Audio sistēmas
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- …
- 87
- chevron_right
Pilnīgas muļķības!
Vienīgais, reālais šāda tipa kondensatora pielietojums ir voltmetrs uz tā, ja tāds vispār ir.
Vienīgais, reālais šāda tipa kondensatora pielietojums ir voltmetrs uz tā, ja tāds vispār ir.
Ja jau noradi uz kludaam, tad varbuut palabo? pastasti? nevis vnk komente, komentesanas peec...Martinsoon rakstīja:nu ja neliksi visu pasmuko tad tev nearko palidzeet nevar..... inpulsu nemt no tumbaam un dot uz subi jau ir liela kluuda,,,,ElvijsR rakstīja:Kr4, uz ātro e46 iemetu sūbīti, skaņu paņēmu no tumbām, remoti izvilku ātri uz slēdzīša zem pakaļējā beņķa ,lai no šofera puses var aizniegt. Bet lieta tāda, pielaid auto , ieslēdz sūbi, viss skan (nu cik nu tik gateriski var skanēt) izslēdz sūbi noslāpē auto viss ok. Noslāpē auto- neizslēdz sūbi, pēc kādas 1 min sūbis dūz uz pilnu klapi tā ,ka auto jumts lokās- izslēdzu sūbi. Ieslēdzu maģi- tas neskan ok kko noslāpēju , izslēdzu maģi, ieslēdzu - neskan...
Ok. iedarbinu auto , ieslēdzu maģi izrauju no sūbja vadu ,kas nāk no tumbām iekš pastiprinātāja, sāk skanēt oem maģis , iespraužu vadu viss ok strādā arī sūbis. Kas tas pa nah? un nē,nelikšu visu pa smuko, jo e46 muzonu vajag tikkai pa ziemu.
Ko tur pastastiit? tak zirgam skaidrs ka tur viss ir japartaisa- 1. jaizvelk no magnetolas lai buutu impils vai arii ebaya ir pieejamas kastiites ko iekarini tumbu vados..... Ar karoti mutee visu ielikt nevar - aizbrauc pie kada kas saprot kaytko no ta visa un samaksaa naudinuGunchs rakstīja:Ja jau noradi uz kludaam, tad varbuut palabo? pastasti? nevis vnk komente, komentesanas peec...Martinsoon rakstīja:nu ja neliksi visu pasmuko tad tev nearko palidzeet nevar..... inpulsu nemt no tumbaam un dot uz subi jau ir liela kluuda,,,,ElvijsR rakstīja:Kr4, uz ātro e46 iemetu sūbīti, skaņu paņēmu no tumbām, remoti izvilku ātri uz slēdzīša zem pakaļējā beņķa ,lai no šofera puses var aizniegt. Bet lieta tāda, pielaid auto , ieslēdz sūbi, viss skan (nu cik nu tik gateriski var skanēt) izslēdz sūbi noslāpē auto viss ok. Noslāpē auto- neizslēdz sūbi, pēc kādas 1 min sūbis dūz uz pilnu klapi tā ,ka auto jumts lokās- izslēdzu sūbi. Ieslēdzu maģi- tas neskan ok kko noslāpēju , izslēdzu maģi, ieslēdzu - neskan...
Ok. iedarbinu auto , ieslēdzu maģi izrauju no sūbja vadu ,kas nāk no tumbām iekš pastiprinātāja, sāk skanēt oem maģis , iespraužu vadu viss ok strādā arī sūbis. Kas tas pa nah? un nē,nelikšu visu pa smuko, jo e46 muzonu vajag tikkai pa ziemu.
