Dažādas problēmas ar elektroniku
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- …
- 120
- chevron_right
Ja būtu drošinātājs, tad ari aizmugurē tajā pašā pusē nedegtu.
Sent from my SM-G530FZ using Tapatalk
Sent from my SM-G530FZ using Tapatalk
ValtersD rakstīja:Man touringam arī nedega šofera puses gabarīts. Mainiju spuldzes, nekas nemainijās. Beigās nočekoju drošinātājus un izrādijās viens izdedzis. Nomainiju un viss aizgājaDN-848 rakstīja:Tātad tā pati problēma vienā pusē gabarīti deg vienā nē, numura apgaismojums strādā, viss pārējais arī, nedeg tikai gabarīti.
Pamēģināju citu gaismu slēdzi problēma palika bet apmainija puses kas nedeg, no sākuma bija pasažieru puse, nomainot slēdzi nedeg vadītāja pusē, bet deg pasažieru.
Atvainojos pa drukas kļūdām, bet gara nakts bijusi.
Nav drošinātāji, visus pārbaudiju un bija vesali, tikai interesē kā tas var būt ka ar vienu slēdzi viena puse nestrādā , bet ar otru pretējā. , kaut kas nesaprotams.
Nav dzirksteles. ko sakt'ities?
Visi deveji savienoti pareizi
Visi deveji savienoti pareizi
EWS ir pirmais, kas jāpārbauda.snogE rakstīja:Nav dzirksteles. ko sakt'ities?
Visi deveji savienoti pareizi
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Nez, tīrākā drošinātāju problēma. Kuri tie ir - 33 un 37 ? Visi vadi no slēdža uz lampām sanāk ir 100% veseli.DN-848 rakstīja:ValtersD rakstīja:Man touringam arī nedega šofera puses gabarīts. Mainiju spuldzes, nekas nemainijās. Beigās nočekoju drošinātājus un izrādijās viens izdedzis. Nomainiju un viss aizgājaDN-848 rakstīja:Tātad tā pati problēma vienā pusē gabarīti deg vienā nē, numura apgaismojums strādā, viss pārējais arī, nedeg tikai gabarīti.
Pamēģināju citu gaismu slēdzi problēma palika bet apmainija puses kas nedeg, no sākuma bija pasažieru puse, nomainot slēdzi nedeg vadītāja pusē, bet deg pasažieru.
Atvainojos pa drukas kļūdām, bet gara nakts bijusi.
Nav drošinātāji, visus pārbaudiju un bija vesali, tikai interesē kā tas var būt ka ar vienu slēdzi viena puse nestrādā , bet ar otru pretējā. , kaut kas nesaprotams.
Vēl atliek vads no drošinātāja uz slēdzi.
Bija liidZiiga probleeeba! Paarbaudiiju visu ko var, neko neateadu! Beigaaas izraadiijaaas ka vads kas iznaaaak no raaamja un ieiet bagaazznieka vaakaa! Virinot bagaazznieku ar laiku vadi saiet putraa!! Vadus savienoju pa zoliido un dega viss!! Taakaa var paarbaudiit!!
DN848 gadījumā tas būtu iemesls, kāpēc izlido drošinātājs.bush rakstīja:Bija liidZiiga probleeeba! Paarbaudiiju visu ko var, neko neateadu! Beigaaas izraadiijaaas ka vads kas iznaaaak no raaamja un ieiet bagaazznieka vaakaa! Virinot bagaazznieku ar laiku vadi saiet putraa!! Vadus savienoju pa zoliido un dega viss!! Taakaa var paarbaudiit!!
Kurā brīdī tur var būt drošinātājs vainīgs, ja ar vienu slēdzi iet viens un ar citu, otrs?
Bagūža vadi jau izklausās kkas tuvāk patiesībai.
