Dažādas problēmas ar elektroniku
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- …
- 120
- chevron_right
var sačakarēt taisngriežu blokuvairis.v rakstīja:Kādā veidā???ķip,ģenerātors ražo,ben nav kur likt? Nestrīdos,var jau būt,bet vismaz tok zināsi,cik tev dod ārā tīr tikai ģeņģers,un aķis pa vidu nemaisīsies.Tas viss aizņem kādas 2-3 min,diez vai ko tur sapisīs,bet nu mazums:othekukanols rakstīja:pie iedarbināta motora klemmes gan neņem nost, pastāv iespēja sapi$t ģeneratoru to pašu var izdarīt mērot spriegumu, kad aķis ir pievienots
tas kas pārveido maiņstrāvu līdzstrāvā
Arī bija tāds joks ar tuvajiem. Nomainiju gaismu slēdzi salonā un aizgājaCastroll rakstīja:Karo4e pazuda tuvie miglas deg tālie ddeg ieslēdzot tuvos nekas nenotiek tuvajiem uguņiem nāk vispār drošinātājs or relejs vai kas tamlidzīgs
Kapēc aķis iet sauss , līdzko mašīna pastāv izslēgta ilgāk par pusstundu tā aķis ir tik sauss ka pat negriež starteris ?
iemesli tur varētu būt vairāki, bet visticamāk, ka aķis jaunos kartupeļus nesagaidīs
Beigts aķis. Var gadīties arī, ka aķis ir bijis ok, bet dēļ īsti nelādējoša ģeneratora nepaspēj uzlādēt tā, lai vispār spētu iegriezt starteri, bet es lieku 99% ka aķis jāmainastraumeens111 rakstīja:Kapēc aķis iet sauss , līdzko mašīna pastāv izslēgta ilgāk par pusstundu tā aķis ir tik sauss ka pat negriež starteris ?
kkk_24 rakstīja:iemesli tur varētu būt vairāki, bet visticamāk, ka aķis jaunos kartupeļus nesagaidīs
Uz īso nekam nevajadzētu iet, kad klemmes virsū, tad visu laiku lūkai poga deg, bet tam taču nevajadzētu visu aķi izēst ...
Es uzliku citu aķi, tikko salādētu, vienu reizi palaidu 20-30 min pastāv un same .Kon4a rakstīja:Beigts aķis. Var gadīties arī, ka aķis ir bijis ok, bet dēļ īsti nelādējoša ģeneratora nepaspēj uzlādēt tā, lai vispār spētu iegriezt starteri, bet es lieku 99% ka aķis jāmainastraumeens111 rakstīja:Kapēc aķis iet sauss , līdzko mašīna pastāv izslēgta ilgāk par pusstundu tā aķis ir tik sauss ka pat negriež starteris ?
Interneta diagnostika droši vien, ka nekam nederēs. Jāved pie kāda, lai nomēra miera strāvu un tad, lai skatās, kas ēd.
Ja mācētu multimetru/ampērmetru, tad šādu jautājumu gan jau, ka nebūtu.
Ja mācētu multimetru/ampērmetru, tad šādu jautājumu gan jau, ka nebūtu.
Salona apgaismojums iedegas,tātad slēdži ok. Logi paši arī strādā kā pienākas...ko vēl izķidāt???c1c1s rakstīja:Atverot, aizverot durvis logi nepaceļas un nenolaižas, salona apgaismojums arī neiedegas, drošinātāji veseli. Kur vēl ko meklēt? Itkā vainu varētu likt uz slēdzi,kas durvju iekšpusē nāk,bet tad sanāk, ka neviens no slēdžiem nestrādā.
Nepatīk kā es braucu?
Vācies nost no trotuāra!
Vācies nost no trotuāra!
