Dažādas problēmas ar elektroniku

Profila bilde
krishinieks
Ziņojumi: 85
Pievienojies: 12 Okt 2014, 11:51
Braucu ar: 316
Atrašanās vieta: koknese
kkk_24 rakstīja:tāā..sūdi tādi, ka vakar ņēmu nost ģenerātoru un, bļe, piesitās + masai klāt, panelī tukšums, kad pagriež aizdedzi.. cik slikti te viss ir? :lol:
man pec lidziga atgadijuma,pardega ta metala plaksnite ,kas atrodas pie starpsienas pasaziera puse, nu tip tur kur no bagana atnak plusa vads .....
Bmw ututuuuu
BoOsTin
Ziņojumi: 12
Pievienojies: 25 Feb 2015, 15:54
Braucu ar: 325 E36
Sveiki tada problema nestrada elektriskie spoguli
Nonemu durvju apšifku un izradas ka tur vadi apgriesti vai kads var pastastit ka savienot lai stadatu ! un kas butu pratigak
Bmw e36 sedans
Profila bilde
EE-7878
Ziņojumi: 170
Pievienojies: 20 Jan 2013, 19:24
Sveiki!!
ir tada problema ka logu tiritaji iet tikai uz max atruma uz parejiem keras
1991 sedans 2.0 vanos
laikam siemens vadiba
kur meklet vainu
doma ir uz releju bet varbut ir vel citas vietas ko parbaudit ?
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
BoOsTin rakstīja:Sveiki tada problema nestrada elektriskie spoguli
Nonemu durvju apšifku un izradas ka tur vadi apgriesti vai kads var pastastit ka savienot lai stadatu ! un kas butu pratigak
Bmw e36 sedans
Salodē pēc krāsām, tur nav zinātne.
EE-7878 rakstīja:Sveiki!!
ir tada problema ka logu tiritaji iet tikai uz max atruma uz parejiem keras
1991 sedans 2.0 vanos
laikam siemens vadiba
kur meklet vainu
doma ir uz releju bet varbut ir vel citas vietas ko parbaudit ?
Vai, nu, pats slēdzis vai relejs.
Profila bilde
EE-7878
Ziņojumi: 170
Pievienojies: 20 Jan 2013, 19:24
dogMa rakstīja:
BoOsTin rakstīja:Sveiki tada problema nestrada elektriskie spoguli
Nonemu durvju apšifku un izradas ka tur vadi apgriesti vai kads var pastastit ka savienot lai stadatu ! un kas butu pratigak
Bmw e36 sedans
Salodē pēc krāsām, tur nav zinātne.
EE-7878 rakstīja:Sveiki!!
ir tada problema ka logu tiritaji iet tikai uz max atruma uz parejiem keras
1991 sedans 2.0 vanos
laikam siemens vadiba
kur meklet vainu
doma ir uz releju bet varbut ir vel citas vietas ko
parbaudit ?
Vai, nu, pats slēdzis vai relejs.
nu sk paldies
Profila bilde
Liene
Ziņojumi: 119
Pievienojies: 02 Feb 2015, 06:18
Braucu ar: 320. '91
Atrašanās vieta: Madona/Rīga
SOS! PALĪDZIET! :sad:

Nu tā, vecā problēma, ka braucot noslāpu un līdz šim nekādīgi nevar piedarbināt. Esam degvielas sūkni likuši pa taisno (tam viss ok), izrāvām signalizāciju, samainījām imobilaizera antenu, atvienojām EWS, ielika citu vadības bloku pamēģināt, bet tāpat nepielaiž. Dzirkstele sit, bet sprauslas nestrādā. Ir varianti, ka vadības bloks ir jāpārprogrammē. Bet kas varētu vēl būt par vainu? Vairs variantu nav.-modelis 318, 1995.g, 1.8 benzīns, m43
Pēdējais labojis Liene - 30 Apr 2015, 15:36, kopā labots 1 reizi.
I build perfect things, not buy them.,
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Vadībām, kam ir paredzēts EWS, to tā vienkārši nevar atvienot, nekas nedarbosies.
Kad saliec savu EWS, ECU un pagriez atslēgu uz otro pozīciju, EWS kastīte notikšķ (ieteiktu turēt rokā, kad testē).
Bet, ja braucot noslāpa (dēļ EWS nenoslāptu braucot), tad drīzāk kloķenes devējs, ja visas pārējās mehāniskās komponentes pārbaudītas.
kasp1js
Ziņojumi: 779
Pievienojies: 09 Dec 2014, 17:36
Braucu ar: pieciem cilindriem
Reputācija: 13
 
