Dažādas problēmas ar elektroniku
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- …
- 120
- chevron_right
man pec lidziga atgadijuma,pardega ta metala plaksnite ,kas atrodas pie starpsienas pasaziera puse, nu tip tur kur no bagana atnak plusa vads .....kkk_24 rakstīja:tāā..sūdi tādi, ka vakar ņēmu nost ģenerātoru un, bļe, piesitās + masai klāt, panelī tukšums, kad pagriež aizdedzi.. cik slikti te viss ir?
Bmw ututuuuu
Sveiki tada problema nestrada elektriskie spoguli
Nonemu durvju apšifku un izradas ka tur vadi apgriesti vai kads var pastastit ka savienot lai stadatu ! un kas butu pratigak
Bmw e36 sedans
Nonemu durvju apšifku un izradas ka tur vadi apgriesti vai kads var pastastit ka savienot lai stadatu ! un kas butu pratigak
Bmw e36 sedans
Sveiki!!
ir tada problema ka logu tiritaji iet tikai uz max atruma uz parejiem keras
1991 sedans 2.0 vanos
laikam siemens vadiba
kur meklet vainu
doma ir uz releju bet varbut ir vel citas vietas ko parbaudit ?
ir tada problema ka logu tiritaji iet tikai uz max atruma uz parejiem keras
1991 sedans 2.0 vanos
laikam siemens vadiba
kur meklet vainu
doma ir uz releju bet varbut ir vel citas vietas ko parbaudit ?
Salodē pēc krāsām, tur nav zinātne.BoOsTin rakstīja:Sveiki tada problema nestrada elektriskie spoguli
Nonemu durvju apšifku un izradas ka tur vadi apgriesti vai kads var pastastit ka savienot lai stadatu ! un kas butu pratigak
Bmw e36 sedans
Vai, nu, pats slēdzis vai relejs.EE-7878 rakstīja:Sveiki!!
ir tada problema ka logu tiritaji iet tikai uz max atruma uz parejiem keras
1991 sedans 2.0 vanos
laikam siemens vadiba
kur meklet vainu
doma ir uz releju bet varbut ir vel citas vietas ko parbaudit ?
nu sk paldiesdogMa rakstīja:Salodē pēc krāsām, tur nav zinātne.BoOsTin rakstīja:Sveiki tada problema nestrada elektriskie spoguli
Nonemu durvju apšifku un izradas ka tur vadi apgriesti vai kads var pastastit ka savienot lai stadatu ! un kas butu pratigak
Bmw e36 sedans
Vai, nu, pats slēdzis vai relejs.EE-7878 rakstīja:Sveiki!!
ir tada problema ka logu tiritaji iet tikai uz max atruma uz parejiem keras
1991 sedans 2.0 vanos
laikam siemens vadiba
kur meklet vainu
doma ir uz releju bet varbut ir vel citas vietas ko
parbaudit ?
SOS! PALĪDZIET!
Nu tā, vecā problēma, ka braucot noslāpu un līdz šim nekādīgi nevar piedarbināt. Esam degvielas sūkni likuši pa taisno (tam viss ok), izrāvām signalizāciju, samainījām imobilaizera antenu, atvienojām EWS, ielika citu vadības bloku pamēģināt, bet tāpat nepielaiž. Dzirkstele sit, bet sprauslas nestrādā. Ir varianti, ka vadības bloks ir jāpārprogrammē. Bet kas varētu vēl būt par vainu? Vairs variantu nav.-modelis 318, 1995.g, 1.8 benzīns, m43
Nu tā, vecā problēma, ka braucot noslāpu un līdz šim nekādīgi nevar piedarbināt. Esam degvielas sūkni likuši pa taisno (tam viss ok), izrāvām signalizāciju, samainījām imobilaizera antenu, atvienojām EWS, ielika citu vadības bloku pamēģināt, bet tāpat nepielaiž. Dzirkstele sit, bet sprauslas nestrādā. Ir varianti, ka vadības bloks ir jāpārprogrammē. Bet kas varētu vēl būt par vainu? Vairs variantu nav.-modelis 318, 1995.g, 1.8 benzīns, m43
Pēdējais labojis Liene - 30 Apr 2015, 15:36, kopā labots 1 reizi.
I build perfect things, not buy them.,
Vadībām, kam ir paredzēts EWS, to tā vienkārši nevar atvienot, nekas nedarbosies.
