Dažādas problēmas ar elektroniku
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- …
- 120
- chevron_right
Churchill rakstīja:Servisā pie kompja rādīja kļūdu tam bremžu slēdzim, bet bremžu uguņi strādāja. Ir tā ka kruīzkontrole niķojas.Rons rakstīja:ček moduls un kruīzs ar.Churchill rakstīja:Par ko atbild Bremžu signāla slēdzis? (FEB-06036)
Loģiski izspiežot par bremžuguņiem un viss?
Man vēl teica servisā, ka kompis domā ka ir uzspiestas bremzes tpc kompis lago un mašīna nekust normāli uz piekšu, tā ir taisnība?
Par kruīzu jā, tas nedarbosies. bet Kā tas ir nekust ?
Nu neceļ. Itkā spiediens turbīna ir labs, bet neceļ, vēl ir tāda kā skaļa fēna skaņa, itkā man būtu 2.5td iekšā, skatījos -nekādu plīsumu pie turbīnes nebija, interkūleris vesels, visas trubiņas veselas.Rons rakstīja:
Par kruīzu jā, tas nedarbosies. bet Kā tas ir nekust ?
Ar pedāli knapi uz 120km/h varu savu kūtiņu iestumt.
Ja pušu gaisa caurules, tad melni dūmi kā kamazam... ventilatoru ar roku var apturēt ?
Tur tā lieta, ka melnu dūmu vispār nav, pat kad slodzē dod, tur biš kaut kas padūmo, bet tā ka melnie (kā parasti dīzeļiem) nav. Es ventilatoru ar roku pagriezt pat nevaru, par apturēšanu nezinu. neesmu mēģinājis.Rons rakstīja:Ja pušu gaisa caurules, tad melni dūmi kā kamazam... ventilatoru ar roku var apturēt ?
termomufta varbūt noķīlējusi. neiedarbinātam dzinējam ir brīvi viņai jāgriežas.
https://www.youtube.com/watch?v=RpMTAhoMPzURons rakstīja:termomufta varbūt noķīlējusi. neiedarbinātam dzinējam ir brīvi viņai jāgriežas.
ir tā ka, ventilators griežas, dzesē dzinēju, tas ir ok. Es vnk nesaprotu kpc nav tā cēliena, kas parasti dīzeļiem rakstūrīgs...
e36 rāda kļūidu par bremžu slēdzi diagnostikā? kuru moduli testējot?
yanks rakstīja:e36 rāda kļūidu par bremžu slēdzi diagnostikā? kuru moduli testējot?
error 26 dme/dde. tāpat redz statusu >f5 digital test
palūrēju shēmu un sanāk laikam ka dīzelis kaut ko redz. benzīnam gan laikam nekāda infa uz dme neaiziet.
yanks rakstīja:palūrēju shēmu un sanāk laikam ka dīzelis kaut ko redz. benzīnam gan laikam nekāda infa uz dme neaiziet.
nu tad skaties kruīza blokā.
man jau neko nevajag es te par to churchila problēmu brīnos
to ka kruiza blokā rāda statusu zinu BEt šaubos ka tur būs kļūda par bremzēm.
to ka kruiza blokā rāda statusu zinu BEt šaubos ka tur būs kļūda par bremzēm.
traktoriem šitā apmēram
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Bremzes strādā, bremžu uguņi ari strādā. Bet kruīzs dažreiz nešancē, tad var ieslegt tad nevar.yanks rakstīja:man jau neko nevajag es te par to churchila problēmu brīnos
to ka kruiza blokā rāda statusu zinu BEt šaubos ka tur būs kļūda par bremzēm.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Sveiki!
Kas varētu būt par vainu, ka digitālā klima neprot pūst aukstu gaisu? Te neiet runa par kondišu, vienkārši, neatkarīgi no uzliktās temperatūras, pūtīs tik, cik silts ir pečkas radiators (lasi - motors) Pati klima saprot, cik ir temperatūra salonā, un tip cenšās uzturēt vajadzīgo temperatūru, tikai pati nerubī, ka visu laiku patiesībā žāvē mani. Vienīgais veids, kā dabūt kaut nedaudz vēsā gaisa salonā (neskaitot airīšus) ir tas temperatūras grozāmpuļķis virs maģa, kur sejā pūš gaisu no torpēdas. Ja to nogriež uz auksto, tad gan pa to caurumu pūš aukstu. Visur citur, protams, pirtiņa. Ārā paliek siltāks, līdz ar to tas mani sāk uztraukt. Kad atrisināšu šito, ķeršos klāt kondišam. Tur ventilatoru vajag atrast un piestutēt atpakaļ, pirms vispār par kko var sākt domāt.
Kā arī, lai nepostotu n-tās reizes pa lieko... Ar ko sākt problēmā, kad ripojot tukšgaitas apgriezieni ir daudz par daudz (1,5 k nereti pat, biežāk ap 1,2k turās)? Apstājoties, nokrīt zem 1k (lielākoties) - M43B18...
