Sadalenes un kompensatori.
Sveiki forumieši
Īsumā sakot, tēma tieši par to, kas topika virsrakstā - sadalenes un kompensatori.
Plānojas likt kopā m50b25 bezvanosa, kur ieplūde m50nv, izplūde no m52.
Pirms sakat,ka tādām lietām ir atiecīgas aftermarket detaļas, dažādi parametri - es to visu apzinos.
Vai kāds ir mēģinājis oem sadalenes sapārot ar cietajiem kompensatoriem? Reāli taka uz auto salikt, pieregulēt siltumatstarpi un sist dūmā?
Īsumā sakot, tēma tieši par to, kas topika virsrakstā - sadalenes un kompensatori.
Plānojas likt kopā m50b25 bezvanosa, kur ieplūde m50nv, izplūde no m52.
Pirms sakat,ka tādām lietām ir atiecīgas aftermarket detaļas, dažādi parametri - es to visu apzinos.
Vai kāds ir mēģinājis oem sadalenes sapārot ar cietajiem kompensatoriem? Reāli taka uz auto salikt, pieregulēt siltumatstarpi un sist dūmā?
Pirmkārt - tevis nosauktais sadaleņu setups ir stock.
Ja jau liec tad saliec abans ieplūdes sadalenes, tik liekot ieplūdes sadaleni uz izplūdi tā ir jāpielāgo.
Galvu un hidrokompensātorus labāk izmantot m52b25/28 jo vieglāki vārsti, konusa atsperes un vieglāki kompensātori.
Kompensātori- kapēc tāda vēlme likt cietos? Taisies griezt 7500rpm+?
Ja jau liec tad saliec abans ieplūdes sadalenes, tik liekot ieplūdes sadaleni uz izplūdi tā ir jāpielāgo.
Galvu un hidrokompensātorus labāk izmantot m52b25/28 jo vieglāki vārsti, konusa atsperes un vieglāki kompensātori.
Kompensātori- kapēc tāda vēlme likt cietos? Taisies griezt 7500rpm+?
Ja izplūstam, tad jā, setup būs vairāk vai mazāk stock, teiksim tā, no tā kas ir, izvilkt to labāko t.i manā skatijumā.-AF- rakstīja: ↑24 Sep 2019, 18:59 Pirmkārt - tevis nosauktais sadaleņu setups ir stock.
Ja jau liec tad saliec abans ieplūdes sadalenes, tik liekot ieplūdes sadaleni uz izplūdi tā ir jāpielāgo.
Galvu un hidrokompensātorus labāk izmantot m52b25/28 jo vieglāki vārsti, konusa atsperes un vieglāki kompensātori.
Kompensātori- kapēc tāda vēlme likt cietos? Taisies griezt 7500rpm+?
Ir man izjaukts m50b25 bloks, kas bijis sapārots ar m52b25 galvu, braucoš pirms izjaukšanas.
Galva tiek izmantota m52, vanoss amputēts, ieplūdes sadalene no pagaidām braucošā m50b20, izplūde no m52b25 (grādi tie paši, pacēlums par 0.2 lielāks, kā m50 izplūdei),. Atsperes vel jāsamēra, kādi spēki katrai, doma ir no b20 galvas piesavināties arī dubultās atsperes, bet vel nēesmu pārliecināts vai drīkst tā. Protams visi pārējie sīkumi tur kv slīpēt, bloku,galvu lalalala.
The point is gribu vel vieglākus kompensatorus, lai izvairītos no liekām inercēm, iegūt precīzākus lenķus no sadalenēm (ir tāds mīts, ka kompensators motoram, kas tiek likts slodzē ir neliels jaudas zaglis). Atdure būs tas pats 6500, lai nav bail normāli turēt zvanā.
protams, ja nebūs varianti, tiks izmantoti m52 kompensatori
Offtopic, bet 7000 vaitad nav safe?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Nu manu m50b20 var līdz 7200 iegriezt ar čipu, cik veselīgi vai tieši ne, tā ir cita lieta, vnk izvērtās labs mēğinājums.
Vairāk vai mazāk, gan jau vel ķip būtu safe, bet jāatceras visi sīkumi, t.i. eļļošana un inerces (vārsti laicīgi netaisas ciet n stuff)
īsāk sakot, neko tev tur uzlabot nevajag, atstāj kā ir, un 7200rpm var pist un slavēt. Ir kas brauc ar 7400 un7500, ja vadīklas nav sadilušas, pietam vēl ar stock sadalenēm vispār pie kājas.
P.s uzliekot dubultās atsperes no NV galvas uz 6mm vārstiem ātri vien uzzināsi kas ir sombrero cilindrā.
P.s uzliekot dubultās atsperes no NV galvas uz 6mm vārstiem ātri vien uzzināsi kas ir sombrero cilindrā.