Audio sistēmas
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- …
- 87
- chevron_right
Apskaidrojiet mulkim ar ko atskiras monobloks no parasta ampja-ar ko vinsh ir labaaks subja darbinaashanaa?
BMW_The Ultimate Repair Bill
Diez vai Laurik's speciāli meklē tieši tos retos uzmanības vērtos modeļus :) Parējie tik tiešām būs vidējējas/zemākas klases varianti (necik ne labāki par citiem zināmiem brendiem pie tās pašas cenu kategorijas), tāpēc arī jautāju, kāpēc jāčakarējas un jāmeklē tieši SONY...Jonjis rakstīja:Jeb atstāj šo un tirgo Alpine. Varēsi nobarot frontu + sub.
Sony ir saražojis dažus labus auto audio pastiprinātājus, bet to modeļu bija ļoti maz un viņi ir reti nopērkami tagad.Dj Plosky rakstīja:Kāpēc tik izmisīgi jāmeklē Sony (neesmu dzirdējis, ka starp auto audio pastiprinātājiem tā būtu kāda baigā manta, ja vēl neteiktu otrādi)!?Laurikbmw rakstīja:Sveiki.Moš kāds pārdod Sony pastiprinātāju? piedāvāt visus variantus) pm
Bet lielākā daļa ir nav diez ko laba - bet arī, salīdzinot ar ko...
d[-_-]b
Monoblokam ir tikai viena, bet ļoti jaudīga izeja jeb vienvārd sakot ideāli subim, citiem būtu jāslēdz vairākas izejas ''tiltā'', kas nav ideālākais variants kāpēc gan nezinu, to moš kāds zinošāks var pateikt...
Ramyrez rakstīja:Apskaidrojiet mulkim ar ko atskiras monobloks no parasta ampja-ar ko vinsh ir labaaks subja darbinaashanaa?
Ar to, ka tas ir viena kanāla viens stipreklis - nevis daudzjoslu stiprekļu aspkopojums uzmuģīts tiltā slēdzot par vienu stiprekli.
Subis jau ir tupa mono bļauris - jo vienkāršāk viņu barosi jo stabilāk darbosies.
Tas ir tas pats parastais pastiprinātājs, tikai 1 kanāla. Protams, vienu jaudīgu (jaudīgāku) kanālu var iegūt arī no 2 kanālu stereo ampa (saslēdzot tā abus kanālus tiltā, ja ļauj pastiprinātāja uzbūve), bet dēļ liekiem slēgumiem un elementiem tas var nestrādāt tik labi, kā minētais 1 kanāla pastiprinātājs, kurš jau no projektēšanas brīža tiek izstrādāts vienam konkrētam darba režīmam...Ramyrez rakstīja:Apskaidrojiet mulkim ar ko atskiras monobloks no parasta ampja-ar ko vinsh ir labaaks subja darbinaashanaa?
P.S. Tas viss tikai tā, kopumā, jo viss, protams, atkarīgs no konkrētajiem pastiprinātājiem, to principiālajām shēmām un, protams, cenas..
P.S.S. Pats subam izmantoju tiltotu divkanālu pastiprinātāju, nesūdzos...
d[-_-]b
nu mans mineetais Audison 5 kanaalu tiltaa nebuus norm variants subam?
man tagad mashiinai Gladen setu paliidz kustinaat Alpine MRV-F300
http://www.crutchfield.com/S-rhP2TqagDK ... -F300.html
varbuut vinsh buutu labaak subam nekaa mineetais audison?-varetu samest vietaam vinjus:)
man tagad mashiinai Gladen setu paliidz kustinaat Alpine MRV-F300
http://www.crutchfield.com/S-rhP2TqagDK ... -F300.html
varbuut vinsh buutu labaak subam nekaa mineetais audison?-varetu samest vietaam vinjus:)
BMW_The Ultimate Repair Bill
Ramyrez rakstīja:nu mans mineetais Audison 5 kanaalu tiltaa nebuus norm variants subam?
man tagad mashiinai Gladen setu paliidz kustinaat Alpine MRV-F300
http://www.crutchfield.com/S-rhP2TqagDK ... -F300.html
varbuut vinsh buutu labaak subam nekaa mineetais audison?-varetu samest vietaam vinjus:)
To Alpainu var slēgt divos tiltos un 4 kanālu vietā panākt 2x 100W ko var dot uz sakarīgiem priekšējiem skaļruņiem (ja Tev tādi ir) un miļēņiuma 2 kanālus likt pie pakaļējiem skaļruņiem, 2 kanālus atstāt brīvus un subja 250W tad arī slēgt pie subja.
