centrālā atslēga
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- …
- 21
- chevron_right
sveiciens visiem, pirmais posts forumā
gribēju prasīt cik izmaksā komforta bloks un tā nomaiņa, vai to var izdarīt pats, vai tur kaut kas arī jāprogrammē ?
auto ir e36 316 kupeja, problēma - nestrādā centralka un el. logi
gribu uzzināt izmaksas - iespējams pievienošos jūsu pulkam
gribēju prasīt cik izmaksā komforta bloks un tā nomaiņa, vai to var izdarīt pats, vai tur kaut kas arī jāprogrammē ?
auto ir e36 316 kupeja, problēma - nestrādā centralka un el. logi
gribu uzzināt izmaksas - iespējams pievienošos jūsu pulkam
'Man ir/bija līdzīga problēma.
Manā gadījumā atrisinājums- devos pie labi pazīstama elektriķa, tas man caur kompi norestartēja/pārprogrammēja logus un piekodē atslēgu!
Bloks pagaidām jāmaina nebija, bet tikai jāpārprog, konkrētās štelles!
Izmaksas ap 20ls!
Pieodēt atslēgu varam arī paši:
Older 3 Button Key (E36, E38, E39)
Remote Key Re-Initialise - If a key fails to operate remotely, it will have to be re-initialised (all keys in sequence at the same time)
1. Get in and close all doors
2. Turn the ignition on & off quickly (no more than 5 seconds) to start the process. Next action must take place within 30 seconds
3. First key - hold down button #2 (unlock - on the bottom left with the key blade pointing up) while striking button #1 (lock - the BMW logo) three times. Release button #2. This should be confirmed by door lock operation.
4. If you have more than 1 key then you need to repeat for the other keys within 30 seconds of first or they will be rendered inactive.
5. After last key then cycle the ignition on/off to finalise the process (it is not necessary to start the engine).
Both keys should now have new randomly selected security code words - assigned by the car's system.
Those codes will be continuously incremented within the new sequence each time you hit a button. It is when they get out of sequence with the car that they loose the capability to be recognised and you then have to do this again.
This occurs when you take longer than 1 minute changing the battery, or if you hit the buttons more than 1000 times when it is out of range of the car.
Manā gadījumā atrisinājums- devos pie labi pazīstama elektriķa, tas man caur kompi norestartēja/pārprogrammēja logus un piekodē atslēgu!
Bloks pagaidām jāmaina nebija, bet tikai jāpārprog, konkrētās štelles!
Izmaksas ap 20ls!
Pieodēt atslēgu varam arī paši:
Older 3 Button Key (E36, E38, E39)
Remote Key Re-Initialise - If a key fails to operate remotely, it will have to be re-initialised (all keys in sequence at the same time)
1. Get in and close all doors
2. Turn the ignition on & off quickly (no more than 5 seconds) to start the process. Next action must take place within 30 seconds
3. First key - hold down button #2 (unlock - on the bottom left with the key blade pointing up) while striking button #1 (lock - the BMW logo) three times. Release button #2. This should be confirmed by door lock operation.
4. If you have more than 1 key then you need to repeat for the other keys within 30 seconds of first or they will be rendered inactive.
5. After last key then cycle the ignition on/off to finalise the process (it is not necessary to start the engine).
Both keys should now have new randomly selected security code words - assigned by the car's system.
Those codes will be continuously incremented within the new sequence each time you hit a button. It is when they get out of sequence with the car that they loose the capability to be recognised and you then have to do this again.
This occurs when you take longer than 1 minute changing the battery, or if you hit the buttons more than 1000 times when it is out of range of the car.
kādam nav aizķērusies kompī kāda bilde no coupes centrālās bloka ?
vajadzētu tieši to augšu.
coupēm jau visi tie kõdi vienādi vai nē ?
vajadzētu tieši to augšu.
coupēm jau visi tie kõdi vienādi vai nē ?
lieta tāda:
centrālā atslēga joko ... slēdzu ciet... aizslēdzas - sekunde - viss atslēdzas vaļā....
dzīt uz šrotu?
centrālā atslēga joko ... slēdzu ciet... aizslēdzas - sekunde - viss atslēdzas vaļā....
dzīt uz šrotu?
varbūt ar! bet vispār palasi elekntronikas topikus par centralu. ir jau runāts! vadu vai sleedziishu vaina.
AR tālvadīu no atslēgas?rokijs7777 rakstīja:lieta tāda:
centrālā atslēga joko ... slēdzu ciet... aizslēdzas - sekunde - viss atslēdzas vaļā....
dzīt uz šrotu?
no atslēgas
Mēģini pārkodēt!
