Dažādas problēmas ar elektroniku
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- …
- 120
- chevron_right
Turpinot pagrieziennu tēmu...
Gadās, ka pagrieziens (pa labi) strādā avārijas režīmā, bet lampiņas deg gan priekšā gan aizmugurē.
Any ideas?
Gadās, ka pagrieziens (pa labi) strādā avārijas režīmā, bet lampiņas deg gan priekšā gan aizmugurē.
Any ideas?
kaut kas uz īso varētu iet.
FIXED!Norek rakstīja: Pielaižot auto, konstatēju, ka visi paneļa oranžie apgaismojumi pazuduši, ieskaitot spidometru, klimu, gaismu slēdzi. Vienīgais, kas deg, ir šofera puses logu attaisīšanas slēdzis. Otrs nedega jau pirms tam, tas laikam nesaistīts. Sākumā vainoju paneļa apgaismojuma regulētāja rullīti, jo tas baigi ātri uzkarsa, bet blakus esošais lukturu augstuma regulētāj rullītis bija auksts. Bet piespraužot citu rullīti, apgaismojuma nebija tāpat un rullītis uzkarsis. Drošinātāji visi ok. Varētu būt kāda vadu vaina?
Beidzot atrisināts, noņemot vidus konsoli. Izrādījās, ka skrūvējot elkoņbalstu, kāds bija paskrūvējis apakšā apgaismojuma vadus, kuri gāja uz aizmugurējo pelnutrauku. Vadi paspiesti tieši zem skrūves, izolācija saplīsusi un vadi [ne]smuki piespiesti pie virsbūves. Likvidējot šo problēmu, apgaismojums strādā lieliski.
Sveiki.
Kas varētu būt pa vainu, ka nav ne dzirksteles, ne sūknis strādā? KV devējs?
Agrāk bij tā, ka pēc noslāpēšanas uzreiz nevarēja iedarbināt, bija kādas 20 reizes jādarbina un tad kaut kur tā dzirkstele parādījās un viss aizgāja, taču tagad ir tā, ka palaist varu tikai ar krokodīliem, bet ar tik pēc kādiem 20 piegājieniem. Ja nepieliek vadus, tad mierīgi var visu aķi nogriezt un tāpat nepieleks. Taču tagad tad kad aiziet , uz 2 minūtēm var noslāpēt un pielec kā mīļais, taču, ja pagaida 3,4 minūtes, atkal sākās tas pats - ilgs griešanas process. Izskanēja vesrijas, ka pa švaku akumulators, to nomainīju uz jaudīgāku, taču tāpat nelec.
Kas varētu būt pa vainu, ka nav ne dzirksteles, ne sūknis strādā? KV devējs?
Agrāk bij tā, ka pēc noslāpēšanas uzreiz nevarēja iedarbināt, bija kādas 20 reizes jādarbina un tad kaut kur tā dzirkstele parādījās un viss aizgāja, taču tagad ir tā, ka palaist varu tikai ar krokodīliem, bet ar tik pēc kādiem 20 piegājieniem. Ja nepieliek vadus, tad mierīgi var visu aķi nogriezt un tāpat nepieleks. Taču tagad tad kad aiziet , uz 2 minūtēm var noslāpēt un pielec kā mīļais, taču, ja pagaida 3,4 minūtes, atkal sākās tas pats - ilgs griešanas process. Izskanēja vesrijas, ka pa švaku akumulators, to nomainīju uz jaudīgāku, taču tāpat nelec.
jautājums šīs jomas spečukiem!!!
priekšēja loga šotkas sākušas dzīvot savu dzīvi, respektīvī strādā pirmajā ātrumā bez apstājas kamēr neizrauj drošinātāju, vai neizslēdz aizdedzi, ātrāk ieslēgt var bet pilnīgi izslēgt nevar
visus blokus zem bardačoka samainījām, slēdzi arī, bet nekas nemainās
to sūda bloku kas viduskonsolē arī mainijām, bet pat nezinu kam viņš domāts
kur vēl kko skatīties???
priekšēja loga šotkas sākušas dzīvot savu dzīvi, respektīvī strādā pirmajā ātrumā bez apstājas kamēr neizrauj drošinātāju, vai neizslēdz aizdedzi, ātrāk ieslēgt var bet pilnīgi izslēgt nevar
visus blokus zem bardačoka samainījām, slēdzi arī, bet nekas nemainās
to sūda bloku kas viduskonsolē arī mainijām, bet pat nezinu kam viņš domāts
kur vēl kko skatīties???
Vakarnakt saskāros ar līdzigu problēmu kādu raksturoja iepriekšejais iedzivotajs.. 2vos nakti braucot majas parstaja darboties logu tiritajmehanisms.
Pārgāju pāri visiem drošinātājiem un relejam.. vakarnakt nestradaja neviens no režimiem bet šodien pārslēdzot strādā tikai ātrākais, parsledzot režimus var dzirdet kā tikšķ relejs un liekas ka ar to viss ok.. Kas varētu būt pie vainas? jo izsledzot atrako slotiņas vienkarši paliek vidu un neaiziet atpakaļ..
Kādas likmes ir uz moduli?(zilo kastiti barčikā) ?
