Dažādas problēmas ar elektroniku
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- …
- 120
- chevron_right
Gan jau ka pati spidometra vadība iet sviestā.JoE rakstīja:Sveiki. Sodien paradijas tada divaina lieta ar instrumentu paneli - braucut tas pats izsledzas uz apmeram 3 sekundem, tad iesledzas un radija visu pareizi. kadu pus minuti viss bija ok. Tad saka MIRGOT visas iespejamas bridinajumu lampas un spidometrs ar tahometru izdomaja izslegties... Pec 10sekundem viss saka stardat ka vajag. Braucot nekadas problemas nebija. Kads zin kas varetu but vainigs ? PS - 1992 gada m40 ar automatu.
Manam 91 gada tā vadības plate izskatījās ok un izstrādāta ļoti labi, bet daži kondensatori bija izbeigušies. Bet tos es samainīju tāpat vien, jo sāku čakarēties ar lediem.
Bija man gadījums, kad nometu mobilo pie spidometra un vienā momentā uz mirkli tur visi rādītāji aptaisījās Bet to redzēju tikai vienu reizi dzīvē. Un paspēju nodomāt - nu ir dirsā
Lukturi nedeg vairs.
Mainīju termostatu, gaisoju radžiku, viss varbūt tur nošļakstijas tie vadi vai ko.
Aizbraucu ieliet degvielu, piedarbinu un gaismas vairāk nedeg. Ieslēdz gabarītus, deg gabarīti, ieslēdz tuvās, izdziest gabarīti , iedegas visi 4 pagriezieni. Un spidometra vēl tālo gaisu lampiņa deg. Ko darīt?
Mainīju termostatu, gaisoju radžiku, viss varbūt tur nošļakstijas tie vadi vai ko.
Aizbraucu ieliet degvielu, piedarbinu un gaismas vairāk nedeg. Ieslēdz gabarītus, deg gabarīti, ieslēdz tuvās, izdziest gabarīti , iedegas visi 4 pagriezieni. Un spidometra vēl tālo gaisu lampiņa deg. Ko darīt?
Man arī bēda - regulāri izdeg šofera puses aizmugurējā gabarītu luktura spuldze. Skriet un uz dullo jaukt ārā visu pēc kārtas negribas. Varbūt ir idejas?
Sveiki. Sodien paradijas problema ar starteri. No rita piedarbinot viss normali ka parasti pielec ar pus apgriezienu (akis jauns) aizbraucot netalu lidz pazinam noslapeju uzeju augsa un nonakot leja viss vairak negriez starteri , vairakas reizes ir jagriez atslegu uz treso poziciju lai piedarbinatu,bet nav ari ta ka nepielec tikai pirmas kadas piecas reizes griezot kapa klususms ar kadu sesto vai septito reizi aiziet.Ir ari ta ja pielec tad uzreiz noslapejot un darbinot velreiz viss strada meginaju piecas reizes pec kartaa viss ok, problema paradaas ja masina stav ilgak kkur pa minuti. 98 gada kompots m44b19 motors.Kadam varbut ir kkas tads gadijies??
X20 štekerī melns ar dzeltenu,paresns vads,jāizmēra,vai pagriežot atslēgu pienāk plus,ja pienāk skaties starterim vadi vai ir vietā un vai motora masas vads ir kārtībā.Tālāk jau pats starteris,ņem nost un skatās,vienam citroen tā bija,kad oglītes bij galīgi čau
Sodien no rita pieliku pie kompja uzrada ka kkas ar ews kipa nesot kartiba, bet ar visu kludu pieleca ar pirmo,nometu kludu tad atkal pabraukajot kadu laiku nevar pielaist , tas pats ko jau mineju ieprieks griezot kapa klusums, varbut kkas ar to ews signala pastiprinataju vai pasu bloku nav kkas riktigi, ka lai parbauda tos komponentus?Kur tas x20 stekeris ir?Ģirts rakstīja:X20 štekerī melns ar dzeltenu,paresns vads,jāizmēra,vai pagriežot atslēgu pienāk plus,ja pienāk skaties starterim vadi vai ir vietā un vai motora masas vads ir kārtībā.Tālāk jau pats starteris,ņem nost un skatās,vienam citroen tā bija,kad oglītes bij galīgi čau
Interesē plusa vads sedanam un unversālim ir vienādi lai ieliktu AKB bagāžniekā?
