nevar pielaist
Man problēma izrādījās kloķvārpstas devējam parādīja 306 un uzreiz pārlec uz o36 omi
Vai kloķvārpstas devēji der no citas litrāžas motoriem???piem man ir 2,0 no 1,8 jau neder, ja vinam tāds ir?
Ar 2.0 M50 vanosu ir sūdaini. Pēc kataloga der tikai no M50B20TU.
Bet tagad sāku domāt, vai vispār šim motoram to kloķenes devēju varēja tā pārbaudīt. BOSCH vadībām, jā, brīvi tā var pārbaudīt, bet pirmajiem SIEMENS.. nezinu. M52 jau vairs tā nevar pārbaudīt kloķenes devēju.
Bet tagad sāku domāt, vai vispār šim motoram to kloķenes devēju varēja tā pārbaudīt. BOSCH vadībām, jā, brīvi tā var pārbaudīt, bet pirmajiem SIEMENS.. nezinu. M52 jau vairs tā nevar pārbaudīt kloķenes devēju.
vienkāršākā vizuālā atšķirība var vai nevar nomērīt: metāla apvalks- var, plastmass-nevar.
Man metāla apvalks ir, baaac a kur var jaunu iegādāties???
Atradu citu kloķvārpstas devēju,izmērīju ōmus 650, pieliku klāt ieslēdzu aizdedzi un atkal nekā...
Varbūt tāpēc kad ,šis devējs no tā atšķiras ar to kad, iegādātajam galā ir magnēts un manam tāda magnēta nebija.
Vai dēļ šīs atšķirības varētu būt negatīvs rezultāts???????
Vai dēļ šīs atšķirības varētu būt negatīvs rezultāts???????
var. vispirms gribētu zināt, kāda vadība virsū. Siemens vai Bosch. Savādāk neviens tev nepalīdzēs. Uz vecā devēja jābūt arī virsū rakstītam. kgan var arī nebūt.
Uz vecā devēja rakstīts SIEMENS uz iegādātā nevar salasīt....Bet šodien bija piebraucis meistars, pieslēdza kompi un rāda viss ok bet reāli sūkņa relejs un otrs blakām baltais relejs ieslēdzot aizdedzi visu laiku šolknījas.....un strāva sākumā nepienāca tikai vienam kontaktam, bet tagad sūkņa relejam nav nevienā ligzdā strāvas kad izņemu balto releju strāva parādās pie sūkņa releja vienā ligzdā pārējās 0,29 vai 0,01 V.....Tagad sāku domāt kad varbūt signalizācija varētu būt vainīga, jo tā man vislaik gļučī un tie savienojumi vienkārši katastrofa.....Šodien gribēju to izravēt vispār laukā, bet apstājos pie tā kad signalizācija pievienota pie kaut kāda vadības bloka, kuram pienāk trīs štekeri, Melns, Dzeltens un Balts, signalizācija pievienota pie dzeltenā štekera( divi vadi nogriesti un signalizācija pieslēgta) gribēju to siģeni atvienot un kēdi savienot atpakaļ, bet nevar atrast tos otrus divus vada galus....no dzeltenā šekera iznāk un tālāk nekā nav.........
Varbūt kāds zin ko pastāstīt kāda nozīme tam vadības blokam un dzeltenajam štekerim????
Varbūt kāds zin ko pastāstīt kāda nozīme tam vadības blokam un dzeltenajam štekerim????
Melns dzeltens un zaļš štekeris
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Tas ir komforta bloks, to neiaztiec pagaidām. Skaties, kur citur vadi pieslēgti, tieši šofera pusē.
Bet, ja tiešām nevienā no releju piniem nav 12V pie ieslēgtas aizdedzes, skaties drošinātājus, vadus, signalizāciju, kontaktgrupu.
Kāpēc meistars nevarēja ilgāk uzkavēties un visu savest kārtībā?
Bet, ja tiešām nevienā no releju piniem nav 12V pie ieslēgtas aizdedzes, skaties drošinātājus, vadus, signalizāciju, kontaktgrupu.
Kāpēc meistars nevarēja ilgāk uzkavēties un visu savest kārtībā?
Tā izskatā izskatās dzīvē........
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Tas pielaišanu vispār neieteikmē, tas ir komforta bloks, kas atbild par centrālo, logiem utt.
Kaut kur steidzās....Kontakt grupu nomainīju, eksperimenta pēc pieliku veco un tik un tā nekas, vadītāja pusē jau nekā nav, tikai viens kaut kāds relejs un vadu kamols
Nu skaidrs, bet ja pielieku pa taisno un sūkni griež, bet nelec,sanāk sprauslas never vaļā, ja sveces sausas un dzirkstele ir, varbūt kaut kas tajā virzienā jāskatās???
Vadības bloks nedod neko ārā, drīzāk. Grūti izstāstīt, ko un kā skatīties. Jāsaprot, kāpēc pie relejiem nav strāva.
sveiki,runaajot par to baakas ventilaacijas vaarstu- man baakaa ir takaa vakaums,kad paruucinu/pabraucu,taisot valaa baakas korki vins ir reaali takaa piesuukts.un vakums baakaa ir diezgan pamatiigs,jo pat suuknis saak gaudot kad korkis ir virsuu. vai probleema vareetu buut tajaa vaarstaa?e-power-36 rakstīja:Pārmērīju strāvu sūkņa relejā nepienāk pie 85 kontakta, testeris rāda tikai 0,29V, tad es pamanīju kad visu laiku tikšķ šī lietiņa un tā savienojas ar sūkņa releju, kurš arī ik pa laikam notikšķ. Baltais relejs dzīvību nerāda kad ieslēdzu aizdedzi, bet kontaktos strāva pienāk.
Ieliku citu balto releju nu iegādātajam kloķvārpstas devējam bija cita veida štekeris galā, tad nu es uztaisīju tādu kā pāreju uz savu štekeri pie motora, bet rezultāta nebija, tad nodomāju varbūt vadu secība nesapas, zinu kad pirmais ir melnais vads tad es divus malējos apmetu otrādi un strāva pie sūkņa parādījās, bet tikai 8,43 V sūkni negrieza bet sūknis kaut ko klikšķēja strāvas nepietiekamības dēļ...Gribēju uzjautāt kāds zin kas tas par bundulīti zem ieplūdes kolektora ar vadu galā un ieslēdzot aizdedzi klikšķ???
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
pie devēja štekera pagrūti tikt un izpētīt kur tas aiziet...
Sveiki man ir tāda lieta kad nevaru palaist savu bmw !! Aklumators ir labs un pilns .. Varbut aizdedz vai starteris varetu but?? Jo man pat negriež ?????