Bagūža vadi jau izklausās kkas tuvāk patiesībai.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Ar drošinātājiem viss ir labi, un viņus nesit laukā, vienkarsi mainot slēdžus mainās puses kuras deg un nedeg.australia rakstīja:DN848 gadījumā tas būtu iemesls, kāpēc izlido drošinātājs.bush rakstīja:Bija liidZiiga probleeeba! Paarbaudiiju visu ko var, neko neateadu! Beigaaas izraadiijaaas ka vads kas iznaaaak no raaamja un ieiet bagaazznieka vaakaa! Virinot bagaazznieku ar laiku vadi saiet putraa!! Vadus savienoju pa zoliido un dega viss!! Taakaa var paarbaudiit!!
Būs jaskatās vadi bagūzī, varbūt kaut kas iespiests
Varbūt viss ir vienkārši - abi slēdži beigti?DN-848 rakstīja:Ar drošinātājiem viss ir labi, un viņus nesit laukā, vienkarsi mainot slēdžus mainās puses kuras deg un nedeg.australia rakstīja:DN848 gadījumā tas būtu iemesls, kāpēc izlido drošinātājs.bush rakstīja:Bija liidZiiga probleeeba! Paarbaudiiju visu ko var, neko neateadu! Beigaaas izraadiijaaas ka vads kas iznaaaak no raaamja un ieiet bagaazznieka vaakaa! Virinot bagaazznieku ar laiku vadi saiet putraa!! Vadus savienoju pa zoliido un dega viss!! Taakaa var paarbaudiit!!
Būs jaskatās vadi bagūzī, varbūt kaut kas iespiests
Nu nu.Jānis.P rakstīja:Kurā brīdī tur var būt drošinātājs vainīgs, ja ar vienu slēdzi iet viens un ar citu, otrs?
Bagūža vadi jau izklausās kkas tuvāk patiesībai.
Šajā gadījumā pierādās, ka vadi no slēdža līdz lampām ir VESELI. Labrīt, kāds bagūzis
Tev taču abas puses iedegas, kad maini slēdžus.DN-848 rakstīja:Ar drošinātājiem viss ir labi, un viņus nesit laukā, vienkarsi mainot slēdžus mainās puses kuras deg un nedeg.australia rakstīja:DN848 gadījumā tas būtu iemesls, kāpēc izlido drošinātājs.bush rakstīja:Bija liidZiiga probleeeba! Paarbaudiiju visu ko var, neko neateadu! Beigaaas izraadiijaaas ka vads kas iznaaaak no raaamja un ieiet bagaazznieka vaakaa! Virinot bagaazznieku ar laiku vadi saiet putraa!! Vadus savienoju pa zoliido un dega viss!! Taakaa var paarbaudiit!!
Būs jaskatās vadi bagūzī, varbūt kaut kas iespiests
Ņem ka nu rokās testeri un pie izslēgta auto samēri kuros caurumos slēdža štekerī tev ir +12V
Slēpts saturs: Parādīt
Pin 11 (nāk no Fuse 37)
Pin 5 (nāk no Fuse 33)
vēl tu 12V redzēsi pin 8 un pin 12
Pin 5 (nāk no Fuse 33)
vēl tu 12V redzēsi pin 8 un pin 12
Pēkšņi nedeg vairāk priekšējās miglas,aizmugurē viss deg. Pie slēdža strāva pienāk, miglu kontaktiem strāva vairs nav. Varbūt miglām nāk atsevišķi drošinātājiem? Varbūt kkur masa nav? Kopumā nāk baigias vadu mučkulis gaismām, negribās graizīt vaļā visu izolāciju.
Drošinātāji. Pašam nesen tā bija.BE36 rakstīja:Pēkšņi nedeg vairāk priekšējās miglas,aizmugurē viss deg. Pie slēdža strāva pienāk, miglu kontaktiem strāva vairs nav. Varbūt miglām nāk atsevišķi drošinātājiem? Varbūt kkur masa nav? Kopumā nāk baigias vadu mučkulis gaismām, negribās graizīt vaļā visu izolāciju.