Cerības mazas, bet varbūt tomēr - kupeja 96. gada ar M43 dzinēju. Čoms ņēma ārā digi klimu un pēc izņemšanas auto vairs pat nestartējas. Izskatījām visus vadus, nu itkā pa lieko nekas nav izravēts. Kādi varianti?
Kad notika izņemšanas process, ik pa brīdim vēl startējās un rūca viss.
Kad notika izņemšanas process, ik pa brīdim vēl startējās un rūca viss.
Paskaties drošinātājus, it sevišķi tos, kuri nostāk no visiem.
sveiki, ir aizķērusies maza problēma. Pēkšņi pazuda benzīna un temp rāditājs, kā arī bremžu gaismas vairs nedarbojas. Skatijos infu, ka varētu but 46 drošinātājs izsists, bet drošinātāji ir visi dzīvi. Kas pa lietu?
Sveicinati!
Kaads man varetu pateikt vai e36 m50b25 un m50b25(vanoss) kkaadaa veidaa atskiraas lambdas zondes?
Vai no 2.5vanosa var likt zondi un 2.5 bezvanosa?
Paldies!
Kaads man varetu pateikt vai e36 m50b25 un m50b25(vanoss) kkaadaa veidaa atskiraas lambdas zondes?
Vai no 2.5vanosa var likt zondi un 2.5 bezvanosa?
Paldies!
Var.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Tātad problēma sekojoša. Man kupeja 1.8is. Kad izslēgts dzinējs, priekšējās gaismas, gabarīti, miglas, pakaļējās visas gaismas deg normāli. Kad iedarbina, tad viņas ķip tā kā svārstās ar spilgtumu, tad spilgtāk, tad vājāk. Nevaru saprast ko skatīties, drošinātāji un releji pa vietām viss ok. Palīdziet, paldies jau iepriekš.
generatoru uz remontu!Danijs rakstīja:Tātad problēma sekojoša. Man kupeja 1.8is. Kad izslēgts dzinējs, priekšējās gaismas, gabarīti, miglas, pakaļējās visas gaismas deg normāli. Kad iedarbina, tad viņas ķip tā kā svārstās ar spilgtumu, tad spilgtāk, tad vājāk. Nevaru saprast ko skatīties, drošinātāji un releji pa vietām viss ok. Palīdziet, paldies jau iepriekš.
nolēmu sataisīt kupejai logus, lai verot vaļā durvis strādā nolaišanās.
uzliku normālu slēdzi šofera pusei un jesss, strādā, laižas un ceļas kad nepieciešams ;
vienīgais tālāk tik spīdoši nebija . samainīju slēdzi pasažiera pusē. slēdzis ok, strādā, bet logs nekustās.
ir neliels tikšķis, kad spaidu pogu, un tas nāk no konsoles puses, kurta iekšā. tikšķis identisks kā piemēram aizvērtu logu ar pogu bakstīt uz augšu, nu tjip aizvērts un vērt vēl ciet. tikai, kad spaidu ar logu nolaišanas originālo pogu, tad tikšķ pats motoriņš, bet kad durvju sīko podziņu spaidu, tad tikšķiens konsolē kautkur un logs nereaģē.
kas varētu būt par vainu tam, ka nenostrādā nolaišanās?
man piemēram liekas interesanti tas, ka pati logu nolaišanas poga ir kautkā OTRĀDI saslēgta, spiedu lai veras ciet - laižās lejā, otrādi
varbūt tur un ir vaina ? jāpačeko elektriskā shēma ?