Palasi postu, kaut kur jau pieminēju kā to darīt!
Palasi postu, kaut kur jau pieminēju kā to darīt!
Ir tāda problēma, ka kopš nomainiju bagažnieka vāku savam mobīlim.. man vairs centrālā nereaģē uz bagažnieku.. respektīvi aizslēdzot auto - bagažnieks neaizslēdzas...
Kur meklēt problēmu? Kādi varianti? kpc tā?
Kur meklēt problēmu? Kādi varianti? kpc tā?
Liekas, ka grabažniekam zem abšivkas pie slēdzenes ir vadi gan gaismai un arī,iespējams kontakti centrālajai!
Visu savienoji?
Visu savienoji?
jaa, ka jau erda teica ir japarliecinas ka vadi pieslegti, ka pats motoritis stradaa, iespejams izkabinajies kads no stiesnisiem.STUDENTS rakstīja:Ir tāda problēma, ka kopš nomainiju bagažnieka vāku savam mobīlim.. man vairs centrālā nereaģē uz bagažnieku.. respektīvi aizslēdzot auto - bagažnieks neaizslēdzas...
Kur meklēt problēmu? Kādi varianti? kpc tā?
saac ar vienkarsajam lietam pirms keries pie vadu izzvanisanas
...
Man arī ir problēma ar centrālo.
Nospiežot pogas viss darbojas(iemirgojas pagriezieni utt) , bet durvis neslēdzas ciet.
Drošinātāji visi kārtībā. Ar atslēgu nevar aizslēgt, jo tur jau no iegādes brīža ir problēma ar slēdzeni(vadītāja pusē), nolauzta ķepiņa kur ielikt to stienīti. Viņām tak vajadzētu tāpat aizslēgties vai ne? Kur lai meklē problēmu?
Nospiežot pogas viss darbojas(iemirgojas pagriezieni utt) , bet durvis neslēdzas ciet.
Drošinātāji visi kārtībā. Ar atslēgu nevar aizslēgt, jo tur jau no iegādes brīža ir problēma ar slēdzeni(vadītāja pusē), nolauzta ķepiņa kur ielikt to stienīti. Viņām tak vajadzētu tāpat aizslēgties vai ne? Kur lai meklē problēmu?
Ir problēma ar centrālo. Slēdzu ar atslēgu, bet pasažieru pusē aizmugurējās durvis neaizslēdzas, vai arī ja slēdzu mašīnu vaļā tad tās durvis neatslēdzas. Ar roku tās durvis mierīgi var slēgāt ciet un vaļā. Kā lai zinu kur meklēt vainu un noskaidroju kas tieši pie vainas?
man maza kibele ar centralo atslegu. sledzot durvis ciet ar atslegu pagriezot vienreiz aizsledzas visas durvis un atsledzas atkal valja, pagriezot otro reizi aizsledzas pavisam, sledzot valja prieksejas abas un viena aizmugureja atsledzas viena paliek aizslegta. ar signalizacjiju ir ta ka nospiezot pogu aizsledzas atsledzas otreiz nospiezot tikai nokauc signalizacija un treso reiz nospiezot aizsledzas, kur aptuveni vainu mekleet? varbut tanis durvis kuras neatsledzas pashas???
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
domajau ka jaa. sāc ar tām kas neaizsleedzas. jo parasti durvis neaizsleedzas, ja kaadas palikušas vaļā! automa'tiski atmet visas vaļā.
shorit skatijos itka visi mehanismi viegli strada un nekadu problemu nav tikai ta slegashanas nepatiik!!!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
Slēdzot ciet vēro vai visi "pipši" aiztaisas vienlaicīgi.
Man kaut kas līdzīgs bija, kad bagāžnieka centrālās atslēgas modulī mikrolēdzis safisās - rādīja kompim, ka ir atslēgtā pozīcijā visu laiku. Tikai man vienmēr, kad aizslēdza, tad atslēdzās.
Man kaut kas līdzīgs bija, kad bagāžnieka centrālās atslēgas modulī mikrolēdzis safisās - rādīja kompim, ka ir atslēgtā pozīcijā visu laiku. Tikai man vienmēr, kad aizslēdza, tad atslēdzās.
Itka vis normali shodien atklaju to ka bagaznieks vispar neaizsledzas. bus japaskatas kas lacitim vedera!!!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
nonemot apsifku vaakam, tur visam tiek klat, iespejams ka vados bus problemna, bet to jau manis kad nonemsi apsuvumu, ja tur viss labi, izzvani vadus
...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- …
- 21
- chevron_right