mērījis neesmu (gudri vīri gan saka, ka tad ietu pa sauso jeb adaptācijas plusos, nevis mīnusos un pārlējiens).

Kartera ventilācija atmosfērā, tātad tā aizdirsusies arī nevar būt.

M50 kolektoru un vadību vainot nevar, jo iepriekšējā virsbūvē šis pats setups strādāja normāli. Patēriņš salīdzinājumam iepriekš bija 12-13 pilsētā un 7-8 pa šoseju, kamēr tagad ir 15 pilsētā un 10 šoseja.


ja kādam ir idejas, ko pamēģināt... :super:
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
ikey07
Ziņojumi: 4218
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:44
Braucu ar: '99 Cabrio
Atrašanās vieta: Mārupe
Reputācija: 9
 

08 Mai 2019, 15:42

Kas ar svecēm? varbūt nevis pārlejas, bet vnk nesadeg.
- ikey07
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

08 Mai 2019, 15:56

ikey07 rakstīja: 08 Mai 2019, 15:42 Kas ar svecēm? varbūt nevis pārlejas, bet vnk nesadeg.
Neesmu eksperts, bet tas neizpaustos ar nevienmērīgu darbību? Sveces sanāk pirms pusotra gada NGK tika saliktas ar jaunām pīpītēm. Tagad vilcis ārā skatīties neesmu.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
Nylon
Ziņojumi: 1010
Pievienojies: 04 Jan 2013, 22:52
Braucu ar: avataru
Reputācija: 13
 

08 Mai 2019, 17:47

kads dzinejs, sprauslas, softs?
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

08 Mai 2019, 19:25

Nylon rakstīja: 08 Mai 2019, 17:47 kads dzinejs, sprauslas, softs?
M52B25, zaļās stock sprauslas, stock vadība, m50 ieplūde.

ar šo pašu combo iepriekšējā virsbūvē viss gāja.

Vienīgais, kas teorētiski ir mainījies - varbūt kāda sprausla. Jo bija 2 komplekti ar zaļajām. Varbūt kāda mīž, bet nu izņemot railu ārā ar pagrieztu aizdedzi vismaz nekas netek/nepil.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4697
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 

08 Mai 2019, 19:57

Viss sasprausts ? Nav nekas aizmirsts savienot ?
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

08 Mai 2019, 19:58

ValtersZ rakstīja: 08 Mai 2019, 19:57 Viss sasprausts ? Nav nekas aizmirsts savienot ?
viss sasprausts un strādā.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

08 Mai 2019, 23:33

Kādas tad ir tās adaptāciju vērtības? Abas bankas ir identiski vai kādai ir izteikti?
Kā tika pārbaudīts ieplūdes hermētiskums, ka tik liela pārliecība, ka tur viss ok?
Kā ar dzinēja veiktspēju? Ir palicis vārgāks, vai tieši tas pats kā iepriekšējā virsbūvē? Izplūde nav cita?
Iekš dme tiešām nav pilnīgi neviena errora?
Pārliet sāk uzreiz tiklīdz zondes uzsilst, vai kad dzinējs sasniedz darba temperatūru?
Uz auto nav gadījumā "sporta" filtrs?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

08 Mai 2019, 23:46

he9600 rakstīja: 08 Mai 2019, 23:33 Kādas tad ir tās adaptāciju vērtības? Abas bankas ir identiski vai kādai ir izteikti?
Kā tika pārbaudīts ieplūdes hermētiskums, ka tik liela pārliecība, ka tur viss ok?
Kā ar dzinēja veiktspēju? Ir palicis vārgāks, vai tieši tas pats kā iepriekšējā virsbūvē? Izplūde nav cita?
Iekš dme tiešām nav pilnīgi neviena errora?
Pārliet sāk uzreiz tiklīdz zondes uzsilst, vai kad dzinējs sasniedz darba temperatūru?
Uz auto nav gadījumā "sporta" filtrs?
Adaptācijas pielikumā apakšā. Bildē redzamās ir nomests pa 0 un nobraukti 15km pilsētā. Iepriekš abi bija ap -40

Hermētiskums - visas blīves jaunas, M52 drosele uzlikta ar starpliku, kurai abās pusēs jauna blīve, kā arī jauna gofra. Bija problēmas ar M50 ieplūdi (apakšdaļā iestiprināta plāksne no M52). Tika pārbaudīts pie Māra (Dogma) ar to dūmu aparātu, atradām problēmu, novērsām. Kā arī pēctam oringi tika nomainīti sprauslām (iepriekš trakāk pārlējās). Tagad arī kad noslāpē pēc brīža smuki dzird, ka vakuumu atlaiž vai kā nu to nosaukt.