ceru sapratāt manu bēdu
uzliku normālu slēdzi šofera pusei un jesss, strādā, laižas un ceļas kad nepieciešams ;
vienīgais tālāk tik spīdoši nebija . samainīju slēdzi pasažiera pusē. slēdzis ok, strādā, bet logs nekustās.
ir neliels tikšķis, kad spaidu pogu, un tas nāk no konsoles puses, kurta iekšā. tikšķis identisks kā piemēram aizvērtu logu ar pogu bakstīt uz augšu, nu tjip aizvērts un vērt vēl ciet. tikai, kad spaidu ar logu nolaišanas originālo pogu, tad tikšķ pats motoriņš, bet kad durvju sīko podziņu spaidu, tad tikšķiens konsolē kautkur un logs nereaģē.
kas varētu būt par vainu tam, ka nenostrādā nolaišanās?
man piemēram liekas interesanti tas, ka pati logu nolaišanas poga ir kautkā OTRĀDI saslēgta, spiedu lai veras ciet - laižās lejā, otrādi
varbūt tur un ir vaina ? jāpačeko elektriskā shēma ?
ceru sapratāt manu bēdu
Sveiki!
Ātrais jautājums- vai pagriežot aizdedzes atslēgu 2. pozīcijā ir jānotikšķ tukšgaitas vārstam, tas kas pie ieplūdes kolektora. Notikšķ daudz skaļāk kā releji.....
Un otrs- vai starterim pašam pēkšņi var kaut kas saiet īssavienojumā, tas negriež vispār, bet vienu reizi izdeva tādu skaņu, kāda ir rodoties īssavienojumam.
Ātrais jautājums- vai pagriežot aizdedzes atslēgu 2. pozīcijā ir jānotikšķ tukšgaitas vārstam, tas kas pie ieplūdes kolektora. Notikšķ daudz skaļāk kā releji.....
Un otrs- vai starterim pašam pēkšņi var kaut kas saiet īssavienojumā, tas negriež vispār, bet vienu reizi izdeva tādu skaņu, kāda ir rodoties īssavienojumam.
starterim var notikt dajebkas un jebkura bridii....pamegini starterim uzsist pa sanu varbut atjegsies vel uz paaris griezieniem. Brivgaitas regulators netiksk skalaak par relejiemGagris rakstīja:Sveiki!
Ātrais jautājums- vai pagriežot aizdedzes atslēgu 2. pozīcijā ir jānotikšķ tukšgaitas vārstam, tas kas pie ieplūdes kolektora. Notikšķ daudz skaļāk kā releji.....
Un otrs- vai starterim pašam pēkšņi var kaut kas saiet īssavienojumā, tas negriež vispār, bet vienu reizi izdeva tādu skaņu, kāda ir rodoties īssavienojumam.
Martinsoon rakstīja:starterim var notikt dajebkas un jebkura bridii....pamegini starterim uzsist pa sanu varbut atjegsies vel uz paaris griezieniem. Brivgaitas regulators netiksk skalaak par relejiemGagris rakstīja:Sveiki!
Ātrais jautājums- vai pagriežot aizdedzes atslēgu 2. pozīcijā ir jānotikšķ tukšgaitas vārstam, tas kas pie ieplūdes kolektora. Notikšķ daudz skaļāk kā releji.....
Un otrs- vai starterim pašam pēkšņi var kaut kas saiet īssavienojumā, tas negriež vispār, bet vienu reizi izdeva tādu skaņu, kāda ir rodoties īssavienojumam.
Paldies!
Hey, Vai ir kāds varbūt, kas piedāvā dzinēja elektronikas diagnostikas pakalpojumus Vēlams Pārdaugavā/ Ziepniekkalna apkārtnē ?
sveiki,varbūt kada zin,no kurienes nāk pastāvīgs pluss uz kompi(DME)?no apaļas fiškas vai...?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- …
- 120
- chevron_right