Pārgāju pāri visiem drošinātājiem un relejam.. vakarnakt nestradaja neviens no režimiem bet šodien pārslēdzot strādā tikai ātrākais, parsledzot režimus var dzirdet kā tikšķ relejs un liekas ka ar to viss ok.. Kas varētu būt pie vainas? jo izsledzot atrako slotiņas vienkarši paliek vidu un neaiziet atpakaļ..
Kādas likmes ir uz moduli?(zilo kastiti barčikā) ?
Šodien pieslēdzos pie kompja, rādījās kļūda:
* intake air temperature sensor
Un kļūda rādās arī abām zondēm.
Pie kolektora mētājas lieks štekeris (ar diviem caurumiem) kuram nevaru atrast vietu
Jautājums vai šī kļūda varētu ietekmēt zondes ? un kas tas par " air temperature sensor" ? un kur viņš atrodas?
Protams vienkāršāk braukt pie normāla diagnostikas vīra.
* intake air temperature sensor
Un kļūda rādās arī abām zondēm.
Pie kolektora mētājas lieks štekeris (ar diviem caurumiem) kuram nevaru atrast vietu
Jautājums vai šī kļūda varētu ietekmēt zondes ? un kas tas par " air temperature sensor" ? un kur viņš atrodas?
Protams vienkāršāk braukt pie normāla diagnostikas vīra.
Pieļauju, ka runā par M52.
Gaisa temperatūras devējs atrodas kolektorā, apakšā, zem droseles apmēram, visdrīzāk, ka no turienes arī tas štekeris.
Gaisa temperatūras devējs atrodas kolektorā, apakšā, zem droseles apmēram, visdrīzāk, ka no turienes arī tas štekeris.
dogMa rakstīja:Pieļauju, ka runā par M52.
Gaisa temperatūras devējs atrodas kolektorā, apakšā, zem droseles apmēram, visdrīzāk, ka no turienes arī tas štekeris.
U jā. M52
Tas varētu būt šis.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Ir īstais, tiko uzliku Paldies
Tas konkrēti ir M50 ieplūdei. M52 ieplūdei tas atrodas centrā, tuvāk droselei.
Čav visiem :)
Tātad ir problēma ar 7 pogu obc viss strādā kā pienākās, bet ik pa laikam datums un laiks izsitās un vajag iestatīt no jauna un tas man sāk ļoti apnikt.
Tad ļoti reti, bet ir gadījies, ka viņam ir ļoti spilgts apgaismojums un noslāpējot auto viņš joprojām strādā un nenodziest un tā var visu nakti nostāvēt.
Kur varētu būt vaina ?
Tātad ir problēma ar 7 pogu obc viss strādā kā pienākās, bet ik pa laikam datums un laiks izsitās un vajag iestatīt no jauna un tas man sāk ļoti apnikt.
Tad ļoti reti, bet ir gadījies, ka viņam ir ļoti spilgts apgaismojums un noslāpējot auto viņš joprojām strādā un nenodziest un tā var visu nakti nostāvēt.
Kur varētu būt vaina ?
Man arī tā pat ir, par to apgaismojumu, atbildi nezinu
man tas pats
Kur meklet problemu ka bremzu gaismas nestrada, drosinataji visi vesali, spuldzes ari, sledzis pie pedala ari ika vesals, ir kads relejs vel kkur prieks bremzu gaismam?
Sveiki.
Ceru, ka rakstu pareizā vietā.
Ir radusies problēma, ka panelī šodien visu laiku sāka degt aizmugurējās miglas luktura lampiņa, kaut arī poga ir izslēgta. Respektīvi novērojums ir sekojošs - aizmugurējais miglas lukturis nemaz nedeg vispār, bet panelī lampiņa vislaik rāda, ka lukturis aizmugurē ir ieslēgts.
Komentāri, izteikumi, kur meklēt vainu??
Ceru, ka rakstu pareizā vietā.
Ir radusies problēma, ka panelī šodien visu laiku sāka degt aizmugurējās miglas luktura lampiņa, kaut arī poga ir izslēgta. Respektīvi novērojums ir sekojošs - aizmugurējais miglas lukturis nemaz nedeg vispār, bet panelī lampiņa vislaik rāda, ka lukturis aizmugurē ir ieslēgts.
Komentāri, izteikumi, kur meklēt vainu??
man shitaa bija ar prieksheejaam miglaam... notiiriju kontaktus pie lampaam un viss okkadrs rakstīja:Sveiki.
Ceru, ka rakstu pareizā vietā.
Ir radusies problēma, ka panelī šodien visu laiku sāka degt aizmugurējās miglas luktura lampiņa, kaut arī poga ir izslēgta. Respektīvi novērojums ir sekojošs - aizmugurējais miglas lukturis nemaz nedeg vispār, bet panelī lampiņa vislaik rāda, ka lukturis aizmugurē ir ieslēgts.
Komentāri, izteikumi, kur meklēt vainu??
pamegjini aizmuguree notiriit no kontaktiem zaljo
Ok rītdien iemēģināšu. Vismaz pirmais variants
sveiki! problema ar atpakal gaitu! nedeg iesledzot! devejs vesels! strava it ka nepienak vados! paskatoties pie drosinataju kastes taja apala ripuli! 22 un 10 pinos vadi veseli! tikai 22 pinam ir kaut kads atzars uztaisits.hvz kam!
varbut ir kads drosinatajs vai kkas tads!
varbut ir kads drosinatajs vai kkas tads!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- …
- 120
- chevron_right