Kā atšķirās durvju savienojumu pinnouti? Jo uzliku no 95 gada durvis, 97tajam un daudz kas strādā bet ar pulti neslēdzas vaļā un logiem veras parasti, nestrādā tas ka var pilnībā aizvērt/atvērt ar vienu spiedienu.. Kādam varbūt ir shēmas tiem durvju štekeriem? , lai varētu vismaz salikt tā ka centrālā darbojas, jo ja pareizi esmu sapratis tad tiem logiem vienkārši motoriņi atšķirās un tās funkcijas es atpakaļ nedabūšu.

NVM. Patīriju no konatktiem zaļo un izskatās ka viss strādā :doh:
Profila bilde
jaunais
Ziņojumi: 105
Pievienojies: 02 Jan 2014, 20:49
Uzliku LSD reduktoru un nolauzu subim vadus testējot viņu. Vadus subim pārvilku jaunus, bet tagad neskan neviens pīksteklis.
P.s. BMW 320 91. gada ir OEM pastiprinātājs. Visi drošinātāji veseli.
Idejas, kas varētu būt pie vainas? Varbūt, kad liku slīpi, tad subis pa bagāžnieku ārdoties būs kaut ko saplēsis?
Profila bilde
siicic
Ziņojumi: 163
Pievienojies: 13 Mar 2015, 09:09
Braucu ar: E46 Touring
Atrašanās vieta: Sigulda
Kur meklēt magnetolai konstanto strāvu? Bija un pazuda kad stingrāk spiedu maģi vietā... Izbakstīju ar multimetru visus kontaktus un to vadu līdz ātrumpārslēdzējam, bet nekā...
Drošinātājam jābūt pie visiem motortelpā vai touringam vēl kaut kur ir?
I don`t like bass, I love it!
Profila bilde
Lx320i
Ziņojumi: 147
Pievienojies: 10 Mar 2015, 22:32
Braucu ar: 320i
Atrašanās vieta: Limbazu nov/BMW Vidzeme
http://foto3.inbox.lv/lx188/kas-tie-ir/ ... 123058.jpg

Pirmaja bilde kas tie isti ir?? masas vadu kopsavienojums vai ka? ka vinu iztirit labak??

Otra bilde kam tas relejs tur domats??zem bardacoka!! man vina nav!? Nav saistits ar centralo?? jo man nestrada centrala vispar!!!
Lidoju Reti,Bet Atri!!
Profila bilde
Norek
Ziņojumi: 96
Pievienojies: 11 Jūn 2014, 18:06
Braucu ar: 344hp
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 3
 
Lx320i rakstīja:Pirmaja bilde kas tie isti ir?? masas vadu kopsavienojums vai ka? ka vinu iztirit labak??
Masu sadalītājs. Ienāk viena lielāka masa, kas sadalīta uz vairākām mazākām masām. Tīrīt viņu ... nu jāskatās.
Izņem ārā no tās plastmasas uzmanīgi palokot tur tādus melnus fiksatorus. Ja galīgi norūsējis, pagriezt vadus, kur izskatās jau tīrāks. Tālāk opcijas dažādas - vari piešaut pie citām masām, vari pielikt pie kādām no paneļa masas skrūvēm, vari arī dabūt tieši tādu vai līdzīgu masu X savienojumu un salodēt visu smuki kā jābūt, vari arī visus 3 salodēt kopā. Tas atkarīgs no paša vēlmēm. Es izgrieztu no citas provodkas tieši tādu X savienojumu, notīrītu vadus, salodētu, notītu un noliktu vietā.

