Problēmas ar aizdedzi, elektroniku...
lieta sekojoša. nopirku pirms mēneša jaunu aķīti. vecais bija 10 gadīgs un nomira. šodien darbinu mašīnu un deg lampa, ka aķītis tukšs. mašīnā ir sūbis ar visu elektroniku kas tur pienākās. (citiem esmu redzējis, ka stāv kaut kāda uzparikte vēl klāt kādas man nav, tāda kā baterija). pašam man aķītis blakus sūbim. nekad neesmu dzirdējis, ka citiem būtu problēmas ar sūbi un aķīti.
man ģeneratoram ogle diez beigtos vai pats ģenerators būtu aizgājis pie tēviem ? it kā ampermetrs rāda, ka ar iedarbinātu mašīnu ir 14v. vai arī tie lielie meistari kas sūbi lika iekšā būs bijuši kaimiņu Vasja un Saša ar 3 klašu izglītību ?
man ģeneratoram ogle diez beigtos vai pats ģenerators būtu aizgājis pie tēviem ? it kā ampermetrs rāda, ka ar iedarbinātu mašīnu ir 14v. vai arī tie lielie meistari kas sūbi lika iekšā būs bijuši kaimiņu Vasja un Saša ar 3 klašu izglītību ?
Pie subja un maģīša ir remote vads pievienots? Tā teikt - kad izslēdz aizdedzi/maģi, tad izslēdzas subis? Iespējams šis visu nakti stāv "ieslēgts" un visu izrij.
Ar ampērmetru nemēra spriegumu, tas tā. Skaties spriegumu pie "silta" ģenerātora un ar ieslēgtiem patērētājiem.
Par Ruu minēto remote - to gan vajadzētu noskaidrot, varbūt Vasja uzlicis tiltu starp rem un batt!
Par Ruu minēto remote - to gan vajadzētu noskaidrot, varbūt Vasja uzlicis tiltu starp rem un batt!
kad izslēdz maģi izslēdzas sūbis. ar to viss kā vajag. tātad remote ir.
āķītis man ir 80AH un cik atradu info par savu mašīnu, tad minimālais ir 64 un max var lādēt pat simtnieku. ārzemju forumā uzdūros tēmai kur vienam tāda pati problēma kā man, tikai toyotai. tam čalim tika ieteikts uzmaukt stiprāku ģeneratoru. tikai šaubos vai tā būs mana problēma šoreiz.
tagad atrāvu visus vadus - no aķīša, maģa, sūbja un uzliku lādēties. tikko kā pieliku bija 20ampēri un tagad ar kādi 6 apmēram ņem iekšā. kā vienu problēmu novēršu tā cita vietā man.
āķītis man ir 80AH un cik atradu info par savu mašīnu, tad minimālais ir 64 un max var lādēt pat simtnieku. ārzemju forumā uzdūros tēmai kur vienam tāda pati problēma kā man, tikai toyotai. tam čalim tika ieteikts uzmaukt stiprāku ģeneratoru. tikai šaubos vai tā būs mana problēma šoreiz.
tagad atrāvu visus vadus - no aķīša, maģa, sūbja un uzliku lādēties. tikko kā pieliku bija 20ampēri un tagad ar kādi 6 apmēram ņem iekšā. kā vienu problēmu novēršu tā cita vietā man.
Mēs nezinam kā esi iepriekš ekspluatējis, varbūt klausījies "no sirds" pie izslēgta motora. Kāds pastiprinātājs?
pionieris, cik zinu, tad sistēma ir 600w. pie izslēgta dzinēja klausījies neesmu kamēr mašīna ir manā īpašumā. un iepriekšējais īpašnieks man zināms un biju ar viņu kopā braucis. arī maģi vienmēr tulīt slēdza ārā kā apstājās.
problēma jau ir tajā, ka aķis turpat pilns, bet lampa uz paneļa tāpat deg.
ārzemju forumā saka, ka pie vainas varētu būt ģeneratora daļēja funkcionēšana vai vispār tas nestrādā. vienvārd sakot - ģenerators kirdik
problēma jau ir tajā, ka aķis turpat pilns, bet lampa uz paneļa tāpat deg.
