Dažādas problēmas ar elektroniku
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- …
- 120
- chevron_right
problema tada ka pazuda prieksa tuvas gaismas , gabariti un talas gaismas deg, tuvie ne , lampinas vesalas , nepienak strava lidz vinam, gribetu zinat kurs relejs atbild pa tuvajam gaismam , un vel man teica ka esot ari kaut kadi bloki , prieks gaismam, kaut kur zem panela esot, varetu iedod kadu shemu , vai bildi kur vini atrodas un ka izskatas , auto ir 98.gada tourings 1.8m43
Sveiki, man tieshi tada pati problema,,,,Vai jus atradat risinajumu??hawk_lv rakstīja:Vakarnakt saskāros ar līdzigu problēmu kādu raksturoja iepriekšejais iedzivotajs.. 2vos nakti braucot majas parstaja darboties logu tiritajmehanisms.
Pārgāju pāri visiem drošinātājiem un relejam.. vakarnakt nestradaja neviens no režimiem bet šodien pārslēdzot strādā tikai ātrākais, parsledzot režimus var dzirdet kā tikšķ relejs un liekas ka ar to viss ok.. Kas varētu būt pie vainas? jo izsledzot atrako slotiņas vienkarši paliek vidu un neaiziet atpakaļ..
Kādas likmes ir uz moduli?(zilo kastiti barčikā) ?
Bmw ututuuuu
Čau klau man raustaas baigi apgriezieni, bet kaa atvieno Gmm paliek labaak un neraustaas. Tas noziimee ka gmm beigts? Ja tas ko maina tad m42 motors
Cabooom
Un tagad kulminaacija. Paaris reizes atsleedzot un piesleedzot gmm dzineejs straadaa perfekti nu jau 5 min. Uzdodot nedaudz gaazee atkal slaapst nost un raustaas...? Čo za nah?
Cabooom
Jautajums. Man kompotam spidometrs ir bez degvielas paterinja raditaja. Vai var ielikt citu spidometruar to raditaju un viss stradas? Vai visiem e36 ir vienadi spidometri?
Tika nomainīts no 1.8tds uz m43b16. Abiem ews. Dīzelim ews bloka nebija, bet bija savienoti abi resnie vadi ar vadiņu savienoti. Ieliekot jauno dzinēju pielikta ews kastīte un čips atslēgā arī nomainīts. Visas masas un plusi savienoti. Pagriežot aizdedzi spidometrā viss iedegas, bet sūknis nenostrādā un starters arī negriež. Ilgi grozot atslēgu ir īss, un ātrs sitiens pa starteri un tas arī viss. Aķis pilns. Galvenais relejs notikšķ. Motora vados 7pins x20 štekerī ir melns/violets un dme aiziet 81 pinā, bet auto pusē x20 štekerī 7pins ir gaiši zaļš. Mēģinājām zaļo pārkniebt un ews štekerī resnos savienot, bet nekā. Ja slinkums rakstīt kādu ieteikumu, var arī uzzvanīt 28636093.
Kad gāju TA viss dega kā vajaga! Tagad pazuda atpakaļgaita, varētu jau vainot slēdzi, bet tad pazuda bremzes gaismas labajā pusē un logā. Mainīju spuldzes un ko tik nē, bet nekas nemainās! Kāds varētu ko iteikt ar ko sākt? Ir kautkāds gaismu bloks? Man aizdoma ir, ka viss pazuda, kad nomainīju aizmugurējās lampas, bet ar vecajām arī vairs nedeg nekas kā vajaga!
Ā un vēl vienu dienu ieslēdzo avareijkas viņas nemirgoja, bet vnk dega, vairākas reizes pačakarējot aizgāja!
Paldies jau iepriekš
Ā un vēl vienu dienu ieslēdzo avareijkas viņas nemirgoja, bet vnk dega, vairākas reizes pačakarējot aizgāja!
Paldies jau iepriekš
Kaut kas briest!
Bagāžnieka locījuma vietā tie vadi nav beigti(nedomāju ka tā būtu vaina, bet kas to lai zina ja uz īso kur kas sagājis)
Te viens links, tā tikai uz ātro googlē ierakstīju un kaut kas varbūt tomēr līdzīgs tev ir? : http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... w-Solution
Te viens links, tā tikai uz ātro googlē ierakstīju un kaut kas varbūt tomēr līdzīgs tev ir? : http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... w-Solution
Ooo paldies, itkā nē, bet var pastkatīties vai nav pie vainas!