Kad saliec savu EWS, ECU un pagriez atslēgu uz otro pozīciju, EWS kastīte notikšķ (ieteiktu turēt rokā, kad testē).
Bet, ja braucot noslāpa (dēļ EWS nenoslāptu braucot), tad drīzāk kloķenes devējs, ja visas pārējās mehāniskās komponentes pārbaudītas.
Kad saliec savu EWS, ECU un pagriez atslēgu uz otro pozīciju, EWS kastīte notikšķ (ieteiktu turēt rokā, kad testē).
Bet, ja braucot noslāpa (dēļ EWS nenoslāptu braucot), tad drīzāk kloķenes devējs, ja visas pārējās mehāniskās komponentes pārbaudītas.
Kā atšķirās durvju savienojumu pinnouti? Jo uzliku no 95 gada durvis, 97tajam un daudz kas strādā bet ar pulti neslēdzas vaļā un logiem veras parasti, nestrādā tas ka var pilnībā aizvērt/atvērt ar vienu spiedienu.. Kādam varbūt ir shēmas tiem durvju štekeriem? , lai varētu vismaz salikt tā ka centrālā darbojas, jo ja pareizi esmu sapratis tad tiem logiem vienkārši motoriņi atšķirās un tās funkcijas es atpakaļ nedabūšu.
NVM. Patīriju no konatktiem zaļo un izskatās ka viss strādā
NVM. Patīriju no konatktiem zaļo un izskatās ka viss strādā
Uzliku LSD reduktoru un nolauzu subim vadus testējot viņu. Vadus subim pārvilku jaunus, bet tagad neskan neviens pīksteklis.
P.s. BMW 320 91. gada ir OEM pastiprinātājs. Visi drošinātāji veseli.
Idejas, kas varētu būt pie vainas? Varbūt, kad liku slīpi, tad subis pa bagāžnieku ārdoties būs kaut ko saplēsis?
P.s. BMW 320 91. gada ir OEM pastiprinātājs. Visi drošinātāji veseli.
Idejas, kas varētu būt pie vainas? Varbūt, kad liku slīpi, tad subis pa bagāžnieku ārdoties būs kaut ko saplēsis?
Kur meklēt magnetolai konstanto strāvu? Bija un pazuda kad stingrāk spiedu maģi vietā... Izbakstīju ar multimetru visus kontaktus un to vadu līdz ātrumpārslēdzējam, bet nekā...
Drošinātājam jābūt pie visiem motortelpā vai touringam vēl kaut kur ir?
Drošinātājam jābūt pie visiem motortelpā vai touringam vēl kaut kur ir?
I don`t like bass, I love it!
http://foto3.inbox.lv/lx188/kas-tie-ir/ ... 123058.jpg
Pirmaja bilde kas tie isti ir?? masas vadu kopsavienojums vai ka? ka vinu iztirit labak??
Otra bilde kam tas relejs tur domats??zem bardacoka!! man vina nav!? Nav saistits ar centralo?? jo man nestrada centrala vispar!!!
Pirmaja bilde kas tie isti ir?? masas vadu kopsavienojums vai ka? ka vinu iztirit labak??
Otra bilde kam tas relejs tur domats??zem bardacoka!! man vina nav!? Nav saistits ar centralo?? jo man nestrada centrala vispar!!!
Lidoju Reti,Bet Atri!!
Masu sadalītājs. Ienāk viena lielāka masa, kas sadalīta uz vairākām mazākām masām. Tīrīt viņu ... nu jāskatās.Lx320i rakstīja:Pirmaja bilde kas tie isti ir?? masas vadu kopsavienojums vai ka? ka vinu iztirit labak??
Izņem ārā no tās plastmasas uzmanīgi palokot tur tādus melnus fiksatorus. Ja galīgi norūsējis, pagriezt vadus, kur izskatās jau tīrāks. Tālāk opcijas dažādas - vari piešaut pie citām masām, vari pielikt pie kādām no paneļa masas skrūvēm, vari arī dabūt tieši tādu vai līdzīgu masu X savienojumu un salodēt visu smuki kā jābūt, vari arī visus 3 salodēt kopā. Tas atkarīgs no paša vēlmēm. Es izgrieztu no citas provodkas tieši tādu X savienojumu, notīrītu vadus, salodētu, notītu un noliktu vietā.
Protams, jautājums, kāpēc tur vispār ir rūsa.
Varētu būt komforta relejs, bet bez tā centrālai jāstrādā. Komforts atbild par elektriskajiem logiem un lūku.Lx320i rakstīja:Otra bilde kam tas relejs tur domats??zem bardacoka!! man vina nav!? Nav saistits ar centralo?? jo man nestrada centrala vispar!!!
Norek rakstīja:Masu sadalītājs. Ienāk viena lielāka masa, kas sadalīta uz vairākām mazākām masām. Tīrīt viņu ... nu jāskatās.Lx320i rakstīja:Pirmaja bilde kas tie isti ir?? masas vadu kopsavienojums vai ka? ka vinu iztirit labak??
Izņem ārā no tās plastmasas uzmanīgi palokot tur tādus melnus fiksatorus. Ja galīgi norūsējis, pagriezt vadus, kur izskatās jau tīrāks. Tālāk opcijas dažādas - vari piešaut pie citām masām, vari pielikt pie kādām no paneļa masas skrūvēm, vari arī dabūt tieši tādu vai līdzīgu masu X savienojumu un salodēt visu smuki kā jābūt, vari arī visus 3 salodēt kopā. Tas atkarīgs no paša vēlmēm. Es izgrieztu no citas provodkas tieši tādu X savienojumu, notīrītu vadus, salodētu, notītu un noliktu vietā.
Protams, jautājums, kāpēc tur vispār ir rūsa.
Varētu būt komforta relejs, bet bez tā centrālai jāstrādā. Komforts atbild par elektriskajiem logiem un lūku.Lx320i rakstīja:Otra bilde kam tas relejs tur domats??zem bardacoka!! man vina nav!? Nav saistits ar centralo?? jo man nestrada centrala vispar!!!
Nu liels paldies par padomu tev!! par to releju tad sanak ka vins nav man vajadzigs jo nav ne luka, ne elektriskie logi..
Lidoju Reti,Bet Atri!!
Nu faktiski komforta relejs nāk zem vadītāja kājām. Vari paskatīties, kādas vadiem krāsas iet uz to releju.
Komfortam ir diez gan resns sarkans, ļoti tievs brūns, violets/dzeltens (laikam. violets toč bija), ceturto no galvas neatceros.
Tev centrālā pirms tam strādāja? Pults ir? Centrālās atslēgas bloks ir?
Ja nestrādā centrālā, slēdzot gan ar atslēgu (abas durvis atslēgt/aizslēgt), gan pults (aizslēgt/atslēgt) nestrādā, tad toč nestrādā, un var sākt meklēt bēdu.
Pačeko drošinātājus, vai visi vietā un nav izdeguši. Tālāk pačeko, vai centrālās atslēgas blokam pienāk visi plusi un masas. Tur ir diez gan padaudz plusi, kā arī masas ir vairākas. Jāņem shēma rokās, jaskātās, vai barošana pienāk kur vajag. Ja kaut kas nav, tad vajag nodrošināt lai būtu. Bloks pats reti kad vainīgs. Ja visas masas un plusi ir kārtībā, tad var sākt skatīties durvīs, kas notiek, vai tur pienāk pluss pa sarkans/zaļš vadu. Tur jābūt 6 vadu štekerim, kurš ieiet slēdzenē un motorā. sarkans/zaļš ir pluss, balts, melns, zils iet uz pašu motoriņu, kurš aizslēdz atslēdz durvis. Pārējie 2 ir uz slēdzeni, krāsas neatceros, bet kaut kāds balts/sarkans un balts/melns varētu būt. Tiem 2-iem vajadzētu ienākt centrālās atslēgas blokā. Ja durvīs pienāk pluss, tad pa vienu vai otru, attiecīgi atslēdzot vai aizslēdzot, būtu jāpienāk signālam. Ja tas pienāk, tad tālāk jāskatās izejošais signāls pa resnajiem izejošajiem vadiem no centrālās atslēgas bloka melns, balts un zils ar pelēku strīpu. Tie ir uz līdzīgiem X štekeriem kā Tev sarūsējis un sadalās uz durvīm, bagāžnieku un bāku. Nav tik sarežģīti, tur pāris vadi tikai, ja iebrauc, kas ir kas un uz kurieni iet :)
Komfortam ir diez gan resns sarkans, ļoti tievs brūns, violets/dzeltens (laikam. violets toč bija), ceturto no galvas neatceros.
Tev centrālā pirms tam strādāja? Pults ir? Centrālās atslēgas bloks ir?
Ja nestrādā centrālā, slēdzot gan ar atslēgu (abas durvis atslēgt/aizslēgt), gan pults (aizslēgt/atslēgt) nestrādā, tad toč nestrādā, un var sākt meklēt bēdu.
Pačeko drošinātājus, vai visi vietā un nav izdeguši. Tālāk pačeko, vai centrālās atslēgas blokam pienāk visi plusi un masas. Tur ir diez gan padaudz plusi, kā arī masas ir vairākas. Jāņem shēma rokās, jaskātās, vai barošana pienāk kur vajag. Ja kaut kas nav, tad vajag nodrošināt lai būtu. Bloks pats reti kad vainīgs. Ja visas masas un plusi ir kārtībā, tad var sākt skatīties durvīs, kas notiek, vai tur pienāk pluss pa sarkans/zaļš vadu. Tur jābūt 6 vadu štekerim, kurš ieiet slēdzenē un motorā. sarkans/zaļš ir pluss, balts, melns, zils iet uz pašu motoriņu, kurš aizslēdz atslēdz durvis. Pārējie 2 ir uz slēdzeni, krāsas neatceros, bet kaut kāds balts/sarkans un balts/melns varētu būt. Tiem 2-iem vajadzētu ienākt centrālās atslēgas blokā. Ja durvīs pienāk pluss, tad pa vienu vai otru, attiecīgi atslēdzot vai aizslēdzot, būtu jāpienāk signālam. Ja tas pienāk, tad tālāk jāskatās izejošais signāls pa resnajiem izejošajiem vadiem no centrālās atslēgas bloka melns, balts un zils ar pelēku strīpu. Tie ir uz līdzīgiem X štekeriem kā Tev sarūsējis un sadalās uz durvīm, bagāžnieku un bāku. Nav tik sarežģīti, tur pāris vadi tikai, ja iebrauc, kas ir kas un uz kurieni iet :)
Norek rakstīja:Nu faktiski komforta relejs nāk zem vadītāja kājām. Vari paskatīties, kādas vadiem krāsas iet uz to releju.
Komfortam ir diez gan resns sarkans, ļoti tievs brūns, violets/dzeltens (laikam. violets toč bija), ceturto no galvas neatceros.
Tev centrālā pirms tam strādāja? Pults ir? Centrālās atslēgas bloks ir?
Ja nestrādā centrālā, slēdzot gan ar atslēgu (abas durvis atslēgt/aizslēgt), gan pults (aizslēgt/atslēgt) nestrādā, tad toč nestrādā, un var sākt meklēt bēdu.
Pačeko drošinātājus, vai visi vietā un nav izdeguši. Tālāk pačeko, vai centrālās atslēgas blokam pienāk visi plusi un masas. Tur ir diez gan padaudz plusi, kā arī masas ir vairākas. Jāņem shēma rokās, jaskātās, vai barošana pienāk kur vajag. Ja kaut kas nav, tad vajag nodrošināt lai būtu. Bloks pats reti kad vainīgs. Ja visas masas un plusi ir kārtībā, tad var sākt skatīties durvīs, kas notiek, vai tur pienāk pluss pa sarkans/zaļš vadu. Tur jābūt 6 vadu štekerim, kurš ieiet slēdzenē un motorā. sarkans/zaļš ir pluss, balts, melns, zils iet uz pašu motoriņu, kurš aizslēdz atslēdz durvis. Pārējie 2 ir uz slēdzeni, krāsas neatceros, bet kaut kāds balts/sarkans un balts/melns varētu būt. Tiem 2-iem vajadzētu ienākt centrālās atslēgas blokā. Ja durvīs pienāk pluss, tad pa vienu vai otru, attiecīgi atslēdzot vai aizslēdzot, būtu jāpienāk signālam. Ja tas pienāk, tad tālāk jāskatās izejošais signāls pa resnajiem izejošajiem vadiem no centrālās atslēgas bloka melns, balts un zils ar pelēku strīpu. Tie ir uz līdzīgiem X štekeriem kā Tev sarūsējis un sadalās uz durvīm, bagāžnieku un bāku. Nav tik sarežģīti, tur pāris vadi tikai, ja iebrauc, kas ir kas un uz kurieni iet :)
Ok apm kaut kas skaidrs... saksu pariet vadus visus ...paris zalos un pusos jau noversu...vel darba pietiekosi ko darit... paldies par padomiem!!:-)
Lidoju Reti,Bet Atri!!
Atklajas vel viena divaina problema kapec benzina daciks neizmaina radijumu atvienojot stepselus no pludiem?? daciks pirms tam glukojo bet celas un kritas... bet tagad abi vadi nost ,bet spidometra nekas nemainas??? kas pa vainu ir kads drosinatajs tiesi viniem???
Lidoju Reti,Bet Atri!!
jautājums diezgan specifisks,bet varbūt kāds varēs atbildēt
93.g m50b20tu motors,siemens vadība. motors nesen iecelts,kad pielaidu nebija zonde un savā stulbajā paurī izdomāju ka varētu pieķīmiķot no 2.8 lambdu tīri lai nav caurums izpūtējā un varbūt kaut ko lasīs... pēc tās stulbās idejas īstenošanas motors varēja padarboties max 5 min līdz pārlējās. dabūju īsto lambdu,kas itkā bija ejoša. tagad itkā motors rūc un neraustās u.t.t,bet motors tāpat drausmīgi pārlejas. likās,ka MAF's ir beigts,bet pamērot ar multimetru viņš uzrādīja tikai lielākas vērtības (kropļo mērijumus?) jeb par 0.3v vairāk tukšgaitā un 0.5v vairāk pie 3000rpm. lambdu neesmu mērijis,ar kompi neesmu slēdzies klāt,jo auto nav braucams... kādas idejas ?
93.g m50b20tu motors,siemens vadība. motors nesen iecelts,kad pielaidu nebija zonde un savā stulbajā paurī izdomāju ka varētu pieķīmiķot no 2.8 lambdu tīri lai nav caurums izpūtējā un varbūt kaut ko lasīs... pēc tās stulbās idejas īstenošanas motors varēja padarboties max 5 min līdz pārlējās. dabūju īsto lambdu,kas itkā bija ejoša. tagad itkā motors rūc un neraustās u.t.t,bet motors tāpat drausmīgi pārlejas. likās,ka MAF's ir beigts,bet pamērot ar multimetru viņš uzrādīja tikai lielākas vērtības (kropļo mērijumus?) jeb par 0.3v vairāk tukšgaitā un 0.5v vairāk pie 3000rpm. lambdu neesmu mērijis,ar kompi neesmu slēdzies klāt,jo auto nav braucams... kādas idejas ?
A ja noreseto adaptāciju?
Nav gadījuma tā kad 2.8, jeb m52 nāk cita veida zondes ar lielāku signālu ( vairāk v ) ? varbūt vari nodzest kļūdu, ja ne tad ir kkas sapists.gleizds rakstīja:jautājums diezgan specifisks,bet varbūt kāds varēs atbildēt
93.g m50b20tu motors,siemens vadība. motors nesen iecelts,kad pielaidu nebija zonde un savā stulbajā paurī izdomāju ka varētu pieķīmiķot no 2.8 lambdu tīri lai nav caurums izpūtējā un varbūt kaut ko lasīs... pēc tās stulbās idejas īstenošanas motors varēja padarboties max 5 min līdz pārlējās. dabūju īsto lambdu,kas itkā bija ejoša. tagad itkā motors rūc un neraustās u.t.t,bet motors tāpat drausmīgi pārlejas. likās,ka MAF's ir beigts,bet pamērot ar multimetru viņš uzrādīja tikai lielākas vērtības (kropļo mērijumus?) jeb par 0.3v vairāk tukšgaitā un 0.5v vairāk pie 3000rpm. lambdu neesmu mērijis,ar kompi neesmu slēdzies klāt,jo auto nav braucams... kādas idejas ?
tas ir kā ?Norek rakstīja:A ja noreseto adaptāciju?
nu lielāks signāls nevarētu būt,bet pie cita skābekļa daudzuma ganjau pavisam citas vērtības dos ārā,nekā vajadzētu.. pašam ir aizdomas,ka dēļ tās lambdas ir kļūda kompimLācis rakstīja:Nav gadījuma tā kad 2.8, jeb m52 nāk cita veida zondes ar lielāku signālu ( vairāk v ) ? varbūt vari nodzest kļūdu, ja ne tad ir kkas sapists.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- …
- 120
- chevron_right