[/quote]
Ko tur pastastiit? tak zirgam skaidrs ka tur viss ir japartaisa- 1. jaizvelk no magnetolas lai buutu impils vai arii ebaya ir pieejamas kastiites ko iekarini tumbu vados..... Ar karoti mutee visu ielikt nevar - aizbrauc pie kada kas saprot kaytko no ta visa un samaksaa naudinu[/quote]
Tu gan esi dumš
Ko tur pastastiit? tak zirgam skaidrs ka tur viss ir japartaisa- 1. jaizvelk no magnetolas lai buutu impils vai arii ebaya ir pieejamas kastiites ko iekarini tumbu vados..... Ar karoti mutee visu ielikt nevar - aizbrauc pie kada kas saprot kaytko no ta visa un samaksaa naudinu[/quote]
Tu gan esi dumš
Izlasi velreiz augstak rakstito.. Jau minneja par adapteriem pie tumbam...
No tava pargudra komentara pienemu ka ir vel kads cits variants...
Kursh te ir zirgs?
No tava pargudra komentara pienemu ka ir vel kads cits variants...
Kursh te ir zirgs?
Subis 1.1 kW, pastaks 1.8kW, esmu redzējis, kā šāds komplekts piebeidz akumulatorus un rada sprieguma kritumus tā tikai.. Tāpēc labāk vienreiz 70-100 e kondensators, nekā mēnesī reizi 100e aķiMartinsoon rakstīja:ja tev reali nav 1kw subis un 2kw stipreklis tev vinu nevajag:) bet ja gribi tiiri skatam tad jaa ....vegnerse rakstīja:Čau visiem! Kā izvēlēties kondensatoru/kapacitoru, uz cik vatiem cik faradu ietilpīgu kondensatoru vajag lai tas nav non-stop max slodzē un nekarstu?
Tātad- tiešām vēlamais būtu 1fa/kW?
Waaat Smiekligakais tas ka daudzi parsvara kondensatorus piesledz tā ka viņi tak visu laika pielsegti pie akumolatora pat tad kad auto nelieto..vegnerse rakstīja:Subis 1.1 kW, pastaks 1.8kW, esmu redzējis, kā šāds komplekts piebeidz akumulatorus un rada sprieguma kritumus tā tikai.. Tāpēc labāk vienreiz 70-100 e kondensators, nekā mēnesī reizi 100e aķiMartinsoon rakstīja:ja tev reali nav 1kw subis un 2kw stipreklis tev vinu nevajag:) bet ja gribi tiiri skatam tad jaa ....vegnerse rakstīja:Čau visiem! Kā izvēlēties kondensatoru/kapacitoru, uz cik vatiem cik faradu ietilpīgu kondensatoru vajag lai tas nav non-stop max slodzē un nekarstu?
Tātad- tiešām vēlamais būtu 1fa/kW?
Waaat Smiekligakais tas ka daudzi parsvara kondensatorus piesledz tā ka viņi tak visu laika pielsegti pie akumolatora pat tad kad auto nelieto..
Kuram kondensātoram nav remote?
Varbūt vienreiz nopērc normālu akumulatoru un saved kārtībā esošo ģeneratoru, savienojumus?vegnerse rakstīja: Subis 1.1 kW, pastaks 1.8kW, esmu redzējis, kā šāds komplekts piebeidz akumulatorus un rada sprieguma kritumus tā tikai.. Tāpēc labāk vienreiz 70-100 e kondensators, nekā mēnesī reizi 100e aķi
Tātad- tiešām vēlamais būtu 1fa/kW?
1800W amps - kāds modelis?
Lai no kondensatoriem būtu jēga, tas maksās ļoti lielu naudu...
Kondensators dod ļoti daudz, saku pēc pieredzes. Nekāda starpība vai jauns aķis vai vecs, ja diezgan jaudīga audio sistēma un nav kondensatora, pāris stundas uz laukuma ar nepielaistu auto un aķis paliek pavisam švaks.
Cik te visiem ir gadu? Vai pamatskolā nav iets vai visas fizikas stundas bastotas?
Kondensators pilda drusku savadaaku funkciju.... vins nav domaats lai tu ilgaak vareetu klausiities muuziku , bet gan ja gribeesi izspeleet kautkadu basa gabalu un subim naksies pasviist tad kondikis piepalidzes ar jaudas rezervi vajadziiigaa briidii kura burtiski vajadziiga uz 1 sekundi- nu to es apstastu taa lai tu saproti......... kondensators nav papildus akmulators!Confusedz rakstīja:Kondensators dod ļoti daudz, saku pēc pieredzes. Nekāda starpība vai jauns aķis vai vecs, ja diezgan jaudīga audio sistēma un nav kondensatora, pāris stundas uz laukuma ar nepielaistu auto un aķis paliek pavisam švaks.
