Dažādas problēmas ar elektroniku
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- …
- 120
- chevron_right
m52b28 nomainija karbu no tomata uz manuali, tagad sledzot pie kompja uzrada kljudu ka karba ''neatbild'', un vairak nevar neko izdarit ari citas kludas nevar nolasit, kaut ko tur vareja darit tik isti neatceros ko?var kads palidzet?
Bet kādi simptomi?
dazhreiz nevar pielast, uzgazejot - apgriezieni aiziet negribigi, ar noraustishanos, bet ne par to runa:vai kads ir saskaries ar to ka apiet to automatiskas atrumkarbas kljudu?
endorphine rakstīja:skatijos vakar, ka ir divkontaktu spuldzes,vai ir sakusis, skatīšos, kā tu beigās risināji problēmu?
beigu iznākums - sakusuši ķīniešu lukturu vadi, sakusis zem drošinātāju kastes vads (skaties 46.drošinātāju, ps. manā gadījumā viņu izraujot pārstāja blāvi degt arī gabarītlukturi.), sakusis check control bloks, sapists 4 pinu gaismas slēdzis. Atrisināšana ir detaļu nomaiņa
Bet nu skaties pats, var jau būt tā ka pie cokoliem nav sakusis, bet pārējās vietās gan.
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
Man šodien pašapziņa galīgi noslīdēja uz leju, superstulbs jautājums:
Ir tādas Led lampas Tas kas deg attēlā, tie ir gabarītsignāli? kad ieslēdzu gabarītus deg bildē redzamās diodes, kad nospiežu bremžu pedāli iedegās tās pašas diodes tikai spožāk. vai tas nozīmē,ka man viss tagad darbojas kā nākas?
kādas domas?
Ir tādas Led lampas Tas kas deg attēlā, tie ir gabarītsignāli? kad ieslēdzu gabarītus deg bildē redzamās diodes, kad nospiežu bremžu pedāli iedegās tās pašas diodes tikai spožāk. vai tas nozīmē,ka man viss tagad darbojas kā nākas?
kādas domas?
ko nozīmē, kā nākas
kā nākas ir OEM bet nu compactiem laikam bija tā, ka bremžuguns bija ārējā spuldzīte divkontaktu, tad itkā šitā ir jābūt pareizi. Protams, ja viss darbojas labi, nekur nesit masu, nedeg nekas blāvi, kad aizdedze izslēgta.
Ja domāšana strādā un kaut ko arī saproti, tad jau izpīpēsi lēnām, ja ir kāda vaina, ja nē - serviss.
Veiksmi
kā nākas ir OEM bet nu compactiem laikam bija tā, ka bremžuguns bija ārējā spuldzīte divkontaktu, tad itkā šitā ir jābūt pareizi. Protams, ja viss darbojas labi, nekur nesit masu, nedeg nekas blāvi, kad aizdedze izslēgta.
Ja domāšana strādā un kaut ko arī saproti, tad jau izpīpēsi lēnām, ja ir kāda vaina, ja nē - serviss.
Veiksmi
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
subjekts:
BMW 328i 1997.g.
situācija:
taisījos likt signalizāciju, bish atjaucu bardačoku n shit, lai tiktu klāt centrālās relejam, bet sapratu, ka tur nebūs tik vienkārši un atliku uzstādīšanu uz vēlāku laiku. Pēkšņi parādījās gļuks - izslēdzot mašīnu un izraujot atslēgu, turpina degt spidometra paneļa apgaismojums, maģis neslēdzas ārā un deg numura apgaismojuma lampas. Tobish mašīna uzvedās tā, it kā atslēga būtu pagriezta pirmajā pozīcijā. BET var redzēt, ka spriegums ir mazāks kā būtu, ja tā būtu, jo gan spido gan numurzīmes gaismas deg blāvāk. Slēdzot durvis ciet, brīdī kad nostrādā centrālā, uz sekundēm trim izslēdzas maģis. Respektīvi brīdī, kad iedarbojas centrālā, spriegums nokrīt zem robežas, kas vajadzīga lai maģis darbotos.
Iebāžot atslēgu atpakaļ un pagriežot uz pirmo pozīciju, viss turpina darboties, bet gaismas deg ar vajadzīgo intensitāti un maģis neslēdzas ārā kustinot centrālo atslēgu.
paša izdarīts, iespejams kļūdains, secinājums:
izslēdzot aizdedzi un izņemot atslēgu ACC kopnē (ja to tā var nosaukt) kļūdaini tiek padots spriegums
jautājums:
kas varētu būt pie vainas? Aizdedzes kontaktgrupa? Vai arī kkāds relejs? Vai arī kko esmu izkustinājis lienot pie centrālās atslēgas releja?
iespējamā problēma:
tagad tumsā nesanāca paraut maģi ārā, jo pamanījos viņu ļoti viltīgi nostiprināt. mozh maģim pie kontaktiem constant +12V skarās pie ACC +12v?
help.
BMW 328i 1997.g.
situācija:
taisījos likt signalizāciju, bish atjaucu bardačoku n shit, lai tiktu klāt centrālās relejam, bet sapratu, ka tur nebūs tik vienkārši un atliku uzstādīšanu uz vēlāku laiku. Pēkšņi parādījās gļuks - izslēdzot mašīnu un izraujot atslēgu, turpina degt spidometra paneļa apgaismojums, maģis neslēdzas ārā un deg numura apgaismojuma lampas. Tobish mašīna uzvedās tā, it kā atslēga būtu pagriezta pirmajā pozīcijā. BET var redzēt, ka spriegums ir mazāks kā būtu, ja tā būtu, jo gan spido gan numurzīmes gaismas deg blāvāk. Slēdzot durvis ciet, brīdī kad nostrādā centrālā, uz sekundēm trim izslēdzas maģis. Respektīvi brīdī, kad iedarbojas centrālā, spriegums nokrīt zem robežas, kas vajadzīga lai maģis darbotos.