Kas varētu būt par vainu, ka digitālā klima neprot pūst aukstu gaisu? Te neiet runa par kondišu, vienkārši, neatkarīgi no uzliktās temperatūras, pūtīs tik, cik silts ir pečkas radiators (lasi - motors) Pati klima saprot, cik ir temperatūra salonā, un tip cenšās uzturēt vajadzīgo temperatūru, tikai pati nerubī, ka visu laiku patiesībā žāvē mani. Vienīgais veids, kā dabūt kaut nedaudz vēsā gaisa salonā (neskaitot airīšus) ir tas temperatūras grozāmpuļķis virs maģa, kur sejā pūš gaisu no torpēdas. Ja to nogriež uz auksto, tad gan pa to caurumu pūš aukstu. Visur citur, protams, pirtiņa. Ārā paliek siltāks, līdz ar to tas mani sāk uztraukt. Kad atrisināšu šito, ķeršos klāt kondišam. Tur ventilatoru vajag atrast un piestutēt atpakaļ, pirms vispār par kko var sākt domāt.
Kā arī, lai nepostotu n-tās reizes pa lieko... Ar ko sākt problēmā, kad ripojot tukšgaitas apgriezieni ir daudz par daudz (1,5 k nereti pat, biežāk ap 1,2k turās)? Apstājoties, nokrīt zem 1k (lielākoties) - M43B18...
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Problēma ar lūku: nevar atvērt, noņēmu motoriņu, tas strādā, pielieku motoriņu klāt, bet lūka tākā noķīlējusi, tas motoriņš grib itkā griezt, bet spēka nepietiek, ar se'\skanti mēģināju piepalīdzēt - nekas nesanāk tākā būtu piemetināta Idejas, kur meklēt problēmu? iepriekš nav bijusi saskarsme ar tādām lietām, tāpēc bilde tumša
Skaties pashu sliedi, kaut kas bus aizkjeeries, ieklemejies.
Sent from my HUAWEI P6-U06
Sent from my HUAWEI P6-U06
griesti jārauj nost?
Humoru mīlot jāuzjautā būs šeit viena lietiņa.
Pēc garas vazāšanās vakar sanāca interesants gļuks. Braucot pēkšņi noģība akumulators. Panelī ļoti blāvas palika visas gaismas un motors vairs negriezās vairāk par 1800 - 2000 apgriezieniem. Apstājoties motors it kā nenoslāpa, bet braucot visu laiku raustījās. Izslēdzu visu kas patērē elektrību (tajā skaitā arī gaismas ) un kaut kā tiku līdz galamērķim. Protams galā pilnīgs mironis.
Palādēju aķi pāris stundas un tad viss atkal aizgāja - tātad aķim viss daudzmaz ok. Šodien pieliku pie testera - 14. Tātad ģenerators arī dzīvs.
Protams, ka jaunnedēļ meklēšu vainu pie kāda elektroniķa, bet gribēju uzjautāt vai vēl kādam tā ir gadījies? Gribās zināt uz ko sevi morāli noskaņot!
Pēc garas vazāšanās vakar sanāca interesants gļuks. Braucot pēkšņi noģība akumulators. Panelī ļoti blāvas palika visas gaismas un motors vairs negriezās vairāk par 1800 - 2000 apgriezieniem. Apstājoties motors it kā nenoslāpa, bet braucot visu laiku raustījās. Izslēdzu visu kas patērē elektrību (tajā skaitā arī gaismas ) un kaut kā tiku līdz galamērķim. Protams galā pilnīgs mironis.
Palādēju aķi pāris stundas un tad viss atkal aizgāja - tātad aķim viss daudzmaz ok. Šodien pieliku pie testera - 14. Tātad ģenerators arī dzīvs.
Protams, ka jaunnedēļ meklēšu vainu pie kāda elektroniķa, bet gribēju uzjautāt vai vēl kādam tā ir gadījies? Gribās zināt uz ko sevi morāli noskaņot!
Auto aplīmēšana - 2779 5009
http://www.aareklama.lv/
http://www.aareklama.lv/
provodka līdz aķim? aķa klemmes pievilktas?
neesmu indigo bet man bija līdzīgi un vaina bija + izolacija parluzusi un uz vibracijam sita uz masu...
neesmu indigo bet man bija līdzīgi un vaina bija + izolacija parluzusi un uz vibracijam sita uz masu...
liekot xenon lampas vakar iekshaa, izsaava drosinaataaju, nomainiiju, viss straadaaja, peec tam kkur vadi saskaaraas un vairs nedega xenoni, tikai visu laiku dega pagrieziens, atradu kur skaraas vadi, noveersu probleemu, viss ok, bet vairs nestraadaa pecka. pilniigs wtf.
ir kaadam varianti kas vareetu buut par probleemu?
ir kaadam varianti kas vareetu buut par probleemu?
Kurinam, kurinam
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- …
- 120
- chevron_right