ārzemju forumā saka, ka pie vainas varētu būt ģeneratora daļēja funkcionēšana vai vispār tas nestrādā. vienvārd sakot - ģenerators kirdik
Tā izklausās, iespējams oglītes kirdik.
nu to man viens čalis jau pateica pie aķīša maiņas, ka drīz oglei būs kirdiks. tikai negaidīju, ka tik ātri.
mēģināju pats dabūt nost ģeneratoru un nesanāca. apakšējai skrūvei netieku klāt. vai arī vienkārši man nav pareizā atslēga ar ko tikt klāt.
mēģināju pats dabūt nost ģeneratoru un nesanāca. apakšējai skrūvei netieku klāt. vai arī vienkārši man nav pareizā atslēga ar ko tikt klāt.
aķa simbols spidometrā nozīmē nevis to ka aķis ir tukšs, bet to, ka aķis netiek lādēts.
tai lamai viens vads ir pie aķa +, otrs pie ģeneratora tabletes, līdzko ģenerators nelādē, tā rodas potenciālu starpība starp akumulatora + un ģeneratora tableti, līdz ar to lampa iedegas.
paskaties kādā stāvoklī ir ogles, vai tās izbīdās normāli ( ogles mēdz iesprūst no pašu patukļiem, līdz ar to atsperes nepiespiež tās pie ģeneratora celiņiem), ja oglēm viss ok, nomaini tableti, bet nu tik pat labi pats ģenerators var būt beigts, kā man golfam gadījās, tikai pats to diez vai nomērīsi. nu vari pamērīt vai ģeneratora korpuss ar + klemmi nelaiž uz īso.
tai lamai viens vads ir pie aķa +, otrs pie ģeneratora tabletes, līdzko ģenerators nelādē, tā rodas potenciālu starpība starp akumulatora + un ģeneratora tableti, līdz ar to lampa iedegas.
paskaties kādā stāvoklī ir ogles, vai tās izbīdās normāli ( ogles mēdz iesprūst no pašu patukļiem, līdz ar to atsperes nepiespiež tās pie ģeneratora celiņiem), ja oglēm viss ok, nomaini tableti, bet nu tik pat labi pats ģenerators var būt beigts, kā man golfam gadījās, tikai pats to diez vai nomērīsi. nu vari pamērīt vai ģeneratora korpuss ar + klemmi nelaiž uz īso.
Vēršos pie visiem ar savu šodienas problēmu.
braucu vienmērīgi pa šoseju kādus 15 km, un pēkšņi pamanu, ka panelī temperatūra aiziet līdz galam, protams uzreiz stājos malā, un temperatūra nokrītas līdz 0 pirms vēl noslāpēju un tajā pat laikā benzīna bulta aiziet līdz galam. Noslāpēju, kāpju ārā skatīties, motors nav pārkarsis, viss pilnīgi normāli itkā- atslēga otrajā pozīcijā un aptuveni zem GMM kaut kāda dīvaina rūkšana. iekāpju mašīnā- mēģinu startēt, bet tur 0 reakcijas. nav pat klikškis kurš parasti ir kad aķis beidzas, noņēmu klemmes pagaidīju brīdi, uzliku atpakaļ, bet nekā. mēģinājām ievilkt, bet bez rezultātiem. Kamēr tiku vilkts mājās, atslēga otrajā pozīcijā un benzīna dačiks pa brīdim kā vējstiklu slotiņa līdz galam un atpakaļ. motora temperatūru pēc noslāpēšanas vairs tā arī neparādija. Kur meklēt vainu? ar ko sākt? varbūt kādam ir bijis kas līdzīgs?
braucu vienmērīgi pa šoseju kādus 15 km, un pēkšņi pamanu, ka panelī temperatūra aiziet līdz galam, protams uzreiz stājos malā, un temperatūra nokrītas līdz 0 pirms vēl noslāpēju un tajā pat laikā benzīna bulta aiziet līdz galam. Noslāpēju, kāpju ārā skatīties, motors nav pārkarsis, viss pilnīgi normāli itkā- atslēga otrajā pozīcijā un aptuveni zem GMM kaut kāda dīvaina rūkšana. iekāpju mašīnā- mēģinu startēt, bet tur 0 reakcijas. nav pat klikškis kurš parasti ir kad aķis beidzas, noņēmu klemmes pagaidīju brīdi, uzliku atpakaļ, bet nekā. mēģinājām ievilkt, bet bez rezultātiem. Kamēr tiku vilkts mājās, atslēga otrajā pozīcijā un benzīna dačiks pa brīdim kā vējstiklu slotiņa līdz galam un atpakaļ. motora temperatūru pēc noslāpēšanas vairs tā arī neparādija. Kur meklēt vainu? ar ko sākt? varbūt kādam ir bijis kas līdzīgs?