Iebāžot atslēgu atpakaļ un pagriežot uz pirmo pozīciju, viss turpina darboties, bet gaismas deg ar vajadzīgo intensitāti un maģis neslēdzas ārā kustinot centrālo atslēgu.
paša izdarīts, iespejams kļūdains, secinājums:
izslēdzot aizdedzi un izņemot atslēgu ACC kopnē (ja to tā var nosaukt) kļūdaini tiek padots spriegums
jautājums:
kas varētu būt pie vainas? Aizdedzes kontaktgrupa? Vai arī kkāds relejs? Vai arī kko esmu izkustinājis lienot pie centrālās atslēgas releja?
iespējamā problēma:
tagad tumsā nesanāca paraut maģi ārā, jo pamanījos viņu ļoti viltīgi nostiprināt. mozh maģim pie kontaktiem constant +12V skarās pie ACC +12v?
help.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
kas varētu būt pie vainas,ja OBC āra temperatūru rāda mīnusā-šodien piemēram -12c*kad pagriež atslēgu ir -5,un ātri kāpj līdz -12.Apmēram divus mēnešus atpakaļ nomainiju temperatūras devēju,bija -37c*
uz jaunu OEM nomainīji vai tomēr lietotu?
CH es jau meklētu kkur sametušos vadus kopā un to kontaktgrupu apskatītu. noņemot bardačoku itkā neko nevajadzētu varēt tā saplēst
CH es jau meklētu kkur sametušos vadus kopā un to kontaktgrupu apskatītu. noņemot bardačoku itkā neko nevajadzētu varēt tā saplēst
tu esi OEM mīlis :) pieliku vakar OEM lampas. bet gribās atpakaļ šķuningu
Varbūt. Man jau gan nav nekas pret ne OEM, bet liela daļa veikalos no tās neOEM daļas ir sūds un bieži nesanāk arī lētak. Piemēram, manam auto oriģinālie filtri maksā tikpat cik pakaļdarinājumi.
"iespejamā problēma" šis arī ir iespējamākais variantsch. rakstīja:subjekts:
BMW 328i 1997.g.
situācija: polnij pizņets našaļņike
iespējamā problēma:
tagad tumsā nesanāca paraut maģi ārā, jo pamanījos viņu ļoti viltīgi nostiprināt. mozh maģim pie kontaktiem constant +12V skarās pie ACC +12v?
help.
aizdedzes + var arī parādīties, ja kāds nemākulis pirms tam ir mēģinājis uzķimerēt automātiskās gaismas.
no zke iv moduļa apskatīšanas diezvai tā problēma varētu būt, ja vien tu jau nesāki graizīt vadus
tāk, tikko visu izčamdīju, izraustīju. maģī problēma nebija, kontaktrgrupā arī.
Izraujot centrālās atslēgas drošinātāju (numur 7) visi gļuki pazuda! Par ko tas liecina? Centrālajai zūd masa?
Izraujot centrālās atslēgas drošinātāju (numur 7) visi gļuki pazuda! Par ko tas liecina? Centrālajai zūd masa?
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Nu pats taču tu jau mini uz aptuveno virzienu, sīkāk tev neviens palīdzēt nevarēs, neredzot auto.
Es vnk domāju vai tīri teorētiski vispār ir iespējams tāds variants, ka tam zkv modulim zūd masa, līdz ar to saslēdzas kkāda mistiska ķēde, kas sevī ietver centrālo atslēgu, maģi, gabarītus un bremžuguņus?
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
multimetru nopērc
Problēma līdzīga kā ch.
izslēdzot aizdedzi turpina degt panelis, t.i. nobraukums, pulkstenis un nelaimīgā airbag lampiņa
principā ir tā itkā būtu palicis 1maja pozicijā...
ar ko sākt ? kontaktgrupu ? ja tā nebūs, kas nākamais ?
izslēdzot aizdedzi turpina degt panelis, t.i. nobraukums, pulkstenis un nelaimīgā airbag lampiņa
principā ir tā itkā būtu palicis 1maja pozicijā...
ar ko sākt ? kontaktgrupu ? ja tā nebūs, kas nākamais ?
Tā nebūs panaceja, bet vienkārši pieredze - stipri līdzīgi simptomi kā Ch bija, kad vienkārši bija pārlocījušies vadi šofera durvīs. Ar loģisko saprātu domājot, pilnīgi neloģiski, bet tā bija.
visneloģiskākie sūdi tieši notiek, tad, kad kaut kam pazūd masa, tad tas ņem masu caur citiem patērētājem, saslēdzot tos ķēdes slēgumā, piemēram, ja aizm lampai pazūd masa, tad ieslēdzot, teiksim, gabarītus, vāji degs(var arī nedegt citas spuldzītes) un instrumentu panelī, nez kāpēc, parādīsies pagriezienu/miglu indikatori, nospiežot bremzes. (tas tāds piemērs no dzīves, var būt arī vēl savādāki simptomi)
Un ch gadījumā dodu 80%, ka auto "aizejot gulēt" visi brīnumi beidzas
Un ch gadījumā dodu 80%, ka auto "aizejot gulēt" visi brīnumi beidzas
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- …
- 120
- chevron_right