Mana parbaude bij vienkaarsha kad kupejai gengeris nobeidzaas. Pielaidu, noraavu klemmes, gengeris nekaadu straavu netaisija un noslaapa. Ieliku atpakal akji, pielaidu, testeri uz + un -, neladeeja tikai rija straavu no akja. Noslapeeju, noraavu klemes, + un - pie akja. Straavu tureeja. Akjis vesels, gengeris nobeidzies.straumeens111 rakstīja:Es uzliku citu aķi, tikko salādētu, vienu reizi palaidu 20-30 min pastāv un same .Kon4a rakstīja:Beigts aķis. Var gadīties arī, ka aķis ir bijis ok, bet dēļ īsti nelādējoša ģeneratora nepaspēj uzlādēt tā, lai vispār spētu iegriezt starteri, bet es lieku 99% ka aķis jāmainastraumeens111 rakstīja:Kapēc aķis iet sauss , līdzko mašīna pastāv izslēgta ilgāk par pusstundu tā aķis ir tik sauss ka pat negriež starteris ?
Otrs variants, paskaties kaada tev siksna. Iespejams ja nodilusi tad vienkaarshi neladee jo griezhas uz rinkji vai nepietiekami griezhas un neladee pietiekoshi. Taa bija visa mana sakotnejaa probleema ar kupeju.
Powered by Minhauzens!
Lieta tāda, ka atverot aizmugurējās kreisās durvis mašīna uz to nereaģē, ne singalizācija, ne arī salona apgaismojums, ja mašīna ir uzlikta uz signalizāciju, bet durvis visas vaļā, tad atverot auto negaudo, pretēji pārējām trijām, kur varētu būt problēma?
vadi, iespējams, locījuma vietā, pušu..
vai arī gala slēdzis
Dzīve var nomainīt visu, bet BMW tikai uz BMW!
kāds varbūt var pateikt kurš nr ir tuvo gaismu drošinātājam? vai ari kā sauc vacu valodā tuvās gaismas? man vnk tā vācu ābece un google tulka debīlisms nelauj pašam saprast :)
p.s. vnk pazuda abi tuvie reizē..
p.s. vnk pazuda abi tuvie reizē..
atradu- saucās "fahrlicht". nr 11, 12, 25..
Kāds gala slēdzis?ar4ibalc rakstīja:vai arī gala slēdzis
Kaads ir saskaaries ar sekojosho probleemu; iesledzu aizdedzi un klima bij atstaata uz priekshejiem logiem. Attieciigi kaa iesleedz aizdedzi taa gaisu uz max puush uz loga. No riita laizhot, klima iesledzaas un saaka puust bet peec paaris sekundeem iesledzaas automatiskajaa rezhimaa uz 20 graadiem uz max pushanas rezhiima bet nepuuta gaisu.
Paspaidiju klimu, nekas nenotiek bet viss visur veraas valjaa un funkcionee iznjemot gaisa pluusmu. Attieciigi zinaaju ka problema ar ventilatoru. Izsists bija droshinataajs, ieksha bij 20A. Nomainiju, ieliku 30A un negaaja tapat. Labi, atmetu ar roku uz kaadu laiku.
Peec paaris stundaam braucu majaas un iesledzot aizdedzi mistiski saaka puust. Viss stradaa kaa jastradaa. Problema noveersta, bet ne tas ir galvenais jautajums un problema.
Par ko tas liecina kad izsists bij droshinatajs? Iespejams par to ka vienkarshi paraak vaajsh droshinatajs bij ielikts un uzreiz nepanesa max pluusmas straavu?
Paspaidiju klimu, nekas nenotiek bet viss visur veraas valjaa un funkcionee iznjemot gaisa pluusmu. Attieciigi zinaaju ka problema ar ventilatoru. Izsists bija droshinataajs, ieksha bij 20A. Nomainiju, ieliku 30A un negaaja tapat. Labi, atmetu ar roku uz kaadu laiku.
Peec paaris stundaam braucu majaas un iesledzot aizdedzi mistiski saaka puust. Viss stradaa kaa jastradaa. Problema noveersta, bet ne tas ir galvenais jautajums un problema.
Par ko tas liecina kad izsists bij droshinatajs? Iespejams par to ka vienkarshi paraak vaajsh droshinatajs bij ielikts un uzreiz nepanesa max pluusmas straavu?
Powered by Minhauzens!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- …
- 120
- chevron_right