Vajag kādu padomu, problēma līdzīgi kā postā augstāk, tikai braucot bija degvielas rādītājs pēkšni nokritis uz nulli,
nobraucu no trases, noslāpēju un viss, panelī viss iedegās releji tikšķ kautkādi, bet degvielas rādītājs aiziet līdz galam un pēc kāda brīža nokrīt uz nulli. Kas pa nah.
nobraucu no trases, noslāpēju un viss, panelī viss iedegās releji tikšķ kautkādi, bet degvielas rādītājs aiziet līdz galam un pēc kāda brīža nokrīt uz nulli. Kas pa nah.
izpētiju visu vēlreiz un dīvaini, ka nepamanīju jau kad pirmo reizi skatījos. drošinātāju kastē tomēr viens drošinātājs bija izdedzis. īsti nezinu kam paredzēts- googlee neatradu. ieliku citu drošinātāju un mēģināju škilt. starters grieza bet tā kā aķi jau biju piebeidzis kamēr vilka- (bija ieslēgti tīrītāji, avareikas un pečka) Nepaspēju pieskilt kad jau bija klik klik. tagad aķi uzliku lādēties un rīt būs jāmēģina pieškilt.
varbūt kāds zin kam paredzēts šis drošinātājs? Kāds varēja būt izdegšanas iemesls?
varbūt kāds zin kam paredzēts šis drošinātājs? Kāds varēja būt izdegšanas iemesls?
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
http://bmwpower-msk.ru/tech/electric/pred_36.gifgreen garage rakstīja:izpētiju visu vēlreiz un dīvaini, ka nepamanīju jau kad pirmo reizi skatījos. drošinātāju kastē tomēr viens drošinātājs bija izdedzis. īsti nezinu kam paredzēts- googlee neatradu. ieliku citu drošinātāju un mēģināju škilt. starters grieza bet tā kā aķi jau biju piebeidzis kamēr vilka- (bija ieslēgti tīrītāji, avareikas un pečka) Nepaspēju pieskilt kad jau bija klik klik. tagad aķi uzliku lādēties un rīt būs jāmēģina pieškilt.
varbūt kāds zin kam paredzēts šis drošinātājs? Kāds varēja būt izdegšanas iemesls?
sanak kruizkontrolei
vēl bremžu gaismām un instrumentu panelim
nu panelis protams bija norāvis normālu gļuku, bet kā to drošinātāju sasaistīt ar to ka starters negrieza kamēr bija izdedzis un nomainot pēkšņi sāka griezt? un kruīza kontroles man vispār nav.
šeit tas pats, nomainīja to pašu drošinātāju un viss kārtībā
Pēdējais labojis martinszv - 27 Jūl 2015, 16:30, kopā labots 1 reizi.
problēma itkā bija pazudusi, bet atkal ir atgriezusies. lai izbrauktu cauri pilsētai vajadzēja 4 drošinātājus. pazīmes tās pašas. iet līdz noslāpē- pēctam neskiļas kamēr nomaini drošinātāju. benzīna un temperaturas bultas lēkā tā ka grūti viņām pat izsekot. Ir kādi varianti kas tas varētu būt? ja aķis taisītos nomirt būtu iespējamas tādas pazīmes, vai tas galīgi nesaistīti?
Tak skaties vai kautkur nav vadi pārrīvējušies uz kautkā pušu un tiek pie masas. Ja jau drošinātāju bliež ārā tātad īsais ne? Nebūtu loģiski?green garage rakstīja:problēma itkā bija pazudusi, bet atkal ir atgriezusies. lai izbrauktu cauri pilsētai vajadzēja 4 drošinātājus. pazīmes tās pašas. iet līdz noslāpē- pēctam neskiļas kamēr nomaini drošinātāju. benzīna un temperaturas bultas lēkā tā ka grūti viņām pat izsekot. Ir kādi varianti kas tas varētu būt? ja aķis taisītos nomirt būtu iespējamas tādas pazīmes, vai tas galīgi nesaistīti?
nu tas takā logiski, ka kautkur īsais, bet pat nezinu no kura gala sākt skatīties to visu. principā tas īsais var būt jebkur- īpaši tagad kad tāds mitrums. Vienkārši te vēl vairākiem liet. bija tieši šāda problēma, tapēc varbūt kāds var pastāstīt kā izdevās novērst.