Dažādas problēmas ar elektroniku

Profila bilde
Gustiņš
Ziņojumi: 230
Pievienojies: 07 Jan 2014, 19:53
Reputācija: 1
 
Pēc iedarbināšanas sūkņa relejs raustās un attiecīgi motors arī, bet kad sagāzējot paceļ apgriezienus un nokrītās, tad strādā ideāli. pēc noslāpēšanas atkārtoti darbinot pielec bez problēmām un rīstīšanās, bet tas ir ja paspēj tajā laikā, kamēr akumulatorā nokrītas ģeneratora saražotie 13.6v un tiem pašiem 12v. Ir sarunāts elektriķis, bet varbūt kādam ir kāda ideja?

Un analogai pečkai visu laiku pūš max karstu gaisu arī uz 16 grādiem. Panelis iekšpusē sasilst. Nenostrādā pečkas vārsts un visu laiku dzen karsto antifrīzu cauri, vai kā e36 strādā pečka?
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1130
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 
Manuprāt nekontakts vados.
Pečkai regulācijas vārts ieķēries, izbeidzies.
Profila bilde
Gustiņš
Ziņojumi: 230
Pievienojies: 07 Jan 2014, 19:53
Reputācija: 1
 
Itkā visi kontakti pārbaudīti, nezinu ko varētu citu pārbaudīt.

cik sarežģīti ir viņu nomainīt? pus panelis jānojauc? :D un vai webasto to var ietekmēt? ir piesprausts tikai pats webasto, lai vispār pečka pūstu. kā viņu atvienot un savienot vadus, lai strādā bez webasto?
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1130
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 
Kas tas par webasto uz e36 ?
Iespējams ka tas arī vainīgs, pečkas vārsts atrodas dzinēja telpā blakus bremžu vakuma pastiprinātājam.
Pārbaudi massas vadu dzinējam/relejiem.
Profila bilde
Amish
Ziņojumi: 1240
Pievienojies: 25 Jan 2014, 14:49
Braucu ar: M54B30 melnu kupeju
Reputācija: 2
 
Lai ekonometra vietā ieliktu eļļas temperatūru no m3, panelim pietiek tikai ar pašu rādītāju? Vai pati plate arī jāmaina?

Šitādas pašas 3 kājas ir ekonometram?
Attēls
Profila bilde
Gustiņš
Ziņojumi: 230
Pievienojies: 07 Jan 2014, 19:53
Reputācija: 1
 
Sancix rakstīja:Kas tas par webasto uz e36 ?
Iespējams ka tas arī vainīgs, pečkas vārsts atrodas dzinēja telpā blakus bremžu vakuma pastiprinātājam.
Pārbaudi massas vadu dzinējam/relejiem.
TDSam bija uzlikts webasto. Tgad dzinējs ir nomainīts uz m50. Pēc idejas webasto kontrolē arī to vārstu ne? Viņš varbūt ir ieslēdzies un atvēris vārstu? Kādiem vadiem pie viņa ir jāpienāk parastam auto, kam nav websto?

Izplūdes puses dzinēja kronšteins bija noņemts swapa laikā. Varbūt viņam vairs nav tik labs kontakts, bet kāpēc sagāzējot motors strādā ideāli? Cik masas punkti ir m50 pravotkai? Pie lpasažiera puses glāzes diagnostikas štekera un kur vēl? Piedrošinātāju kastes un relejiem, tas ir pluss? Tagad neesmu pie auto, lai paskatītos.
Wilsons86
Ziņojumi: 174
Pievienojies: 18 Jūn 2013, 09:30
Mainu zondi, bet nav oriģinālā štekera :(
vai šādi ir pareizi vadi savienoti:
zaļš-balts
brūns-balts
melns-melns
dzeltens-pelēks
Profila bilde
Burbul1s
Ziņojumi: 649
Pievienojies: 14 Sep 2013, 00:43
Braucu ar: Sasistām durvīm
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 
Wilsons86 rakstīja:Mainu zondi, bet nav oriģinālā štekera :(
vai šādi ir pareizi vadi savienoti:
zaļš-balts
brūns-balts
melns-melns
dzeltens-pelēks
Pēc manis uzietā info sanāk šitā.

Brūns-Balts (Sildītājs)
Zaļš-Balts (Sildītājs)
Dzeltens-Melns (Signāls)
Melns-pelēks (Masa)
Wilsons86
Ziņojumi: 174
Pievienojies: 18 Jūn 2013, 09:30
jā, šādu versiju arī atradu. Bet kura tad ir pareizā? :rolleyes:
Profila bilde
Amish
Ziņojumi: 1240
Pievienojies: 25 Jan 2014, 14:49
Braucu ar: M54B30 melnu kupeju
Reputācija: 2
 
yanks rakstīja::idiots: tad par ko vispār vairs ir runa. ir ieurbts kaut kāds nepareizais devējs un tiek meklēta problēma...
Uzzināju - man ir ielikts M50 temperatūras datčiks ar 2 kontaktiem, melns. Bet viņš neejot pa taisno pie paneļa, bet caur kompi. Par cik man tagad ir MS43 kompis un caur to iet uz paneli, vajagot pretestību, kura līdzsvaros to neprecizitāti temperatūras rādījumā.
Profila bilde
Burbul1s
Ziņojumi: 649
Pievienojies: 14 Sep 2013, 00:43
Braucu ar: Sasistām durvīm
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 
Wilsons86 rakstīja:jā, šādu versiju arī atradu. Bet kura tad ir pareizā? :rolleyes:
Es jau teiktu ka ā ko es uzrakstīju, jo citu versiju īsti neatradu :D
Profila bilde
Amish
Ziņojumi: 1240
Pievienojies: 25 Jan 2014, 14:49
Braucu ar: M54B30 melnu kupeju
Reputācija: 2
 