šī gan ir pērle!
Confusedz rakstīja:Kondensators dod ļoti daudz, saku pēc pieredzes. Nekāda starpība vai jauns aķis vai vecs, ja diezgan jaudīga audio sistēma un nav kondensatora, pāris stundas uz laukuma ar nepielaistu auto un aķis paliek pavisam švaks.
baaa Šo saglabaju pie sevīm arīJonjis rakstīja:šī gan ir pērle!Confusedz rakstīja:Kondensators dod ļoti daudz, saku pēc pieredzes. Nekāda starpība vai jauns aķis vai vecs, ja diezgan jaudīga audio sistēma un nav kondensatora, pāris stundas uz laukuma ar nepielaistu auto un aķis paliek pavisam švaks.
Neesat laikam to īsto domu sapratuši, tā izskatās.
Tur nekādas domas nav, aplamas muļķības.
Tajos kondensatoros kuriem ir ievuvēts voltmetrs. Parsvara uz tādiem iznemot + un - klemēm vel ir tresā + Remote. Remonte ir priekš Voltmetra ieslegšanas.ElvijsR rakstīja:Waaat Smiekligakais tas ka daudzi parsvara kondensatorus piesledz tā ka viņi tak visu laika pielsegti pie akumolatora pat tad kad auto nelieto..
Kuram kondensātoram nav remote?
Nope. Ja rwmote nav pievienots pie kondiķa, strāva lìdz pastùzim neaiziet, značit arì kondensātors nesùc aķi arā. Un jā. Man kondesātors ir smukumam.Hazard rakstīja:Tajos kondensatoros kuriem ir ievuvēts voltmetrs. Parsvara uz tādiem iznemot + un - klemēm vel ir tresā + Remote. Remonte ir priekš Voltmetra ieslegšanas.ElvijsR rakstīja:Waaat Smiekligakais tas ka daudzi parsvara kondensatorus piesledz tā ka viņi tak visu laika pielsegti pie akumolatora pat tad kad auto nelieto..
Kuram kondensātoram nav remote?
Reālos darba apstākļos 1F teiksim pie tās pašas 1kW slodzes (kura tiesa sakot REĀLI reti kuram te ir) pietiks 0.1-0.2s (atbilstošos aprēķinus pēc formulām, nevis tante teica, var sameklēt internetā) maksimums!
Basa "sitiens" parasti aizņem ievērojami ilgāku laiku (it īpaši dažādos "nēģeros" utt)... Pēc tā pirma momenta kondensators darbosies jau tikai kā papildus slodze.. Lai no kondensatora būtu kautkāda reāla jēga, tam būtu jāmaksā vairāk nekā lielākai daļai foruma autiņu (un jā, vieni faradi tur nav galvenais rādītājs)... Parasti (pat super jaudīgās saču sistēmas) naudu tiešām tērē kārtīgiem vadiem, ģeneratoram un akumulatoram - neviens kondensators nodos tādu efektu, kā savestas kārtībā minētās lietas!
Basa "sitiens" parasti aizņem ievērojami ilgāku laiku (it īpaši dažādos "nēģeros" utt)... Pēc tā pirma momenta kondensators darbosies jau tikai kā papildus slodze.. Lai no kondensatora būtu kautkāda reāla jēga, tam būtu jāmaksā vairāk nekā lielākai daļai foruma autiņu (un jā, vieni faradi tur nav galvenais rādītājs)... Parasti (pat super jaudīgās saču sistēmas) naudu tiešām tērē kārtīgiem vadiem, ģeneratoram un akumulatoram - neviens kondensators nodos tādu efektu, kā savestas kārtībā minētās lietas!
d[-_-]b
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- …
- 87
- chevron_right