Protams, jautājums, kāpēc tur vispār ir rūsa.
Lx320i rakstīja:Otra bilde kam tas relejs tur domats??zem bardacoka!! man vina nav!? Nav saistits ar centralo?? jo man nestrada centrala vispar!!!
Varētu būt komforta relejs, bet bez tā centrālai jāstrādā. Komforts atbild par elektriskajiem logiem un lūku.
Profila bilde
Lx320i
Ziņojumi: 147
Pievienojies: 10 Mar 2015, 22:32
Braucu ar: 320i
Atrašanās vieta: Limbazu nov/BMW Vidzeme
Norek rakstīja:
Lx320i rakstīja:Pirmaja bilde kas tie isti ir?? masas vadu kopsavienojums vai ka? ka vinu iztirit labak??
Masu sadalītājs. Ienāk viena lielāka masa, kas sadalīta uz vairākām mazākām masām. Tīrīt viņu ... nu jāskatās.
Izņem ārā no tās plastmasas uzmanīgi palokot tur tādus melnus fiksatorus. Ja galīgi norūsējis, pagriezt vadus, kur izskatās jau tīrāks. Tālāk opcijas dažādas - vari piešaut pie citām masām, vari pielikt pie kādām no paneļa masas skrūvēm, vari arī dabūt tieši tādu vai līdzīgu masu X savienojumu un salodēt visu smuki kā jābūt, vari arī visus 3 salodēt kopā. Tas atkarīgs no paša vēlmēm. Es izgrieztu no citas provodkas tieši tādu X savienojumu, notīrītu vadus, salodētu, notītu un noliktu vietā.

Protams, jautājums, kāpēc tur vispār ir rūsa.
Lx320i rakstīja:Otra bilde kam tas relejs tur domats??zem bardacoka!! man vina nav!? Nav saistits ar centralo?? jo man nestrada centrala vispar!!!
Varētu būt komforta relejs, bet bez tā centrālai jāstrādā. Komforts atbild par elektriskajiem logiem un lūku.

Nu liels paldies par padomu tev!! par to releju tad sanak ka vins nav man vajadzigs jo nav ne luka, ne elektriskie logi.. :sarunats:
Lidoju Reti,Bet Atri!!
Profila bilde
Norek
Ziņojumi: 96
Pievienojies: 11 Jūn 2014, 18:06
Braucu ar: 344hp
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 3
 
Nu faktiski komforta relejs nāk zem vadītāja kājām. Vari paskatīties, kādas vadiem krāsas iet uz to releju.
Komfortam ir diez gan resns sarkans, ļoti tievs brūns, violets/dzeltens (laikam. violets toč bija), ceturto no galvas neatceros.

Tev centrālā pirms tam strādāja? Pults ir? Centrālās atslēgas bloks ir?
Ja nestrādā centrālā, slēdzot gan ar atslēgu (abas durvis atslēgt/aizslēgt), gan pults (aizslēgt/atslēgt) nestrādā, tad toč nestrādā, un var sākt meklēt bēdu.

