M50B25 ieplūde uz M52
Help!
Kāda būtu labākā recepte liekot m50 ieplūdes kolektoru uz m52 motora?
M52 degvielas rampu mazliet modificējot un uzliekot adapterus tā ideāli der uz M50
Ja liekam m52 droseli tad vajadzēs starpliku starp droseles un kolektora blīvēm
Kādas ir atsauksmes ja izmet CCV (crank case ventilation) un tā vietā ielikt catch can?
Ko darīt ar bākas ventilāciju (purge valve), kāds ir labākais variants un cik tā ir nepieciešama?
Kāds ir labākais veids nostiprināt temperatūras devēju m50 kolektorā ja to negribas likt pirms droseles gofrā?
Kāda būtu labākā recepte liekot m50 ieplūdes kolektoru uz m52 motora?
M52 degvielas rampu mazliet modificējot un uzliekot adapterus tā ideāli der uz M50
Ja liekam m52 droseli tad vajadzēs starpliku starp droseles un kolektora blīvēm
Kādas ir atsauksmes ja izmet CCV (crank case ventilation) un tā vietā ielikt catch can?
Ko darīt ar bākas ventilāciju (purge valve), kāds ir labākais variants un cik tā ir nepieciešama?
Kāds ir labākais veids nostiprināt temperatūras devēju m50 kolektorā ja to negribas likt pirms droseles gofrā?
Sāksim ar to, ka labi apdomā, vai tiešām tas tev ir vajadzīgs. Ieguvums no tā kolektora neatsver daudzos negatīvos aspektus.
Ja nu tomēr:
M52 rampu modificējam un atstājam
Ieplūdes temp sensors no ms40.1
Drosele no m52 ar plāksni
Kartera vent. atstājam
Ja nu tomēr:
M52 rampu modificējam un atstājam
Ieplūdes temp sensors no ms40.1
Drosele no m52 ar plāksni
Kartera vent. atstājam
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.

Es personigi izgriezu M50 kolektora caurumu, lai tur varetu iebaazt(ieliimet) to plati, kas naak m52, pie kuras sasprauzhas viss nepieciesamais. Ja rokas aug no pareizas vietas un labi izdara, nav problemu un principa sanak OEM risinajums. Liec reilu un droseli no m52, uztaisi tos adapterus un viss, miers. Par tam 2aam stiipam, kuras nostiprina kolektoru ari manuprat vari aizmirst, nah nevajag, ka ari kolektoru pec tam vieglak nonemt.
HP noteikti dabuusi klat, man ar m50 kolektoru un schmiedmann izp. kolektoru sanaca 217hp @ 5700rpm un 281nm @ 4250rpm. (Stock 190@5300 un 280@3950) Piebildisu ari, ka ignition timing esmu pieregulejis un pec ta bija ar dirsu juutams Nm pieaugums mid range rpm.
HP noteikti dabuusi klat, man ar m50 kolektoru un schmiedmann izp. kolektoru sanaca 217hp @ 5700rpm un 281nm @ 4250rpm. (Stock 190@5300 un 280@3950) Piebildisu ari, ka ignition timing esmu pieregulejis un pec ta bija ar dirsu juutams Nm pieaugums mid range rpm.