Dažādas problēmas ar elektroniku
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- …
- 120
- chevron_right
Tikai šai pečkai tas pretestības bloks ir pasažiera pusē aiz kāju gaisa lūkas.
Kur nopirkt viņu izņemot etk.lv?ar4ibalc rakstīja:nop tas nav , orģinālnummurs tai detaļai ir 64118391749
Protams labāk vispirms vajag viņu izņemt ārā, lai tu redzi kāds viņš ir, moš tur kontakts nokritis vai vads kāds pušu
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
jap jap pērkam arī lamda zondes šrotā :fool:
Tikkai un vienigi jaunu, domāju ka var dabūt visos normālos rez. daļu veikalos, gross utt. ja nebus uz vietas ta 1,2 dienas uzsutis un atnaks, perkot šrotā tev tā pretestības tik pat labi var nokalpot 2 dienas un ta pat tu samaksasi pa vinu kadus 10 euro.
Tikkai un vienigi jaunu, domāju ka var dabūt visos normālos rez. daļu veikalos, gross utt. ja nebus uz vietas ta 1,2 dienas uzsutis un atnaks, perkot šrotā tev tā pretestības tik pat labi var nokalpot 2 dienas un ta pat tu samaksasi pa vinu kadus 10 euro.
Dzīve var nomainīt visu, bet BMW tikai uz BMW!
Ja pa tādām naudām pērk lietotus, tad jau labāl tiešām jaunu, bet dikti šaubos, la viņam vajadzīgais pretestības bloks būs tik ātri pieejams veikalos. Digitālajai pečkai, jā.., ātri var jaunu dabūt, bet šim toč nē, bet, kas meklē, tas atrod. Veiksmi!
Šrotos jau parasti, ja detaļa izskatās kautcik sarežģīta tad uzskrūvē ciparu ar domu, ka kads jau nopirks
Dzīve var nomainīt visu, bet BMW tikai uz BMW!
Mēģināšu atrast veikalos, jo jauns OEM maksā 44.49 Eiro
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
Atceries, ka atšķiras tie pretestības bloki pečkām. Katrai pečkai savs. Ja godīgi, neesmu mēģinājis sapārot dalītas pečkas pretestības bloku ar parastās pečkas bloku..
Nu ari analogi maksa kkur ta pat, ieraugot cenu es samierinajos ar to ka nan neiet tas 2 robs grosauto var dabut vinu pa kadiem 30 einariem, bet nav uz vietas un kads laiks jagaida
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Dzīve var nomainīt visu, bet BMW tikai uz BMW!
Dabuju šrotā šodien to verķi - tagad pečka strādā kā vajag
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
Nixon rakstīja:Lūka ''ieķīlējusi''. Noņemot to vāciņu, kurā poga turas, tur ir lūkas motoriņš, kuram ar seškanti var piepalīdzēt iekustināt lūku... Varbūt izdodas.
šodien izmēģinājos to skrūvi izkustināt, nu nekādīgi nekust :( itkā pogu spaidot, tā skrūve pa 1/3 apgriezienu pagriežas, bet pat palīdzot, to lūku nevar iekustināt. Idejas, ko vēl skatīties, kas pie vainas?
Sveiki, problēma tāda, pāreju no 1.6i 1992 uz 1.8is 1993 un nevar saprast, kas pa problēmu, kad pagriež aizdedzi instrumentu panelis deg, starteris nelec, un sūknis arī nestrādā. Kas varētu būt par problēmu? Auto nevar dabūt pie dzīvības :(
Visi vadi pareizi savienoti? Signalizācija vai imobilaizers nav bijis pievienots? Visi vadi pie ECU un pie relejiem ir veseli?
Imobolaizers nav bijis, un visi vadi itkā pareizi salikti un pie releja arī visi vadi veseli
vadi 99%
starteris + kloķenes devējs/sūknis atteica 1%
starteris + kloķenes devējs/sūknis atteica 1%
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Testeri rokās un skaties, vai pienāk elektrība pie DME releja (parasti balts vai viegli zaļs) pie drošinātāju kastes. Paskaties, kas notiek apaļajā štekerī pie drošinātāju kastes (norauj to gumiju nost) un paskaties vai vadi sapas un vai visi veseli.
Vadus, ECU liki tak no jaunā motora?
Ja netiksi galā, tad ieteiktu pasaukt kādu, kas pārzin to visu.
Vadus, ECU liki tak no jaunā motora?
Ja netiksi galā, tad ieteiktu pasaukt kādu, kas pārzin to visu.
ECU ir no 1.8 IS kas tagad iekšā stāv.
Sākumā starteris grieza, pastāvēja nedēļu un vairs negriež, bet tad arī piedarbināt nevarēja...
Akumulators nav nosēdies?
Protams ka aķīts nav tukšs
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- …
- 120
- chevron_right