Dažādas problēmas ar elektroniku
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- …
- 120
- chevron_right
tas ir viens, bet vēl varēja ieslēgt/izslēgt funkciju, ka nopīkst 3x katru apaļu stundu(?)
Nezinu ka vasarā bet ziema vi;n;s p;ikst kad izmainas temperatūra.Ainikis rakstīja:Sveiki. Braucot, nereti iepīkstās vienu reizi kkas salonā. nevaru saprast no kā var pīkstēt? Ps. 7pogu obc 94gada
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D
Ja āra temperatūras devējs samēra +3 grad (vai ap to) tad iepīkstas, ka tip var būt slidens + arī minētais pulkstens pīkstiens reizi stundā (punktenī atbilstošs apzīmējums deg, ja tas ir atktivizēts).
d[-_-]b
Neesi memo ieslēdzis?
sveiki, masiina nostaaveeja aptuveni 2vus gadus,tad dzeks izdomaaja atjaunot,sametinaaja paarkrasoja. un tgd nedeg neviena no prieksas gaismaam, pagriezieni DEG, nevis mirgo,arii kad nau iesleegti. panelii deg prieksas,aizmugures miglinieku lampinas arii kad nau iesleegti. tiesaam no staaveesanas vnk vados kkur iisais vai ir kaadi citi varjanti kur mekleejama probleema? 92.gada sedans,ja tas ko maina.
Padalīšos ar to, ko darīju nepareizi. Ja nu kāds izdomā, ka ir laiks ievilkt komforta bloku, būs vadlīnijas.Norek rakstīja:Kāds ir kādreiz licis komforta bloku (ZVM IV vai GM IV)e36?
Kāds ir pacenties un apdalījis manu kupeju '94. gada. Faktiski pēc ETM būtu jābūt komforta blokam. Šobrīd logu pogas saslēgtas pa taisno pie logu motoriem, bet zem konsoles atradu arī vadus _īstajām_ one-touch pogām (vienam vadu komplektam pat ir štekeris vēl). Atradu arī komforta releju, kurš ieslēdz gaismas, kad pagriež aizdedzi. Tas ir arī viss, ko tas dara. Interesanti, katrā ziņā, kas tur darīts.
Enīvei. Šobrīd testa kārtā slēdzu klāt blakussēdētāja logu. Pieslēdzu pie 18-pin melnā štekera (+) un (-). Aizdedzes vadu pietinu pie vada, kuram padodās (+), kad pagriež aizdedzi. Kā reiz testa versijai pietiek. Atklāju, ka bez šī violets/balts aizdedzes vada, logi tikai verās, atverot/aizverot durvis. Tā funkcija strādā kā tai jāstrādā. Problēma ir ar manuālu loga atvēršanu. Pie zaļā 26-pin vada pieslēdzu tikai vadus no pogas (atvēršana/aizvēršana), kur arī veiksmīgi pienāk vēlamais signāls. Pirmā slēdža pozīcija ir kaut kas ap 50 kOhm, one-touch ir 0 abos virzienos. Poga tā kā strādātu ok. Pie lielā melnā 15-pin štekera pieslēdzu sarkans/zils (+), brūns (-), kā arī 2 vadi iet uz motoriņu zaļš/zils, dzeltens/zaļš (vai kas tāds), kur pa vienu vai otru padod (+) un pa otru attiecīgi (-) atvēršanai un aizvēršanai. Tad nu problēma beigu beigās ir tā, ka nospiežot slēdzi aizvēršanai vai atvēršanai, komforta blokā relejs ieslēdzas un uzreiz izslēdzas, respektīvi - logs pabrauc uz augšu/leju 1-2 cm un apstājās. Neatkarīgi no tā, vai izejas (uz logu motoriem) ir pieslēgtas pie logu motora vai nav. Tas pats scenārijs ir arī ar vadītāja puses releju.
Pamērīju ieejas, visiem (+)iem ir stabili > 12V, nevienā brīdī nenotiek kritums, izejas uz logiem gan mans multimetrs tajā ieslēgšanās periodā spēj noķert no 1-10 V. Vairākumā gadījumu ap 5V. Tā kā logs pakustās par 1-2cm, tad pieļauju, ka tie 12V tur padodas uz to sekundi, bet multimetrs to vnk nespēj noķert.