Kaut kas briest!
Neliels ievads problēmā..
Kādu mēnesi nobraukāju ar nedaudz kvēlojošu ģeneratora lampiņu. ik pa laikam minimāli iekvēlojās(šī paša mēneša laikā aukstajos rītos pečka negribēja kkā strādā.ieslēdzot uz 4 ātruma izdvesa jokainas skaņas un aizgāja. ar 1 ātrumu neslēdzās iekšā).
Tad vienu dienu pagriežot aizdedzi uz pēdējo pozīciju, auto nevis uzreiz sāka startēties, bet minimāla pauze bija, un tad iestartējās. Tās pašas dienas vakarā jau vispār vairrs negrieza starteris un bija klusums. nedaudz pačakarējoties ar atslēgu, auto tomēr ierūcās. ģeneratora lampa spīdēja ļoti spoži. un tad vienā brīdī uzkāpa kkādi 3k apgriezieni un ļoti spožas lampas palika, un auto noslāpa. pieļauju,ka sprieguma regulators(?) noklājās. Vairs nebija iedarbināms.
Lai nomainītu ģeneratoru bija jāņem radiators ārā(m50). Ieliku šodien citu ģeneratoru, saliku visu kopā. iedarbinot auto viss bija ļoti jauki. ieslēdzu pečku uz 4 ātrumu, un atgaisoju auto. viss super. pašam prieks. Izdzinu no garažas(pečku jau biju izsledzis) un ieslēdzu 4 ātrumu(pirmstam stāvēja 1 ātrumā un pūta), un atkal visas problēmas no gala. motors ļoti noraustijās, uzrāva augšā apgriezienus, un ģeneratora lampa deg. pēctam knapi iedarbināju, lai iedzītu garažā. Tad iedarbināju atkal, un nekas nekvēloja. ieslēdzu gabarītus, atkal kvēlo un raustas. noslāpēju, knapi iedarbināju(gabarīti izslēgti) ģeneratora lampa deg.
Kur meklēt vainu?
Kādu mēnesi nobraukāju ar nedaudz kvēlojošu ģeneratora lampiņu. ik pa laikam minimāli iekvēlojās(šī paša mēneša laikā aukstajos rītos pečka negribēja kkā strādā.ieslēdzot uz 4 ātruma izdvesa jokainas skaņas un aizgāja. ar 1 ātrumu neslēdzās iekšā).
Tad vienu dienu pagriežot aizdedzi uz pēdējo pozīciju, auto nevis uzreiz sāka startēties, bet minimāla pauze bija, un tad iestartējās. Tās pašas dienas vakarā jau vispār vairrs negrieza starteris un bija klusums. nedaudz pačakarējoties ar atslēgu, auto tomēr ierūcās. ģeneratora lampa spīdēja ļoti spoži. un tad vienā brīdī uzkāpa kkādi 3k apgriezieni un ļoti spožas lampas palika, un auto noslāpa. pieļauju,ka sprieguma regulators(?) noklājās. Vairs nebija iedarbināms.
Lai nomainītu ģeneratoru bija jāņem radiators ārā(m50). Ieliku šodien citu ģeneratoru, saliku visu kopā. iedarbinot auto viss bija ļoti jauki. ieslēdzu pečku uz 4 ātrumu, un atgaisoju auto. viss super. pašam prieks. Izdzinu no garažas(pečku jau biju izsledzis) un ieslēdzu 4 ātrumu(pirmstam stāvēja 1 ātrumā un pūta), un atkal visas problēmas no gala. motors ļoti noraustijās, uzrāva augšā apgriezienus, un ģeneratora lampa deg. pēctam knapi iedarbināju, lai iedzītu garažā. Tad iedarbināju atkal, un nekas nekvēloja. ieslēdzu gabarītus, atkal kvēlo un raustas. noslāpēju, knapi iedarbināju(gabarīti izslēgti) ģeneratora lampa deg.
Kur meklēt vainu?
Vajag paskatities startejot cik voltus rada ( zem 10,5v to4 nevajadzetu but) un uzlikt pieladetu aki pilnu, atstat uz kadu nakti un pacakareties ar tiem visiem sledziem nedarbinot ( pie ieslegtas aizdedzes) un redzesi vai akii kriitas voltaaza. Ja krītas tad tas to4 liecina par masas neesamiibu vai kkur iso vados.
Pēdējais labojis Lācis - 17 Jan 2015, 16:30, kopā labots 1 reizi.