Iegādājos
Attēls
Vai varu vienkārši kartera eļļas noliešanas skrūves vietā ieskrūvēt eļļas temp. devēju vai kāds būtu cits/labāks risinājums?
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 
Amish rakstīja:Lai ekonometra vietā ieliktu eļļas temperatūru no m3, panelim pietiek tikai ar pašu rādītāju? Vai pati plate arī jāmaina?

Šitādas pašas 3 kājas ir ekonometram?
Attēls
fiziski iespraust var, bet nekas nedarbosies.... m`kai software un vadi ir savādāk... :yes:
Profila bilde
Amish
Ziņojumi: 1240
Pievienojies: 25 Jan 2014, 14:49
Braucu ar: M54B30 melnu kupeju
Reputācija: 2
 
Ko darīt, lai panāktu to, ka šis darbojas?
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 
nopirkt m paneli :D bet tur atkal būs kkas ar kodējumu jāmaina un vadiņš jāuzvelk uz devēju. :rolleyes: es nezinu nevienu, kurš gribētu tādu kko čakarēties par saprātīgu summu...
Profila bilde
Youngbloodz
Ziņojumi: 463
Pievienojies: 30 Nov 2013, 21:39
Braucu ar: M54B30
Atrašanās vieta: Cēsis
Varbūt kāds zin vismaz kur skatīties,vai vnk dzīt pie elektriķa ..
Vienu vakaru braukājos itkā vis oki doki tad piebraucu pie drauga šis saka ka bremžu uguns viena un papildus vidēja nedeg :doh: un skatos paneli temp dačiks un bākas ari nerada :)skatos ka viens drošinātājs pārdedzis ielieku jaunu ka piedarbinu vis oki visi dačiki deg bet ka nospiezu darba bremzi izdziest atkal dačiki aizmugurējas bremžu ugunis vidēja un malēja..
Tā samainīju kādus 4trus drošinātājus un visu laiku sit ara zinu tikai to ka iet kaut kur uz īso tikai kur un kāpēc :)
Varbūt kādam ir bijusi ari tāda problēma un var padalīties :rolleyes:
Nebrēc kā Aita, ja esi Lauvu barā...
Profila bilde
Lācis
Ziņojumi: 1810
Pievienojies: 31 Jūl 2013, 07:16
Braucu ar: m54b25
Atrašanās vieta: Limbaži, Rīga
Reputācija: 5
 
Pirms kkur dzen, pasties varbut mitrums uz aizmugurejam lampam ir ticis un varbut pats pamanisi kadu vadu kas pardedzis.
Profila bilde
poweredbygirts
Ziņojumi: 1140
Pievienojies: 01 Jūl 2012, 21:31
Braucu ar: GE950
Ozys 90 rakstīja:Varbūt kāds zin vismaz kur skatīties,vai vnk dzīt pie elektriķa ..
Vienu vakaru braukājos itkā vis oki doki tad piebraucu pie drauga šis saka ka bremžu uguns viena un papildus vidēja nedeg :doh: un skatos paneli temp dačiks un bākas ari nerada :)skatos ka viens drošinātājs pārdedzis ielieku jaunu ka piedarbinu vis oki visi dačiki deg bet ka nospiezu darba bremzi izdziest atkal dačiki aizmugurējas bremžu ugunis vidēja un malēja..
Tā samainīju kādus 4trus drošinātājus un visu laiku sit ara zinu tikai to ka iet kaut kur uz īso tikai kur un kāpēc :)
Varbūt kādam ir bijusi ari tāda problēma un var padalīties :rolleyes:


skaties lagusku.... vardiiti... bremzu pedala gaismu sensoru.. da hvz. ka vinju kurs sauc.. pie bremzu pedaala :gigigi:
Profila bilde
Amish
Ziņojumi: 1240
Pievienojies: 25 Jan 2014, 14:49
Braucu ar: M54B30 melnu kupeju
Reputācija: 2
 
Rons rakstīja:nopirkt m paneli :D bet tur atkal būs kkas ar kodējumu jāmaina un vadiņš jāuzvelk uz devēju. :rolleyes: es nezinu nevienu, kurš gribētu tādu kko čakarēties par saprātīgu summu...
Uz kuru devēju jāvelk?
Profila bilde
Youngbloodz
Ziņojumi: 463
Pievienojies: 30 Nov 2013, 21:39
Braucu ar: M54B30
Atrašanās vieta: Cēsis
Lācis rakstīja:Pirms kkur dzen, pasties varbut mitrums uz aizmugurejam lampam ir ticis un varbut pats pamanisi kadu vadu kas pardedzis.
Beigas ka tu saki bija mitrums ticis iekšā izstiriju saputu un vis aizgāja ka vajag :clap:
Nebrēc kā Aita, ja esi Lauvu barā...