Pats miļēņiums ir 5kanālu un nav domāts slēgt tiltos - Tu vari Alpainu sist gaisā un ar to piecinieku nobarot visas piecas opcijas
Jebkurā gadījumā Tev jāmeklē subja skaļrunis kam nominālā jauda ir maza (200-250W) un jūtība augsta (dB virs cipara 90) tad tie 250W Tev dos gan traci gan +/- kvalitāti (tas cilvēcīgi klausoties jo pie maksimuma apšuvumi un virsbūve pļerkstoši tirināsies) - pa visu rajončiku gopņikiem nepakalbasīsi, bet pašā autiņā mirklī būs skaidrs kur apšuvumam kņopes nolauztas un valsts nummura zīme pļurkstot dolbīs grabažniekam laku nost.
Gribetu kadu audio guru viedokli
Kurš kastes variants butu labak priekš kupejas (aiz benķiem nau dzelz siena) ?
Pagaidam ir kkas lidzigs pirmajam variantam bet gribas uztaisit pareizo pec izmeriem kasti lai var izjust kvalitati un visu jaudu
Kurš kastes variants butu labak priekš kupejas (aiz benķiem nau dzelz siena) ?
Pagaidam ir kkas lidzigs pirmajam variantam bet gribas uztaisit pareizo pec izmeriem kasti lai var izjust kvalitati un visu jaudu
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Man taa alpina tagad darbina sho te setu...
http://www.12volt-shop.lv/1/product/X0JaXQ==.html
http://www.12volt-shop.lv/1/product/X0JaXQ==.html
BMW_The Ultimate Repair Bill
nu man personigi ir 2-ais variants (FI) un nesudzos esu dzirdejis kad var tajsit daudz gajsa ejas , kasti kaste , un t.t. un skanes itka labak , bet man tie varianti neder jo tur jau iet bajgi lielie tilpumi , un tadu kasti nav kur nobaztrus90 rakstīja:Gribetu kadu audio guru viedokli
Kurš kastes variants butu labak priekš kupejas (aiz benķiem nau dzelz siena) ?
Pagaidam ir kkas lidzigs pirmajam variantam bet gribas uztaisit pareizo pec izmeriem kasti lai var izjust kvalitati un visu jaudu
a kastes kuras ir ciet - esu klausijes , kka man nepatika
Fāzu invertors jau kvalitātei nav obligāta lieta (+ to netaisa uz dullo http://www.mobileaudio.lv/index.php?navig=12&sid=20 ). Spiedienu palielinās, bet kupejai gan beņķis priekšā, gan arī nenopakots autiņš drebināsies (ja mērķis ir trobeles skaļums). Normāli klausoties būs mucas efekts no sprostošanas grabažniekā - skaļi griežot pļerdaks no paneļu grabēšanas.
Cilvēki panāk visādus brīnumus, bet lētākais risinājums (kvalitātei) varētu būt 10" kkāds ciešams apaļais vai 12'' kantainais kikeris izbāzts caur slēpju caurumu ar pierēķinātu slēgto kasti pakaļā.
Cilvēki panāk visādus brīnumus, bet lētākais risinājums (kvalitātei) varētu būt 10" kkāds ciešams apaļais vai 12'' kantainais kikeris izbāzts caur slēpju caurumu ar pierēķinātu slēgto kasti pakaļā.
nezinu, bet man atkal liekas, ka slēgtajā kastē ir spēks, bass ir ass, precīzs un var normālu mūziku paklausīties, bez tās gaisa dzenāšanas pa trubu, kas tomēr dod savu toni klāt, bet ja grib, pa rajonu pakalbasīt, tad tomēr nederes tas variants
Kvalitāte, Kicker, mucas efekts
Rakstat vēl. :popkorns:
Rakstat vēl. :popkorns:
Asumu un precīzumu tomēr ir jadabon no midbasiem (kas e36 stok audio sistēmā, protams, ir nereāli), nevis no suba, jo tie ir kādi 80-200Hz (kas uz ausi dod to asumu), kas nu subam principā jebkurā gadījumā nav jāspēlē...kaliks rakstīja:nezinu, bet man atkal liekas, ka slēgtajā kastē ir spēks, bass ir ass, precīzs un var normālu mūziku paklausīties, bez tās gaisa dzenāšanas pa trubu, kas tomēr dod savu toni klāt, bet ja grib, pa rajonu pakalbasīt, tad tomēr nederes tas variants
d[-_-]b
