Dažādas problēmas ar elektroniku
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- …
- 120
- chevron_right

Kas tā pa hui*u, ka pečka un eļļas/akb lampiņa ieslēdzas tikai, kad pakrata auto?
Kurš vads par to atbild, kāda masa nav riktīgi vai kas?



Mani interesē, kā tu atklāji, ka pakratot auto ieslēdzas viss.






Liekot pečku kopā, kad pārbaudīju, vai iet, tad kautkā uzgāju to, bet nodomāju, ka tas ezis beigts... Šodien pamanīju, ka akb/eļļas lampiņa arī uz to pašu reaģē un tad sapratu, ka ezim viss kārtībā. 


Nē, es domāju, kko remontēji un nestrādāja, uzsita dusmu un padauzīji/pakratīji autiņu. 


Dusmās autiņu nekad nesitu, bet instrumenti gan lido kur pagadās. 


same shit
pēc tam daudz ko nevaru atrast 




Kas par problēmu varētu būt magnetolei, ka viņa pati izslēdzās un ieslēdzās atpakaļ pēc 5sekundēm?

Nav gadījuma tad kad gandrīz uz maximumu uzgriez? Man tā bija izravu visu magnetolu un savienoju visus vadus pa jaunu un aizgaja norm.

Nē, nedod dievs uz max uzgiezīs, sačakarētās OEM tumbas tev ausis izdurs 


jautajums,paneli vislaik deg pppppp,ko tas nozime??



Pēc swapa palikusi neatrisināta problēma - kā pielaiž dzinēju, temperatūra uzreiz uzlec līdz vidum. Vajagot pretestību, bet neviens nevar pateikt kādu precīzi. Ieteica darīt tā - slēgt klāt diagnostikai, skatīties kāda ir temperatūra, likt klāt pretestības, salīdzināt. Un tā kamēr atrod pareizo un to arī ielodēt. Varbūt kāds zin kuru tieši vajag?
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=12&fg=05
ja es pareizi saprotu jautājumu tas tas ir domāts lai atbaidītu šitos
Tas rādītājs pēctam nekustas?Amish rakstīja:Pēc swapa palikusi neatrisināta problēma - kā pielaiž dzinēju, temperatūra uzreiz uzlec līdz vidum. Vajagot pretestību, bet neviens nevar pateikt kādu precīzi. Ieteica darīt tā - slēgt klāt diagnostikai, skatīties kāda ir temperatūra, likt klāt pretestības, salīdzināt. Un tā kamēr atrod pareizo un to arī ielodēt. Varbūt kāds zin kuru tieši vajag?

Kustas. Kā dzinējs uzsilst, temperatūra ļoti maz, bet vēl pakāpjas.
tev gadījumā nebīja iepriekšejam motoram 2 temperatūras devēji?
viens kas dod signālu motoram, otrs panelim. Cik skatos m54 ir tikai viens kā tad tagad ir saslēgtai vadi kas to lai zin bet man liekas ka vaina atkal nav kādās tur pretestībās bet gan licējos.


Man ir ieurbts galvā aiz 6 cilindra temperatūras devējs.
es teiktu ka nevar e36 gadījumā ar vienu divkontaktu devēju padot signālu gan uz m54 kompi gan paneli.
manam mazmotoram lai vis būtu vienā devējā tiek izmantots kontakts ar 4 kontaktiem. ja nesaproti uz ko tēmēju tad vairāk nevaru palīdzēt
manam mazmotoram lai vis būtu vienā devējā tiek izmantots kontakts ar 4 kontaktiem. ja nesaproti uz ko tēmēju tad vairāk nevaru palīdzēt


Ar rezistora palīdzību tu panāksi, ka bultiņa nostāsies pa vidu, bet tā nekad nerādīs pareizo temperatūruAmish rakstīja:Pēc swapa palikusi neatrisināta problēma - kā pielaiž dzinēju, temperatūra uzreiz uzlec līdz vidum. Vajagot pretestību, bet neviens nevar pateikt kādu precīzi. Ieteica darīt tā - slēgt klāt diagnostikai, skatīties kāda ir temperatūra, likt klāt pretestības, salīdzināt. Un tā kamēr atrod pareizo un to arī ielodēt. Varbūt kāds zin kuru tieši vajag?


vai ir grūti ielikt no vecā dzinēja devēju ?

-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- …
- 120
- chevron_right