Veikspēju - auksts 100% iet kā jāiet. Silts neteiktu ka ar manāmiem jaudas zudumiem, bet iespējams gurdenāks ir. Katrā gadījumā to pārliešanās faktoru dzird/jūt arī pē izplūdes skaņas. Auksts ir smooth.

Kļūdas ne pie Launch ne pie INPAs nebija.

Par to kad sāk pārliet - jāpārliecinās.

Sporta filtrs nav. Esošo pamēģināju arī garāžā darbinot izņemt, ja nu mistiski tur kaut kāda pretestība, tīri lai izslēgtu faktoru, bet tas neko nemainīja vismaz tukšgaitā.


Adaptācijas:
Slēpts saturs: Parādīt
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
BUHARDI
Ziņojumi: 268
Pievienojies: 03 Mai 2013, 11:31
Reputācija: 4
 

09 Mai 2019, 09:19

Neesi zondes otrādi saspraudis? :gigigi:
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

09 Mai 2019, 09:20

BUHARDI rakstīja: 09 Mai 2019, 09:19 Neesi zondes otrādi saspraudis? :gigigi:
var jau uzmest aci, bet reāli pēc vada garumiem jau neiznu vai vispār iespējams :D
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

09 Mai 2019, 09:32

Zondes sajaucot vieta vienai bankai ir lidz atsitienam plusa, otrai minusa
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

09 Mai 2019, 15:20

mja, atkal paliekam bez variantiem :lol:
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
mattar
Ziņojumi: 48
Pievienojies: 23 Okt 2015, 02:36
Braucu ar: 318ti

10 Mai 2019, 09:51

man bija līdzīgi īsi pirms degvielas sūknis izbeidzās, čekoji spiedienu?
Profila bilde
australia
Ziņojumi: 489
Pievienojies: 01 Mar 2015, 12:17
Reputācija: 2
 

10 Mai 2019, 10:33

kļūdu nav, sprauslas nesulo, - toč jālūr spiediens
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

10 Mai 2019, 11:41

Sprauslas teorētiski var dot pa daudz darbībā. To nezinu kā pārbaudīt. Varbūt ja 1. stobrā ir problēma, tad tupa samainīt vietām sveces, spoles, sprauslas un paskatīties vai nevienmērīgu darbību rāda citam stobram, bet nu tā pavisam random izmisuma ideja.
MAFu neesmu pārbaudījis ar citu 100% ejošu mafu vēl vai mani 13kg/idle ir ok.

Spiediens pagriežot aizdedzi ir 3.5 bar, tikko piešķilot aukstu bija 2.9~, ilgāk un siltu nepadarbināju jo nebija īstais uzgalis mērāmajam un suloja garām degviela.

Kāds zina kādām vērtībām jābūt IDLE aukstam un siltam?
Slēpts saturs: Parādīt

edit: ja sūknis mirtu nebūtu pretējais? ka ir pa maz degvielas?!
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
jogurtinsh
Ziņojumi: 169
Pievienojies: 29 Jan 2015, 13:17
Braucu ar: BMW markas auto
Reputācija: 1
 

10 Mai 2019, 11:56

Stulbi droši vien izklausās, bet degvielas filtrs jauns/svaigs/nesen mainīts?
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

10 Mai 2019, 12:19

jogurtinsh rakstīja: 10 Mai 2019, 11:56 Stulbi droši vien izklausās, bet degvielas filtrs jauns/svaigs/nesen mainīts?
Jā. Swapojot jaunas degvielas šļaukas līdz railam un jauns knecht/mahle filtrs.
Being second is being the first of the losers. /Senna/