Ko, pie velna, es daru nepareizi, un ko esmu palaidis garām. Ir idejas?
Tātad papildus tam visam ko augstāk saslēdzu, bija jāpieslēdz arī "revolution" signāli no motoriem. Ieejas/izejas voltāža, kas paziņo komforta blokam par motora stāvokli. No durvīm minētie vadi ārā nenāca, tad nu atradu tos durvju vadu gumijā, kur tie arī kontaktā beidzās. Acīmredzot mainītas durvis. Durvis no jaunākas versijas jau, jo arī logu motors un kontakts bija no pārejas versijas, kas ir pozitīvi. Tad nu izvilku vajadzīgos 2 vadus, pieslēdzu pie koforta bloka (dzeltenā štekera, kurš centrālajai paredzēts) un voilā - logi smuki braukā uz augšu/leju, kā arī pie durvju atvēršanas pašļūc uz leju. Pagaidām viss veiksmīgi, jānomaina vadītāja durvju motoriņš, jo šķiet, ka modulators ir aizgājis. Uz leju logs verās vienmērīgi, bet uz augšu tikai pa 1-2cm. Komforta bloks visu laiku domā, ka logs atrodas augstākajā pozīcijā, jo kaut arī logs ir atvērts līdz pusei, atverot durvis, tas pašļūc uz leju.
Problema tada , ka atsledzot durvis vala ataisas baka pa visam vala. Un aistaisit nevar.
Paskaties ar testeri, vai pie bākas pipuka motoriņa pienāk strāva, kad spaidi pogu. Pēc tam mēģini satīrīt to to mehānismu, izņemot ārā.
Saņēmu no ebay pakaļējos m3 lukturus, un skatos ka vienam ir nolauztas ķepiņas. Tas varētu būt iemesls tam ka tagad nedeg viss kā vajag ??
Īsumā sakot, man deg tikai pagriezieni un labajā pusē gabarīts(veselā puse). Ieliekot šos lukturus prakstiski visas gaismas atteicās, un relejs ar drošinātājiem viss ok.
Īsumā sakot, man deg tikai pagriezieni un labajā pusē gabarīts(veselā puse). Ieliekot šos lukturus prakstiski visas gaismas atteicās, un relejs ar drošinātājiem viss ok.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Kā uztaisīt sporta stūrei vidū ''pīpī''? šobrīd ir tikai stūre ar pāreju nav nedz lentas, nedz vidējās pogas.
Kāds zin, kas šie pa vadiem? Pie pūlksteņa vientuļi mētājās
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
sarkanais 100% ir audio vads, otrs nav no radio antena?jaunais rakstīja:Kāds zin, kas šie pa vadiem? Pie pūlksteņa vientuļi mētājās
Kāds var iemest linku, kā novienot EWSU?
tāā..sūdi tādi, ka vakar ņēmu nost ģenerātoru un, bļe, piesitās + masai klāt, panelī tukšums, kad pagriež aizdedzi.. cik slikti te viss ir?
Es sāktu skatīties ar drošinātāju kasti, bet kur prāts neatvienot aķi kad gar elektrībām ņemās
Pastāsti sīkāk, ko gribi panākt? Kāpēc jāravē nost EWS?bepsis rakstīja:Kāds var iemest linku, kā novienot EWSU?
šitā pat bija audi a3, tikai tam spiģikā rādās tagad nepārtraukti 999999km noskrējiens, viss parejais iet takā moš nav tāda baigā bēdakkk_24 rakstīja:tāā..sūdi tādi, ka vakar ņēmu nost ģenerātoru un, bļe, piesitās + masai klāt, panelī tukšums, kad pagriež aizdedzi.. cik slikti te viss ir?
samainīju drošinātāju, viens 30A bij izsists,-tik un tā klusums. noņēmu/pieliku klemmi un laikam viss ok, bet nevaru pārbaudīt līdz galam, jo motors ir pajaukts.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- …
- 120
- chevron_right