Varētu būt problēma, ka kautkur masu neķer? Jo izdzinot ārā nedaudz uzspolēju pa sniegu(vibrācijas uz auto). un uz vietas stāvot ieslēdzot pečku notika tas vis.Lācis rakstīja:Vajag paskatities startejot cik voltus rada ( zem 10,5v to4 nevajadzetu but) un uzlikt pieladetu aki pilnu, atstat uz kadu nakti un pacakareties ar tiem visiem sledziem nedarbinot ( pie ieslegtas aizdedzes) un redzesi vai akii kriitas voltaaza. Ja krītas tad tas to4 liecina par zaļo vai kkur iso vados.
Nu iespejams pe4kai ari masu neker, jo peckai motorinsh jau ir visai jaudigs un iespejams var cakaret visu parejo.Ritvars rakstīja:Varētu būt problēma, ka kautkur masu neķer? Jo izdzinot ārā nedaudz uzspolēju pa sniegu(vibrācijas uz auto). un uz vietas stāvot ieslēdzot pečku notika tas vis.Lācis rakstīja:Vajag paskatities startejot cik voltus rada ( zem 10,5v to4 nevajadzetu but) un uzlikt pieladetu aki pilnu, atstat uz kadu nakti un pacakareties ar tiem visiem sledziem nedarbinot ( pie ieslegtas aizdedzes) un redzesi vai akii kriitas voltaaza. Ja krītas tad tas to4 liecina par zaļo vai kkur iso vados.
kaads varbuut zin... bmw 97 gada 1.9is. bagazhniekaa kautkaads shtekeris meetaajas ar 2iem kontaktiem, kuri aiziet uz x20 shtekeri... tur kautkaads temp deveejs domaats prieksh dme vai kaa... google nevaru atrast neko.
Bildi studijā.
sapratu 2.8l motoriem tas ir izputeja vaarstam pin3 un pin8
bet manaa gadijumaa M44 pin8 ir elektriskajam ventilatoram, bet pin3 temperatuuras sledzis...
kur rodas cits jautajums kaads temp dachiks?
blin tikko rakstot pats laikam sapratu... temp sleedzis radiatoraa x20 pin3 naak atpakalj kaa x20 pin8 un iesleedz ventilatoru
palabojiet ja kludos...
ja taa tad reali man tos vadus naf nevajag jo man ir termomufta...
bet manaa gadijumaa M44 pin8 ir elektriskajam ventilatoram, bet pin3 temperatuuras sledzis...
kur rodas cits jautajums kaads temp dachiks?
blin tikko rakstot pats laikam sapratu... temp sleedzis radiatoraa x20 pin3 naak atpakalj kaa x20 pin8 un iesleedz ventilatoru
palabojiet ja kludos...
ja taa tad reali man tos vadus naf nevajag jo man ir termomufta...
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Kāds ir kādreiz licis komforta bloku (ZVM IV vai GM IV)e36?
Kāds ir pacenties un apdalījis manu kupeju '94. gada. Faktiski pēc ETM būtu jābūt komforta blokam. Šobrīd logu pogas saslēgtas pa taisno pie logu motoriem, bet zem konsoles atradu arī vadus _īstajām_ one-touch pogām (vienam vadu komplektam pat ir štekeris vēl). Atradu arī komforta releju, kurš ieslēdz gaismas, kad pagriež aizdedzi. Tas ir arī viss, ko tas dara. Interesanti, katrā ziņā, kas tur darīts.
Enīvei. Šobrīd testa kārtā slēdzu klāt blakussēdētāja logu. Pieslēdzu pie 18-pin melnā štekera (+) un (-). Aizdedzes vadu pietinu pie vada, kuram padodās (+), kad pagriež aizdedzi. Kā reiz testa versijai pietiek. Atklāju, ka bez šī violets/balts aizdedzes vada, logi tikai verās, atverot/aizverot durvis. Tā funkcija strādā kā tai jāstrādā. Problēma ir ar manuālu loga atvēršanu. Pie zaļā 26-pin vada pieslēdzu tikai vadus no pogas (atvēršana/aizvēršana), kur arī veiksmīgi pienāk vēlamais signāls. Pirmā slēdža pozīcija ir kaut kas ap 50 kOhm, one-touch ir 0 abos virzienos. Poga tā kā strādātu ok. Pie lielā melnā 15-pin štekera pieslēdzu sarkans/zils (+), brūns (-), kā arī 2 vadi iet uz motoriņu zaļš/zils, dzeltens/zaļš (vai kas tāds), kur pa vienu vai otru padod (+) un pa otru attiecīgi (-) atvēršanai un aizvēršanai. Tad nu problēma beigu beigās ir tā, ka nospiežot slēdzi aizvēršanai vai atvēršanai, komforta blokā relejs ieslēdzas un uzreiz izslēdzas, respektīvi - logs pabrauc uz augšu/leju 1-2 cm un apstājās. Neatkarīgi no tā, vai izejas (uz logu motoriem) ir pieslēgtas pie logu motora vai nav. Tas pats scenārijs ir arī ar vadītāja puses releju.