Pačeko drošinātājus, vai visi vietā un nav izdeguši. Tālāk pačeko, vai centrālās atslēgas blokam pienāk visi plusi un masas. Tur ir diez gan padaudz plusi, kā arī masas ir vairākas. Jāņem shēma rokās, jaskātās, vai barošana pienāk kur vajag. Ja kaut kas nav, tad vajag nodrošināt lai būtu. Bloks pats reti kad vainīgs. Ja visas masas un plusi ir kārtībā, tad var sākt skatīties durvīs, kas notiek, vai tur pienāk pluss pa sarkans/zaļš vadu. Tur jābūt 6 vadu štekerim, kurš ieiet slēdzenē un motorā. sarkans/zaļš ir pluss, balts, melns, zils iet uz pašu motoriņu, kurš aizslēdz atslēdz durvis. Pārējie 2 ir uz slēdzeni, krāsas neatceros, bet kaut kāds balts/sarkans un balts/melns varētu būt. Tiem 2-iem vajadzētu ienākt centrālās atslēgas blokā. Ja durvīs pienāk pluss, tad pa vienu vai otru, attiecīgi atslēdzot vai aizslēdzot, būtu jāpienāk signālam. Ja tas pienāk, tad tālāk jāskatās izejošais signāls pa resnajiem izejošajiem vadiem no centrālās atslēgas bloka melns, balts un zils ar pelēku strīpu. Tie ir uz līdzīgiem X štekeriem kā Tev sarūsējis un sadalās uz durvīm, bagāžnieku un bāku. Nav tik sarežģīti, tur pāris vadi tikai, ja iebrauc, kas ir kas un uz kurieni iet :)
Profila bilde
Lx320i
Ziņojumi: 147
Pievienojies: 10 Mar 2015, 22:32
Braucu ar: 320i
Atrašanās vieta: Limbazu nov/BMW Vidzeme
Norek rakstīja:Nu faktiski komforta relejs nāk zem vadītāja kājām. Vari paskatīties, kādas vadiem krāsas iet uz to releju.
Komfortam ir diez gan resns sarkans, ļoti tievs brūns, violets/dzeltens (laikam. violets toč bija), ceturto no galvas neatceros.

Tev centrālā pirms tam strādāja? Pults ir? Centrālās atslēgas bloks ir?
Ja nestrādā centrālā, slēdzot gan ar atslēgu (abas durvis atslēgt/aizslēgt), gan pults (aizslēgt/atslēgt) nestrādā, tad toč nestrādā, un var sākt meklēt bēdu.

Pačeko drošinātājus, vai visi vietā un nav izdeguši. Tālāk pačeko, vai centrālās atslēgas blokam pienāk visi plusi un masas. Tur ir diez gan padaudz plusi, kā arī masas ir vairākas. Jāņem shēma rokās, jaskātās, vai barošana pienāk kur vajag. Ja kaut kas nav, tad vajag nodrošināt lai būtu. Bloks pats reti kad vainīgs. Ja visas masas un plusi ir kārtībā, tad var sākt skatīties durvīs, kas notiek, vai tur pienāk pluss pa sarkans/zaļš vadu. Tur jābūt 6 vadu štekerim, kurš ieiet slēdzenē un motorā. sarkans/zaļš ir pluss, balts, melns, zils iet uz pašu motoriņu, kurš aizslēdz atslēdz durvis. Pārējie 2 ir uz slēdzeni, krāsas neatceros, bet kaut kāds balts/sarkans un balts/melns varētu būt. Tiem 2-iem vajadzētu ienākt centrālās atslēgas blokā. Ja durvīs pienāk pluss, tad pa vienu vai otru, attiecīgi atslēdzot vai aizslēdzot, būtu jāpienāk signālam. Ja tas pienāk, tad tālāk jāskatās izejošais signāls pa resnajiem izejošajiem vadiem no centrālās atslēgas bloka melns, balts un zils ar pelēku strīpu. Tie ir uz līdzīgiem X štekeriem kā Tev sarūsējis un sadalās uz durvīm, bagāžnieku un bāku. Nav tik sarežģīti, tur pāris vadi tikai, ja iebrauc, kas ir kas un uz kurieni iet :)