Priekša stav originali pikstuļi un pioneer tumbiņas a aizmugure focal midbasi ar pikstuļiem. Asums un precizums ir pietiekošs bet basa kvalitate nevisai patik.Dj Plosky rakstīja:Asumu un precīzumu tomēr ir jadabon no midbasiem (kas e36 stok audio sistēmā, protams, ir nereāli), nevis no suba, jo tie ir kādi 80-200Hz (kas uz ausi dod to asumu), kas nu subam principā jebkurā gadījumā nav jāspēlē...kaliks rakstīja:nezinu, bet man atkal liekas, ka slēgtajā kastē ir spēks, bass ir ass, precīzs un var normālu mūziku paklausīties, bez tās gaisa dzenāšanas pa trubu, kas tomēr dod savu toni klāt, bet ja grib, pa rajonu pakalbasīt, tad tomēr nederes tas variants
es nebiju tādā zinā domājis, iespējams nemāku pareizi par šo visu izteikties, man pastiprinātājs līdz apmēram 80Hz sagriezts tikai, doma bija tāda, ka pēc sajūtām slēgtais subis basu nospēlē precīzāk, skaņa ir brīdī, kad skaļrunis spēlē, nevis vēl brīdi pēc tam, kā tas ar fāzu inventoru irDj Plosky rakstīja:Asumu un precīzumu tomēr ir jadabon no midbasiem (kas e36 stok audio sistēmā, protams, ir nereāli), nevis no suba, jo tie ir kādi 80-200Hz (kas uz ausi dod to asumu), kas nu subam principā jebkurā gadījumā nav jāspēlē...kaliks rakstīja:nezinu, bet man atkal liekas, ka slēgtajā kastē ir spēks, bass ir ass, precīzs un var normālu mūziku paklausīties, bez tās gaisa dzenāšanas pa trubu, kas tomēr dod savu toni klāt, bet ja grib, pa rajonu pakalbasīt, tad tomēr nederes tas variants
Ja ir slēpju lūka (ideāls variants), tad kaut vai apaļas 15" var likt (pašam tāds), var slēgto kasti, var arī freeair, vēl vairāk vietas paliks grabažniekā + teorētiski labāka kvalitāte zamajā galā...Zebuleon rakstīja:Fāzu invertors jau kvalitātei nav obligāta lieta (+ to netaisa uz dullo http://www.mobileaudio.lv/index.php?navig=12&sid=20 ). Spiedienu palielinās, bet kupejai gan beņķis priekšā, gan arī nenopakots autiņš drebināsies (ja mērķis ir trobeles skaļums). Normāli klausoties būs mucas efekts no sprostošanas grabažniekā - skaļi griežot pļerdaks no paneļu grabēšanas.
Cilvēki panāk visādus brīnumus, bet lētākais risinājums (kvalitātei) varētu būt 10" kkāds ciešams apaļais vai 12'' kantainais kikeris izbāzts caur slēpju caurumu ar pierēķinātu slēgto kasti pakaļā.
d[-_-]b
Mazāka atdeve zemajā galā, vot i liekas, ka asāks bass... Kautgan, ja klausās kādu metālu, tad iespējams, ka tas kas vajadzīgs...kaliks rakstīja:es nebiju tādā zinā domājis, iespējams nemāku pareizi par šo visu izteikties, man pastiprinātājs līdz apmēram 80Hz sagriezts tikai, doma bija tāda, ka pēc sajūtām slēgtais subis basu nospēlē precīzāk, skaņa ir brīdī, kad skaļrunis spēlē, nevis vēl brīdi pēc tam, kā tas ar fāzu inventoru irDj Plosky rakstīja:Asumu un precīzumu tomēr ir jadabon no midbasiem (kas e36 stok audio sistēmā, protams, ir nereāli), nevis no suba, jo tie ir kādi 80-200Hz (kas uz ausi dod to asumu), kas nu subam principā jebkurā gadījumā nav jāspēlē...kaliks rakstīja:nezinu, bet man atkal liekas, ka slēgtajā kastē ir spēks, bass ir ass, precīzs un var normālu mūziku paklausīties, bez tās gaisa dzenāšanas pa trubu, kas tomēr dod savu toni klāt, bet ja grib, pa rajonu pakalbasīt, tad tomēr nederes tas variants
d[-_-]b
Sajēgas par šito visu man ir diezgan maz, metālu neklausos un spriežu pēc savām sajūtām un muzikālās izpratnes, kuras man 100% ar garantiju nav
Tas gan, kamēr nav ar mērmikrofonu nomērītas AFR līknes, runāt bombī/nebombī zemu/augstu nav jēgas... Katram lācis uz ausīm uzkāpis ir dažādi, līdz ar ko tas viss tukšas runas... Kārtīgas saregulētas sistēmas (aļa saču līmenī, nevis korišs teica ka ir a**jeņčiks) laikam arī vairumam praktiski nav dzirdētas, ar kurām varētu salidzināt "vot te ir labāk, te sliktāk utt"... Tapēc i sanāk viena malšana līmenī "kā saslēgt subi, lai pasažieru (pasažieres) sēdeklis paliek mikls"
d[-_-]b
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- …
- 87
- chevron_right