Pamērīju ieejas, visiem (+)iem ir stabili > 12V, nevienā brīdī nenotiek kritums, izejas uz logiem gan mans multimetrs tajā ieslēgšanās periodā spēj noķert no 1-10 V. Vairākumā gadījumu ap 5V. Tā kā logs pakustās par 1-2cm, tad pieļauju, ka tie 12V tur padodas uz to sekundi, bet multimetrs to vnk nespēj noķert.
Ko, pie velna, es daru nepareizi, un ko esmu palaidis garām. Ir idejas?
Kāds ir pacenties un apdalījis manu kupeju '94. gada. Faktiski pēc ETM būtu jābūt komforta blokam. Šobrīd logu pogas saslēgtas pa taisno pie logu motoriem, bet zem konsoles atradu arī vadus _īstajām_ one-touch pogām (vienam vadu komplektam pat ir štekeris vēl). Atradu arī komforta releju, kurš ieslēdz gaismas, kad pagriež aizdedzi. Tas ir arī viss, ko tas dara. Interesanti, katrā ziņā, kas tur darīts.
Enīvei. Šobrīd testa kārtā slēdzu klāt blakussēdētāja logu. Pieslēdzu pie 18-pin melnā štekera (+) un (-). Aizdedzes vadu pietinu pie vada, kuram padodās (+), kad pagriež aizdedzi. Kā reiz testa versijai pietiek. Atklāju, ka bez šī violets/balts aizdedzes vada, logi tikai verās, atverot/aizverot durvis. Tā funkcija strādā kā tai jāstrādā. Problēma ir ar manuālu loga atvēršanu. Pie zaļā 26-pin vada pieslēdzu tikai vadus no pogas (atvēršana/aizvēršana), kur arī veiksmīgi pienāk vēlamais signāls. Pirmā slēdža pozīcija ir kaut kas ap 50 kOhm, one-touch ir 0 abos virzienos. Poga tā kā strādātu ok. Pie lielā melnā 15-pin štekera pieslēdzu sarkans/zils (+), brūns (-), kā arī 2 vadi iet uz motoriņu zaļš/zils, dzeltens/zaļš (vai kas tāds), kur pa vienu vai otru padod (+) un pa otru attiecīgi (-) atvēršanai un aizvēršanai. Tad nu problēma beigu beigās ir tā, ka nospiežot slēdzi aizvēršanai vai atvēršanai, komforta blokā relejs ieslēdzas un uzreiz izslēdzas, respektīvi - logs pabrauc uz augšu/leju 1-2 cm un apstājās. Neatkarīgi no tā, vai izejas (uz logu motoriem) ir pieslēgtas pie logu motora vai nav. Tas pats scenārijs ir arī ar vadītāja puses releju.
Pamērīju ieejas, visiem (+)iem ir stabili > 12V, nevienā brīdī nenotiek kritums, izejas uz logiem gan mans multimetrs tajā ieslēgšanās periodā spēj noķert no 1-10 V. Vairākumā gadījumu ap 5V. Tā kā logs pakustās par 1-2cm, tad pieļauju, ka tie 12V tur padodas uz to sekundi, bet multimetrs to vnk nespēj noķert.
Ko, pie velna, es daru nepareizi, un ko esmu palaidis garām. Ir idejas?
Sveiki. Braucot, nereti iepīkstās vienu reizi kkas salonā. nevaru saprast no kā var pīkstēt? Ps. 7pogu obc 94gada
Instagram : AINARSLIPARTS
Es domaju tas ir uz temperaturas mainam, bridina ka ir lauka miinus un var but slidigs , lai pieverstu uzmanibu savam brauksanas stilam.Ainikis rakstīja:Sveiki. Braucot, nereti iepīkstās vienu reizi kkas salonā. nevaru saprast no kā var pīkstēt? Ps. 7pogu obc 94gada
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- …
- 120
- chevron_right