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Paldies, tiešām drošinātājs, pa tumsu pārbaudot, izskatījās vesels.maartyd rakstīja:Drošinātāji. Pašam nesen tā bija.BE36 rakstīja:Pēkšņi nedeg vairāk priekšējās miglas,aizmugurē viss deg. Pie slēdža strāva pienāk, miglu kontaktiem strāva vairs nav. Varbūt miglām nāk atsevišķi drošinātājiem? Varbūt kkur masa nav? Kopumā nāk baigias vadu mučkulis gaismām, negribās graizīt vaļā visu izolāciju.
Sveiki, neliela ķibele, vakar ar savu (1.8tds kompotu) braucu viss kārtībā, bet šodien pēc darba startēju un pielec kā parasti, tik pamanīju ka tādi blāvi uguņi un spidometra apgaismojums, sapratu ka kaut kas nav ar ģenerātoru, noslāpēju un mēģinu vēlreiz pielais, bet vairs nevarēja jo akumulators mierā, bet pamanīju vēl kaut ko, kad ieslēdz aizdedzi vienu pozīciju pirms startēšanas, nu kad deg visas pampiņas, nedega tā akumulatora lampiņa, tad jautājums tāds, vai viņa ir vienkārši izdegusi vai arī viņa ir saistīta ar kādu releju vai drošinātāju?? Tā dīvaini ka izbeidzas ģenerators un lampiņa vienlaikus
[quote="Uga"]Sveiki, neliela ķibele, vakar ar savu (1.8tds kompotu) braucu viss kārtībā, bet šodien pēc darba startēju un pielec kā parasti, tik pamanīju ka tādi blāvi uguņi un spidometra apgaismojums, sapratu ka kaut kas nav ar ģenerātoru, noslāpēju un mēģinu vēlreiz pielais, bet vairs nevarēja jo akumulators mierā, bet pamanīju vēl kaut ko, kad ieslēdz aizdedzi vienu pozīciju pirms startēšanas, nu kad deg visas pampiņas, nedega tā akumulatora lampiņa, tad jautājums tāds, vai viņa ir vienkārši izdegusi vai arī viņa ir saistīta ar kādu releju vai drošinātāju?? Tā dīvaini ka izbeidzas ģenerators un lampiņa vienlaikus [/quotenu iespejams ka generators sajuka prata un iedeva vairaak nekaa 14v tad var gadities ka lampinas ari izblieza- bet tas ir tikai minejums
ja ģeneratora pašā ir defekts var ari lampiņ nedegt un ģenerātors var nelādēt. Ģeneratora lampiņu ari var izņemt taka varbut kads jau to darijis.Uga rakstīja:Sveiki, neliela ķibele, vakar ar savu (1.8tds kompotu) braucu viss kārtībā, bet šodien pēc darba startēju un pielec kā parasti, tik pamanīju ka tādi blāvi uguņi un spidometra apgaismojums, sapratu ka kaut kas nav ar ģenerātoru, noslāpēju un mēģinu vēlreiz pielais, bet vairs nevarēja jo akumulators mierā, bet pamanīju vēl kaut ko, kad ieslēdz aizdedzi vienu pozīciju pirms startēšanas, nu kad deg visas pampiņas, nedega tā akumulatora lampiņa, tad jautājums tāds, vai viņa ir vienkārši izdegusi vai arī viņa ir saistīta ar kādu releju vai drošinātāju?? Tā dīvaini ka izbeidzas ģenerators un lampiņa vienlaikus
Samainīju miglas lampiņu ar ģenerātora lampiņu, tā pat nedeg, bet kas bija ģeneratora un ieliku miglas vieta, viņa deg. Tad jautājums sekojošs vai ar 1.8tds var braukt bez ģenerātora ?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- …
- 120
- chevron_right