Ok apm kaut kas skaidrs... saksu pariet vadus visus ...paris zalos un pusos jau noversu...vel darba pietiekosi ko darit... paldies par padomiem!!:-)
Lidoju Reti,Bet Atri!!
Profila bilde
Lx320i
Ziņojumi: 147
Pievienojies: 10 Mar 2015, 22:32
Braucu ar: 320i
Atrašanās vieta: Limbazu nov/BMW Vidzeme
Atklajas vel viena divaina problema kapec benzina daciks neizmaina radijumu atvienojot stepselus no pludiem?? daciks pirms tam glukojo bet celas un kritas... bet tagad abi vadi nost ,bet spidometra nekas nemainas??? :doh: kas pa vainu ir kads drosinatajs tiesi viniem???
Lidoju Reti,Bet Atri!!
Profila bilde
gleizds
Ziņojumi: 290
Pievienojies: 30 Jūn 2014, 23:08
Braucu ar: liegumu
Reputācija: 1
 
jautājums diezgan specifisks,bet varbūt kāds varēs atbildēt :lol:
93.g m50b20tu motors,siemens vadība. motors nesen iecelts,kad pielaidu nebija zonde un savā stulbajā paurī izdomāju ka varētu pieķīmiķot no 2.8 lambdu tīri lai nav caurums izpūtējā un varbūt kaut ko lasīs... pēc tās stulbās idejas īstenošanas motors varēja padarboties max 5 min līdz pārlējās. dabūju īsto lambdu,kas itkā bija ejoša. tagad itkā motors rūc un neraustās u.t.t,bet motors tāpat drausmīgi pārlejas. likās,ka MAF's ir beigts,bet pamērot ar multimetru viņš uzrādīja tikai lielākas vērtības (kropļo mērijumus?) jeb par 0.3v vairāk tukšgaitā un 0.5v vairāk pie 3000rpm. lambdu neesmu mērijis,ar kompi neesmu slēdzies klāt,jo auto nav braucams... kādas idejas ? :rolleyes:
Profila bilde
Norek
Ziņojumi: 96
Pievienojies: 11 Jūn 2014, 18:06
Braucu ar: 344hp
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 3
 
A ja noreseto adaptāciju?
Profila bilde
Lācis
Ziņojumi: 1810
Pievienojies: 31 Jūl 2013, 07:16
Braucu ar: m54b25
Atrašanās vieta: Limbaži, Rīga
Reputācija: 5
 
gleizds rakstīja:jautājums diezgan specifisks,bet varbūt kāds varēs atbildēt :lol:
93.g m50b20tu motors,siemens vadība. motors nesen iecelts,kad pielaidu nebija zonde un savā stulbajā paurī izdomāju ka varētu pieķīmiķot no 2.8 lambdu tīri lai nav caurums izpūtējā un varbūt kaut ko lasīs... pēc tās stulbās idejas īstenošanas motors varēja padarboties max 5 min līdz pārlējās. dabūju īsto lambdu,kas itkā bija ejoša. tagad itkā motors rūc un neraustās u.t.t,bet motors tāpat drausmīgi pārlejas. likās,ka MAF's ir beigts,bet pamērot ar multimetru viņš uzrādīja tikai lielākas vērtības (kropļo mērijumus?) jeb par 0.3v vairāk tukšgaitā un 0.5v vairāk pie 3000rpm. lambdu neesmu mērijis,ar kompi neesmu slēdzies klāt,jo auto nav braucams... kādas idejas ? :rolleyes:
Nav gadījuma tā kad 2.8, jeb m52 nāk cita veida zondes ar lielāku signālu ( vairāk v ) ? varbūt vari nodzest kļūdu, ja ne tad ir kkas sapists.
Profila bilde
gleizds
Ziņojumi: 290
Pievienojies: 30 Jūn 2014, 23:08
Braucu ar: liegumu
Reputācija: 1
 
Norek rakstīja:A ja noreseto adaptāciju?
tas ir kā ?
Lācis rakstīja:Nav gadījuma tā kad 2.8, jeb m52 nāk cita veida zondes ar lielāku signālu ( vairāk v ) ? varbūt vari nodzest kļūdu, ja ne tad ir kkas sapists.
nu lielāks signāls nevarētu būt,bet pie cita skābekļa daudzuma ganjau pavisam citas vērtības dos ārā,nekā vajadzētu.. pašam ir aizdomas,ka dēļ tās lambdas ir kļūda kompim :lol: