ABS
bet vaitad ja tas butu spidometra bojajums tad jau vinjam tapat vajadzetu neiet ik pa laikam!!! bet vinjs neradada tiklidz iedegas lampinja...
Neaizmirstiet, ka pašā reduktorā arī ir impulsu devējs un pie viņa pieiet vadiņi... unnnn pieslēdzot auto pie pc, vainu var atrast 1 minūtē.
Kāds var pastāstīt kā dabūt arā to priekšējo Abs devēju?
Paldies jau iepriekš.
Paldies jau iepriekš.
pirms skruvee valjaa seskanti skruvi, pasit pa vinju lai neapraujas, ja daciks beigts, tad pasit kartigi ari pa pasu daciku, ja plastmasa daciks iznaks araa sameraa viegli, ja aluminija tad vai nu tev paveiksies vainu bus japaperas.
ja daciks nenak araa, tad pasildam to ar gazi( nedaudz saprata robezas neko nesabojajot) vai ari urbjam to araa.
ja daciks nenak araa, tad pasildam to ar gazi( nedaudz saprata robezas neko nesabojajot) vai ari urbjam to araa.
...
sveiki man jautājums,kastē ar drošinātājiem ir kaut kādi releji ar uzrakstu
ABS bet bet bremzējot nav,jo kad pirku autiņu jau nebija vecais ipašnieks ar neka nezinot,var būt ir kāda cita vieta kur paskatīties vai vispar ir viņš vai nav abs bloks vai kas tamlīdzigs ?
ABS bet bet bremzējot nav,jo kad pirku autiņu jau nebija vecais ipašnieks ar neka nezinot,var būt ir kāda cita vieta kur paskatīties vai vispar ir viņš vai nav abs bloks vai kas tamlīdzigs ?
Bus jataisa datordiagnostika, lai saprastu kas ko ka kapec! Iespejams kads daciks beigts un ja spidometra nedeg Abs lampina, iespejams jau iznemtaMarkitans rakstīja:sveiki man jautājums,kastē ar drošinātājiem ir kaut kādi releji ar uzrakstu
ABS bet bet bremzējot nav,jo kad pirku autiņu jau nebija vecais ipašnieks ar neka nezinot,var būt ir kāda cita vieta kur paskatīties vai vispar ir viņš vai nav abs bloks vai kas tamlīdzigs ?
jaut kāds bloks ABS varbūt viņš ir beigts? var ta būt vai citur meklēt problemu?Markitans rakstīja:sveiki man jautājums,kastē ar drošinātājiem ir kaut kādi releji ar uzrakstu
ABS bet bet bremzējot nav,jo kad pirku autiņu jau nebija vecais ipašnieks ar neka nezinot,var būt ir kāda cita vieta kur paskatīties vai vispar ir viņš vai nav abs bloks vai kas tamlīdzigs ?
Kā jau gda33 saka, nepieciešama datordiagnostika, lai saprastu, kur problēma.
e36 var ar multimetru izzvanit visus abs sensorus un ecu. ipasi jau sim vecajam abs variantam kuram ecu nak pie sienas, nevis kopaa ar sukni.
vina infa autodataa. ja nau pieejama pablauj, ieliksu. tas ir vienkarsak par vienkarsu parbaudit kurs sensors beigts, pie reizes prbaudot vadus..
vina infa autodataa. ja nau pieejama pablauj, ieliksu. tas ir vienkarsak par vienkarsu parbaudit kurs sensors beigts, pie reizes prbaudot vadus..
...
labi ieliec!Armando rakstīja:e36 var ar multimetru izzvanit visus abs sensorus un ecu. ipasi jau sim vecajam abs variantam kuram ecu nak pie sienas, nevis kopaa ar sukni.
vina infa autodataa. ja nau pieejama pablauj, ieliksu. tas ir vienkarsak par vienkarsu parbaudit kurs sensors beigts, pie reizes prbaudot vadus..
karoc dari taa,
sakumaa parbaudi V katrams ensoram, jo visticamakais ka tas bus pie vainas
izsledz aizdedzi
atvieno galvano kontaktu abs ecu
un talak sledz multimetru sekojoshaa secibaa galvanajam ecu kontaktam
prieksaa
kreisaa puse 30:48
laba pusee 29:47
jabut aptuveni 0.25vritenim griezoties aptuveni ap kadiem 60rpm , respektivi vajag kadu kurs iegriezis ritenjus vienadaa atrumaa, lieki teikt ka bus japacel auto augsaa pa vienam ritenim.
aizmuguree
kreisaa pusee 28:46
labaa puse 27:45
vajadzetu but 0,35V pie aptuvenas 60rpm grizsanaas, bet no pieredzes varu teikt, nau svarigi cik tu uzgriez to riteni, galvanais ka abaas puses uzrada vienadus V, pie vienadas griezsanas. lai kads vienadi iegriez riteni, un tu skaties multimetru. atri vien saprtisi kurs sensors pie vainas.
ir vel citi testi, bet sis bus tas galvanais
sakumaa parbaudi V katrams ensoram, jo visticamakais ka tas bus pie vainas
izsledz aizdedzi
atvieno galvano kontaktu abs ecu
un talak sledz multimetru sekojoshaa secibaa galvanajam ecu kontaktam
prieksaa
kreisaa puse 30:48
laba pusee 29:47
jabut aptuveni 0.25vritenim griezoties aptuveni ap kadiem 60rpm , respektivi vajag kadu kurs iegriezis ritenjus vienadaa atrumaa, lieki teikt ka bus japacel auto augsaa pa vienam ritenim.
aizmuguree
kreisaa pusee 28:46
labaa puse 27:45
vajadzetu but 0,35V pie aptuvenas 60rpm grizsanaas, bet no pieredzes varu teikt, nau svarigi cik tu uzgriez to riteni, galvanais ka abaas puses uzrada vienadus V, pie vienadas griezsanas. lai kads vienadi iegriez riteni, un tu skaties multimetru. atri vien saprtisi kurs sensors pie vainas.
ir vel citi testi, bet sis bus tas galvanais
...
kas varetu but pa vainu ka dazreiz iedegas ABS kopaa ar ASC, kurshs abs sensors nosaka ASC ?!?
pilniigi visi. ja nomirst kads no abs sensoriem asc ari nestradas, iedegsies abs un asc lampinas paneli. ja ik pa laikkam iesledzas lampinas un izsledzas, tad es teiktu ka kads no dacikiem gluko, iespejams norusejis kontakts vai ari abs rinki ir problema, bet nu vairak liekas ka nav kontakta kkur.papucis rakstīja:kas varetu but pa vainu ka dazreiz iedegas ABS kopaa ar ASC, kurshs abs sensors nosaka ASC ?!?